Strona główna
  latanie liniami czeskimi

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Bałkany - jak tam dotrzec?. Ci którzy studiują czeski czy słowacki nie mają zbyt dużych problemów z dotarciem do "swoich" krajów.
Niestety gorzej jest w wypadku tych, którzy studiują języki południowosłowianskie.
I może z dotarciem do Słowenii czy Chorwacji nie jest aż tak źle, ale z Serbią, Macedonią czy Bułgarią nie jest już tak łatwo.
Pierwszy problem to rodzaj transportu, a drugi to oczywiście koszty.
Jeśli ktoś jechał już do Słowenii, Chorwacji, Bośni, Czarnogóry, Serbii, Macedonii czy Bułgarii, bądź słyszał o jakichś ciakwych połączeniach. Ewentualnie posiada doświadczenia w podróży autostopem to zapraszam do dzielenia się swoimi informacjami.
Można tu też podawac strony internetowe linii autobusowych, lotniczych, kolei etc.
Także wszelkie informacje, które mogą przydac się podczas podrózy i pozwolą zaoszczędzic trochę pieniędzy - gdzie wsiąśc do pociagu, gdzie taniej autobusem, gdzie trzeba miec wizę, gdzie latają tanie linie lotnicze, jak jest bezpiecznie, czego nie robic, gdzie i jak kupic bilet....itd.itp...

Oczywiście można zadawac tu także pytania - bo może akurat ktoś będzie znał odpowiedź.
zagadka. zauważyłem że JD lubi sakery jesli będę miał mozliwośc zakupu czystego podatunkowo sakera to pewnie spróbuję rarogi dostępne w naszym kraju to na ogół kiszone od lat w tym samym sosie geny. padłem juz raz ofiara zimbredowanego raroga i wierzcie lub nie ale łzy z oczu leciały gdy musiałem uspić ptaka który był inwalidą do tego stopnia że nie było mowy o dalszej godnej egzystencji. ale widziałem juz pare rarogów z Czech i widze kolosalna róznicę w stosunku do krajowych linii. może to kwestia tego że u nich jest dosć duzo rarogów i nie ma takiego genetycznego bigosu jak u nas. pomijając wielkość bo to najmniej wazne zauważyłem u czeskich rarogów dużo silniejszy instynkt łowiecki.myślę że w Polsce wciąz mało wiemy o rarogach i cos mi sie wydaje że wielu jeszcze się zdziwi miałem przyjemnośc latac z ośmioletnia samica raroga i wiem jak niesamowite sa te ptaki. gyr saker to wybór podyktowany presja jastrzębia. myśle ze mimo wszystko sa szybsze od rarogów ale szybkośc to nie wszystko
Dojazd na Tegel - Interglobus. Użytkownik "Blank"[color=blue]
> Ja musze przyznac racje Darkowi.[/color]

w czym?
[color=blue]
> Latałem juz EasyJetem, AirBerlinem i zawsze Check-in zaczynał sie 120-90
> min
> przed odlotem.[/color]

a to nie oznacza, że "zawsze tak jest". SN, czeskie linie także zaczynają 40
minut przed. Wystarczy, żeby Twoje "zawsze" zawsze nie oznaczało.
[color=blue]
> Boarding najwczesniej 30 min przed odlotem. Nigdy nie było inaczej.[/color]

a gdzie napisałem, że nie?
P.



Polskie i europejskie porty lotnicze. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej otworzyła przestrzeń powietrzną dla południowo-wschodniej Polski.
Samoloty mogą lądować w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie i Łodzi.
Mimo poprawy pogody samoloty LOTu nadal nie latają. Status rejsów do Kairu, Tel Awiwu i na Teneryfę zmieniono z "odwołany" na "opóźniony". Tuż po godz. 16.30 TVN24 nieoficjalnie dowiedziało się, że z Okęcia wyleci do Pragi samolot czeskich linii, a przyleci samolot bułgarskich linii z Sofii.
Jak dostać się na Santorini?. Tanie przeloty oferowane przez niskobudżetowe linie lotnicze. - samoloty , kombinuj, walcz , jak przegladalem w zeszlym roku a bylem (kupilem czarter z Poski kilka dni przed wylotem i polecialem na Krete - liczylem ze sie dostane na Cyklady z tamtad , niestety sie przeliczylem, spedzilem 3 dni na czekajac na wodolot ktory kosztowal 80e w jedna strone, a sama Kreta oprocz plazy Vai i za ...gor nie zachwycila mie wcale ale moze dlatego ze tylko 3 dni)
Wracajc do linka to chyba najbardziej sie oplaca czeskimi z Pragi jesli rezerwujesz 1,2,3 mies przed wylotem, sprawdz tez polaczenia z Berlina , jesli wybierasz sie na Cyklady: na Santorini, Mykonos lataja bezposrednio, mozliwe ze, bardziej sie oplaca jechac do Niemiec i stamtad samolotem . Ja jednak preferuje przelot do Aten i dalej prom na wyspy;Blue Star Ferries
koszt ok. 40 e w jedna strone...... chociaz warte swej ceny - niezapomniane wrazenia.
Ponownie sie zapewne wybiore na Naxos i Ios pod koniec lata. ;-)
Szerokokadłubowa przyszłość LOTu.
Też się pobawię w prezesa LOTu ;)
1. LOT musi zmienić konfigurację w 767 i 787. Połowa samolotu to powinna być klasa business i pierwsza.

2. Na czas Olimpiady w Pekinie, trzeba dwa 787 (nie 767) wymalować w barwy okolicznościowe, nie tyle reklamujące Igrzyska, co połączenie WAW-PEK, w kontekście igrzysk. I tymi 2x787 powinni latać 2x dziennie do Pekinu (przez czas imprezy, potem raz dziennie).

3. Powinni jak najszybciej otworzyć: Pekin, Seul, Hanoi, Los Angeles. Dodać trochę więcej Chicago i Nowego Jorku, pomyśleć o Maksyku, Bostonie, Tokio i Atlancie.

4. Możnaby było rozpatrzyć połącznie Warszawa - Singapur - Sidney. Ja wiem że pomysł abstrakcyjny, nie ma dużej konkurencji z naszego regionu.
Ad 1. I ograniczać miejsce w turystyku? Na który ma niemal 100% obłożenia? Oddać rynek konkurencji w imię ewentualnych przyszłych niepewnych przychodów? A kto będzie latał w LOCie biznesem lub firstem? Absurd!!! Jaka linia z regionu tak zrobiła

Ad 2. To też jakiś czeski film. A jaka linia jest oficjalnym partnerem igrzysk? A kto ma prawa do symboliki olimpijskiej? MKOl! A za ile je sprzedaje? A czemu właśnie mamy reklamować olimpiadę w zamordystycznych Chinach?

Ad 3 i 4. Napisz mi proszę, (w punktach o ile to możliwe) jakie atuty ma PLL LOT. inaczej rzecz biorąc dokonaj analizy benchmarkingu odpowiadając na pytanie: "Dlaczego, ach dlaczego ludzie mieliby latać do tych miast LOTem"
Flota długodystansowa PLL LOT w latach 2009-2012.
Hmmm, chyba coś mi lub Tobie umknęło, bo po mojemu największa fabryka świata jest na wschodzie, nad rzekami - Żółtą i Perłową! Linie latające tam jakoś nie latają z pustymi bagażnikami... Możliwe, ale za moich czasów, kiedy pracowwałem w Warszawie na Cargo, gros towarów z Chin przewoził Aeroflot, bo miał dogodną siatke połończeń i oczywiście był tańszy, a kolejny bezcenny towar ze wschodu - Elektronika - latala przez Czeską Pragę ( dwa razy w tygodniu odprawiałem jako agent celny po 2tony tego ustrojstwa), jak ktoś jest aktualnie w temacie napiszcie, zaspokoi naszą ciekawość i uspokoi tętno:mrgreen: prewencyjnie.
Promocje, tanie bilety, szukam taniego biletu. Ja sam szukam polaczen dla 3 osob do MIA na luty. POZ odpada - bo maja w tych najtanszych taryfach po 1 miejscu, wiec szukam polaczen jednoczesnie z WAW i TXL - LX i LH sobie ultra slono licza w tym sezonie, z takich z 1 przesiadka w EU to znalazlem ciekawa i tania opcje przez MAD, jest tez opcja przez FCO - ale z noclegiem w tamta strone - jednak strajki Alitalii przerazaja - szczegolnie ze w moim przypadku jest to dolot do rejsu.

Jesli chodzi o TXL to najwiecej jest ofert Air Canada via FRA i Toronto/Montreal, US Airways przez Frankfurt --> Charlotte (polecam) lub Philadelphie i American Airlines z wszelkimi kombinacjami Londynu/Brukseli/Chicago itd. Niestety z najtanszej oferty - Continental via NYC- nie moge skorzystac, bo mi godzinowo nie odpowiada powrot... Jest jeszcze Delta via NY.

Ponoc od konca marca czeskie linie zaczna latac do MIA, wiec bedzie mozna na pewno jakies promocje na ten okres wyhaczyc.
Czarterowe linie - Opinie, uwagi. Szczerze mówiąc pierwszy raz o nich słyszę. ale z tego co udało mi się znaleźć w necie latają Benki 737-500 i 737-800. Są to linie Czeskie, niestety nie udało mi się sprawdzić ilu letnie są samoloty, ale czytałam opinię innych pasażerów i raczej opinie były pozytywne. Czyli standardowo mało miejsca w środku, ciasno ale najważniejsze że bezpiecznie i na czas...
Może ktoś bardziej pomoże...
życzę udanego urlopu
Travel Service Airlines. Travel Service Airlines
  Witam mam pytanie odnośnie tych linii do kogo one należą wiem że są Czeskie i mają 737-800 maszyny , ale chcę wiedzieć czy należą do jakiejś większej linii. Bo teraz w tym roku zaczeli latać czarterowo z polski.
Katana EPP VA Models. Jako że nigdy nie latałem "czymś takim" przed ulotnieniem extrima postanowiłem poćwiczyć na jakimś modelu z EPP (z wiadomych względów) wybór padł na Katanę EPP z czeskiej firmy VA Models. Wielki ukłon dla sklepu MIX MODEL w którym zakupiłem ten model bo przesyłka była u mnie praktycznie na drugi dzień od kliknięcia klawisza "kupuj" . Teraz krótki opis modelu

Rozpiętość: 1002mm
Długość: 1000mm
Waga: 580 - 630g (obiecana przez producenta - zobaczymy)

Co w pudełku:



Czyli wszystko co potrzeba poza elektroniką oczywiście (niektórych elementów jest nawet o jeden więcej)
Ogólne wrażenia - przyznam że bardzo pozytywne ładne malowanie solidnie wykonane generalnie nie ma się czego przyczepić ( na pierwszy rzut oka)
Instrukcja w formie filmu Video + jedna karaka z wymiarami

Tu można obejrzeć filmik


Na wytłoczkach kabiny i osłony silnika markerem obrysowane linie cięcia, i tu właśnie pierwszy ból niestety według mnie troszkę za mało "marginesu" po przycięciu po linii będzie troszke cienko z montażem no ale cóż już troszkę za późno na poprawkę.
Kolejny błąd (tym razem ewidentnie mój) to wklejanie dźwigara niestety za płytko naciąłem piankę i nie udało mi się wkleić go zbyt pięknie - wszystko przez ten pośpiech

Planowane wyposażenie:
4x HTX900
TURNIGY 28-30-azj 14A 1100Kv + 10X3.8 (na początek)
Pulso 33++
ZIPPY 1500mAh 3S1P 20C

Jak uda mi się coś jeszcze przed świętami zrobić to na pewno opisze no i oczywiście najważniejsze - oblot



Góraszka 2010 - 12-13 czerwca 2010.
Ogólnie lotów nad publicznością nie było, mogło Wam się tak wydawać Lim-2 przy wyjściu z wirażu, Baltic Bees - j.w.
Z całym szacunkiem, nie wiem co może się wydawać gdy patrzy się na pokaz przez lornetkę i podążając za samolotem/formacją zauważasz że kąt między twarzą a ziemią przekracza 90 stopni i zaczynasz się odchylać w tył...
Naruszenia linii publiczności były (przynajmniej w niedzielę), były krótkie, nieznaczne i z tego co pamiętam wszystkie podczas manewrów niezagrażających publiczności (głównie wiraże), aczkolwiek były.

dla mnie też było to naganne, wogóle latatali za nisko za szybko i zbyt głośno na pokazach lotniczych w ramach bezpieczeństwa tylko statyka i to najlepiej z makietami. samoloty powinny zachowywać separację od ludzi conajmniej 10 km w pionie. Pokazom lotniczym mówie stanowcze nie!! A nuż się coś stanie... Niech latają jak tylko chcą, byle nie nad publicznością... Zresztą gdzieś w pomniejszym temacie prezentowałem już swoje zdanie na ten temat i kwestię nieświadomej publiczności...

A podsumowując piknik - LiM i Iskra - po prostu miazga, zwłaszcza porównując z pokazem SP-YIR z Radomia 2009.
Baltic Bees - cóż, oby w pełnym składzie latali lepiej, poza tym dla odrzutowców Góraszka zawsze była trudnym lotniskiem, jednak niedosyt po pokazie pozostał...
A co do F-16 - cóż, nie da się ukryć, że dało się pokazać znacznie więcej (patrz: Demonstracje 2x JAS-39 Czeskich SP na IFD lub 2x JAS-39 Węgierskich SP na imprezach na Węgrzech - oba przypadki bez udziału pilotów demówek), aczkolwiek pamiętając zapisy i wspomnienia innych z 2008 i tak byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Szerokokadłubowa przyszłość LOTu.
Ad 1. I ograniczać miejsce w turystyku? Na który ma niemal 100% obłożenia? Oddać rynek konkurencji w imię ewentualnych przyszłych niepewnych przychodów? A kto będzie latał w LOCie biznesem lub firstem? Absurd!!! Jaka linia z regionu tak zrobiła Jak już wiele razy, wiele osób zauważyło, najwięcej kasy idzie z paxów biznesowych. Oczywiście, nie twierdzę że zaraz trzeba wywalić we wszystkich samolotach połowę klasy ekonomicznej, bo np. do Chicago bardziej opłacałoby się dać więcej ekonomicznej (na osławione "baby z Podhala")


Ad 2. To też jakiś czeski film. A jaka linia jest oficjalnym partnerem igrzysk? A kto ma prawa do symboliki olimpijskiej? MKOl! A za ile je sprzedaje? A czemu właśnie mamy reklamować olimpiadę w zamordystycznych Chinach? To nie polityka, tylko biznes. Jak chcą robić kokosy na lataniu do Pekinu, muszą sie jakoś rozreklamować. Masz jakiś lepszy pomysł? Jeżeli nie ma co promować olimpiady w "zamordystycznych Chinach", to może wogóle tam co tam latać?


Ad 3 i 4. Napisz mi proszę, (w punktach o ile to możliwe) jakie atuty ma PLL LOT. inaczej rzecz biorąc dokonaj analizy benchmarkingu odpowiadając na pytanie: "Dlaczego, ach dlaczego ludzie mieliby latać do tych miast LOTem" Czytałeś wątek?/Zastanawiałeś się nad tym co napisałeś? ;)


Nowy Jork - TAK,
Filadelfia* - TAK
Waszyngton* - EWENTUALNIE
Chicago*, - TAK
San Francisco*, - NIE
Los Angeles, - TAK
Boston, - TAK
Toronto*, - TAK
Vancouver*, - EWENTUALNIE
Tokio*, - EWENTUALNIE
Seul*, - TAK
Hanoi, - TAK
Delhi, - TAK
Kalkuta, - NIE
Bombaj, - NIE (Trzy destynacje Indyjskie to absurd)
Hydralbad, - NIE
Dubaj, - NIE (Tym się zajmie konkurencja, nie ma ruchu na dwa połączenia konkurencyjne, z resztą konkurenci będą wozili do Dubaju bardzo tanio, bo biznes będzie na longhulach z hubu w Dubaju
Singapur*, - NIE
Bangkok*, - Ewentualnie, może w połaczeniu z SIN
Johanesburg* - Ewentualnie

Ja bym dodał jeszcze:
Meksyk - spory ruch turystyczny, więc jest baza

*) - huby Star Alliance
[/quote]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • losegirl.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : łatanie opony na bocznej powierzchni
     : łatanie dziurawej opony
     : latanie nagra teledysk
     : łatanie dziury w karoserii
     : latanie rury gumowej
     : latanie po pokoju gra
     : latanie na motolotni gra
     : latanie smokiem MMORPG
     : latanie samolotem z wcześniakiem
     : Latanie dziur żywicą
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT