Strona główna
  Lanos wysokie obroty

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

[Daewoo Lanos] 1,6 SX. Jeśli masz takiego lanosa z tą rozbudowaną wersją silnika z instalacją gazową będą niezłe rewolucje. Ja miałem instalke w takim lanosie, i co róż strzelał katalizator, wysokie obroty silnika, wieksze spalanie gazu niż powinno być. Ogólnie żecz ujmując instalacja nie nadaje sie do każdego benzyniaka. A więc przed decyzją o założeniu gazowni poszukajcie opini ludzi którzy mieli taką instalecje w taim aucie jak posiadasz. Pozatym czy jest teraz jeszcze sens zakładać gazownie. Ceny tak idą w górę. Ja zmieniłem samochód na diesla.


Pozdrowienia 73
Oszczędne auto do 8tyś.. Dla siebie do 8 tysięcy szukałbym właśnie lanosa lub megane no ale skoro nie chcesz to wydaje mi się, że najlepszym wyborem będzie corsa z silnikiem 1,6. Wg. danych z autocentrum do 100km/h przyspiesza w 9,5 sekundy, części są taniutkie a i auto jest w miarę bezawaryjne. Nie wiem tylko jak wygląda spalanie przy tym silniku na pewno sporo zależy od stylu jazdy. Co do hondy civic to dobry samochód i jest często wybierany przez młodych ludzi jako pierwsze auto ale ja bym go nie kupił z kilku powodów:
po 1 będzie miało 2 albo i 3 razy większy realny przebieg od takiego lanosa czy corsy.
po 2 będzie sporo starsze.
po 3 może być zajechane przez młodego człowieka który zwyczajnie bawił się autem, (a hondy lubią wysokie obroty)
Z podobnych powodów odradzam też golfa III.
Jeśli chciałbyś coś wyglądającego bardziej sportowo to zwróć uwagę na mazde 323f np taką: http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10030388
Minus będzie taki, że z powodu większej wagi przyspieszenie już nie będzie takie fajne jak w corsie (autocentrum podaje 12s.) a spalanie może być podobne lub większe.
Daewoo Lanos 1.5 16V Zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Witam wszystkich !!! Mam problem z obrotami tzn. na biegu jałowym podczas gdy samochód się toczy np z górki obroty utrzymują się w granicach 1200 - 1400 zależy jak się mu podoba natomias na postoju obroty są normalne ok 800 - 850. Sprawdzałem go na komputerze wyskoczył błąd silniczka krokowego, który od razu wymieniłem niestety to nie pomogło. Po wymianie komputer nie wykazuje żadnych błędów, a problem jak był tak jest. Dodam że problem ten występuje zarówno na benzynie jak i na LPG. Proszę o jakieś konkretne wskazówki. Z góry DZIĘKUJĘ wszystkim !!!
gres - Galant. jest dość ciężkie
waży jakieś 1,5 tony ale mocy tez ma sporo bo 170km

Foty będą ale naprawdę teraz jest strasznie brudny!!

Deska jak dla mnie jest mocno średnia, wręcz przypomina nubire. Okrągłe zegary , gumowa gruchy zmiany miegów ( jak nei lubie tuningu tak ją chyba wymienie) przełączniki świateł / kierunków też jakieś takie jak w lanosie. Chociaż fajne bo mają spryskiwacz na światła :) Kiera tez taka nijaka , dość duża
Niemniej jednak jak zasiadłem za sterami to jakimś cudem o tym wszystkim zapomniałem... jakaś taka magiczna sztuczka. Siedze otoczony dość wysoką linią drzwi i mostu , a jednak mam w cholere przestrzeni, jakoś tak niezwykle.
Zapalam - silnika nie słychać ( 93 rok). Pedał gazu jakoś tak mało płynnie chodzi, ale strasznie czuły ( obrotomierz skacze jak oszalały). Najpierw jeździłem wersja 2,0 też V6 150km , spodziewałem się czegoś ala nubirka , a tu całkiem zrywnie!!!!
Kupiłem 2,5 jest chyba podobnie zrywny jak 2,0 - mocy więcej ale i waga większa i napędy robią swoje. Szału nie ma ale zdecydowanie nei jest ociężały :) Tamten 2,0 miał dziurawy wydech i fajnie brzmiał, tego dopiero na wysokich obrotach słychać ( a jest wysoko obrotowy !! )
Rdza.
tico to jest wynalazek przed 98 i tak jak nexie inne farmazowny daewoo rdzewiał a w/w prze zemnie naprawde nie rdzewieja i uwiez mi ze to prawda

mam w rodzinie fanatyka daewoo ... wiec mam inne zdanie ... nubira i lanos to srednia klasa nie jest zle, ale moglo by byc lepiej


heh matiz ...... wiesz zanim kupilem uno bralem pod uwage matiziaka i wiem jedno ... matiz szybciej gnije niz jedzie ... ALE to i tak mam do silnika .. jak na te pojemnosc to malo nie pali i trwaly tez nie jest ... trzeba go krecic w wysokich obrotach i jest dosc wysilony ...


blotniki , nadkola klapa i maska ... lo leci szybko i wyraznie .....
Fela 1,3 a 1,6. Ja mam 1.3 i w sumie nie narzekam. Auto nie zachęca do wariactw na drodze (i dobrze) ale na biegach 2,3 przyspiesza ładnie. Gorzej na 4 i 5. Tam jak jedziesz na wysokich obrotach i przy większych prędkościach to coś ciągnie, bo z niskich obrotów tyle co nic. Ogólnie silnik dla nie wymagających. A Daewoo to jak dla mnie tylko Lanos 1.6 16v.
gaz+benzyna = obroty. od czasu do czsu sie wiesza u mnie akurat byl sprawdzany i przy wlaczeniu zaplonu wysowal sie itp, lecz w momecie wysokich obrotow kiedy go wykrecil byl w pozycji maksymalnego otwarci ,przeczyscil go ale stwierdzil ze na dlugo to nie wystarczy jest wadliwy i tyle , a co do krokowych od lanosa to rowniez slyszalem ze pasuje prawie kazdy od silnikow z monowtryskiem takze od poloneza ale prosze o wypowiedz kogos kto sie na tym zna bo to tylko teorja jaka slyszalem
espero 1,5 LPG.
  Witam
wszystkich Szanownych Grupowiczów

Pozwolicie, że podłącze się do wątku
Nie tak dawno zagazowałem Lanosa 1,5 8V
Jeżdże przede wszytkim w korkach (Katowice)- chociaż myślę, że w Warszawie,
Gdańsku czy Krakowie są większe. Spalanie benzyny było ok 9 - 9,5 l/100km,
gazu 10-10,5.
Tras auto raczej nie robi.
Zainstalowana pełna sekwencja i wszystko byo by fajnie gdyby nie...
Auto po osiągnięciu około 5k obrotów i wciśnięciu gazu w podłogą szarpie i
zwalnia. Odpuszczenie gazu - dalej przyspiesza. Przy szybkiej jeździe na
autostradzie zapala się kontrolka check engin. Byłem u gazownika, podłączył
kompa, przejechaliśmy się i... facet zbaraniał.
Okazuje się, że z komputera samochodowego odczytywane są czasy otwarcia
wtrysków - i przy dodawaniu gazu na wysokich obrotach jest 12ms, 20ms, 100ms
a potem 0ms - a samochód na benzynie dalej przyspiesza za to komputer gazowy
"widzi" 0 i na wtryski gazowe też podaje 0
Dodam, że odcięcie jest na poziomie 6,3k obrotów.
Jak na razie czekam na telefon od gazownika, obiecał zadzwonić na następny
dzień, ale minął tydzień.
Dzisiaj będę go ścigał

Pozdrawiam
Andrzej



Klekotanie w silniku benzynowym. hejka!
  Pisalem jakis czas temu o klekotaniu w silniku. Popytalem paru mechanikow i okazalo sie ze dalem ciala przy wymianie oleju (przynajmniej mam taka nadzieje). Silnik a moim aucie ma prawie 200 tys przebiegu a ja wlalem syntetyka 0W40 :/ wiec pogonilem po castrol do silnikow z duzym przebiegiem 15W40 i jest duzo lepiej. Przy normalniej jezdzie wogole nie slychac stukania ani na wolnych obrotach ani na wysokich. Czasem jednak jak pogazuje sie troche dluzej na postoju to wtedy zacznie klekotac. Co do przyspieszenia to odpycha sie powiedzialbym podobnie do lanosa 1.6 16V tzn tak na wyczucie tylko jeszcze spalanie przy jezdzie mieszanej ma troche duze bo ok 10 na setke, ale jak sie jedzie na trasie to komputer pokazuje ze pali 7 do 7.5 na setke, w miescie za to pokazuje 14 do 15, z tym ze w miescie przewaznie to wiecej stoje w korkach niz jade. jeszcze co do predkosci to przy 160 bylo calkiem sporo miejsca pod noga. Tu jest moje pytanko: Czy z takimi wynikami dalej jest mozliwe zeby byl przestawiony rozrzad.

PS auto nie kopci, nie smrodzi, nie bierze oleju i po 3000km nawet wydech w srodku jest w miarze czysty.
silnik krokowy w Lanosie .... Witam mam takie krótkie pytanie .... mianowicie czy silniczek krokowy wpływa w jakikolwiek sposób na "wkręcanie " się silnika na wysokie obroty ? i czy ma cokolwiek z tym wspólnego ?
Boxer vs. Twin Spark. Boxery w alfie brzmią super :) Ts też fajnie przy wysokich obrotach i w moim przypadku od 2 do 3 tyś obr. ( 8v ). Subaru chodzą pięknie, ale tylko turbo (najlepiej z robionym wydechem) bo nowe wolnossące modele to jak zwykłe auta, a nowa impreza to jak lanos wygląda :)
[CY3A 1.8] SPALANIE WERSJI 1.8 - opinie. Witam!

Nadszedł chyba czas i na mój post w temacie spalania.

Tak czytam i czytam o tym spalaniu, że w mieście większość Lancerów spala 8, 9, góra 10 litrów i sam nie wiem, co jest u mnie nie tak. Kurczę! Nie wiem jak Wy to robicie, bo mój Lancelot w normalnym ruchu miejskim (jazda w godzinach szczytu w Warszawie: Centrum i ościennych dzielnicach, czasami na Trasie Toruńskiej) nie chce spalać mniej niż ca. 12L. Próbowałem wszystkiego: jazdy na niskich obrotach: 2.000 rpm i zmiana na wyższy bieg, albo jazdy na wyższych obrotach: nie używałem czwórki (nie mówiąc o piątce), tylko cały czas na trójce - bo wiadomo - Lancelot, jak to „Japończyk”, lubi wysokie obroty. I co? I nico. Jak palił ca. 12L tak dalej pali. Kupując to auto wiedziałem, że lubi benzynę, ale nie przejmowałem się tym specjalnie (i dalej się raczej nie przejmuję), bo auto mi jest potrzebne raczej na trasę, a w mieście samochodem jeżdżę okazyjnie (poza tym korzystam z komunikacji miejskiej).
Ale wciąż nurtuje mnie pytanie? Dlaczemu mój Lancelot pali w mieście 12 L?

Pozdrawiam,


PS nr 1 Dziś rozmawiałem z właścicielem Suzuki SX4 - przy normalnej jeździe to auto spala ok. 10 L w mieście. Porównując gabaryty i masy aut, to wg mnie Lancery tak dużo w sumie nie palą. Coś mi się wydaje, że japońskie wozy raczej do ekonomicznych nie należą i porównywanie ich do silników VW np. 1,4 TSI/140 KM w kontekście spalania, wydatków na paliwo, trwałości itd. będzie miało sens jak silnik Lancerów i VW zaliczą przebieg min. 100.000 km. Się wtedy zobaczy, czy w VW tak duża moc z małej pojemności, stosunkowo niskie spalanie i frajda z jazdy (przyspieszenie) nie są okupione niższą trwałością, niż w silnikach niewysilonych - oby nie, niech wszystkie auta dobrze służą ich posiadaczom jak najdłużej.

PS nr 2 Co do montażu gazu w aucie – mój poprzedni samochód (Lanos) przejechał ponad 200.000 km z czego 150.000 na gazie i byłem bardzo zadowolony z LPG, bo dzięki temu oszczędziłem dużo kasy na paliwie. Teraz nie zamiaruję zakładać gazu do Lancera, bo nie mam takiej potrzeby, ale jeśli zaistniałaby taka konieczność, to czemu nie? Nie przeszkadzałoby mi to - bo niby dlaczego? Że niby Lancer i gaz się wyklucza? Wg mnie się nie wyklucza. Jeśli ktoś uważa że Lancer + LPG = porażka, to też ma prawo do takiej opinii. Z doświadczenia z LPG wiem, że jeśli instalacja jest dobrze spasowana z samochodem/silnikiem i fachowo założona w specjalistycznym warsztacie (co się równa zazwyczaj wysokim kosztom montażu), a przy okazji użytkownik przestrzega pewnych zasad (regularne przeglądy instalacji, regularna wymiana świec, okazyjna jazda na benzynie, itd.), to – jak się nie ma megapecha – instalacja LPG odwdzięczy się niezawodnością i niskimi kosztami. I tak też było w moim przypadku, a Lanos dalej hula po Polsce i ma się dobrze.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • trendy-girls.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lanos opony 185 jakie ciśnienie
     : Lanos strzela przy dodawaniu gazu
     : Lanos szarpie przy puszczaniu gazu
     : Lanos pasek rozrządu co ile wmiana
     : Lanos kontrolka air BAG
     : Lanos rura powietrza gaz
     : Lanos spadek obrotów na gazie
     : Lanos remont silnika cena
     : Lanos samemu wymienić rozrząd
     : Lanos 1.5 dławi się na zimnym silniku
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT