Strona główna
  łatanie dziur w karoserii

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Montaż wzmacniacza w bagażniku. - ogólnie o okablowaniu, położeniu itp.. Older :) Ja cię bardzo proszę kolego, jak możesz to daj fotkę tej zaślepki, w którym to miejscu jest :)
Chyba, że któryś z kolegów też puszczał tamtędy kable ;)

Ja mam puszczone od akumulatora prosto do podszybia, później do filtra przeciwpyłkowego i od filtra do środka i do progu ;)
W obudowie filtra musiałem zrobić dwa małe otwory i poszło. W sumie to lepiej później kupić za parę groszy obudowę jak dziury w karoserii łatać.
Miałem wcześniej tak jak Ogi, ale wyrwało mi drzwi na wietrze i zrobił się "ogranicznik" :D

Szukałem tej zaślepki i za Chiny nie mogę jej znaleźć. Chodzi wam o tą gumę co jest przy pedałach ? Tą, z której wychodzi tłok z serwa do hamulca ?
Ja patrzyłem tą gumę, nakłuwałem ją igłą ale tam wszędzie pod nią jest blacha ;)

NZ i co dalej.... " />no i czekać Ciebie jeszcze będzie (może): łatanie dziur w karoserii (u mnie tak było: dziura w drzwiach pasażera centralnie w środku długości, korozja pod plastikami na nadwoziu (progi, nadkola), dziura pod akumulatorem, czeka mnie wymiana wydechu, sprężyn bo jednostka trochę chula po rurach i dziurach a potem to tylko jezdzić, zmieniać oponki, dbać, dbać dbać i sie nie martwić o samochód - twarde Autko , nie do zajechania .
pozdro
Mercedes po tuningu. MTV robią ścieme z aut a nie tuning.
Kto to widział żeby starego ogórka(więcej dziur niż zdrowej blachy) łatać kawałkami aluminium i szpachlówką , przecież te auto się rozleci (Jak naprawiać blacharkę to lepiej użyć spawarki i wspawać elementy karoserii niż na szybko kleić żywicami i innym badziewiem)
Pozatym chodziło mi porządne o modyfikacje wnętrza (tapicerka skórzana , zaawansowany sprzęt audio) , mechaniczne (silnik 300 Turbo Diesel lub 280 E od beczki) a karoserie pomalować w czarną perłe Ten z allegro ma przesadzony bodykit i felgi , tak może być
modding. " />
">a na sama blache nie mozna nalozyc samej zywicy a pozniej to wygrawerowac??

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale przez zywice rozumiem wlokno szklane polaczone zywica( zestaw do latania dziur w karoserii- dla oszczednych ), wiec w tym przypadku mozesz nieco nadac ksztalt przed zastygnieciem( mowie nieco bo w praktyce ciezko zrobic cos bardziej precyzyjnego tym zestawem ). Reszte mozesz bardzo precyzyjnie wykonczyc przez szlifowanie szpachli nalozonej na zywice.
Co rozumiesz przez grawerowanie??. Np. na tym panelu co do niego podales linka to musialbys miec bardzo malutki kamien szlifierski by zrobic niekture fragmenty, pozatym z doswiadczenia wiem ze wszelkie narzedzia typu szlifierki nie nadaja sie "zbytnio" do precyzyjnych robot w szpachli, bo trzeba miec duze wyczucie by nie "zebrac" za duzo materialu.


">jak grubo mozna to nakladac

Praktycznie dowolnie, w przypadku komputera nie ma obawy ( ani w przypadku zywicy ani szpachli ), o popekanie tych materialow z czasem.

P.S.
">(jak JessieJames robi siodelka do motorow)
Siodelka jak siodelka, ale baki - to jest dopiero sztuka
Vitara 1,6 1990 + LPG powiedzcie co sadzicie. " />matchbox napisał:

">KUPOWANIE STAREJ TERENÓWKI:

1.Zastanowić się
2.Pojechać na przegląd na umówioną, zaufaną stacje diagnostyczną osobiście i problem z głowy a jak nie to wersja poniżej:
3.Sprawdzić papiery, przegląd, OC - jak auto nie ma przeglądu, nie jeździ to trzeba być super znawca, żeby w cos takiego wchodzić.
4.Jak ogólnie wygląda, silnik czy nie zalany, zarzygany olejem, mosty itp.
5.W przypadku Lada Niva jak wyglądają podłużnice pomiędzy przednim wzmocnieniem (przegrodą) a mocowaniem przedniego zawieszenia, często są podziurawione np. za przednim kołem, jednemu gostkowi wcisnąłem śrubokręt, ?troche? się wnerwił. Ale upierał się ze jest OK.
6.Obejrzeć ślady po naprawach, klepaniu na przednich podłużnicach, poprzeczce łączącej budę przed silnikiem, koniecznie podłogę w bagażniku (podnieść dywanik, z butlą na gaz jest gorzej).
7.Podnieść na podnośniku i sprawdzić kołem luzy na łożyskach, jak się obracają koła, co tam stuka w mostach? -przynajmniej tyle. Oczywiście najlepiej na wszystkich kołach.
8.Wyciągnąć bagnet, obejrzeć stan oleju, czy czasem nie emulsja, czy się nie błyszczy jak lakier ?metalik??
9.Teraz motorek uruchomić i posłuchać, przy rozruchu stanąć sobie za samochodem i popatrzeć co wyleci z rury, trochę dymku to nic, jeżeli samochód był zimny, ale później nie ma prawa nic zadymiać.
10.Koniecznie na benzynie, więcej słychać, musi równo pracować, lekko przygazować, ładnie rozrząd gra ?
11.Jak ma za wysokie wolne obroty ? uwaga, to może być celowy zabieg,
12.Auto ciepłe? No to niech właściciel sam spróbuje odjechać, raczej żwawo mocno zadymiło? a czarno czy jasnoniebiesko?
13.Teraz objazd, najpierw właściciel, a ty patrz co robi i słuchaj, oczywiście wszystkie biegi, przełożenia reduktora, sprawność blokady to raczej z podniesionymi kołami do góry. Przy załączonej blokadzie koła na osi muszą się obracać w tym samym kierunku jazdy, przy wyłączonej mechanizm różnicowy będzie powodował obracanie w przeciwnym kierunku. Analogicznie przy centralnym mechanizmie różnicowym.
14.No to teraz sam za kółko, najpierw szarpnąć kierownica lewo prawo - stuka? jakiś luz?
15.Ruszać ostrożnie, obserwować kierownice, drążki od zmiany biegów, jak drgają, może latają? Oczywiście próba drogowa, jakąś droga co najmniej szutrowa i przygazować co by zawieszenie popracowało.
16.Hamulce to w ogóle działają, nie znosi prawo ? lewo?
17.Przy szybkości ok 80-90 km/h sprawdzić czy reduktor nie ma tendencji do wyskoczenia z samochodu wraz z podłogą (drgania).
18.Czy nie dochodzą jakieś dziwne odgłosy z tylnego mostu.
19.Czy przy jeździe po asfalcie nie występują naprężenia miedzy mostami (można to wyczuć - nie powinna być słyszalna praca skrzynki rozdzielczej w czasie jazdy na wprost). To oczywiście przy stałym napędzie 4x4 np. Lada Niva
20.Sprawdzić (na parkingu) czy przy maksymalnym skręcie nie słychać odgłosów z przednich przegubów (świadczy o zużyciu wieloklinów i przegubów).

... i jeszcze na postoju:
21.sprawdzić czy wszystkie opony są identyczne (jeżeli nie są, to praktycznie nie da się sprawdzić skrzynki rozdzielczej, bo dochodzą naprężenia od różnych opon) i czy nie ma na nich śladów pocięcia przez karoserie.
22.Sprawdzić, czy przednie zawieszenie w ogóle się rusza i nie jest zapieczone (podnieść samochód za przód i za tył i zobaczyć jak na
to reaguje zawieszenie).
23.Sprawdzić blachę w dolnych narożnikach przedniej szyby - przeważnie tam są dziury i woda leje się do środka ? znowu Lada Niva, ale dotyczy również wielu innych samochodów.
24.Obejrzeć instalacje elektryczna, czy nie przypomina węzła gordyjskiego i dowiedzieć się o wszystkich "patentach" w elektryce.


A teraz z drugiej strony czym nie należy się przejmować.
-rdza na karoserii ? znacznie lepiej wiedziec co się kryje pod lakierem, niż kupić w stanie ?świeżo szpachlowanym?.
-skrzypieniem zawieszenia ? skrzypienie to nie jest oznaka zużycia elementów gumowych, polibuszy, raczej należy wysłuchiwać stuków, odgłosów skrzypienia popękanych blach :-/ ,
-ogólnym hałasem w środku - nawet jak jest to mercedes J
Na koniec należy jeszcze raz się zastanowić nad zakupem oglądanego egzemplarza.

tutaj masz post z przyklejonego tematu na rajdach
niepamietam juz co jest na stronie vitarowej
scoupe LS 92. Witam...

Z racji tego iż się zarejstrowałem na tym forum, przyszła pora na opisanie mojego maleństwa.

Żółtek, takie imie już do niego przystało więc niech juz tak sie nazywa....
Dlaczego żółtek?
z racji koloru
Autko ma oczywiście żółty kolorek nadwozia i srebrne pasy plastiku wyglada to nawet ciekawie.
Nie mialem czasu porobić zdjec karoserii wiec dodam zdjecia autorstwa poprzedniego wlasciciela mam nadzieje ze sie nie obrazi za to ;D





Na razie tylko dwie foty gdy porobie nowe to dodam...

Szybko i krótko opowiem historie jego zakupu:

Znajomy jeździł nim pare lat, zamierzał zmienić na cos większego i szybszego, kupił więc probe a scoupe sprzedał mi za grosze...
wiec jak na razie jest jeszcze moim znajomym:D bo nie wladowal mnie na mine:D

mniejsza o to...
Co ten żółtek ma pod maską ]
Zwykły osmiiozaworowy 1.5 (jeździ na połsyntetyku) identyczny (prawie ) silnik widzialem w lantrze i w pony wiec seria hyundaia
identyczna jednostke mialem wczesniej w lantrze gls
nadal mam zreszta ale pomińmy tamtą nieszczęśliwa historie mojej pierwszej motoryzacyjnej miłości:D

Stan zawieszenia troszke oplakany ale coz trzebabylo by je i tak porobic za jakis czas gdyz przy mojej milosci do pokonywania dziur i jezdzenia po drogach oplakanego stanu dlugo by nie wytrzymalo nawet i prawie nowe zawieszenie.
Do wymiany amorki z tylu
z przodu końcówki drążkow...


Lista zakupów rozpoczeta i po wyplacie z miesiaca na miesiac robie powoli w swoim zakresie...

Karoseria niestety nienawidzi naszego kraju coz rdza go wpie(znaczy sie bardzo szybko pozera)
wiec niestety szpachla czeka na niego...

to chyba wszytskie mankamenty...

Po zakupie zdarzylem juz wymienic Skrzynie cos ladnie zgrzytło przy zmianie biegów...
Z ego co zrozumiałem z wypowiedzi mechanika skrzynia do wymiany...
i tak tez sie stało...

otem juz nic :p
Do momentu az
musialem przejechac duzo kilometrow na rezerwie i niestety pozarł syf z baku...
poczyszczone wszytsko i nadal mozna latac...
ale w razie w wolalem zmienic stacje benzynowa i pilnuje by rezerwa nie miala prawa sie zaswiecic

W planach wymiana filtrow i oleju przed zima...

filtry musze olej nie, ale jak juz robic to wszytsko...

Rozrządu nie wymieniam bo wymieniony byl ok 5 tys km temu

W autku jak narazie nie ma car audio z prawdziwego zdarzenia ;/ i tu jest problem...
W desce wmontowalem radyjko z dvd i 3.5` wyswietlaczem... napedza ono glosniczki (jakies tanie ;/ 10 cm) na podszybiu i 16 na polce (sony xplode) do tego stara tania ale nawet grajaca skrzynka (niestety tylko dibeisi 400w i wzmak vc...) wiem ze jest to syf ale gra jakos tam i nie narzekam...
gralo w lantrze, wscoupe tez sie jakos spisuje...
zakupione kiedys tam w przeszlosci a zeby nie lezalo to wrzucilem do bagaznika...
jesli chodzi o plany z caraudio to narazie jestem na etapie puszczenia nowych kabli (zakonczone) i szukania jakiegos ciekawego zestawiku glosnikow i oczywiscie zmiany skrzyni i wzmaka...

Jeśli chodzi o dodatki
Zółtek stoi na 15` aluskach więc jest ladnie oponki jedno sezonowe wiec wymienic nie trzeba
W środku bede musiał założyc sportowa kiere i zalozyc lampki w drzwi takie jak mialem w lantrzeladnie wyglada i jest praktyczne...
do tego podswietlenie miejsca na nogi...
z zewnatrz nic raczej nie robie...

ale czas pokaze...

Pozdrawiam




Zapomniałbym:

rocznik 92
pierwsza rejstracja styczen 92
pierwsza rejstracja w kraju 2005


aha ma hak przydaje sie bardzo czesto ;D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • myszka-misiu.keep.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : łatanie opony na bocznej powierzchni
     : łatanie dziurawej opony
     : latanie nagra teledysk
     : latanie rury gumowej
     : latanie po pokoju gra
     : latanie na motolotni gra
     : latanie liniami czeskimi
     : latanie smokiem MMORPG
     : latanie samolotem z wcześniakiem
     : latanie Wizzard
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT