Strona główna
  Lanos schemat

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Autoalarm Legend CS 9218. Witam.
Otóż mam taki problem.
W moim aucie czyli Daewoo Lanos 1.5 1997 jest zainstalowany alarm lecz za groma nie mogę go załączyć. Wszystkie bezpieczniki są OK, lecz znalazłem pewien odłączony kabelek pod maską i nie wiem od czego(prowadzi od jakiegoś urządzenia obok pudełka z bezpiecznikami). Myślę że to urządzenie to jest właśnie od alarmu, gdyż wygląda jakby jakiś klakson. Proszę Was o pomoc. Znalazłem w necie schemat lecz nic na tym schemacie nie ma co by mogło mi pomóc...

silnik krokowy w Lanosie ....
Map Sensor to czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym,
komputer sterujący pracą silnika dobiera potrzebną porcję paliwa na podstawie
danych Map Sensora według z góry przyjętych schematów.



coś mi się wydaje że nie ma czegoś takiego jak map sensor w Lanosie - szukałem na allegro nie ma takiej części do lanosa - do nubiry 2.0 jak najbardziej ale do lanosa ?
Rysunek zlozeniowy deski?.
Łukasz, powiem Ci bez żadnych schematów, sam sciągałem obie strony pod deską.

Posłuchaj.
Tam masz (chyba) z 12 śrubek łacznie, które odkręcasz i juz. A co nie jest przykrecone delikatnie szarpiesz i na zatrzaskasz samo odchodzi.


No nic, bede walczyl najwyzej "na sucho"

(postanowilem zapytac, bo kojarze ze na forum lanosa koledzy mieli program gdzie byly wszystkie rysunki kazdego ukladu
Lanos - skąd pilot do alarmu fabrycznego???. Lanos - skąd pilot do alarmu fabrycznego???
  Witajcie,
postanowiłem założyć radiowy sterownik CZ.
I tu niespodzainka: pod tapicerką od strony kierowcy znalazłem moduł alarmu,
komletnie podłączony. Wprawdzie kupując auto widziałem pod maską przełącznik
otwarcia pokrywy silnika oraz syrenę, ale żadnych innych elementów systemu
alarmowego nie było, a od poprzedniego właścicela nie otrzymałem pilota, czy
informacji o istnieniu alarmu.
Teraz znalazłem czujnik wstrząsowy, siłownik CZ w drzwiach kierowcy,
sterownik CZ podłączony do modułu alarmu.
Jaki pilot i jak zaprogamować, by wszystko zaczęło działać poprawnie?
Zainstalowany jest najprawdopodobnie alarm fabryczny DAE-2000.
Proszę o wszelkie informacje na jego temat (instrukcja, schemat).
NIGDZIE w sieci nie znalazłem praktycznie nic, poza opisem 12 pinowego
wyjścia...
Pozdrawiam -
w



Coobciowóz N/A >> TURBO - SR20De. Co do uszczelek to powinnismy założyć naowy temat. U nas robia w oliwie uszczelki - ostatnio zrobiłem Psylowi (tzn sobie ją zamówił ja ją wsadzilem) Max co robią to 2mm kosztowałea lekko ponad 100zł.
Narazie bez komentaża - zamało jeździł.

Teraz pytanie Coobcio na które nikrt nie odpowiedział. dlaczego miało by być niebezpieczne za duże cisnienie na małych obrotach.
Najbardziej obrazowo jak potrafie
Duże ciśnienie to duzy moment
małe obroty to długi czas w którym tłok napiera na korbe a korba na wał
Wieć lognicznie nasówa się odpowiedz
Duzy moment w małych obrotach to duża siła w długim czasie działająca na korbe
To tak jak bys jechał na roweże z przeżutkami z małą prędkością na najcięższym przełożeniu - działasz olbrzymią siłą stając na pedałach a koło roweru wolno się kręci ale na łąńcuch działa największa z możliwych sił.

Najlepiej by było gdybuś skołował tłoki i korby od SR20DET i się troche odpręzy i bedzie wytrzymalej. Rozumiem ze ktoś uturbia lanosa i nie ma skąd wziąć zamienników ale ty jesteś w idealnej sytuacji więc z niej skorzystaj. Piki bedą Ci nie straszne i mocy większych bedziesz się mógł bezpiecznie spodziewać.

A cha i sprawdzałem dzisiaj Twoje podejście ze opornikiem mozna wpłynać na skład mieszanki na tyle dokładnie ze można bedzie skompensować wieksze wtryskiwacze.
Po czesci jest to mozliwe (wkładając ten rezystor w szereg z przepływomiezem) i może nawet Twoje auto tak pojeździ. Ja próbowałem to za pomoca swojego "regulatora mieszanki" tam moge precyzyjniej utawiać napięcie (z dok do 0,1V) i rezystorem Ci sie tak nie uda ale jak sie nie ma tego co się lubi to sie lubi co sie ma.
Jednak obiecaj mi ze zaopatrzysz się chociaż w najprostrzy AFR (u nas na forum jest gdzieś schemat jak go zbódować samemu)
AutoCAD 2008. AUTODATA 2007 ver. 3.18




Info:

Najnowsze wydanie DATA 2007. Program stanowi nieocenioną pomoc przy diagnostyce, naprawach, regulacjach. Zawiera schematy elektryczne, naprawy, lokalizacje sterowników, geometrię kół, momenty dokręcania śrub, kody serwisowe, fabryczne procedury likwidacji komunikatów /nie wymagające żadnych dodatkowych akcesoriów/ przypominających o zmianie oleju jak i okresowym przeglądzie - przydatne podczas, gdy sami zmieniamy olej i sami serwisujemy swój samochód



-PASKI ROZRZĄDU
-ŁAŃCUCHY ROZRZĄDU
-DANE TECHNICZNE
-SCHEMATY INSTALACJI ELEKTRYCZNE
-DIAGRAMY
-WYKRESY
-PROGRAMOWANIE KLUCZYKÓW
-OPISY PINÓW STEROWNIKÓW (NAPIĘCIA ,REZYSTANCJA, CZĘSTOTLIWOŚĆ)
-PROCEDURY KASOWANIA WSKAŹNIKÓW SERWISOWYCH
-LISTY KODÓW BŁĘDÓW ,PROCEDURY WYWOŁANIA
I WIELE INNYCH PRZYDATNYCH INFORMACJI


LISTA POJAZDÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PROGRAMIE


Alfa Romeo:

1750, 2000, Alfetta, 75, 155, 156, 6, 90, 164, 166, Montreal, Nuova, GT, Spider, SZ, GTV.
Audi:

50, 60/75/90, A2, A3, 80, 90, A4, Coupe, Cabriolet, 100, 200, A6, Allroad, V8, A8, TT, S3, Avant RS2, S4, S6, S8, Quattro
BMW:

1502, 1602, 1800/1802, 2000/2002, 2500, 2800, 3.0, 3.3, Z1, Z3, X5, Seria 3, 5, 6, 7, 8
Chrysler/Jeep:

Neon, Stratus, New Yorker, PT Cruiser, Caravan, Voyager, Wrangler, Cherokee
Citoren:

2CV, 3CV, Axel, Visa, AX, Saxo, C3, ZX, Xsara, Xsara Picasso, BX, Xantia, CX, C5, XM, Evasion/Synergie, C15, Berlingo, Jumpy/Dispatch, C25, Jumper/Relay
Daewoo:

Matiz, Tico, Nexia, Kalos, Lanos, Espero, Nubira, Leganza, Tacuma/Rezzo, Korando, Musso
Fiat:

500, 126, Cinquecento, Seicento, 850, 127, 128, Panda, 124, Uno, Punto, Ritmo, Palio, Siena, Regata, Tipo, Bravo, Brava, Stilo, Tempra, Marea, 125, 131, 132, Argenta, Croma, Barchetta, Coupe, 130, Doblo, Multipla, Ulysse, Strada Pick-up, Citivan, Fiorino, 900, Scudo, Ducato, Talento
Ford:

Ka, Sportka, Fiesta, Courier, Fusion, Escort, Orion, Focus, Taurus/Cortina, Sierra, Mondeo, Consul, Granada, Scorpio, Streetka, Puma, Capri, Probe, Cougar, Galaxy, Maverick, Explorer, Ranger, Transit
FSO:

Polski Fiat, 125P, Polonez, Pick-up, Caro
Honda:

Logo, Jazz, Civic, CRX, Quintet, Ballade, Integra, Concerto, Accord, Prelude, Legend, S2000, NSX, Stream, Shuttle/Odyssey, HR-V, CR-V
Hyundai:

Atos, Amica, Pony, Accent, Stellar, Lantra, Elantra, Sonata, XG, S Coupe, Santa Fe
Isuzu:

Piazza, Trooper, Campo, Midi, N
Kia:

Pride, Rio, Sephia, Clarus, Magentis, Carens, Sedona, Sportage, Besta
Lada:

Samara, Forma, 1200, 1300, 1500, Classic, Nova, Toscana, Niva
Lancia:

A112, Y10, Ypsilon, Fulvia, Flavia, Delta, Prisma, Dedra, Lybra, Beta, Trevi, Gamma, Thema, Kappa, Zeta
Land Rover:

Freelander, Series III, 90/110/130/Defender, Discovery, Range Rover
Lexus:

IS200, IS300, GS300, GS430, LS400, LS430, SC430, RX300
Mazda:

121, 323, 616, 818, 626, 6, Xedos 6, Xedos 9, 929, MX-3, MX-5, MX-6, RX2, RX3, RX4, RX5, RX-7, Demio, Premacy, MPV, Tribute
MCC:



Oraz: INNE MARKI SAMOCHODÓW WYMIENIONE W PROGRAMIE

. Lista pozostałych marek: Asia, Bedford, Bedford HGV, Carbodies, Dacia, DAF-Leyland, Daihatsu, Deutz-Fahr, Dodge, ERF, Fendt, Foden, Hino, Innocenti, Jaguar (Daimler), John Deere, LDV, Lotus, MAN, Maruti, Massey Ferguson, Mercedes-Benz HGV, Maskvich, New Holland, Pegaso, Piaggio, Proton, Renault HGV, Renault Tractors, Sao, Scania, Ssangyong, Steyr, Talbot, Tata, Trabant, Universal, Valmet, Volvo HGV, Wartburg, Zastava (Yugo), Zetor.



2 CD ( Obraz płyty ) + Witamina


Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować


Hasło to: AmA.auto$.AmA
Nieco historii.... Kryterium Asów - ech, co za czasy...

KRYTERIUM ASÓW
W imprezie towarzyszącej Auto Salon Show 2002 wystartują zawodnicy zajmujący czołowe pozycje w rankingu kierowców biorących udział w cyklicznych eliminacjach wyścigowych i rajdowych Mistrzostw Województwa Zachodniopomorskiego. Przewidziany jest start około 20 zawodników, typowanych przez organizatorów.
Oficjalna a zarazem ostateczna lista startowa będzie znana w piątek 7 czerwca.
Zawody mają trwać od godz 14:00 do 17:00 i będą obejmowały po dwa przejazdy jednej szybkiej, a zarazem bardzo technicznej próby sportowej o długości ok. 600 m.

Wszyscy zawodnicy będą startować w jednej klasie - OPEN.
Trasa będzie przebiegać po kostce. Schemat próby dostępny jest od wtorku (04.06.02) w biurze ABRD.

Obowiązuje regulamin Wyścigowych SMWZ.
Zawodnicy obowiązani są do posiadania numerów startowych takich samych jak na eliminacjach wyścigowych.

Wstępna lista startowa:
1. Dawid Urbański - Toyota Celica,
2. Marek Szubryt - Renault Clio 16V,
3. Jakub Wachla - Citroen Saxo VTS,
4. Michał Kociuba - Ford Escort,
5. Norbert Gruszczyński - Renault Clio 16V,
6. Marcin Kucharski - VW GTi,
7. Szymon Mazurek - Nissan Primera,
8. Mariusz Podkalicki - Renault Megane Coupe,
9. Janusz Furgał - Renault Megane Coupe,
10. Wojciech Kacprzyk - Honda Civic,
11. Leszek Kurek - Fiat 126p,
12. Marcin Chojnowski - Opel Astra GSI,
13. Michał Szymański - Fiat Bravo,
14. Maciej Żuchowski - Alfa Romeo 145 ,
15. Andrzej Czekan - Ford Escort RS 2000,
16. Paweł Osinka - Fiat 126p,
17. Małgorzata Serbin - Alfa Romeo 156,
18. Jacek Konasiuk - Suzuki Swift,
19. Mirosław Szcześniak - Fiat 126p,
20. Michał Szwachła - Fiat 126p,
21. Jarosław Matuszak - Fiat SC;

Informacji udziela Marek Tulikowski.

i wyniki też wynorowałem - pamiętam ten blamaż w moim wykonaniu haha
Kryterium Asów o Puchar Dyrektora MTS
Jak to ostatnio bywa ... kiedy w Szczecinie organizowana jest impreza samochodowa – zjawia się czołówka naszych kierowców. I tym razem nikt nie zawiódł. Na starcie stawiło się 19 zawodników w przygotowanych do walki autach. Nie zabrakło też prawdziwych samochodów wyścigowych, jeżdżących w mistrzostwach Polski.
Trzeba było dwukrotnie przejechać trasę o długości ok. 600 metrów przed główną halą MTS. Liczył się tylko czas lepszego okrążenia.
Słysząc warkot silników, zwiedzający targi wybiegli na parking aby oglądać zmagania kierowców. A było na co popatrzeć. Wiele aut, których moc sięgała ponad 140 - 150 KM. Fiat Bravo – urwane koło na krawężniku, Alfa 156 - uszkodzona felga. Do ostatniej chwili nie wiadomo było kto wygra, ponieważ większość kierowców w drugim przejeździe poprawiało swoje czasy. Jednak zwycięzca był jeden – Mariusz Podkalicki, który uzyskał dwa najlepsze czasy przejazdów. Na drugim miejscu, rzutem na taśmę znalazł się Marek Szubryt. Na trzeciej pozycji uplasowały się dwie osoby – Marcin Kucharski i Gosia Serbin. Oboje wykręcili te same czasy...
Nagrody, puchary, dyplomy wręczał sam dyrektor Międzynarodowych Targów Szczecińskich.

A to wyniki w całości:
1. Mariusz Podkalicki – Renaut Megane Coupe – 45,49
2. Marek Szubryt – Renaut Clio 16V – 45,93
3. Marcin Kucharski – VW Golf Gti – 45,94
3. Małgorzata Serbin – Alfa Romeo 156 – 45,94
5. Wojciech Kacprzyk – Honda Civic – 45,99
6. Janusz Furgał – Renaut Megane Coupe – 47,14
7. Michał Kociuba – Ford Escort – 47,60
8. Andrzej Czekan – Ford Escort RS 2000 – 47,80
9. Norbert Gruszczyński – Renaut Clio 16V – 47,98
10. Jacek Konasiuk – Suzuki Swift – 48,31
11. Dawid Urbański – Toyota Celica – 48,53
12. Szymon Mazurek – Nissan Primera – 49,21
13. Michał Hofbauer – Fiat Cinquecento 900 – 49,43
14. Bartłomiej Wierzbicki – Daewoo Lanos – 50,06
15. Jarosław Matuszak – Fiat Seicento 1100 – 50,17
16. Michał Szwachła – Fiat 126p – 50,59
17. Paweł Osinka – Fiat 126p – 50,73
18. Mirosław Szcześniak – Fiat 126p – 52,53
19. Daniel Papuga – Fiat Seicento 900 – 53,70

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alpsbierun.opx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lanos obroty silnika przy prędkościach
     : Lanos opony 185 jakie ciśnienie
     : Lanos strzela przy dodawaniu gazu
     : Lanos szarpie przy puszczaniu gazu
     : Lanos pasek rozrządu co ile wmiana
     : Lanos kontrolka air BAG
     : Lanos rura powietrza gaz
     : Lanos spadek obrotów na gazie
     : Lanos remont silnika cena
     : Lanos samemu wymienić rozrząd
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT