kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Do znawcow Lanosa. W artykule <d6vnfl$qi@nemesis.news.tpi.plBlyskacz napisał(a):
przy ecu najlatwiej i najszbciej jest diagnozowac wszelkie elementy -
masz latwy dostep i pewna informacje, ktory pin od czego jest, nie trzeba
kaleczyc izolacji - wystarczy przykladac sonde do zlaczek w kostce...
Tak samo można w C204 i C205 (złacza pod tą czarną pokrywą w komorze
silnika).
na slupku jest go rowniez sporo - zato pod tym siedzeniem nie ma do niego
praktycznie dostepu :(
Ale po wyjęciu siedzenia (4 śruby) dostęp jest jak chyba w żadnym innym
samochodzie. Ale znowu mój Lanos nie przezyłby takiej przygody jaką miał
kolega w Sienie - tir wpompował mu przez otwarte okno chyba z wannę wody
do środka. Być może komputer jest dośc dobrze zabezpieczony lakierem
(obudowa to właściwie tylko osłona), ale najpawdopodobniej nie przeżyłby.
Siena komputer ma pod deską - kolega musiał tylko wybebeszyć podłogę
do suszenia.
Ale dostęp do komputera jest jeszcze gorszy niż w Lanosie :)).
Pozdrawiam
Emeryt
Airbag Lanos. Piotr Zawadzki napisał(a):
Proszę zatem o podpowiedzi/ pomysły na ten temat.
Czasami jakis przewod odpowiedzialny za poduszki lub napinacze chwilowo
nie styka, lub dostaje chwilowo zwarcia, a komputer zapamietuje ten blad
i wtedy juz kontrolka sie swieci caly czas.
Podlaczajac komputer powinni odczytac informacje o przyczynie wlaczenia
kontrolki - czy to czujniki, poduszka, czy napinacze (w niektorych
samochodach da sie to odczytac samodzielnie - nie wiem jak w Lanosie).
Czesta przyczyna to poruszenie kostki przylaczeniowej napinaczy pasow
pod siedzeniem.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl