Lanos klimatyzacja schemat
|
kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Co byście zmienili w swoich samochodach?. mejson.e napisał:
> Ja się nie czepiam - jest widoczny przełacznik na dźwigni kierunkowskazów, da
> się sprawdzić palcem, a przy włączniu kierunkowskazu od razu czuję, że nie są
> włączone światła.
> Za to w nocy nie "wali" po oczach - znam to z Pandy - nie polecam.
Zgadza się, ale w Skodzie były porządne dwie kontrolki, jedna od postojówek, druga od mijania - i były na tyle delikatne, że nigdy mi nie przeszkadzały. Przyzwyczaiłem się do takiego luksusu i co na to poradzę :)
>
> "- kontrolki ogrzewania tylnej szyby i klimatyzacji za nisko, poniżej linii wzr
> oku"
> Tu popieram i dołożyłbym jeszcze "impulsowy" włącznik ogrzewania tylnej szyby -
> jak w ostatnich polonezach - kilka minut po włączeniu sam się wyłącza i kasuje
> go także wyłączenie zapłonu.
> Kiedyś przejechałem 20 km z podgrzewaną szybą.
> W skodzie ogrzewanie było do du.y i trzeba było czekać dłuuuugo, zanim oczyści
> zaparowaną szybę, nie mówiąc o zamarzniętej.
> Lanos robi to piorunem.
Dokładnie. Ja bym jeszcze dołożył przerywaną prawcę tylnej wycieraczki. Mam schemat jak to zrobić tak, żeby wokoywał jedno machnięcie co 4 machnięcia przedniej wycieraczki. Wbrew pozorom ma to duży sens (testowalem ręcznie) :)
>
> "- za mały schowek i boczne kieszenie"
> Eeee tam - w skodzie miałem mniejszy schowek, a kieszeni w drzwiach nie miałem
> w
> ogóle...
A ja miałem wielkie kieszenie w Skodzie - takie, że raz w nich schowałem buty ;) I schowek też był wielki - wchodzil termos, ew. ...buty
> " - włączniki sterowania szyb przednich koło dźwigni hamulca ręcznego, a nie na
> drzwiach (choć tu też były wersje z przyciskami na boczkach)"
> Wolę tam niż na przedniej konsoli.
> Już się przyzwyczaiłem, mam długie paluchy...
Ano tak, rozwiązanie takie jak np. w pandzie czy Loganie ejst jeszcze bardziej do d...
> " - brak regulacji intensywności nawiewu przy kratkach wentylacyjnych"
> I tak rzadko z nich korzystam - przy włączonej klimatyzacji puszczam zimne
> powietrze tylko na szybę.
Znowu się Skoda kłania - tam były dwa suwaki gegulacji nawiewu na górę i na dół - i każda kratka maiła swoją klapkę zamykającą. Dzieki temu mogłem sobie równocześnie puscić powietrze na szybę, nogi i np. tylko sobie na pysk :) Zupełnie nie rozumiem czemu teraz 99% samochodów ma 5 lub 6 możliwych ustawień, wśród ktorych nie ma naiwewu na wszystko :(
> Ja bym jeszcze zmienił wyprofilowanie foteli i zagłówki przednie,
Masz model z nowym typem siedzeń? Czy jeszcze oryginalne koreańskie - z półokrąglymi zagłówkami? Nowe typy mają troszkę lepsze fotele, chociaż i tak nie rewelacyjne. Za to wg mnie dużo lepsze niż np. w Fabii i nieco lepsze niż w Astrze I.
> dłuższe pióra wycieraczek,
Możesz sobie kupić np. 51cm wchodzi, ale robi się klin z lewej strony (przy słupku)
> dołożyłbym szyberdach - mimo klimatyzacji - wymiana powietrza przez krótkie
> uchylenie dachu byłaby błyskawiczna,
Podobno były fabryczne, sterowanie kolo lusterka wewn.
> sposób rozkładania tylnej kanapy -
> najlepiej na tak genialny jak w Skodzie Forman (jedna minuta i siedzenia złożon
> e
> za przednie oparcie lub całkiem wyjęte na zewnątrz.
No ba - to było mistrzostwo świata. dzięki tylnej kanapie w Skodzie przewiozlem m.in. cały sement, narożnik, wersalkę i łóżko 1,50x2,00m (materac zgięty na pół). Lanosa i tak "udoskonaliłem, bo odkręciłem siedzenie kanapy (tzn. tą śrubę mocującą - i trzyma sie na zatrzaskach, co nie powinno mieć wpływu na bezpieczeństwo, bo tak ma większość samochodów ze skłądanym siedzeniem tylnym) - i w razie czego mogę położyć oparcia całkiem na płasko.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|