kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
[sieć lokalna] upload wiekszy od downloadu ??. być może coś ściągasz, a jeżeli masz internet przez sieć LAN to pomiary mogą być prawidłowe: po prostu inni użytkownicy LAN-u nie pobierają tyle danych co wysyłają...
update: Ten benchmark jest do bani... wcale nie pokazuje rzeczywistej prędkości połączenia, mi na neo@640 wskazuje 500/128 co jest bzdurą... Dzień dobry. Na " blacklisted " możesz być za kilka rzeczy, z tego co pamietam, szczegolnie przez servery lugdunum.
1. Jak za czesto skaczesz z servera na server 2. Jak przekroczyles hard limit shared files danego servera (w zakladce Shared mamy podaną liczbę udostępnianych plików przez nas) 3. Jak masz wersje mula ponizej bodajze 24
Nie próbuj sie łaczyć z serverem na siłę, przedlużasz tylko ban. bany trwaja krótko (okolo 2 godzin). jesli istotnie zależy ci akurat na tym serverze, to na jakiś czas zmień jego priority na low, żeby muł nie próbowal sie z nim łączyć w pierwszej kolejności, i po kilku godzinach wróć do high albo normal.
Server wywala ip z pamięci raz na jakiś czas, a nie akurat w momencie, kiedy się rozłaczasz, więc jak byłeś na jakims serverze, rozłączyłeś sie i natychmiast chcesz wejść z powrotem, to taka wiadomość jest regułą raczej niż wyjątkiem.
* hard limit shared files - to są wszystkie udostepniane pliki - czyli i to co masz w shared i to co aktualnie ściagasz, czyli automatycznie masz w share.
*Do sciaganych licza sie tylko aktywnie sciagane, nie spauzowane, bo tylko przy aktywnie sciaganych mulek odpytuje servery o zrodla. Ilosc zrodel na plik sie liczy, bo im wieksza masz ilosc, tym trudniej jest dojsc do tej liczby i mulek pyta bez przerwy, co w efekcie da ci predzej czy pozniej bana na serverach lugdunum ktore za czesto odpytywałeś.
Zauwazcie ze za pliki w shared punkty sa naprawde znikome i mozna ich miec 1000 - to w zasadzie wyklucza ludzi ktorzy sharuja filmy, bo malo kto ma 1000 filmow w shared. MP3 i tak powinny byc w archives, wiec tez nie powinno byc klopotow. eD nie sluzy do sharowania tysiecy malych plikow, do tego sa inne aplikacje. Nowy system sluzy do karania agresywnych klientow, ktorzy zbytnio obciazaja servery. Prawdziwe kary sa za powtarzane prosby o polaczenie i za wysylane zapytania o zrodla plikow. Mysle ze programisci mula po prostu dostosuja nowe wersje do nowych wymogow, jak to juz pare razy bywalo, i wszystko pojedzie sobie dalej jak dotychczas. A na razie ze wstydem przyznaje ze mam grubo ponad te 40 zalecanych downloads i jakbym miala 40 to bym nie wykorzystala nawet 1/10 pasma down. Szczegolnie na polskich plikach. Poki co poczekam na rozwoj sytuacji, pomimo banow jednak nie zauwazylam wielkiego spadku ani w moim up, ani down.
Server daje każdemu kredyt 1200 punktów. Potem odejmuje kredyty następujaco: 1. za kazdy frame (przewaznie 1 file w share = 1 frame, ale mozliwe ze jest inaczej, jak ktos to dokladnie wie, moze zapostuje) 1 kredyt minimum plus jeszcze pare obliczane nie wiadomo jak. Czyli im wiecej masz w share, tym wieksze ryzyko bycia blacklisted. 2. Za kazda prosbe o polaczenie 100 kredytow 3. Za kazda prosbe do servera o zrodla plikow ktore jus sciagasz - 16 kredytow.
Jak kredyt zejdzie do 0 - ban. Ban trwa od 10 min do 2 godzin, w zaleznosci od servera. Jak juz pisalam, nie nalezy upierac sie przy polaczeniu z serverem ktory nas wpisal na czarna liste, to tylko pogarsza sytuacje.
Standartowe wartosci powinny byc 40 sciaganych files i do 1000 sharowanych files. No, co do sciaganych to LOL, przynajmniej ja wiem, dlaczego jestem blacklisted. A przy tym jeszcze sprobujce odpalic dwie aplikacje z jednego ip, to dopiero jest radość przy łączeniu.
BlackList jest zmorą użytkowników kablówek, lan`ów gdzie wiele osób figurujących na serverach jako klienci łączący się z takiego samego IP dostają się na tą listę (na co niestety nie mamy wielkiego wpływu i rozwiązaniem jest wyszukać jakiś mały serverek i nie wyłączać mula o ile to możliwe )
@All - blacklisted jest wynikiem wprowadzenia nowej wersji serwerow lugdunum. Z forum eMule:
PFO na podstawie postów @DKI http://www.searchengines.pl/phpbb203/index...?showtopic=7824 problemy z zalogowaniem się na Razorback 2. Jeśli znalazłeś się na "czarnej liście" to musisz swoje odczekać, bo dany serwer cię zbanował - na ile czasu, to zależy od wielu czynników.
1. Jak za czesto skaczesz z servera na server
2. Jak przekroczyles hard limit shared files danego servera (w zakladce Shared mamy podaną liczbę udostępnianych plików przez nas)
3. Jak masz wersje mula ponizej bodajze 24
Nie próbuj sie łaczyć z serverem na siłę, przedlużasz tylko ban. bany trwaja krótko (okolo 2 godzin). jesli istotnie zależy ci akurat na tym serverze, to na jakiś czas zmień jego priority na low, żeby muł nie próbowal sie z nim łączyć w pierwszej kolejności, i po kilku godzinach wróć do high albo normal.
Server wywala ip z pamięci raz na jakiś czas, a nie akurat w momencie, kiedy się rozłaczasz, więc jak byłeś na jakims serverze, rozłączyłeś sie i natychmiast chcesz wejść z powrotem, to taka wiadomość jest regułą raczej niż wyjątkiem.
* hard limit shared files - to są wszystkie udostepniane pliki - czyli i to co masz w shared i to co aktualnie ściagasz, czyli automatycznie masz w share.
*Do sciaganych licza sie tylko aktywnie sciagane, nie spauzowane, bo tylko przy aktywnie sciaganych mulek odpytuje servery o zrodla.
Ilosc zrodel na plik sie liczy, bo im wieksza masz ilosc, tym trudniej jest dojsc do tej liczby i mulek pyta bez przerwy, co w efekcie da ci predzej czy pozniej bana na serverach lugdunum ktore za czesto odpytywałeś.
Zauwazcie ze za pliki w shared punkty sa naprawde znikome i mozna ich miec 1000 - to w zasadzie wyklucza ludzi ktorzy sharuja filmy, bo malo kto ma 1000 filmow w shared. MP3 i tak powinny byc w archives, wiec tez nie powinno byc klopotow. eD nie sluzy do sharowania tysiecy malych plikow, do tego sa inne aplikacje. Nowy system sluzy do karania agresywnych klientow, ktorzy zbytnio obciazaja servery. Prawdziwe kary sa za powtarzane prosby o polaczenie i za wysylane zapytania o zrodla plikow. Mysle ze programisci mula po prostu dostosuja nowe wersje do nowych wymogow, jak to juz pare razy bywalo, i wszystko pojedzie sobie dalej jak dotychczas. A na razie ze wstydem przyznaje ze mam grubo ponad te 40 zalecanych downloads i jakbym miala 40 to bym nie wykorzystala nawet 1/10 pasma down. Szczegolnie na polskich plikach. Poki co poczekam na rozwoj sytuacji, pomimo banow jednak nie zauwazylam wielkiego spadku ani w moim up, ani down.
Server daje każdemu kredyt 1200 punktów. Potem odejmuje kredyty następujaco:
1. za kazdy frame (przewaznie 1 file w share = 1 frame, ale mozliwe ze jest inaczej, jak ktos to dokladnie wie, moze zapostuje) 1 kredyt minimum plus jeszcze pare obliczane nie wiadomo jak. Czyli im wiecej masz w share, tym wieksze ryzyko bycia blacklisted.
2. Za kazda prosbe o polaczenie 100 kredytow
3. Za kazda prosbe do servera o zrodla plikow ktore jus sciagasz - 16 kredytow.
Jak kredyt zejdzie do 0 - ban. Ban trwa od 10 min do 2 godzin, w zaleznosci od servera. Jak juz pisalam, nie nalezy upierac sie przy polaczeniu z serverem ktory nas wpisal na czarna liste, to tylko pogarsza sytuacje.
Standartowe wartosci powinny byc 40 sciaganych files i do 1000 sharowanych files. No, co do sciaganych to LOL, przynajmniej ja wiem, dlaczego jestem blacklisted. A przy tym jeszcze sprobujce odpalic dwie aplikacje z jednego ip, to dopiero jest radość przy łączeniu.
BlackList jest zmorą użytkowników kablówek, lan`ów gdzie wiele osób figurujących na serverach jako klienci łączący się z takiego samego IP dostają się na tą listę (na co niestety nie mamy wielkiego wpływu)
Co do portów, jak masz normalnego mułka to ustaw na 4662 i 4672... Steam i SID - wiesz co to jest?. Tak pomyślałem sobie, że Was oświecę.
Chodzi głownie o to, że każdy gracz CS'a przynajmniej raz dziennie używa słowa "steam" bądź "sid". Wiem, że większość zdaje sobie sprawę z tego o co kaman ale osoby niezorientowane bądź zaczynające grać dopiero w CS'a pojęcia nie mają o co chodzi lub/i boją się zapytać - "no bo to przecież oczywiste". Jednak nie dla wszystkich, a kto pyta, nie błądzi. Lecimy.
::::::: PLATFORMA STEAM :::::::
STEAM - z angielskiego para wodna - to cyfrowa platforma dostarczania gier komputerowych oraz materiałów multimedialnych (np. trailery,dema dodatki) za pomocą Internetu. Każdy użytkownik posiada własne, unikalne konto, z przypisaną do niego listą gier, które nabył. Komfort korzystania z takiego rozwiązania jest ogromny – gry możesz zakupić nie wychodząc z domu, znajdziesz w jednym miejscu, nie potrzebujesz do nich płyt CD/DVD i możesz w nie grać z dowolnego komputera. Wystarczy, że pamiętasz swój login oraz hasło.
Platforma STEAM została wprowadzona w 2002 roku przez korporację Valve, która wówczas słynęła głównie z wydania gry Half Life oraz darmowego moda do HL - Counter-Strike. Przy przejściu z wersji Counter-Strike 1.5 na 1.6 wszyscy gracze byli zmuszeni do pobrania oraz zainstalowania nowego wynalazku Valve. Następnie do świeżo założonego konta STEAM było trzeba dopisać CD-Key Half-Life’a – w ten sposób otrzymywało się dostęp do samej gry jak i bezpłatnego moda Counter-Strike 1.6, na którym to głównie milionom graczy z całego Świata zależało. Z racji tego, że STEAM był wówczas na poziomie "laboratoryjnym" wszyscy gracze byli królikami doświadczalnymi.
Obecnie STEAM to największa tego typu platforma zrzeszająca graczy z możliwością skupiania się w stworzonych przez siebie lub też przez innych użytkowników grupach. Z możliwością dodawania ich do swoich znajomych oraz grę miedzy sobą bez potrzeby szukania serwera i wysyłania go przez jakiś komunikator.
Dotychczas wprowadzono około 250 tytułów gier ze stajni takich firm jak THQ, 2K Games, Activision, Capcom, Codemosters, Eidos, Interactive, Rockstare Games, Sega, Take-Two, Epic Games.
::::::: STEAM ID - potocznie SID :::::::
SteamID jest to identyfikator gracza na platformie Steam. Składa się on z liter i cyfr w formie STEAM_0:0:567463 (oczywiście tutaj numerek jest losowy) i zależy od czasu kiedy się gracz zarejestrował w sieci Steam. Numer SteamID jest powiązany ściśle i jednoznacznie z kontem e-mailowym, hasłem i kluczem CD zakupionej gry. Poza tym numery nigdy się nie zmieniają, a na każdym koncie gracz ma inne SteamID.
Specjalne numery SteamID:
STEAM_ID_LAN - przyznawany graczom grającym z sieci LAN na serwerze
VALVE_ID_LAN - wcześniejsza wersja STEAM_ID_LAN
STEAM_ID_PENDING - pojawia się tuż po podłączeniu się gracza do serwera gry , zanim gra połączy się do serwerów Steam aby zweryfikować numer. Powinno w ciągu kilku sekund zmienić się na normalny numer.
HLTV - jest to identyfikator HLTV i żaden realny gracz nie może go posiadać. Na odwrót tak samo - jeśli ktoś się nazywa HLTV, a nie ma SteamID równego HLTV to jest graczem i można mu dać bana za podszywanie się
Metoda I:
Ściągasz program Download SteamID Finder - Find your Steam ID in a single click - Softpedia i uruchamiasz.
Metoda II:
Wchodzisz na stronę SteamCalculator.com - How much is your Steam Account worth? teraz należy dopisać nazwę twojego profilu na SteamCommunity i nacisnąć Go. Wynikiem będzie wartość twojego konta (w $) a przy okazji dowiesz się jakie masz SteamID.
Metoda III:
Podłączasz się do gry. Podczas rozgrywki naciskasz klawisz "~" (tylda) i wyświetla Ci się konsola gry. Wpisujesz "status" i obok nicku masz swoje SteamID.
Może mniej wtajemniczonym się przyda.
Pozdro.
Źródło:cscenter.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|