Strona główna
  Łańcut Hotel

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Fotoradary na Podkarpaciu.
Ktoś może to ogarnąć i uaktualnić listę
Wierzbna, w dolince przed przejściem po lewej stronie jest 1
-Mirocin, w dolince po prawej kolo kościoła, przed przejściem po prawej stronie jest 2
-Przeworsk, przy wylocie, miamy ostatnie światła, po prawej Orlen a po lewej stronie jest 3
-Rogóżno, mijamy przejście dla pieszych, po lewej jest przystanek i przed przystankiem po lewej stronie jest 4
-Kosina, przy wlocie, zjeżdżamy z górki i po prawej stronie jest 5, 100m dalej po lewej jest 6
-Głuchów, przy wlocie, zjeżdżamy z górki i po prawej stronie jest 7
-Łańcut, przy wlocie, mijamy Orlen, prosto jedziemy do centrum, w lewo obwodnicą i po lewej stronie jest 8
-Łańcut, mijamy obwodnicę, w prawo do centrum, jest rozjazd na 2 pasy i po prawej stronie pod górkę jest 9
-Łańcut, przy wylocie, wysepka na środku, po prawej komis samochodowy, po lewej stronie jest 10
-Kraczkowa, hurtownia Sezam po lewej, po prawej jakiś hotel, przed przejściem po prawej stronie jest 11
-Kraczkowa, stacja paliw Bliska po prawej i po prawej stronie przed przejściem jest 12
-Krasne, zwężenie na 1 pas, przed przejściem po lewej stronie jest 13
-Krasne, przed Auchan po prawej przed przejściem jest 14

Trasa Jarosław -Rzeszów już nie 14 ale 18 fotoradarów
Oprócz tych co wypisałem wcześniej doszły:
-za Mirocinem Naprzeciwko Lotosa po prawej stronie
-Gwizdaj, po prawej stronie
-Nowosielce, po obu stronach drogi
Uważajcie na nisko latające balony. Uważajcie na nisko latające balony
  Federacja Żeglarstwa Powietrznego Ukrainy oraz Polska Federacja Żeglarstwa Powietrznego opracowały projekt: międzynarodowy wyścig balonów na gorące powietrze pod nazwą "Polska-Ukraina".
Okazją do zorganizowania wyścigu jest trwający właśnie rok Ukrainy w Polsce – przypomnijmy, poprzedni rok 2004 był z kolei Rokiem Polski na Ukrainie. Startujące w imprezie 8 załóg (4 z Ukrainy i 4 z Polski) odwiedzą na trasie przelotu miasto Przemyśl, gdzie balony będą stacjonować przez 2 dni (27 i 28 sierpnia), rozpoczynać loty sportowe i gdzie nastąpi ich wieczorna prezentacja (na brzegu Sanu w okolicach hotelu "Gromada").
Najlepsze załogi balonowe Polski i Ukrainy polecą wspólnie wzdłuż wyznaczonej trasy. 8 załóg (po cztery z każdego kraju) będzie startować z ustalonych miast, aby w czasie 2- godzinnego lotu pokonać jak największą odległość. W każdym mieście można wykonać 3 loty - ale tylko 1 liczy się do punktacji. Na trasie przelotu obok Przemyśla znajdą się także: Sanok, Łańcut, Zamość, Kraków. Zwycięży załoga, która pokona najdłuższy dystans, na który złoży się suma czterech zaliczonych lotów. W ramach hasła "Przyjaźń bez granic" zaplanowany został także wspólny przelot nad granicą Polski i Ukrainy.
Program przemyskiej części wyścigu

27 sierpnia:
7.00-10.00 przelot nad granicą "Przyjaźń bez granic"
Ok. 18.30 - ceremonia powitalna w Przemyślu
20.00-21.00 - prezentacja załóg - podświetlanie balonów
28 sierpnia:
6.00-10.00 poranny lot sportowy
19.00-21.00 nocny lot sportowy
Koniec... Browaru Warszawskiego. A czego wyście się ludzie spodziewali po heinekenie. Przecież to było pewne że po przejęciu Browar Warszawski pójdzie pod młotek, nastepny będzie Kujawiak, a potem cieszyn. W grupie zostaną: Elbląg, Żywiec i Warka a reszta na drzewo , ziemie sprzedać albo zrobić hotel. To jest właśnie strategia heinekena. Tak postępowali od początku - od Gdańskiego Browaru porzez Braniewo, Łańcut, warszawski, Kujawiak, Cieszyn itd,itp.
A może tak jazda konna??.
no łańcut też na jeden dzień
niestety, na razie tak... żadnego hotelu tylko jakieś moteliki poukrywane...
No i zamku tylko 1/4 udostepniona do zwiedzania...
Jakby puscili calosc to sam zamek by tydzien zajmowal
43 Komunikat..... Jednym z winowajców, którym nie zaliczono turnieju jestem ja. PILW-2010 rozgrywana w Łańcucie w okresie 2 dni. Starałem się wszystko zrobić w porządku. Wynajęty hotel, resteuracja, do tego wycieczka do zamku, storczykarni. Wiele bieganiny...zeby wszystko grało. Dla każdego pamiatkowy medal, nawet dla sędziego itp. W ostatniej chwili musiałem zmienic sędziego i nie pomyślałem o opłaceniu licencji. Dziś ten czas tak szybko "leci", że o wielu sprawach zapominamy. W końcu opłacamy składki regularnie. Wiem, przepisy trzeba przestrzegać ale dziś nawet w urzędach ludzie są bardziej ludzcy...mają SERCE. Proszę zapamiętać: SERCE. Mój turniej jest może mało ważny ale dziecko zdobyło tam kategorię. Podobnie półfinał. Oddałbym wiele i wiele zrobił, zeby to dziecko je miało. Może tak podchodzę bo tylko te dzieci "trzymają" mnie przy warcabach. Da nich to wszystko robię. Poddałbym się każdej każe innej by te turnieje były zaliczone. W końcu w kilka dni wszystko zostało uregulowane w obu turniejach i do końca okresu przez wiele dni wszystko było w porządku. Wystarczyło tylko zaliczyć turnieje ale zawnioskować o ukaranie głównych organizatorów. Takie proste....Ponieślibyśmy kary...nawet pieniężne ale ktoś nie miał SERCA w przdedniu rocznicy ustania bicia tego serca, które na nowo kilka dni później odżyło. Jestem mocno rozgoryczony bo znowu bezduszność zwycięża nad sercem. Na nikogo się nie obrażam, bo to tylko moja wina, ale proszę o wybaczenie. Myślę, że uczestnicy mojego turnieju w Łańcucie wybaczą mi to. Robiłem wszystko...zapomniałem o jednym. Wybaczmy sobie wszyscy, bo żyć trzeba. Trzeba iść ku drugiemu człowiekowi, nawet przestrzegając przepisy.
Jan Artymowicz
Turniej kibicow!. Dwoma incydentami skończyło się na szczęście imprezowanie ... Pierwszym to Pan z 11#, który zdecydowanie przesadził , poniewaz wszystko sie po kilkku minutach zakończyło (fana) a nie trzeba było ruszac naszej Fany... I jeszcze jedynie drobne że tak powiem dopierdalanie ,,Kto nie skacze ten z Pruszkowa i Włocławka'' tez nie musiało sie znaleźć ale to juz nie jest moja sprawa

Chciałem jeszcze dodac co nie co do Organizacji Turnieju... Podkreślałem ze zamknięcie list miało być ostatniego dnia Kwietnia a tak naprawde do tego czasu nie dostałem ani jednej listy i Turniej stał pod duuuzym znakiem zapytania... Ostatnia listę dostałem bodajże 2 dni przed Turniejem i dopiero wtedy mogłem załatwic noclegi. Jeżeli by listy były do końca kwietnia to wszyscy by spali w Hotelu PTTK 50 metrów od sceny w Rynku ... no ale jak się wszyscy za poźno zgłosili juz nie było tam ani jednego miejsca i musieliśmy znaleźć cos innego ... Ceny reszty noclegów to od 45 do 550 zł gdyż Łańcut jest Miastem Turystycznym (ze względu na Zamek) a nikt z takich noclegów nie chciał skorzystac ... także jeżeli chodzi o ta kwestię nie powinniście mieć za bardzo problemów Ja ze swojej strony zapoznałem sie z każdą druzyna ... z jedną lepiej z innymi troszke gorzej ale starałem się aby spodobało się Wam w Łańcucie i żebyście częściej nas odwiedzali
Minusem napewno byli sędziowie ale ze względów osobistych nasi zawodnicy musieli w piątek opuścić miasto i został nam Siwy i Łysy ;/ Za rok juz to poprawimy jeżeli będzie ktoś chętny na udział w Turnieju w Łańcucie

Pozdrawiam kapitanów : Kostka , Decika, Siwego, Kemota, Chestera, Rumuna, Kazia oraz wszystkich obecnych na Turnieju !:)

EDIT:
Zmieniłem jedno zdanie o H1 ponieważ brzmiało dwuznacznie
/Kostek
Fotoradary na Podkarpaciu. Pomyślałem żeby założyć taki temat i pisać tutaj o wszystkich fotoradarach jakie znajdują się w naszym regionie. W wolnej chwili zrobię też mapkę i pozaznaczam na niej gdzie co się znajduje.

Na początek trasa Jarosław-Rzeszów 14 fotoradarów:
-Wierzbna, w dolince przed przejściem po lewej stronie jest 1
-Głuchów, przy wlocie, zjeżdżamy z górki i po prawej stronie jest 7
-Krasne, zwężenie na 1 pas, przed przejściem po lewej stronie jest 13
-Krasne, przed Auchan po prawej przed przejściem jest 14

A tutaj jeszcze najbardziej aktualna mapka http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/

[ Dodano: Sro Lis 12, 2008 2:01 pm ]
CACIB Rzeszów, 7-8.02.2009. W hotelu Sportowym z tego co wiem miejsc już nie ma. Proponuje szukać noclegów przed Rzeszowem, Ropczyce, Świlcza, Łańcut,Głogów Młp. Kolbuszowa.

Dzisiaj zostały wysłane potwierdzenia, plan sędziowania już wkrótce.
Info z ostatniej chwili. Muzyczny Festiwal w Łańcucie rozpoczyna się w sobotę wieczorem. Większość artystów przyleci samolotami ... Muzycy zamieszkają w odremontowanym Hotelu Zamkowym oraz w Hotelu Prezydenckim w Rzeszowie.

Gazeta.pl

p.s wypatrujcie bizJetów na EPRZ.
Koncerty - Wrzesień 2008. Wt, 16.09.2008

Czerwone Gitary; Chorzów- godz. 21

N, 21.09.2008
Zespół Reprezentacyjny; Warszawa, Klub Tygmont, ul. Mazowiecka 6/8 - godz. 18
Bilety: 40 zł. (przedsprzedaż)
Oszibarack; Warszawa, Plac Konstytucji - godz. 18

: kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Łańcut Najpiękniejsze niejsca
     : Łańcut i okolice mapa
     : Łańcut wystawa storczyków