Strona główna
  lancia delta integrale sprzedam

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Samochody, Motoryzacja i nie tylko.... Hej!

1) Pierwsze auto:
Czerwony Ford Escort 1.6 z 98r
Miałem go 9 miesięcy, zaliczone wyjazdy: Lubin, Bełchatów, Grodzisk Wielkopolski
Wpadł do rowu i musiałem go sprzedać:)

2) Obecne auto:
Volvo S40 2.0 z 97r
Zaliczone wyjazdy: Grodzisk Wielkopolski, Płock, Bełchatów
Po przejechaniu nim około 10 tysięcy w przeciągu pięciu miesięcy użytkowania jedynie co mnie martwi to wyciekający olej, w sumie to nic takiego
najprawdopodobiej przepuszcza uszczelka pod klapą zaworową. Jak do tej pory jest to jedyna dostrzeżona awaria.

3) Wymarzone auto:
Lancia Delta Integrale z 1988r, konieczne czerwona z chromowanymi felgami oraz klamkami. Fascynacja tym autem zaczeła się od prospektów,
obrazków z gumy Turbo oraz pierwszego modelu w skali 1/24 firmy Burrago (kto ich kiedyś nie zbierał:)

4) Ulubiona marka:
Volvo oraz Saab

5) Zdecydowanie benzyna, diesel jest przykładem oszczędzania w stylu: po co wlać paliwa za stówę jak mogę przez pięc dni zalewać po dwie dychy:).
Droższy przy kupnie oraz przy wszelkiego rodzaju naprawch. I do tego te przeraźliwe klekotanie.

Pozdrawiam!
. Jak w tytule Muszę zrobić trochę miejsca na nowe modele Do sprzedania mam Lancia Delta HF Integrale Kyosho wersja cywilna czerwona otwierane drzwi pokrywa bagażnika i silnika bardzo ładna tapicerka oryginalne pudełko powinno się znaleść

Fiat 124 Spider Auto Art Czarny wersja USA oryginalne pudełko

Moge wymienić na modele w skali 1/43 chetnie Skoda 1000MB, Favorit jakieś Mercedesy etc var _r = document.referrer ? encodeURIComponent(document.referrer) : ''; var _w = encodeURIComponent(document.location.href); var _e = document.inputEncoding ? document.inputEncoding : document.charset; document.write('');
. Do sprzedania mam:
Lancia Delta HF Integrale Kyosho

BMW 635CSI Auto Art


Fiat 124 Spider AutoArt

Chętnie wymienie na modele Mercedesa w skali 1/18 lub 1/43 var _r = document.referrer ? encodeURIComponent(document.referrer) : ''; var _w = encodeURIComponent(document.location.href); var _e = document.inputEncoding ? document.inputEncoding : document.charset; document.write('');
. Tym razem oferuje cywilną wersję Lanci Delty HF Integrale od Kyosho Kolor czerwony Znajdę do niej oryginalne pudełko Do tego mam jeszcze do sprzedania czarnego Fiata 124 Spider z Auto Art oraz BMW 635CSi srebrne z brązowym wnętrzem Auto Art Zdjęcia nieco później Istnieje możliwość wymiany na modele w skali 1/43 var _r = document.referrer ? encodeURIComponent(document.referrer) : ''; var _w = encodeURIComponent(document.location.href); var _e = document.inputEncoding ? document.inputEncoding : document.charset; document.write('');
[S] Walki rozrzadu do 16vt +15KM. Witam, sprzedam walki rozrzadu ze swojego coupe, pasuja do fiata coupe/lancia delta HF turbo/integrale z wiekszym wzniosem zaworowym 9,5mm oba zamiast fabrycznych (~8mm ssacych i ~7mm wydechowych) i dluzszych czasach otwarciach. Dzieki tym walkom silnik "ciagnie" az do odciecia a nie jak na fabrycznych walkach, przyrost kolo 15KM. Stan walkow bardzo dobry. Sprzedaje gdyz zmieniam na agresywniejsze.

Cena za dwa walki 600zl
SPRZĘGŁO NOWE VALEO FIAT COUPE ALFA LANCIA KAPPA. ! ! ! DALEJ W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY ! ! !
Sprzedam kmp. sprzęgła do FIATA COUPE ŚREDNICA 235MM / 20 Z .

PONIŻEJ PODAJE DANE DOTYCZĄCE TEGO SPRZĘGŁA :


FIAT - COUPE (FA/175) - 2.0 20V Turbo

FIAT - COUPE (FA/175) - 2.0 16V Turbo

ALFA - 155 (167) - 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2...

ALFA - 155 (167) - 2.0 16V Turbo Q4

ALFA - 155 (167) - 2.5 TD (167.A1A)

ALFA - 164 (164) - 2.5 TD (164.K2A, 164.K2B)

LANCIA - DEDRA (835) - 2.0 i.e. Turbo Integrale (835AO)

LANCIA - DEDRA (835) - 2.0 HF Integrale (835AP)

LANCIA - DELTA II (836) - 2.0 16V Turbo (836AB)

LANCIA - DELTA II (836) - 2.0 16V Turbo (836AS)

LANCIA - KAPPA (838A) - 2.0 16V Turbo (838AB1AA)

LANCIA - KAPPA SW (838B) - 2.0 16V Turbo (838BB1AA)

LANCIA - KAPPA coupe (838) - 2.0 16V Turbo (838CB)

KONIECZNY KONTAKT PRZED WYLICYTOWANIEM W CELU SPRAWDZENIA CZY SPRZĘGŁO NA PEWNO PASUJE DO WASZEGO SAMOCHODU!!!
( BYWAJĄ BŁĘDY W OPISACH )

CENA : 499,90 zł - NA HASŁO " FCKP " 15 % RABATU ! ! !
NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM
Subaru WRC. To i ja ze swoim TC4 też się dołączę do jakiegoś rajdu przy okazji zawodów trialowych
Ostatnio zapodałem miękkie sprężyny, nowe amortyzatory, opony rally - i prześwit mam 19 mm, zawiecha też fajnie miękko pracuje. Niestety, budy rajdowej jeszcze do niego nie mam

Może ktoś z Kolegów ma jakąś niepotrzebną skorupkę szerokości 190mm, którą mógłby sprzedać za niewielkie pieniądze..? Nie musi być w super stanie...
Może być Lancia Delta Integrale
[Sprzedam] Lancia delta HF turbo JUz Jest !!!. 1995 rok (nie integrale) Oryginalna, nie dotknieta reka "tjuningowca" Smile Do sprowadzenia z Wloch od pierwszego wlasciciela. Grafitowy metalik. Srodek jasny bezowy zamsz (recaro) climatronic, abs, wspomaganie, 4x el.szyby, oryginalne alufelgi. 5 drzwi. Bezwypadkowa. Bez sladow korozji. Cena 9000zl + oplaty TYLKO POWAZNE OFERTY I TYLKO TEL 505 928 717 Tarnow woj. Malopolskie
[witam] joana - Panowie grono kobiet sie powieksza:)).
Ja nie mam nic przeciwko, ale ...chyba musze sie psychicznie przygotowac;) slyszalam tez od znajomej o klubie EXTASY podobno tez COUPE...cos wiecej mozecie mi sprzedac??ciekawa jestem.

W tym extasy czy ecstasy (jak to chyba się nazywa) jest od nas Fryzjer23 żółta coupetą. Spoty są w niedziele chyba o 19 pod wzgórzem Andersa przy Akademii Ekonomicznej na Ślężnej. Raz tam byłem i ogólnie jest straszny spęd. Chyba z kilka klubów robi spoty w tym samym czasie, ok 100 aut jak nie lepiej i z 1000 ludzi. Raz nawet się ciąłem z jakąś hondą civic z Ecstasy ale wyglądało to tak, że ruch na ślężnej zatrzymany, my tniemy, ludzie w ostatniej chwili uciekaja sprzed aut, do tego dziury straszne myślałem że zawieszenie zostawię. A do tego kolo mnie wyciął tym civiciem (140 KM, 900 kg wagi). Raz pojechałem i już nie miałem ochoty się ciąć bo naprawdę to że tam jescze nikt nie zginął to cud Po parkingu tez na pełnej pycie jakies auta smigają. Mojego kumpla by przejchało jedno jakbyśmy nie krzykneli. A w samym klubie ecstasy to jest dużo różnych aut nie tylko coupe z tego co widziałem np ten civic, seat toledo, lancia delta (ale nie integrale ) no i parę innych jeszcze.
Fiat Ritmo 105 TC.
W dalszym ciagu na sprzedarz Polecam-Okazja http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12227158
A ja z uporem godnym lepszej sprawy jeszcze się nad tobą poznęcam !
Kiedy pisałem , że wystawiasz auto w abstrakcyjnej cenie ( było bodaj 4 500 ) , a "Sibu" chciał porozmawiać o kwocie ~3 500 - nie było odzewu . Teraz już chcesz 3 000 ...
Natomiast jeżeli chcesz naprawdę sprzedać to auto teraz - licz się z realną ceną poniżej 2 000 , bo po tyle są np. wystawione Lancie Delta I gt ie ( również z silnikami 1,6 DOHC ) . A musisz wiedzieć , że to jednak auta bardziej kultowe , bo nawiązujące do legendarnej rajdowej Delty Integrale. Że nie wspomnę , że z reguły znacznie lepiej wyposażone niż Twoje Ritmo ... Choćby wspomaganie kierownicy i elektryczne szyby . A i z tym "oryginalnym stanem" - to też bym polemizował . Skąd w takim razie zamalowane na czerwono mocowania przednich amortyzatorów, osłona termiczna i uszczelka pod maską i "gęsia skórka' na błotniku - świadcząca o nieudolności lakiernika ? Albo - skąd pojawiło się pęknięcie na szybce przed oborotomierzem ? Kto i po co demontował wskaźniki ? Może ma to jakiś związek z krzywo ustawionymi cyferkami przebiegu samochodu ? A pasek na kierownicy - to pokazuje drogę do kościoła ? Bo chyba nie oznacza spokojnej jazdy... Mój drugi syn kupił sobie Alfę 33 , jeszcze na czarnych blachach -od 16 lat w rękach tego samego właściciela . Tyle , że przez kilka ostatnich w rękach jego syna ... - Od dwóch lat nie możemy dojść z tym autem do ładu . Zmieniliśmy już silnik ze skrzynią , zawieszenie i milion drobiazgów ...
Albo inaczej . -Trzymaj sztywno tą cenę jeszcze przez jakiś rok - to mój syn spełni swoje marzenie i kupi sobie kolejne Ritmo Wychował się w tym aucie i czuje doń taki sentyment , że oświadczył , że kiedyś sobie je musi kupić . Jedno już zresztą kupił , ale w tak dramatycznym stanie , że skończyło na złomie . Wcześniej , zanim kupi kolejne - musi przygotować swoją Zastavę do wyścigów górskich - bo taki ma plan , oraz wybudować ogrzewany garaż . Potrzebuje na to mniej więcej roku ...
projekt 16vt.
Do sprzedania mam samochód który jest historią Rajdowych Mistrzostw Świata, Lancia Delta HF 4WD 2.0 TURBO. Nabyłem ten samochód w celu odnowienia go, ponieważ jest to niepowtarzalne auto z charakterem i historią. Niestety jak to w życiu bywa z powodów finansowych jestem zmuszony sprzedać auto. Samochód do generalnego remontu blacharskiego, nie zgnity!! Przez wcześniejszego właściciela został nieumiejętnie pomalowany – tak ze nowy lakier schodzi a spod niego wylania się oryginalny, dobry lakier. Widać, że stał przez kilka lat zapomniany i teraz wymaga odnowienia. Poprzedni właściciel miał nim małą stłuczkę, a mianowicie uderzył tyłem w krawężnik i do zrobienia jest tylne zawieszenie ponieważ zostało skrzywione co widać na zdjęciach i nie było naprawiane.. Brak również tylnych hamulców. Z przodu wszystko ok. Silnik był regularnie odpalany i jest w dobrym stanie jednak na pewno trzeba powymieniać rozrząd, oleje i generalnie go przejrzeć. Podłoga bez dziur, wyjęte elementy tapicerskie, także można wszystko oglądnąć i przekonać sie jak zdrowa jest blacha. Generalnie z tego co się dowiadywałem jest to wersja HF 4WD 2.0 TURBO. Jednak została przerobiona na integrale: szerokie tylne błotniki, maska z garbem i wlotami (wszystko oryginał, nie żadne włókno). Pozostały wąskie błotniki z przodu jednak posiadam NOWY!!! oryginalny z integrale, potrzebny jest jedynie drugi błotnik i będzie wszystko w komplecie. Jest też kilka mniejszych usterek (stłuczone 2 lampy przednie i kilka innych drobiazgów). Dużym atutem samochodu jest natomiast wnętrze. Fotele Recaro w idealnym stanie. Fotele, tylnia kanapa oraz dodatki obszyte nową i prawdziwą czarno-czerwona skórą bardzo dobrej jakości. Samochód nie był poddawany żadnych pseudo przeróbkom, Jest oryginalny i jedyny w swoim rodzaju. Dorzucam też wiele części, które udało mi się zgromadzić, w szczególności deska rozdzielcza, która w tym aucie jest wyblaknięta i popękana od słońca- nabyłem inna w idealnym stanie czarna wystarczy to podmienić . Na pewno warto zainwestować w odnowienie i cieszyć się nietuzinkowym autem, które zwraca na siebie uwagę!!! Wspaniała okazja dla kogoś, kto chce mieć część rajdowej legendy Lancii i niebanalną maszynę, która potrafi sprawić wiele radości z jazdy. Auto stoi na alufelgach Fiata z 4 dekielkami niewidocznymi na zdjęciach , jest całe i kompletne z tapicerka itp. Najlepiej było by samochód obejrzeć przed licytacja w celu uniknięcia jakichkolwiek nieporozumień i wtedy licytować , posiadam wiele dokładnych zdjęć i mogę przesłać osobom zainteresowanym. Aukcja zaczyna się od złotówki, wszystkie osoby chętne wzięcia w niej udziału proszone są o potwierdzenie telefoniczne 511216616 Kuba Zastrzegam sobie możliwość sprzedaży auta przed zakończeniem aukcji oraz możliwość sprzedaży poza allegro w związku z ogłoszeniem w innych mediach. LEGENDA CZEKA NA NOWEGO WłASCICIELA !

Pokaż zdjęcie w nowym oknie
Wybierz zdjęcie
           

moto. SIŁA W WYGLĄDZIE
Nowa Delta ma dużo zalet. Ale mogą one pozostać niezauważone, jeżeli jej wygląd nie przypadnie do gustu potencjalnym klientom. A jest kontrowersyjny!

Lancia Delta 2,0 MultiJet
214km/h 8,5s
165KM 360Nm
6,9/4,3/5,3
Nareszcie coś się ruszyło! Miłośnicy Lacii naprawdę będą musieli uzbroić się w cierpliwość. Oprócz delikatnych zmian w modelu Ypsilon i Musa w tej ekskluzywnej marce niewiele się działo przez ostatnie 5 lat. Tak niewiele, że niektórzy -ci mniej zagorzali fani motoryzacji w ogóle zapomnieli, że istnieje taka marka jak Lancia! A przecież jeszcze kilkanaście lat temu samochody tego producenta (Thema i Kappa) woziły polskich notabli, a Delta HF Integrale wygrywała rajd za rajdem.
Choć ten producent ciągle ma w swojej ofercie kilka modeli, to tak naprawdę marka podupadła. Dziwny Ypsilon, równie przedziwna Musa. Kosmiczna Thesis, Phedra. Te auta owszem sprzedają się ale tylko we Włoszech! W innych krajach nie jest najlepiej i nie ma co się dziwić. Od marki premium oczekuje się dużo więcej niż aktualnie prezentuje się w salonach. Po pierwsze auta te nie są już najmłodszymi konstrukcjami, po drugie w niektórych okropnie pachnie popularnym Fiatem. A nie jest to zapach, za który chce się płacić niemałe pieniądze! Ale Delta ma to zminić!
Do tego, że modele jednego koncernu -nawet jeżeli grają w innej lidze cenowej -są ze sobą unifikowane już się przyzwyczailiśmy. W Audi odnajdziemy Volkswagena, w Lexusie Toyotę a w Lancii oczywiście Fiata! Z tym, że nie jest już ten sam Fiat co w poprzednich modelach Lancii. Po prostu i ta marka poczyniła wielkie postępy, dlatego też Delta otrzymała niezły zastrzyk technologiczny. Oczywiście najwięcej łączy się z Bravo, z tym że skutecznie ukryto to plebejskie pochodzenie. Płyta podłogowa, na której powstała Delta to ta sama na której tworzone są inne kompaktowe auta tego koncernu. Ale już rozstaw osi Lancii zwiększono do 270cm i wynosi dokładnie tyle co w Cromie! Można by się z tym spodziewać rewelacyjnej przestronności we wnętrzu. I rzeczywiście -jak na auto kompaktowe jest tu bardzo przestronnie. Zyskali pasażerowie tylnej kanapy, gdzie ilość miejsca na nogi jest ponadprzeciętna dla tej klasy, szczególnie gdy przesuniemy kanapę maksymalnie do tyłu. Zatem mamy wybór 380litrów bagażnika (to i tak sporo) i dużo miejsca na nogi lub 465litrów kufra i... nawet wtedy nie jest ciasno! wszystko pięknie, tyle że nad głową nie jest już tak przestronnie, a sama kanapa nie grzeszy wygodą. Wogóle fotele w Delcie, także te z przodu nie są mistrzowskie. Tak samo jak materiały. Są miejsca tak jak n.p.kokpit gdzie jest jak w aucie klasy premium, ale już konsola środkowa pozostawia wiele do życzenia. Ale Lancia jest naszczęscie dobrze spasowana -nic w niej nie trzeszczy, nawet na wybojach.
MISTRZOWSKA JAZDA
Tak, to co do Lancii przekonuje to zawieszenie. Sprężyście i szybko tłumi nierówności, płynnie reaguje na ruchy kierownicą -aż przyjemnie wciskać gaz na serpentynach. Do tego, nawet w modelach pod maską których pracuje mocny, ale i ciężki diesel nie mamy problemów z wyjeżdżaniem przodu na zewnątrz łuku. I układ kierowniczy sprawuje się dobrze! A przecież to ten sam elektrycznie wspomaganyukład kierowniczy z funkcją City, który montowany jest w Fiatach i za którymi zbytnio nie przepadmy. A w Lancii? No proszę! podoba mi się! I choć Delcie nie można powiedzieć, że to sportowe auto to jednak za jej kierownica poczujemy się przyjemnie i bezpicznie. Nowy model Lancii to także nowe silniki. Debiutują tu jednostki 2,0 M-Jet o mocy 165KM i 1,9 M-Jet Twim Turbo o mocy 190KM. nic dodać nic ująć. Nawet słabszy wystarcza by zrobić z Lancii szybkie, przyjazne kierowcy i portwelowi auto. Mocy nie brakuje w żadnym zakresie obrotów przy wyprzedzaniu także. Fakt -mamy wrażenie, że do 1700obr./min. jest wolno, a potem nagle auto nabiera mocy ale tak naprawdę jest inaczej: na początku jest szybka o potem bardzo szybko! w 8,5S DO 100km/h? Miła i realna perspektywa. Na liczniku 214km/h -da się zrobić. Tyle,że do 200km/h szybko a potem z cierpliwością. Spalanie 5,3l ON na 100km? Z tym gorzej, ale poniżej 6,5litra zejdziemy bez pproblemu. A dla miłośników benzyny dwa silniki 1,4 M-Jet o mocach 120 i 150KM. Ale pod maskę w lutym trafi 200konny silnik 1,8! Lancia Delta jest już w sprzedaży i kosztuje od 21500 do 30700euro. Polskie ceny nie są jeszcze znane i zostaną ogłoszone we wrześniu. I warto na to zaczekać, bo mogą być dużo niższe od BMW 1 i Audi A3. A Delta nie jest wcale gorsza od nich.
Pora na moją ocenę.
Ładna stylistyka. Nie wzorowana na żadnym Fiacie. Grill jest ogromny. Mimo swoich rozmiarów linia nadwozia nie ucierpiała na swojej dynamice. Trochę kształt nadwozia myślę, że zaciąga do SUVów choć wcale z nimi nie konkuruje. We wnętrzu da się wyczuć przynależność Lancii do Fiata. Kokpit ewidentnie nawiązuje do Bravo. A niektóre elementy wnętrza pochodzą z najtańszych modeli. Zegary są duże, wszystko jest czytelnie. Chromowane wstawki bardzo rozjaśniają wnętrze, które przez czarne plastiki byłoby wyjątkowo ponure. Ważne, że nic nie odbija się na szybie w słoneczne dni. Pomiędzy nimi jest wyświetlacz komputera. Kierownica jest wielofunkcyjna. Duży zakres jej regulacji pomaga zająć odpowiednią pozycję. Wyższym osobom może przeszkadzać tunel, o który opiera się prawa noga. Początkowo trudno się wpasować w mocno wyprofilowany i sztywny fotel. Jest on regulowany elektrycznie. Tylnia kanapa jest przesuwana ale niezbyt wygodna. Miejsca na nogi wystarczy.
Bardzo podoba mi się tył auta. Lampy daleko wchodzą w przód samochodu. Przez tylnią szybę chyba nawet coś zobaczymy. Lancii nie przystoi montowac tak tandetnego wyświetlacza na konsoli centralnej! Wstyd!
Najmocniejsza wersja:
1,9 M-Jet
222km/h 7,9s
7,3/4,7/5,7
190KM 410Nm

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gim12gda.pev.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lancia Fulvia 1600 HF
     : Lancia libra 110 KM opinie
     : Lancia Lybra 2.0 kontrolka silnika
     : Lancia Lybra auto Salon
     : Lancia Lybra 2.0 wady i zalety
     : Lancia Kody do radia
     : Lancia Lybra co myslicie
     : Lancia musa.pl
     : Lancia Ypsilon Elefantino
     : Lancia Lybra lampa
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT