Strona główna
  Lancia musa.pl

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Akcje serwisowe- rok 2008. " />2 akcja serwisowa roku 2008:

">Pod koniec grudnia firma Fiat Auto Poland powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze modelu Fiat Idea oraz Lancia Ypsilon i Musa mogą mieć ewentualnie usterkę. Planowana akcja naprawcza, która ma charakter zapobiegawczy, dotyczy w sumie 371 aut wyprodukowanych w okresie od stycznia do lipca 2005 r.
W niektórych egzemplarzach wspomnianych wyżej modeli Fiat i Lancii zachodzi podejrzenie, że zgrzewanie poprzecznej belki przedniego zawieszenia mogło zostać wykonane w wadliwy sposób, co objawia się głośnymi trzaskami podczas jazdy. Usterka ta w konsekwencji może doprowadzić do utrudnień w prowadzeniu pojazdu.

Klienci, którzy kupili pojazdy objęte kampanią, zostaną powiadomieni listownie o konieczności sprawdzenia zgrzewów belki w autoryzowanej stacji obsługi. Prace polegające na naprawie lub wymianie wadliwej części zostaną wykonane bezpłatnie.


Źródło: samar.pl
Akcje serwisowe- rok 2008. " />Akcja serwisowa Fiata i Lanci


">Akcją naprawczą objętych zostanie siedem samochodów marki Fiat oraz dwa modele Lancii. Usterka dotyczy listwy wtryskowej, która może ulec rozszczelnieniu, a w wyjątkowych wypadkach istnieje nawet wystąpienie zapłonu.

Wada dotyczy samochodów wyprodukowanych we Włoszech, Turcji i Polsce w okresie od września do października bieżącego roku. Akcją naprawczą objęte zostaną:

- Fiat 500 (produkcja w Polsce)

- Fiat Linea (produkcja w Turcji)

- Fiat Doblo (produkcja w Turcji)

- Fiat Doblo Cargo (produkcja w Turcji)

- Fiat Albea (produkcja w Turcji)

- Fiat Grande Punto (produkcja we Włoszech)

- Fiat Idea (produkcja we Włoszech)

- Lancia Ypsilon (produkcja we Włoszech)

- Lancia Musa (produkcja we Włoszech)

Polscy klienci nabyli jedynie 21 pojazdów objętych akcją naprawczą. Ich właściciele będą wzywani do autoryzowanych stacji w celu sprawdzenia oraz ewentualnej wymiany układu wtryskowego.


Źródło: samar.pl, auto-motor-i-sport.pl
Akcje serwisowe- rok 2007. " />Nowy sezon akcji serwisowych rozpoczyna w tym roku Fiat oraz Lancia wzywając do serwisu takie modele jak Panda, Grande Punto, Idea, Stilo oraz Musa i Ypsilon wyposażone w silniki 1,1; 1,2 i 1,4 l. Więcej informacji tutaj http://www.roadlook.pl/technika/wadliwe ... sylon.html
Lancia Musa Oro 1.4 16V 95KM. W związku z planowaną przesiadką do pięknej Alfy GT, sprzedajemy poprzedni samochód.
Zatem oto, co oferujemy:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1244364250

Lancia Musa 1.4 16 V, 95 KM
Przebieg: 48000 km
lakier: czarny:
wersja wyposażenia: Oro
VIN: ZLA35000001122640
data pierwszej rejestracji: luty 2008
cena: 38000

-Wspomaganie kierownicy (z trybem "City"),
-lusterka i szyby automatyczne,
-komputer pokładowy,
-ABS,
-centralny zamek,
-radio CD Blaupunkt,
-automatyczna dwustrefowa klimatyzacja,
-stylowe brązowe wykończenie wnętrza,
-funkcja Follow Me Home,
-lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia,
-zapalniczka,
-fotel kierowcy regulowany w płaszczyźnie pionowej,
-kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach,
-poduszki powietrzne,
-oryginalne welurowe dywaniki.


Samochód zadbany, garażowany, myty ręcznie, serwisowany wyłącznie w ASO, ostatni kompletny przegląd: 08.2010 (przy okazji wymiana płynów, wymiana klocków hamulcowych, przegląd klimatyzacji), przegląd rejestracyjny ważny do 02.2011.

Kupiony w Polsce od salonu Carserwis (drugi właściciel, pierwszym był salon, gdyż było to auto pokazowe).


kontakt: 508218245
Lancia Musa instrukcja obsługi (PL). Lancia Musa instrukcja obsługi w języku polskim
Kampania promocyjna w Europejskim Funduszu Leasingowym. Ruszyła największa w historii kampania promocyjna Europejskiego Funduszu Leasingowego. W jej ramach 45 modeli samochodów, a także szeroka oferta komputerów stacjonarnych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek jest dostępna w leasingu 0%.

Kampania promocyjna EFL rozpoczęła się 2 listopada 2009 r. i potrwa do końca roku. Obejmuje leasing kilkuset różnych modeli pojazdów, sprzętu IT a także maszyn i urządzeń dedykowanych takim branżom, jak m.in. budowlana i rolnicza. Wszystkie modele udostępnione zostały na niezwykle korzystnych warunkach – w leasingu od 0% na m.in. Fiata Grande Punto i Bravo, Opla Insignię, czy Subaru Legacy; do leasingu 112% na notebooki Acera.
Ideą przewodnią akcji promocyjnej EFL jest hasło ‟Teraz nie zawsze” nawiązujące do sprzyjającego inwestycjom klimatu podnoszącej się po okresie stagnacji gospodarki. Dlatego też kampania została skierowana do firm z sektora MSP, który najmocniej odczuł skutki kryzysu na rynkach finansowych.

-Od kilku miesięcy notujemy rosnące zainteresowanie leasingiem jako sposobem finansowania. Wychodząc naprzeciw potrzebom odradzającej się gospodarki, we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi przygotowaliśmy wyjątkową ofertę. Obejmuje ona te wszystkie sprzęty, które są niezbędne polskim firmom w bieżącej działalności, tzn. samochody firmowe, sprzęt biurowy, oprogramowanie oraz maszyny i urządzenia pozwalające na utrzymanie wysokiego poziomu innowacyjności. – powiedział Marek Dziok, Dyrektor Departamentu Marketingu Strategicznego w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Wszystkie modele objęte kampania promocyjną zostały umieszczone na specjalnie w tym celu uruchomionej stronie internetowej dostępnej pod adresem: wiecejprzestrzeni.pl. Za jej pośrednictwem możliwe jest także nawiązanie kontaktu z doradcą EFL.

Leasing jest jednym z alternatywnych sposobów finansowania inwestycji. Pozwala na utrzymanie poziomu innowacyjności bez konieczności angażowania własnych środków finansowych. W ciągu 3 kwartałów 2009 r. Europejski Fundusz Leasingowy sfinansował w ten sposób inwestycje o łącznej wartości ponad 1,9 mld zł.

Modele samochodów oferowane w ramach kampanii promocyjnej w leasingu 0%:
• Fiat Panda, Grande Punto, Linea, Sedici seria 1 i seria 2, Qubo, 500, Bravo, Croma, Doblo
• Opel Corsa, Meriva, Zafira, Insignia, Combo Van
• Volvo C70, V70, S80, XC70, XC90
• Subaru Outback i Legacy
• Mazda 3, 4, 6 i CX-7
• Alfa Romeo MiTo, 159 Progression, 159 Distinctive, GT, Brera, Spiker
• Lancia Y (Oro, Platino, Sport), Musa (Oro, Platino), Delta (Platino, Executive)
• Chevrolet Aveo, Epica, Captiva
• Isuzu: D-Max DC 3..0
• Fiat Professional: 600 Van, Panda Van, Grande Punto Van, Strada, Fiorino, Scudo, Doblo, Ducato
• Infiniti : FX, EX, G37 Sedan, G37 Coupe
• Ford Focus
• Ford Transit
• Mitsubishi Lancer i Outlander
• Hyundai i30
• Suzuki Grand Vitara, Suzuki SX4 oraz Suzuki Swift
Lancia. " />Historia marki Lancia
Firma Lancia zostaje założona 29 listopada 1906 roku przez Vincenzo Lancię oraz jego przyjaciela Claudio Fogolina. Vincenzo Lancia (ur. 24 sierpnia 1881 r.), mimo iż pochodził z zamożnej rodziny i przez ojca był kierowany wpierw na adwokata, a później na księgowego, od małego wykazywał ogromne zainteresowanie pojazdami, silnikami i wszelkiego rodzaju nowinkami technicznymi.

Dlatego też, mimo niechęci ojca, jeszcze podczas nauki rozpoczął pracę w niedaleko położonym warsztacie braci Ceirano, którzy wówczas produkowali i sprzedawali rowery pod brytyjską marką Welleyes. W 1899 r. firma rozpoczyna produkcję pierwszego swojego małego samochodu, także pod nazwą Welleyes, który został zaprojektowany przez Aristide Faccioli. Jednak zbyt duże nakłady finansowe, jakie były potrzebne by udźwignąć produkcję aut, spowodowały, iż wkrótce prawa do Welleyesa zostały sprzedane Fiatowi, który na jego bazie stworzył model 3,5 HP. Vincenzo Lancia wraz z autem przeszedł do Fiata i został kierowcą testowym, a niedługo również kierowcą wyścigowym. Jednak w 1906 roku postanawia pójść własną ścieżką i razem ze swoim przyjacielem, Claudio Fogolinem, zakłada firmę, w której jest także głównym konstruktorem.

Pierwszy model Lancii, o nazwie Alfa (do 1930 r. modele Lancii oznaczane były greckimi literami, później bardzo często imionami kobiet), powstaje już rok później i jest wytwarzany do 1909 r. Już od pierwszych modeli Lancia zaskakiwał bardzo różnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami, które często były wręcz zbyt nowatorskie, jak na owe czasy. W przypadku Alfy nadwozie miało bardziej wytrzymałą formę skrzynkową. W 1913 r. model Theta był pierwszym autem, w którym pojawiło się elektryczne urządzenie, w 1918 r. Lancia opatentował prototypy ośmiocylindrowego (w dwóch rzędach rozchylonych pod kątem 45 st.) oraz dwunastocylindrowego (rozchylonych pod kątem 30 st.) silnika. W 1922 r. zaprezentowana została Lambda, pierwszy model Lancii, który odniósł spory sukces rynkowy. Wśród rewolucyjnych rozwiązań, jakie się pojawiły w tym modelu, należy wymienić samonośne nadwozie i niezależne zawieszenie przodnich kół. W 1931 r. pojawia się Astura, a wraz z nim elastyczne zawieszenie silnika, dzięki czemu jednostka mogła w pewnych granicach swobodnie przesuwać się nie przenosząc drgań na auto. Dwa lata później jest Augusta - pierwszy sedan na świecie, w którym pojawiły się hydrauliczne hamulce (Lancia była jedną z pierwszych marek, które wprowadziła to rozwiązanie).

W 1937 roku, w wieku 56 lat, na atak serca umiera Vincenzo Lancia. W tym też roku pojawia się model Aprilia, jeden z pierwszych, który podczas tworzenia poddawany był próbom aerodynamicznym. Lancia Aprilia posiadała ponadto niezależne zawieszenie wszystkich kół, a hamulce bębnowe nie były zamontowane na kołach, lecz w połączeniu z półosią wychodzącą z mechanizmu różnicowego.

Początek lat pięćdziesiątych to powrót Lancii do sportu motorowego. A wszystko za sprawką Gianni'ego Lancii, syna Vincenzo, ogromnego pasjonata sportów motorowych. Wprawdzie już wcześniej Lancie brały udział w rajdach samochodowych, ale bez oficjalnego wsparcia Lancii. W 1951 r., przy niewielkiej pomocy koncernu, cztery Lancie Aurelie B21 zajęły cztery pierwsze miejsca w wyścigu Giro di Sicilia, zaś produkcyjna niemal wersja Aurelii B20 coupe dojechała jako druga do mety legendarnego wyścigu Mille Miglia. Lata 1953-54 były pasmem sukcesów modeli D20 Sport, D23, D24 i D25 w wielu różnych rajdach. Lancia postanowiła zaistnieć także w Formule 1 - ze swoim modelem D50 odniosła nawet pierwsze sukcesy, jednak kłopoty finansowe sprawiły, że cały dorobek w tej dziedzinie wraz z ludźmi został przekazany Ferrari (już w następnym roku Juan Manuel Fangio w bolidzie D50 zdobył tytuł mistrzowski). Na kolejne kilkanaście lat Lancia wycofuje się z uczestnictwa we wszelkiego rodzaju rajdach i wyścigach, choć oczywiście prywatne zespoły ciągle startują na Lanciach.

W 1969 r. Lancia przechodzi do koncernu Fiat, produkując jednak w dalszym ciągu auta pod własną marką. Jednym z pierwszych jest Lancia Stratos, produkowany od 1970 r., którego nadwozie zbudowano z aluminium i włókna szklanego. Jednak pierwszym modelem opracowanym przy współudzialem Fiata jest sedan Lancia Beta (1972 r.), w którym pojawia się system niezależnego zawieszenia na wszystkie koła. Z kolei Beta Montecarlo Turbo otrzymuje centralnie umieszczony silnik z elektronicznym wtryskiem i turbodoładowaniem, a luksusowa Thema (1984 r.) powstała na wspólnej płycie podłogowej dla Fiata Cromy, Alfy Romeo 164 i Saaba 9000.

Jednym z największych hitów sprzedażowych Lancii jest model Delta. Ten pięciodrzwiowy kompakt produkowany był w latach 1979-1999 i zdobył tytuł Samochodu Roku 1980. Bazował na modelu Fiat Ritmo, a jego nadwozie skonstruował Giugiaro. W kolejnych latach pojawiały się nowe wersje Delty - S4 (1985), HF 4WD (1986), HF Integrale 16V (1989) czy HF Turbo (1990). W 2008 roku, na wystawie w Genewie pojawiła się nowa generacja Lancii Delta.

Lancia Musa
Choć Lancia Musa na rynku obecna jest dopiero od 2005 roku, to już pod koniec 2007 roku auto przeszło niewielki facelifting. Lancia Musa należy do segmentu minivanów i jest bliźniaczym modelem Fiata Idei.

Lancia Thesis
Lancia Thesis wyjechała na drogi w 2002 roku. Od oficjalnej zapowiedzi wprowadzenia jej na rynek konstruktorzy nie śpieszyli się z wydaniem klientom gotowego produktu. I może to dobrze. Lancia Thesis to bowiem godny reprezentant Włochów na arenie aut luksusowych. Szczególnie widać to wewnątrz auta, gdzie prawdziwy luksus, zapewnia niesamowity komfort oraz łatwość w obsłudze i nawigacji Lancii Thesis.

Lancia Ypsilon
Lancia Ypsilon oferuje oryginalność i prestiż elitarnego auta z "górnej półki" w połączeniu z idealną sterownością, typową dla aut kompaktowych. Zaprojektowana dla klienteli, która lubi wyróżniać się z tłumu luksusowymi wyrobami i dla której samochód musi być przyjemny w eksploatacji. świadczą o tym tytuły "European Automotive Design" i "Kobiecego Samochodu Roku 2005". Lancia Ypsilon jest więc dość wymagającym rywalem dla Mercedesa klasy A, Audi A3, Forda Fiesty czy też Citroena C2.

Informacje z http://www.samochody.mojeauto.pl

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gim12gda.pev.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lancia Delta GT ie
     : Lancia Fulvia 1600 HF
     : lancia delta integrale sprzedam
     : Lancia Delta amortyzatory gazowe
     : Lancia libra 110 KM opinie
     : Lancia Delta Klub Polska
     : Lancia Lybra 2.0 kontrolka silnika
     : Lancia Thema V8 Sprzedam
     : Lancia Lybra auto Salon
     : Lancia Thema Turbo Sprzedam
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT