Strona główna
  Lagiewniki mapa

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Nowa linia KST nr 51.
Ciekawostka na mapce interaktywnej MPK: linia 51 jedzie do Bieżanowa przez Łagiewniki
#11 czy #51... mała różnica
Wg mapy to dojeżdża nawet kawałek za Łagiewniki w stronę Kapelanki - kończy trasę tak w połowie przystanku
Nowa linia KST nr 51.
#11 czy #51... mała różnica
Wg mapy to dojeżdża nawet kawałek za Łagiewniki w stronę Kapelanki - kończy trasę tak w połowie przystanku

To co piszecie to pikuś. 51 teleportuje się w okolice pętli Salwator.
Linia do Borku Fałęckiego. Zgodnie z mapami ze strony http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/r/0.htm w okresie II Wojny Światowej linia kończyła się w obecnych Łagiewnikach. Z tego wniosek że przedłużenie musiało mieć miejsce później.
Niby przed 1947 rokiem, bowiem na jednej z map tego roku są już wymieniane linie

#7 Borek Fałęcki - Cmentarz Rakowicki
#8 Borek Fałęcki - Bronowicka
choć sama pętla jest poza obszarem tego planu.
Ale żeby było ciekawiej ... na innej mapie z tego roku linia kończy się również w miejscu obecnego skrzyżowania w Łagiewnikach (ale nia ma na niej nazwy).

Na planie z 1964 roku linia jest już do obecnego Borku. Jeździ tam linia #8, a w Łagiewnikach kończy #10, #11 i #19.

Problemem może być nazewnictwo. Być może pierwotna nazwa pętli "Borek Fałęcki" funkcjonowała dla pętli w obecnych Łagiewnikach a po przedłużeniu linii po prostu pozostawiono niezmienioną.
Linia do Borku Fałęckiego. Ja na stronie Śmiałka widze jeszcze kilka złych datowań. Np. mapa z 1953 roku jest chyba z przed roku 1948 bo trasa na Grzegórzki zbudowana została w 1948 roku a na tej mapie nie ma śladu po tej trasie.

A co do trasy na Borek:
Wg opracowania o historii komunikacji autobusowej do 1945 roku linia autobusowa L2(?) została zlikwidowana 1.01.1939, bo to wtedy uruchomiona została linia tram do Borku. Ponadto zdjęcie nowego wagonu PN2 (jeszcze na platformie kolejowej) dostarczonego w 1938 roku ma na tablicy kierunkowej napis Borek Fałęcki. Wskazuje to, że wtedy miała być ta linia uruchomiona albo tak jak mówisz pętla w ob. Łagiewnikach nosiła nazwę Borek Fałęcki
Prawo 2010 - 2015. @ Jakubowski - mapa google powiedziała mi, że wcale tak daleko nie mam w porównaniu z Siedlcami! właśnie małe pytanko: - próbowałeś na Uniwerek Warszawski? słyszałam właśnie że dużo osób z niego ucieka na UJ ze względu na ten system rekrutacji (geografia, matematyka) ?

@ zaza - u mnie było dokładnie odwrotnie, nie chciałam Wrocławia : ) myślę że dobrze wybrałaś!

@ Goorka - też chciałam się starać o akademik, ale jak zobaczyłam listę dokumentów, które trzeba dostarczyć (akty urodzenia i takie tam) to zrezygnowałam! rzeczywiście czarna magia, Copperfield nie ogarnął. ale powodzenia w tych zmaganiach! ja będę mieszkała z dala od wszelkich zabobonów (), bo na Łagiewnikach.

trochę daleko od centrum, ale jakoś to będzie. chyba. dnia Sob 10:00, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Mapa ścieżek rowerowych.
Dostałem oficjalną odpowiedź na moje pismo do ZDiT w sprawie ścieżek rowerowych. Jako rowerzysta poruszający się często po ulicach Polesia pytałem o ścieżkę na 22 sierpnia, którą przewiduje plan na 2008 - 2020. W imieniu ZDiT odpisała mi Pani zastępca dyrektora ds. inwestycji. Wieloletni Program Inwestycyjny na 2009 - 2011 oraz projekt WPI NIE PRZEWIDUJE podjęcia prac nad ścieżką przy tej ulicy.

Zbyt wysokie podjazdy będą niwelowane w trakcie remontów asfaltów.

Ciekawe, jakie w ogóle ścieżki przewiduje na te lata WPI. Dookoła Łagiewnik może.


Chyba 6 sierpnia, dawna 22 lipca?
www.kmk.krakow.pl.
Znalazłem pewną nieścisłość w stosunku do trasy "161" i pętli Bonarka.
W spisie pętli znajduje się pętla Bonarka i dojeżdża tam linia "161", lecz w spisie linii brakuje takowego kierunku. Nie pisałbym, ale mam też książkę o historii autobusów w Krakowie (z okazji 80 rocznicy, ale do rzeczy). W spisie trasy linii "161" nie ma ani jednej wzmianki o pętli Bonarka (czy był to wariant ). Wiem też dobrze, że może (ba jest) na pewno niekompletna (ciężko znaleźć niektóre informacje). Prosiłbym Cię o wyjaśnienie tego nurtującego mnie problemu. Jeżeli byłbyś tak miły chciałbym się też dowiedzieć, gdzie takowa pętla się znajdowała (dokładnie jeśli chodzi o układ uliczny).

Mój dziadek (kilka lat przed śmiercią) wspominał mi o istnieniu linii autobusowej "180", jednak nie pamiętał jej trasy (dodałem to tylko dla zaznaczenia istnienia kiedyś takowej linii).

Poza tym świetna strona i gratuluję dobrej roboty .


Witaj, dzięki za zainteresowanie i za uwagi.

Co do linii 180 nigdy o takowej nie słyszałem ani nie spotkałem się z jakimkolwiek udokumentowaniem tego faktu.

Jeśli chodzi o linię 161, to sprawa wygląda następująco. Wg wszelkich danych linia kursowała na Łagiewniki lecz jeden z użytkowników, jednego z forum, podesłał mi skan mapy Krakowa z lat `70 gdzie owa 161 miała zaznaczoną pętlę w rejonie stacji kolejowej Bonarka i wg opisu linia ta kursowała na pętlę Bonarka, jednak przypuszczam, ze mógł być to jakiś plan skierowania tam linii, który nie został zrealizowany, bądź pętla po prostu nazywała się Łagiewniki...
Przebudowa ul. Łagiewnickiej i Świetochłowickiej..
Powstaje projekt przebudowy torowiska tramwajowego pod wiaduktem ZAbrzańska/ Łagiewnicka. Miałem okazję zapoznać z koncepcją (lub jedną z jej wersji). Koncepcja ta nie przewidywała torów w kierunki Łagiewnik, jedynie w kierunku Szombierk.

Ale gdzie jest ten projekt? Równie dobrze można powiedzieć, że projekt odbudowy torowiska też istnieje, zresztą był dostępny w necie na stronie TŚ. Poza tym dobrze, że chcą tam zrobić remont, bo przejazd pod tym mostem to masakra.


Ponadto, usłyszałem od pracownika TŚ, że firma ta niekoniecznie chce utrzymywać połączenie Bytomia z Katowicami linią nr 7. Nie wiem ile w tym prawdy, bo to tylko takie gadanie... ale jak to mówią w każdej plotce....

No nie jest- bo dzięki jeździe przez Chorzów ma więcej tanich kilometrów. Niestety tej firmie na niczym nie zależy, więc...
Ale TŚ z takim myśleniem niestety za chwilę znikną z gospodarczej mapy Polski. A moze i dobrze...
Szyby podsadzkowe.
Na pewno szybem wyłącznie podsadzkowym był szyb zlokalizowany obok Zakładów Azotowych. Była tam doprowadzona kolej wąskotorowa, zabudowane mechanizmy do automatycznego rozładunku piasku z wagoników i wybudowany specjalny lej do spłukiwania pisku. Nie był to natomiast szyb przystosowany do jazdy ludzi itp. (chyba nawet nie było tam maszyny wyciągowej).
Pozdrawiam, Jacek


Aktualnie dzięki uprzejmości Pana Krzysztofa Sojdy jestem w posiadaniu mapy z naniesionymi szybami podsadzkowymi w rejonie chorzowa. Sprawdzam sobie całą piaskową linię kolejową zerkając na mój atlas GOPu i wnioskuję, że ten szyb był niemal na terenie Azotów na lewo od ul. Narutowicza - tak wskazuje tor w atlasie, na mapie GoogleEarth nie można już rozróżnić obiektów typu pomost podsadzkowy - raczej już nie istnieją. Jadąc Maciejkowicką mamy nawet pozostałości po wiadukcie biegnącym niegdyś ponad drogą. Szyb ten należał do kopalni Prezydent.
Kolejnym podsadzkowym był Zygmunt August z kop. Barbara Chorzów, dalej szyb Marta z kop. Łagiewniki, a skręcając tą linią na południe mamy szyb Kinga z kop. Barbara-Wyzwolenie oraz na samym dole szyby Piast z kop. Polska - przebiega po nich DTŚka. Patrząc dalej na Zachód był jeszcze szyb Jerzy w Lipinach należący do kop Wawel.
Postaram się w miarę szczegółowo nanieść wszystkie te szyby jako oznaczenia możliwe do wczytania w GoogleEarth.

Pozdrawiam
Wyłączenie odcinka Bytom - Łagiewniki.
Torowisko 7 patrząc od Zamłynia, biegnące po lewej stronie drogi jest juz całe zdemontowane. Dalej jest, zasypane gałęziami.
Od strony Łagiewnik też jest przeorane. Obecnie dość smutno to wygląda
Jak patrzę na te 16 części do opracowania w BIP (SIWZ), to nie widzę ujętego tego odcinka (wg dołączonej mapy odcinek 15 i 15b). Będzie inny przetarg?
W tej chwili jest remont samej ulicy Łagiewnickiej i Świętochłowickiej w Bytomiu Link
Próba łączności. Witam wszystkich użytkowników,
mam nadzieje , ze nie powielam tematu (jesli tak, to proszę go usunąć)

Na początku: jestem użykownikiem CB-radia od około tygodnia i sprzęt na którym działam to radio TTI TCB 770 i antena Alan 9 Plus. Jestem bardzo zadowolony z działania i zasięgu.
W czwartek namówiłem brata na zakup radia, wieć zakupił sobie radio Alan102 i antene Hustler IC 100.

Dziś rano testowaliśmy zasięg naszych radyjek, jeśli się ktoś orientuje w miastach Śląska, to powiem , ze brat stał w Rudzie Śląskiej 1 a ja w Bytomiu Łagiewnikach,
z mapy wychodzi , ze to około 8 km....

Wydaje mi sie ze całkiem nieźle, ale chciałbym poznać opinie innych użytkowników cb, jak również co sądzą na temat anteny Alan 9 Plus

Dziękuje za jakąkolwiek odpowiedz

pozdrawiam i szerokości
podanie nacil base builder. Imię:Łukasz
Wiek:15 i pół ( 11lipca 16)
Skąd:Łagiewniki/Świętochłowice
Dlaczego ty ?:Ponieważ znam zasady,jestem ogarnięty i będe pilnował żeby żaden cheater nie grał na serwerze ani żeby żaden admin,gracz łamał regulamin
Byłeś już adminem ?:tak na pyrlandia-cs.eu jestem na diablo modzie oraz tp esl map i jestm tez na fast4frags.brejk.pl adminem na base builder.
Czy jestes w stanie pomóc materianlnie?(jesli tak to ile):Narazie nie mam nic jak będę miał dam znać
[wniosek o linię] Wrocław - Strzelin - Dzierżoniów - Bielawa. Przebieg linii:
Wrocław <=> Ślęszów <=> Borek Strzeliński <=> Strzelin <=> Karczyn <=> Łagiewniki <=> Dzierżoniów <=> Bielawa
Mapa połączenia

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nasza-bajka.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lark 35.6 Download szczegółowa mapa
     : Lark GPS Mapa Europy download
     : Lazurowe Wybrzeże Mapa
     : Lanzarote Hiszpania Mapa
     : Łańcut i okolice mapa
     : Łagów Lubuski mapa
     : Łągiewka zderzak pochłaniacz energii
     : Łańcut Mapa
     : Łazy mapa
     : Lagiewniki sw Antoni
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT