Strona główna
  Lageford

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Ktorego Vana i dlaczego?. Witam,
na wstepie prosze nie komentowac mojej zmiennosci odnosnie auta. Jeszcze
z 0,5 roku temu pytalem o fiata coupe turbo a dzis o vana :) Pewnie do
maja (wtedy mam zamiar sprzedac lage i kupic nowe auto) zmieni sie to z
10x ale na dzien dzisiejszy jest van i kilku kandydatow. Generalne
wymagania sa takie:
Duzy silnik (V6) bo na nowe diesle o mocy powiedzmy 150km mnie nie stac
a 90km jezdzic nie chce :)
Automatyczna skrzynia biegow
O takich drobiazgach jak klima, abs, elektryczne szyby to chyba nie
musze wspominac?

Na dzien dzisiejszy kandydatami sa:
Renault Espace V6 3.0 (najbardziej awaryjny wedlug statystyk w swojej
klasie)

Ford Galaxy v6 2.8 (przeczytalem na autocentrum.pl ze automat tylko
czterobiegowy i wyraznie brakuje tego 5-tego)

Opel Sintra V6 3.0 (tutaj nie wiem nic)

Roczniki okolo 98-99 cena w .de to okolo 7000 Euro (tyle bede mial +/-)

Odpadaja:
amerykance: strasznie tandetny plastik
previa: kobicie sie nie podoba
Zafira: za mala. To ma byc spory van
Sharan: sporo drozszy od galaxy

Myslalem o hondzie shuttle ale tam silnik "ino" 2.4

Moze ktos ma jakies inne propozycje, albo poruszal sie ktoryms autem z 3
przeze mnie wymienionych, najlepiej automatem :)

Z gory dziekuje za wyrozumialosc


Laguna II - ROTFL miesiąca. On Fri, 17 Jun 2005 20:51:06 +0200, Piotr Bochaczyk

<pi@bochaczyk.bis wrote:
Powiem ci, ze mój znajomy jeździ jako m. in. assistance Renault i mówi,
że ma średnio jedną Lagę II / Megane II (na kartę) "zawieszoną" do
ściągnięcia DZIENNIE (rejon Trójmiasta).
a jakby pracował na lawecie BMW, to ściągałby BMW nie sądzisz?


Generalnie assistance konkretnej marki nie pociąga za sobą lawet od
dilera tej własnie marki. Ja wzywałem dwa razy assistance do Forda
(Ford Pomoc) i raz przyjechał od dilera Forda (Gonera & Co. z Łodzi)a
drugi raz od dilera Fiata (z Raszyna). Rozmawiałem z nim i gośc
powiedział że jeździ dla assistance Fiata, Forda, Reanulta, Citroena i
kilku innych marek. Jak wzywałem assistance do Fiata to przyjeżdżali
jacyś od czapki - prywaciarze nie związani z żadnym dilerem.

W NIemczech zbijaja rentnerow. Deutschland: 1.000 Autohändler vor der Pleite

Ăśbersicht

Die deutschen Autohändler rutschen tiefer in die roten Zahlen, wenigstens
1.000 droht laut dem Zentralverband des Deutschen Kraftfahrzeuggewerbes (ZDK)
in diesem Jahr das Aus.

Die Ertragsmargen seien im zweiten Quartal 2004 weiter gesunken, bei einigen
Marken befänden sie sich inzwischen unter einem Prozent, bei Ford liege die
Marge sogar nur noch bei 0,39 Prozent.

Das ist das Ergebnis einer Umfrage der Branchenzeitung "Automobilwoche" unter
31 Händlerverbänden in Deutschland.

Bereits 320 Insolvenzen

Von den aktuell rund 42 000 Kfz-Betrieben hätten seit Jahresbeginn bereits 320
Insolvenz angemeldet. Besonders schlimm sehe es bei Fiat aus, berichtete
die "Automobilwoche".

Rund zwei Drittel der Händler verbuchten rote Zahlen, schätzte Friedrich Karl
Bonten vom Fiat/Lancia-Händlerverband. Noch nie habe es so viele Insolvenzen
wie im ersten Halbjahr gegeben. Der Fachzeitung zufolge, sind es seit
Jahresbeginn bereits 25 Betriebe.

DĂźster sei die Lage auch bei Ford. Verbandssprecher Volker Reichstein sagte dem
Blatt, etwa fĂźnf Prozent der rund 700 deutschen Betriebe seien akut von
Insolvenz bedroht.

DWA KARTONY/SKRZYNKI Piwa dla............... Użytkownik "Boombastic" napisał:

Nie przekonasz mjie :-)
Mam uwierzyć, że ekploatacja po dziurawych drogach nie wpływa na sztywność
nadwozia, guma i plastiki także się starzeją. Nawet niejeżdżona Laguna
mojego ojca się starzeje mimo, że ciągle smierdzi nowością.


Hmm... wskaż Mi proszę taką Sierrę gdzie wymienione przez Ciebie "usterki"
będą do _ZROBIENIA_. Kupię ją. Wymienię podzespoły które się w _normalnej_
eksploatacji zużywają na _nowe_ i będzie Mi służyła następne 5-7lat.
mam Kolegę z Poldkiem, On kupuje tarcze i klocki rzemiosła za chba 170zł, ale wymienia
je _dwa_ razy do roku. Ja kupuję oryginały (fakt droższe 350+150) ale _zapominam_ o klockach
na 1,5 roku. Kto Twoim zdaniem jest wygrany. ??
Ile Twój Ojciec chce za tą Lagę. ??
Kiedyś się 'robiło' samochody na lata, a nie jak teraz co 8-10 miesięcy nowy model.
Rynek wymusza takie kroki. Każdy (Ja na szczęście nie) chce mieć coraz to nowsze auto.
Coraz więcej jak to powiedział kilka dni temu "Cataztrof" jest tzw. beta testerów<.
Ja nim nie zamierzam zostać.
Taki Citroen Berlingo w założeniach jest autem na 4-5lat. Zobacz na jakość wykonania
detali w dzisiejszych samochodach (tych popularnych). Owszem auta z wyższej 'półki'
są trwalsze i lepiej zrobione, ale ile one kosztują. Ceny od 150tyś. Stać Cię na takie auto
bo Mnie nie stać.

1.Pozdrawiam: Bogdan - Ford Oklejony-P.M.S. :-))
2.                    Jak dobrze być złym ??
3.                         G-G:1665912
4.   Mamy stronkę: www.pl-misc-samochody.org


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : łańcuchy pokarmowe plakat
     : Łabuny Małe
     : Lampy elektronowe w aplikacjach audio
     : Łączenie kondensatorów
     : lampa 2A3 schemat
     : Latarnik omówienie
     : lawa andezytowa
     : łańcuch pokarmowy saprofagów
     : Łańcut ZHP
     : lampy oświetleniowe biurowe
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT