kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Historia. Po wylądowaniu na planecie Tricity, rozpoczeliśmy budowę dowództwa i zadbaliśmy o zabezpieczenie szlaków z zaopatrzeniem. Prace posuwają się z godnie z planem. 1th kadra zwiadowcza doniosła nam o silnie chronionym transporcie surowca energetycznego. Eskortowali go sami deamonhunterzy z pomocą imperialnej gwardii. Celem naszego ataku było przejęcie surowca. niestety nie powiodło się nam przejęcie go. ta misja była okupiona stratami. Wielu naszych dzielnych wojowników kasty ognia zostało zabitych a niewielkie drgania osnowy zakłóciły efektywne wykorzystanie wsparcia które nie było wykorzystane efektywnie. W rezultacie jedyną słuszną decyzją było zniszczenie ładunku z surowcem. Z powodów poniesionych strat proszę rade Niebiam o zwiększenie posiłków (...)
Fragment raportu Shas'o do Rady Niebian Specjalizacja. Luberda Transport - Spedycja specjalizuje się w transporcie następujących ładunków i towarów.
*Ponad gabarytowe ładunki wszelkiej maści, od silosów do wielkich stalowych beli o długości nawet 30m
*Żywność pakowana jak i świeża do której transportu używamy firanek a także chłodni by zapewnić świeżość powierzonych nam produktów
*Wszelkiego rodzaju palety transportowane przy użyciu naczep typu firanka.
*Przewóz pojazdów osobowych jak i budowlanych. Mniejsze pojazdy można przewieść zwykłą naczepą typu firanka lub większe typu laweta, a dla pojazdów rolniczych i budowlanych przygotowane mamy naczepy ponad gabarytowe.
Jesteśmy w stanie przewieść wszystko co tylko klientowi przyjdzie do głowy w przystępnej cenie. Artyleria polowa okresu Wielkiej Wojny 1914-1918. Haubica polowa wz.1917 r., L/15 Schneider.
Dane taktyczno – techniczne:
Kaliber: 155 mm
Donośność: 11200 m
Ciężar pocisku: 40 – 43,5 kg
Ciężar w położeniu bojowym (marszowym): 3220 kg (3750kg)
Szybkostrzelność: 3 strzały na minutę
Prędkość początkowa pocisku (w zależności od ładunku) – 200 - 450 m/sekundę
Łoże haubicy było jednoogonowe, zamek śrubowy. Obsługę stanowiło 8 – 10 osób a do transportu używano zaprzęg 8 konny. Wygrane marzenia - po 3 latach walki Uciechów rusza pełną parą. A coś takiego?
Jade 3 grudnia do londyny mam pół busa wolnego do londynu w druga strone jade pusty czyli do kielc szukam ładunku
Oferta ważna: Od: 20.11.2007 do 28.2.2008
Rodzaj pojazdu (zabudowy): DOSTAWCZY
Ładowność: 2t
Imię/Nazwisko: Piter Jupiter
Firma:Jupiter transport
Telefon:+48 (696) 126142
Wprawdze z Londynu do Kielc. Ale przez Czechy i Kudowę wygodniej jechać?
Można by zadzwonić i podpytać gościa ile by chciał. Moze zaproponujemy mu wpis na głównej stronie schroniska z podaniem kontaktu jako "gratyfikację za fatygę'. Co tym myślicie? Wygrane marzenia - po 3 latach walki Uciechów rusza pełną parą. A coś takiego?
Jade 3 grudnia do londyny mam pół busa wolnego do londynu w druga strone jade pusty czyli do kielc szukam ładunku
Oferta ważna: Od: 20.11.2007 do 28.2.2008
Rodzaj pojazdu (zabudowy): DOSTAWCZY
Ładowność: 2t
Imię/Nazwisko: Piter Jupiter
Firma:Jupiter transport
Telefon:+48 (696) 126142
Wprawdze z Londynu do Kielc. Ale przez Czechy i Kudowę wygodniej jechać? Króleski emisariusz Lord Hagen i jego statek. ...hmm
Przyłączając się do dyskusji, to misja Lorda Hagena polegała tylko na jednym zdobyć jak najwięcej rudy i powrócić z ładunkiem do króla. Uważam, że statek jest w sam raz jak na transport, myślę, że nie wszyscy Paladyni mieli wrócić. Część zostałaby (gdyby okazał się bezpieczny) w zamku w GD, aby zabezpieczyć kolejne transporty. Kolejny oddział zostałby w Khorinis z podobnych przyczyn, czyli porządek w mieście i zabezpieczenie drogi odwrotu dla Paladynów. Zatonął "nuklearny" okręt. Zatonął "nuklearny" okręt
http://m.onet.pl/_m/7779d357ea781aed...36de72,1,1.jpg W Rosji zatonął okręt, który był używany do transportu ładunków nuklearnych - poinformowała agencja Reutera. Eksperci zapewniają: nie ma żadnego zagrożenia. Okręt zatonął w ubiegłym miesiącu.
Pełną wersję wiadomości możesz znaleść pod jej oryginalnym linkiem:
Kod:
http://www.tvn24.pl/12691,1659881,0,1,zatonal-nuklearny-okret,wiadomosc.html Nowy wymarzony Transit.
WOJTEK - Genialny wątek, już wtrącam swoje 2 grodze :)
Marzy mi się Transit rocznik 2008 w zabudowie plandeka o wymiarach przestrzeni ładunkowej 5/2,15/2,25 i ładowności 1800kg (tak na zapas :)) Wnętrze nie musi być na jakimś tam wypasie, wystarczy podstawowe z klimą, 6 biegów. Bez podwójnego siedzenia pasażera, w zamian za to półeczka na dokumenty itp. Silnik około 120KM (kompromis pomiędzy mocą a ekonomiką). Ogrzewanie postojowe, nad dachem kabina sypialna PONY FANTASY.
PLANDEKA - z doświadczenia wiem, że jest to najbardziej uniwersalna zabudowa, można ładować z góry (stal, rury), można ładować z boku (maszyny, urządzenia), załadunek tyłem to standard, ale w plandece jak i kontenerze ładunek przy tylnym może być wysoki na tyle na ile wysoką mamy zabudowę. W busach wysokość przestrzeni ładunkowej różni się od wysokości przy otwartych tylnych drzwiach.
WYMIARY - chciałbym zabudowę o takich właśnie wymiarach, ponieważ nie zawsze wożę ciężkie ładunki, zdarzają się również przestrzenne, toteż te 24m3 na pewno byłyby wykorzystane.
6 biegów - tego chyba nie muszę rozwijać, jadąc choćby A4 kier. Wrocław 6-sty bieg przydałby się na pewno i znacznie obniżyłby spalanie.
KABINA SYPIALNA - w długiej trasie jakość odpoczynku ma wielkie znaczenie.
Jeśli Mikołaj czyta mojego posta podaję maila w celu dogadania odbioru w/w autka :P adasko.transport@o2.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|