Strona główna
  ładunki na wywrotki

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

7 (wspaniałych) największych. " />z tego co widzę są to pojazdy do kopalń odkrywkowych lub kamieniołomów do prac pomocniczych, TAK! pomocniczych. główny transport ładunku w takich obiektach odbywa się na taśmociągach, jednak są fragmenty urobku, które trzeba przewieźć właśnie na takich wywrotkach. pojazdy te mogą tylko poruszać się na terenie zamkiętym, a po drogach publicznych są transportowane jako nadgabaryt. co ciekawe w cywilizowanych krajach taka maszyna jak ładowarka powiedzmy polska Fadroma Ł-200 nie może samodzielnie poruszać się po drogach publicznych, tylko przewożona jest na przyczepie lub naczepie, dodatkowo na zęby łyżki zkładany jest ochraniacz z blachy malowany w żłóto-czarne pasy.
z tego typu wywrotek w Polsce największe jakie widziałem to były radzieckie Biełazy, które przewoziły do 35 ton ładunku. na Dolnym Śląsku używane były w kopalniach surowców drogowych, gdzie przewoziły bloki skalne po odsztrzale do kruszarki.
Zadanie z treśćią. " />Mam problem z takim zadaniem :
Firma transportowa posiada 22 wywrotki o ładowności 3 tony i 14 wywrotek o ładowności 5 ton.
Duża wywrotka spala 20 l paliwa na 100 km a mała 18 l na 100 km . Firma dostała zlecenie przewiezienia 100 ton piachu na odległość 100 km .Jak przewieść ten ładunek by zużycie paliwa było jak najmniejsze . Liczymy paliwo zużyte w jedna stronę .
Słownik CB. " />Narodowości:

Żaba-Francuz
Kasztan-Austryjak
Makaron-Włoch
Gebels-Niemiec
Pepik/Knedel-Czech
Madziar-Węgier
Chochoł-Ukrainiec
Szoszon-Litwin
Flamak-Belg
Gulden-Holender

Typy naczep:

Szmata-plandeka
Kurtyna-firanka
Cysterka-naczepa z zabudową do przewozu ładunków płynnych
Beczka/Silos-naczepa z zabudową przystosowaną do wydmuchu materiałów sypkich
Wanienka,patelnia-naczepa wywrotka,samowyładowcza


Auta:

Maniek-MAN
DAFik-DAF
Skakanka-Scania
Iveco-Iveco
Mesiek-Mercedes
Volvo-Volvo
Renia-Renault
Jelonek-Jelcz
Starzyna-Star
Foty TATRA. " />Ostatnio dosyc czesto widuje taka tatre jak na fotce ktora dal combol moze to nawet ta sama czesto za zaraz za nia albo przed nia jedzie jakas inna wywrotka chyba ostatnio jelcz .Tatry (mam na myśli 815) są bardzo wytrzymałe moze ktos spostrzegł ze koła maja tak / przez co auto jak auto jest puste to na asfalcie ma zla przyczepnosc ale jak ma ładunek to koła sie prostuja . Z tego co wiem Tatry duzo pala (cos ok.45/100 po asfalcie ) ale odwdzięcza sie niezawodnościa w terenie i moca .
Praca na wywrotce.. " />Witam co do frachtów i stawek to mozna by tu długo dykskutować, jednak zupełnie inaczej naliczane sa stawki za kilometr w przypadku transportu krajowego, miedzynarodowego oraz zalezy to równiez od przewozonego ładunku oraz kierunków obsugiwanych.Inaczej jest na wywrotce na kraju a inaczej na firance na miedzynarodówce.Co do stawek które piszecie 0,9 czy 1 euro to jest to normalna stawka i w sumie wszyscy za około tyle jezdza oczywiscie mówie o UE.Frachty wypłacane sa bardzo różnie wszystko zależy od spedycji.Jedni płaca ci tylko w jedna strone drudzy w obie lub w jedna zapłaci ci przykładowo 1.20euro a powrót 70ec więc tu rozbierznosć jest duża.Jednak sumujac to wszystko niewychodzi to za dobrze.Zrobisz wielki obrót w miesiącu sa to cyfry które moga zrobic wrażenie przy kilku autach ale jak odliczysz wszystko no to wtedy już jest jak jest.Mogło by byc lepiej...
Czy warto otworzyć firmę transportową?. Niezbyt rozumiem z tym wożeniem maszyn itp. Takie rzeczy przewożą naczepy. Zajmuje mało miejca, więc mogą brać na doładunki i pół naczepy im zostaje. Jeśli świadczysz usługi przewozowe, to musisz mieć licencję. Nawet na auto o DMC 3500,5 kg musisz mieć licencję, jeśli wozisz byle co. Tu się liczy sam charakter wykonywanej działalności, nie co aktualnie chcesz przewozić. Nawet na lawetę o DMC powyżej 3,5t jeśli chcesz robić jako pomoc dorgowa i ściągać auta z drogi, to musisz mieć licencję.

Z wywrotkami, to musicie sami się dowiedzieć dużych firmach budowlanych, w kopalniach i wszędzie, gdzie przewożone są ładunki sypkie na niewielkie odległości. Tutaj nie mogę specjalnie nic powedzieć. Wszystko kwestia dogadania z w.w. firmami.
TRANSPORT DO 3,5 DMC Proszę o konkrety.
Sorki wszystkich ale muszę to napisać. Kolego Kmi powiedz nam jak możesz prowadzić zestawy nie mając 21 lat? W innym temacie piszesz 26,08,2007 że za trzy miesiące kończysz dopiero 21 lat. Więc jakim cudem, chyba że po podwórku.
marek2626, popieram.
manfred_86, poszukaj giełdy transportowe w internecie, myślę,że można znaleźć tam ładunki i stawki jakie cię interesują.(http://www.interload.net/)
IBG_Polska, pytałem swojego szefa i polisa ubezpieczeniowa nie stanowi zabezpieczenia do uzyskania licencji. Pozdrawiam i życzę powodzenia


Przeczytaj sobie przepisy. Nie majac ukoczone 21 lat nie mozna jezedzic ciezarowka lub zestawiem powyzej 7.5 DMC, UWAGA!! ale tylko jezeli jest to firma transportowa - nie obejmuje przewozy wlasne!!! po drugie znajomy jezdzi u swojego brata ktory ma 20 lat na wywrotkach, jedynie mandat wynosi 500zl, wiec takie ogromne ryzko nie jest.

Gieldka ladunkow inaczej mowiac to ostatecznosc i nie jest zalecana jako jedyne i glowne zlecenia, bo stawki zregoly nie sa za ciekawe


Widac jak masz "madrego" szefa, ktory nie zna takich przepisow, pewnie taki "madry" jak Ty...

cytat z gory "Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca ubezpieczenie przewoźnika od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności w niej określonym;" masz czarno na bialym.


NIE MASZ POJECIA NIE UDZIELAJ SIE!!!
Pogawędka o ciężarówkach. Moim zdaniem to jednak stary ,ale jary Man f2000 . Auto ,które nic nie wie o komforcie , jak wsumie każde auto z tamtego czasu, ale jednak moc silnika , wmiare dobra skrzynia biegów nadrabiają to wszystko. Auto ma dość wysoko położone dolne łóżko co bardzo odpowiada pasażerowi gdyż na łóżku może obserwować wyczyny na drodze. Pompy paliwowe nie są jednymi z najoszczedniejszych ,ale przy 30 tonach ładunku auto spala 35 litrów. Inne podzespoły wsółgrają ze sobą wyśmienice , prowadzenie w tym aucie jest znakomite . To auto najbardziej się nadaje do wywrotek bo ma w tej stronie swoje atuty. Lepsza , twardsza chłodnica niż przykładowo w volvie tego samego rocznika . Cóż dalej nie ma co pisać , bo argumenty najważniejsze wypisałem ...
Pogawędka o ciężarówkach. Dużo rzeczy zależy też od właściciela auta . Na ten przykład mój wujek jeździł Manem TGA 460 w najwyższej kabinie i praktycznie zero awarii , ale szef dbał o auto , mechanicy często go doglądali i na bieżąco monitorowali stan techniczny . Mój dziadek natomiast także jeździ Manem , ten sam model i nawet chyba rocznik , ale awarie zdarzają się już częście , nie powiem też doglądamy stanu technicznego , ale wszystkiego gołym okiem się nie wykryje , a to w dużej mierze przez skąpego szefa i inne .

Co do skandynawskich produkcji to mi także podobają się Scanie pod względem wizualnym , ale też z tego względu , że mało palą i są bardzo zrywnymi autami . Do Volva także nic nie mam . Kiedyś z wujkiem na wywrotce jeździliśmy Manem F2000 414 koni , a był gość który miał Volvo FH , koni chyba 340 , a pocisk miał jakby miał ich co najmniej 400 . Żeby nie było ładunek ten sam , różnica w masie ładunku nie wielka i to z korzyścią dla nas .

Napewno inne auta mają też swoje zalety i wady , ale ja mówię tylko na swoich przeżyciach . Każdy może sądzić inaczej .
[ogólne]Alufelgi na wywrotkę?. " />
">Ja u siebie mam alusy Alcoa na 4 osiowej wywrotce Auto jest lżejsze dzięki czemu można wziąć więcej ładunku. Ale czy jest różnica między stalówkami ? nie zauważyłem oprócz wagi .

Ty u siebie to masz ewentualnie "bajzel" w pokoju kolego drogi.
Leasing i kilka innych pytań.. " />Mam kilka pytań związanych z leasingiem i nie tylko.

1. Czy warto teraz brać używaną ciężarówkę w leasing np. tą http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T812083 (Tylko ten przebieg to taki nierealny nam się wydaje)
2. Jeśli leasing nie wchodzi w grę to czy warto na kredyt.
3. Czy na giełdzie (http://www.trans.eu) są same ładunki beż naczep czy z już z naczepami.
4. My z kolegą mamy zamiar rozpocząć własną działalność, i takie pytanie nam się nasuwa jaka ciężarówka dobra na rozkręcenie działalności. Myślimy nad Volvem FH12 1996-2000. (Środki na początek to 85 tyś zł.)
5. Mój wujek posiada kilka wywrotek więc na kampanii buraczanej woziło by się buraki, jako podwykonawca.
6. Gdy kampania się zakończy to co dalej. (Kontenery, Chłodnia, Plandeka, Niskopodwoziowa)
7. Oczywiście to my będziemy jeździć w podwójnej obsadzie.
8. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, jeśli będę miał inne pytania to będę pytał się w tym temacie.
praca na silosach. " />Tylko powiedzcie jeszcze że np może sie ładunek cofnąć i zarżnać sprężarke... Także przy ważne jest ciśnienie przy rozładunku bo przy zbyt małym może ładunek stanąć i wtedy zabawa sie zaczyna, zbyt duże też nie może być. Przy silosach kiprowanych trzeba też uważać na to jak stoi zestaw, na jakim podłożu i czy nie ma zbyt silnego wiatru ( zreszta jak przy wywrotce) żeby nie przewrócić zestawu. Więc tak jak wszystko ma swoje plusy i minusy...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • arsenalpage.keep.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : ładunek elektryczny-oddziaływania ładunków
     : ładunki z okolic Hrubieszowa
     : ładunki wolne na busy
     : ładunki elektrycznie w mózgu
     : ładunki powrotne Francja
     : ładunki powrotne
     : ładunki drobnicowe
     : ładunki na podkontenerówka
     : Ładunki TRANSPORT
     : ładunki na wywrotki Kraków
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT