Strona główna
  Łączniki do rur nierdzewnych

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Dziurawy tlumik :).
http://www.allegro.pl/ite...emus_tanio.html Moim zdaniem nie pasuje do E10,ten ma obciety albo inny uchwyt za pomoca ktorego zawiesza sie go na gumach. Nie widze tez lacznika z rura od tlumika srodkowego. Ja moj oryginalny tlumik zastapilem przelotowym ze stali nierdzewnej. Jakby ktos chcial moge zamiescic foto.
Pomarańcza Edition Drei5Drei (610s). John'ek otwór zostawiam bo kiedyś będzie ogrzewanie w mądry sposób wymyślone moze bedzie webasto bardziej wygodne dla mnie - zastanawiam się nad zmianom maski bo te wloty mnie [ o jejciu! jejciu! ] kapie mi na puszkę z filtra jak się topi śnieg .

kwestia układu wydechowego :
nowy lekki układ wydechowy "spoczywa" za łużkiem w pokoju przygotowany ale w częściach do pospawania na szczelność , tym razem mam nadzieję ze to będą ostatnio pieniądze wstawione w ten zestaw na długie lata.
nowe części to jak wiecie
rura fi 50 długość 2metry
łącznik redukcyjny rur z fi 50 na fi 60 długość 10cm ze stali nierdzewnej kwasoodpornej
tłumik końcówka długość 35cm wykonany ze stali kwasoodpornej nierdzewnej polerowanej
i teraz nowy zakup
rura o giętka ze stali nierdzewnej kwasoodpornej (nie mylić z siatką elastyczną) fi 50 długość 1metr

całość będzie spawana na szczelność jedynie końcówka będzie przykręcana obejmą bo zamierzam czyścić ten element co jakiś czas.
układ będzie następujący - między wahaczem a półosią chyba ze będzie bezpieczniej i będzie taka możliwość to poprowadzę nad półosią dalej pod jaskółką i wiadomo nowe wieszaki i dalej pomyślę albo na środek albo z boku. jak lepiej by nie zaciągał spalin przez uszczelkę bagaja
VL 1500 - alternator ładuje tylko na niskich obrotach.
ran, wiesz co , ja bym tam spróbował dać jakiś ekran z cienkiej nierdzewnej blaszki, tak aby zatrzymać choć trochę promieniowanie cieplne od rury poprzecznej wydechu

A może po prostu wyciąć łącznik miedzy kominami i zaślepić (zaspawać)???
Czy ktoś mógłby mi to przetłumaczyć?. Troche tego jest.Ogolnie nie przeszedl przegladu z 13 powodow.

001 Nie dziala prawy tylny kierunkowskaz
002 Nie dziala lewy tylny kierunkowskaz
003 Przedni spryskiwacz szyby nie daje wystarczajacego cisnienia.
004 Nie dziala prawe tylne pozycyjne
005 Nie dziala prawe przednie pozycyjne
006 Lacznik korektora sily hamowania zapieczony
007 Glebokosc bieznika lewej przedniej opony ponizej 1.6mm
008 Duzy luz sworznia zwrotnicy lewego wahacza.
009 Duzy luz koncowki drazka kierowniczego lewego
010 Za wysoki pozim CO (nie wlozylem z powrotem katalizatora.)
011 Lewa lampa ustawiona za wysoko
012 Lewy przedni przewod hamulcowy skorodowany
013 Hamulec reczny za slaby.

Modyfikacje:

Wydech z stali nierdzewnej

Kilka rur Samco

Zmieniony filtr powietrza

Lepsze swiece

Nie zamontowany chip podnoszacy cisnienie doladowania do 1.2 bar

Wskaznik doladowania

Cztery opony Pirelli P600 -Chyba jedno zero zjadlo

Prywatna tablica rej.
mrk69 Tipo - zakończenie. Szkoda że już kupiłeś occ, bo ci do nie czego potrzebne. Lepiej byś zainwestował w różki ze stali nierdzewnej plus elastyczne łączniki do układu dolotowego, bo ta rura od kanalizacji przywołuje złe wspomnienia ;p. łapacz oleju masz już w silniku tuż przed wężykiem. W zasadzie tak jak masz jest ok tylko w samym wężyku (bo piszesz ze zmieniałeś) powinieneś mieć taką spiralkę drucianą jak w oryginale. To zapobiega przedostawaniu sie większych drobinek oleju do góry (to co ooc nie wyłapie). Plusik za chęci. Zmienisz rurę od dolotu dam kolejne dwa od operacji tuning
Układ Wydechowy - DO WYMIANY !!. Ja także swego czasu borykałem się z tym problemem ale ze wzgledów ekonomicznych zrobiłem inaczej.
Wymieniłem łącznik koszt nowego 40 (wystarczy poszukać), wyrzuciłem pierwszy i drugi tłumik zamiast nich kawałki rury to samo tyczy się katalizatora-zapchany już cosik był i autko się dławiło ostatni tłumik zamieniony na używkę WM sport ala Mugen ze stali nierdzewnej (100zł).
Koszt z robocizną 270zł.
Efekt: ładny pomruk (nie ryk chyba w dieslu (ja mam td) się nie da z tego co wiem) a i autko stało się żwawsze.
Bordowa Perła - [marolegia].
Pisałeś już w jednym temacie na temat SWAPa, ale jakbyś mógł to napisz tutaj co i jak

czy były jakieś problemy, czy miałeś wszystkie części, a może coś na co trzeba uważać pamiętać... etc
Tak dla potomnych.


Od Łukasza_306 kupiłem silnik kompletny ze skrzynią biegów, półośkami, komputerem, wiązką więc na szczęście operacja przełożenia silnika poszła gładko. Schody zaczęły się przy podłączaniu układu wydechowego. Inna średnica otworu powoduje, że do silnika 1.8 16V nie pasuje rura od kolektora z 1.4. Tak więc musiałem od Łukasza jeszcze wziąc rurę od kolektora z katalizatorem. Katalizator wyciąłem i za pomocą rury ze stali nierdzewnej połączyłem ze środkowym tłumikiem od Hondy Civic VTI, który załatwiłem od znajomych "japończyków" dalej kwasówką pociągnąłem (starając się zachowac parametry z wzorów które znalazłem na naszym forum) do końcowego a'la Mugen.
Poza tym poduszki i łapa też jest inna, nawet dziura w karoserii na poduszkę jest parę milimetrów przesunięta. Ale to takie kosmetyczne sprawy. Sworznie jeszcze musiałem zmienic i łączniki stabilizatora i cięgna od lewarka do zmiany biegów musiałem dospawac bo II, IV i wsteczny nie wchodził. Skrzynia biegów w 1.8 jest trochę dłuższa.

[ Dodano: 2009-12-19, 14:08 ]
Roler. Sztywny sztag możesz kupić lub zamówić w większości sklepów żeglarskich (nawet przez internet) Koszt wacha się od mniej więcej 1400 wzwyż.

A co do motania ze starym rollerem to jest to raczej nieopłacalne, większość sztywnych rol foków jak nie wszystkie, są sprzedawane w całości, można ewentualnie dokupić profile (rury) aluminiowe (w razie jakiegoś uszkodzenia, zagięcia) wiec wydaje mi się że "pocenie" się przy przeróbkach starego nie jest wskazane (ale to moja opinia)

No jeśli chcesz motać na siłę ze starym rollerem (jeżeli dałeś za niego kupę kasy i żal ci go sprzedawać bądź odkładać na półkę to możesz kombinować):
Musiałbyś się przede wszystkim dowiedzieć jakie byłyby koszty profili wraz z łącznikami (bez rollera) no i znaleźć jakiegoś dobrego spawacza do nierdzewki, kupić z 0,5 metra nierdzewnej rurki (żeby nie biegać co pięć minut do sklepu po kolejne 10cm jak coś nie wyjdzie) o nieco mniejszej średnicy niż profile, żeby po odpowiednim docięciu i wspawaniu do"starego rollera" dało się to wpasować w aluminiowe rurki no i przykręcić (górny koniec też przykręcasz i montujesz na nim jakiś bloczek żeby się (fał nie przecierał). Co do fału to nie licz na fał masztowy (bo ci się nie skręci sztywny sztag, chyba że masz jakiś patent z łożyskiem) musisz sobie na cienkiej lince do "krawatów" zrobić niezależny fał.
No i gotowe, ale trzeba sobie zadać pytanie czy warte zachodu (dowiedz się kosztów i wtedy zrób ostateczną kalkulacje)

Pozdrawiam Olo
Uturbienie na zlecenie, alternatywy (kompresor?). Jaro dobrze prawi! Od strony konstukcyjno/montażowej uturbienie to prosta sprawa. Kolektor, turbina, downpipe,bov, icek,przewody wodne oraz olejowe do turbiny, cztery łączniki silikonowe i trochę rury z kwasa żeby połączyć to w całość. Po zakupie icka, nowej turbiny i od biedy gotowych flansz całą resztę dorobi wam jeden z wielu warsztatów doświadczonych tuningowych w PL i wydaje mi się że za duużo mniejszą kasę . Pozostaje elektronika która jak się okazuje wcale nie jest taka straszna jakby się to mogło wydawać - kilku forumowych kolegów ogarneło kompleksowo temat. Piejecie tutaj z zachwytu prawiąc o gotowych kitach za kosmiczne pieniądze....Ja mam gotowy kit z którego tak naprawdę cokolwiek warta jest tylko turbina i FMU, wężyka olejowego nawet nie liczę bo to groszowa sprawa. U Five było podobnie
Na ebay macie również całą masę gotowych kolektorów wydechowych i downpipe 2,5" z kwasówki do silników 1,6 i 1,8 pod Garretta T25, którego zakup zarówno w używce jak i nówki sztuki nie stanowi żadnego problemu. Intercoolerów, łączników silikonowych jest również pod dodtatkiem a cienkościenne kolanka i rury nierdzewne można zakupić w każdej hurtowni handującej stalą. Gdybym dzisuaj chciał ponownie uturbić Miatę w życiu nie zdecydowałbym się na gotowy kit bo to prawdziwy KIT za ciężką kasę.
Remont komina, jaki wkład systemowy zastosować.. Witam.
Stalowe rury, tzw. "czarne" wedle przepisów budowlanych nie mogą być stosowane jako wkładki kominowe.
Mogą jedynie stanowić łącznik pomiędzy urządzeniem na paliwo stałe (kocioł węglowy, kominek) a samym kominem.
Leszek - podpowiem najprostsze rozwiązanie...
Zamówić firmę do wyfrezowania komina na żądaną średnicę. Przyjadą, zrobią to w jeden dzień bez jakiegokolwiek rozkuwania komina wewnątrz domu, założą porządną atestowaną wkładkę ze stali nierdzewnej lub ceramiczną, dedykowaną kominkom właśnie. Dadzą gwarancję. Całość prac (łącznie z dojazdem) i materiałów kosztuje około 400-500 zł za metr bieżący komina.
Ne kiwniesz palcem, wrócisz z pracy i będzie "posprzątane po robocie.
Jeżeli będziesz chciał rozważyć taki pomysł, to dam Ci namiary na dobrą firmę, która takie rzeczy robi w całym kraju. Polecam, bo korzystam zawodowo z ich usług w przypadkach gdy nie ma innego rozwiązania z kominem, jak tylko rozwiercenie go do większej średnicy (np. w starszych domach). Zarówno moi kominkowi klienci, jak i ja sam jesteśmy zawsze zadowoleni z takiej roboty.
Pozdrawiam.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • romanbijak.xlx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : łącznik schodowy Schemat podłączenia
     : Łącznik podwójny schodowy schemat
     : Łącznik krzyżowy schodowy schemat
     : Łącznik podwójny krzyżowy schemat
     : Łącznik krzyżowy Schemat połączeń
     : łącznik Lotnisko Graniczna Wrocław
     : łącznik stabilizatora Astra F jak wymienić
     : łączniki stalowe konstrukcja drewniana
     : łącznik autostradowy przez Wilanów
     : Łącznik podwójny schodowy podłączenie
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT