Strona główna
  Łącznik kompensacyjny

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Wymiana elementów gumowych zawieszenia. witam

noszę się z zamiarem sprzedaży auta znajomemu. Prosił mnie by wymienić wszystkie elementy gumowe zamieszenia na nowe.

Autko to civic ek3 d15z6 1995(końcówka) produkowany w japońsko

Pytanko dotyczy jakich firm użyć zamiennikiów , które elementy użyć oryginalne HONDA , czy niektóre warto zamienić na te z oferty RPM (czerwone)

do wymiany:
przód:

- tuleje metalowo gumowe wahacza górnego
- sworzeń kulisty wahacza górnego
(czy może cały wahacz od razu)
- TULEJA METALOWO-GUMOWA WIDELCA AMORTYZATORA
- TULEJA METALOWO-GUMOWA DOLNEGO WAHACZA
- TULEJA METALOWO-GUMOWA DOLNEGO WAHACZA (ta duża)
- TULEJA METALOWO-GUMOWA STABILIZATORA
- Łącznik Stabilizatora

tył:

- TULEJA Wewnętrzna WAHACZA GÓRNEGO
- TULEJA METALOWO-GUMOWA WAHACZA GÓRNEGO
- TULEJE(2) METALOWO-GUMOWE WAHACZA KOMPENSACYJNEGO
- TULEJE METALOWO - GUMOWA DOLNEGO WAHACZA
- TULEJA METALOWO - GUMOWA WAHACZA WLECZONEGO

Proszę jednocześnie o jakąś ofertę na PRW dotyczącą całego zestawu

ps. autko ma być użytkowane przez 2-3 lata max 40.000 km w tym czasie głownie w mieście (KRAKÓW) zawieszenie to standardowe amortyzatory i sprężynki


witam

już nie aktualne

ps. jak by się chciało komuś kto się zna napisać jakich najlepiej użyć części to by dla potomnych zostało

pozdrawiam
[GTV6] Zupełnie nowy, inny, lepszy wał.... Super! Tylko mam jedną wątpliwość, całe życie słyszałem i czytałem, że na wale muszą być zawsze dwa przeguby krzyżakowe, gdyż przenoszą moment nie równo, nie znam się na konstrukcji wałów, ale wszędzie tak pisali :( i wszystkie wały które widziałem zawsze miały po dwa krzyżaki.

Cytat:
przęgło wychylne znane także pod nazwą sprzęgło Cardana, przegub Cardana lub przegub krzyżakowy – sprzęgło przymusowe nierozłączne, kompensacyjne (sprzęgło nierozłączne, mechaniczne, samonastawne, kątowe – wg hierarchii Podstaw Konstrukcji Maszyn), rodzaj przegubu asynchronicznego.
Krzyżowy łącznik, rodzaj zdwojonego sworznia, łączy dwa widłowe zakończenia wałów czynnego i biernego. Takie połączenie pozwala na przeniesienie mocy pomiędzy wałami nawet znacznie odchylonymi względem siebie. Problemem sprzęgieł wychylnych jest to, że prędkość wału biernego jest pulsacyjna. Im kąt pomiędzy osiami wałów większy, tym pulsacja większa. Zwykle wadę kompensuje się stosując zdwojone sprzęgła wychylne, gdy tylko geometria napędu na to pozwala.

Szklana elewacja.
Widzę, że się dyskusja rozrosła. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Rozumiem teraz czemu miałem taki problem ze znalezieniem odpowiedzi - każdy zwala zadanie na kogoś innego. W firmach z rozwiązaniami systemowymi delikatnie mówiąc zbyli mnie albo zaoferowali, co poniektórzy sprzedaż elementów i montowanie we własnym zakresie. Konstruktor mówi mi, że to moja kwestia - on tylko konstrukcje podsuwa (ma w tym rację bo okna nie przenoszą żadnych obciążeń). A inwestor chce maksymalnie pójść po kosztach bo ma swoją ekipę co mu okna wstawi..... Chce maksymalnie pójść po kosztach.... jak ja uwielbiam takie stwierdzenia.
Widzę, że nikt z szanownego grona nie pokusił się o jakieś wyliczenia.....
Mając na uwadze max cięcie kosztów całą konstrukcję należy podzielić na conajmniej 8 szt fixów z łącznikami statycznymi pomiędzy nimi.
Zakładając, że okna montowane będą na wysokości 0-8 m, ( dla normalnej budowli to 0,060 N/cm2), w 1 strefie obciążenia wiatrem, to wymagany moment bezłwładności dla wzmocnień stalowych połączonych ościeżnic oraz łącznika statycznego wynosi ok. lx = 22 cm 4. Jest to wartość minimalna, na granicy dopuszczalnej powierzchni dla szyb, ( 3 mkw) ,która musi być spełniona. Podział na mniej niż 8 części narzuca konieczność zastosowania grubszych szyb, które swoją drogą i tak powinno być poddane zastanowieniu także w tym przykładzie. Ościeżnice z łącznikami nie mogą być skręcone "na sztywno", muszą być zachowane małe luzy na rozszerzalność profili. Sposób montażu niedawno opisywałem. Należy koniecznie pamiętać o zastosowaniu taśmy rozprężnej na połączeniach lub tzw. uszczelek kompensacyjnych. Od góry zostawić ok. 3 cm luzu i najlepiej to uszczelnić wełną zamiast piany.
Należy mieć także na uwadze fakt, że okna nie powinny przenosić żadnych obciążeń z nadproża a brygada montażowa nie może być z łapanki..
Dla porównania, przy takim samym podziale, czyli na 8 części, ale dla 2 strefy wiatrowej moment bezwładności powinien wynosić min. 25 cm4, dla 3 strefy już ponad 44 cm4. Podałem tylko przykładowe wyliczenia, nie bawiłem się już w uwzględnianie tzw. współczynników korekcyjnych, które przy długości powyżej 240 cm powinno się także uwzględniać, a które podnoszą wymogi dla niezbędnego miniumum.
instalacja wodna z miedzi. taki cytat dla Was:
Innym, chętnie stosowanym w instalacjach wodnych materiałem jest miedź. Rury miedziane są dużo lżejsze, toteż mogą być znacznie dłuższe, co ogranicza konieczność stosowania łączników. Technika połączeń jest prosta i szybka, co sprawia, że montaż miedzianej instalacji wodnej jest znacznie szybszy niż instalacji stalowej. Gładkie powierzchnie ścianek wewnętrznych zapobiegają powstawaniu osadów w przewodzie, co pozwala na stosowanie mniejszych średnic rur. Ponadto miedź jest materiałem bakteriostatycznym, co zapobiega rozmnażaniu się mikroorganizmów. Wprawdzie rury miedziane są odporne na działanie wody, ale mogą korodować pod wpływem dużej ilości zawartego w wodzie dwutlenku węgla, jonów siarczanowych, związków manganu i amoniaku. Korozja miedzi może następować również w kontakcie z urządzeniami ze stali ocynkowanej lub aluminium. Przystępując do montażu instalacji z rur miedzianych, należy uwzględnić ich rozszerzalność cieplną, która jest większa niż rur stalowych. Aby wyeliminować wpływy rozszerzalności cieplnej przewodów miedzianych wody wykonuje się załamania trasy instalacji lub stosuje kształtki kompensacyjne.

i

Ostatnio coraz częściej instalacje wodne w budynkach wykonuje się z tworzyw sztucznych. Rury z tworzyw są lekkie, i nie przewodzą ciepła, nie ulegają korozji i nie są podatne na tworzenie się osadów. Wykazują także większą wytrzymałość na zamarzanie wody niż rury stalowe, choć w niskich temperaturach stają się kruche i nieodporne na uderzenia. Ulegają też większej niż rury stalowe i miedziane rozszerzalności liniowej i mają dość zróżnicowaną odporność na wysoką temperaturę.


W ofercie handlowej dostępne są elementy instalacji wodnych wykonanych z polietylenu. Produkty z polietylenu zalecane są głównie do transportu wody zimnej. W wodnych instalacjach domowych stosuje się również wyroby z polipropylenu. Są one odporne na wysoką temperaturę i wykazują dużą elastyczność, sztywność i trwałość. Innym tworzywem sztucznym, stosowanym w instalacjach wodnych jest polibutylen. Jest to tworzywo o wysokiej udarności, elastyczności i odporności na ścieranie. Polibutylen stosuje się w instalacjach wody zimnej i ciepłej. Do budowy instalacji stosowany jest również polichlorek winylu, ale głównie do zimnej wody, ponieważ jest tworzywem o niskiej wytrzymałości w podwyższonej temperaturze i wykazuje dużą kruchość w niskich temperaturach. Natomiast chlorowany polichlorek winylu, będący modyfikacją polichlorku winylu charakteryzuje się dobrymi parametrami wytrzymałościowymi w zakresie temperatur 0-100°C i dużą sztywnością. Dostępne są również rury z polietylenu sieciowanego, szczególnie odporne na wysoką temperaturę i ciśnienie. Ponieważ ten rodzaj tworzywa i zachowuje pamięć kształtu, dlatego do ich zamoco-wania w ścianie stosuje się dodatkowo specjalne uchwyty lub prowadnice. W instalacjach wodnych stosuje się również rury wielowarstwowe składające się z kilku warstw tworzywa sztucznego przedzielonych warstwą aluminium. Rury wielowarstwowe charakteryzują się dużą odpornością termiczną i chemiczną, a zawarte w nich aluminium zapobiega przedostawaniu się tlenu do wnętrza rury i likwiduje pamięć kształtu. Pozwala to na wyginanie i dowolne kształtowanie przewodów w sposób trwały. Ponadto rury wielowarstwowe charakteryzują się małą rozszerzalnością cieplną, co znacznie ogranicza ich deformacje.

:D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • plytydrogowe.keep.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : łącznik schodowy Schemat podłączenia
     : Łącznik podwójny schodowy schemat
     : Łącznik krzyżowy schodowy schemat
     : Łącznik podwójny krzyżowy schemat
     : Łącznik krzyżowy Schemat połączeń
     : łącznik Lotnisko Graniczna Wrocław
     : łącznik stabilizatora Astra F jak wymienić
     : łączniki stalowe konstrukcja drewniana
     : łącznik autostradowy przez Wilanów
     : Łącznik podwójny schodowy podłączenie
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT