Strona główna
  łącznik Gagarina

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

SMOLEC = koniec świata. Po przeanalizowaniu projektów i informacji dotyczących budowy AOW a co za tym idzie łącznika między ulicami Żwirki i Wigury okazało się że na odcinku od łącznika do ulicy Gagarina brakować będzie sporego kawałka drogi co uniemożliwi nam dojazd na Muchobór.
No to już nie wiem bedzie ta droga czy nie.
Przemek co ty z tym DACHBUDEM. Traumę masz jakąś. Zzy dachbud buduje szeregówki gdzie za ile. A swoją drogą czy słuszałeś, że dachbud zostawił ludzi bez aktów, że obiecywał ludziom tereny zielone a wybudował bloki.
Przemku jak rozumiesz masz szczęście bo kupiłeś tanio, masz kasę aby zrobić poprawki po TMB, kupiłeś w stanie surowym a nie deweloperskim później było to niemożliwe, masz dwa samochody, akt notarialny, wiedzę budowlaną i mogłeś ocenić że brama typu horman to badziewie, że nie masz opaski i dach został uszczelniony źle i stopnie kominiarskie sam sobie zrobisz lub znajdziesz w przyszłości kominaiarza co będzie po dachu bez stopni latał. Syty nie zrozumie głodnego.
Oczywiście można i opaskę i rolety i bramę sobie ocieplić i płot troszke porawić i dach uszczelnić, dać na flaszkę to ci dekarze z TMB stopnie wstawią jeden dzień dwa piwka sama przyjemość. Tylko kurde dlaczego czy to nie mogo być w cenie. Nie nie mogło być bo wtedy cena już by nie byłą taka atrakcyjna i wielu z uwagi na brak kasy wybrałoby dachbud ale wiedzy budowlanej wtedy nie mieli zresztą jak widać, nie mają nadal bo nie wiedzą co to opaska uczą się dzięki TMB ale takze forum, a inni z uwagi na pewne niedogodności samoloty, dojazd itp wybrało by innego dewelopera w innej części wrocławia.
SMOLEC = koniec świata. przez czyjeś niedopatrzenie (zdik?) ktoś zapomniał o tym że asfalt na ul. gagarina kończy się na wysokości osiedla asbau, potem jest jakieś 150m ul. gagarina którą trzeba wyasfaltowac a potem jest skrzyżowanie z łącznikiem.
Nasze pismo jest po to żeby ktoś w zdiku pamiętał o tym że ten kawałek drogi trzeba zrobić.
SMOLEC = koniec świata.
Po przeanalizowaniu projektów i informacji dotyczących budowy AOW a co za tym idzie łącznika między ulicami Żwirki i Wigury okazało się że na odcinku od łącznika do ulicy Gagarina brakować będzie sporego kawałka drogi co uniemożliwi nam dojazd na Muchobór.
No to już nie wiem bedzie ta droga czy nie.
.


Musisz zaufać ludziom, którzy są w temacie i podpisac pismo, a jak chcesz to zapraszam osobiście ci wszystko wyjaśnie!
droga na muchobór. Już o tym była mowa w wątku dotyczącym AOW, ale powtarzam: Z dobrego źródła wiem (widziałem plan wiaduktu) że:

jadąc od naszego osiedla ul. Chłopską, dalej ul ŻiW na wysokości przejazdu kolejowego droga będzie skręcała w prawo. W ten sposób zacznie się droga-łącznik która połączy ul. ŻiW z ul. Gagarina (konkretnie z przedłużeniem ul. Gagarina).
W 2/3 długości łącznik ten będzie przechodził pod AOW (AOW będzie przebiegała na wysokim nasypie) - plan tego wiaduktu widziałem na własne gały więc od razu rozwiewam Szymon twoje obawy - wiadukt będzie.

Zlikwidowany będzie natomiast obecny wjazd ze ŻiW w Gagarina przy Rakietowej - stąd łącznik.
droga na muchobór. Tak mi się coś wydaje, że łącznik pod autostradą a kawałek ŻiW i kawałek Gagarina to dwie (albo i trzy) różne rzeczy i ich naprawianie czy poprawianie byłoby objęte różnymi planami. Bo trudno się dziwić, że plan budowy autostrady nie obejmuje remontów okolicznych dróg.
Niemniej warto się zainteresować, czy takie plany istnieją, lub co zrobić, żeby zaistniały.

Zigzag, czy jesteś w stanie dotrzeć do planów komunikacyjnych naszych okolic?
Bo dla mnie nie jest istotne, żeby np. wygodne chodniki i ścieżka rowerowa szły akurat wzdłuż tej drogi. Mogłyby iść np. wzdłuż autostrady - na planie przytoczonym przez Madmana są zaznaczone takie mniejsze drogi wzdłuż A4 - póżniej między budowanym osiedlem domków (z tym jednym stojącym już domkiem) a mającym powstać osiedlem budynków wielorodzinnym. Dla mnie nie ma to znaczenia ich przebieg, byle takie plany były i w miarę szybko zostały wykonane.
droga na muchobór. służę informacjami z pierwszej ręki...
możemy podarować sobie pismo do Pani Nosek, ponieważ ona i ZDiK są jak najbardziej po naszej stronie...droga szerokości 5m powstała w wyniku pierwszych ustaleń i z tego co się dowiedziałam nie jest to szerokość ostateczna
ZDiK toczył batalie o drogę szerokości minimum 6m przynajmniej z jednostronnym chodnikiem albo utwardzonymi poboczami, ale GDDKiA jest nieugięta, chcieli wogóle zrobić namiastkę drogi - o szerokości 3m - bo uznali że nie ma potrzeby robić szerszej, skoro likwidują gruntówkę (Żwirki i Wigury oficjalnie jest drogą gruntową)
ostatecznie stanęło na tym, że łącznik będzie miał najprawdopodobniej 6m szerokości, ale kolejne etapy AOW przychodzą do zaopiniowania do ZDiKu i jeszcze jest szansa wprowadzenia zmian
także jeśli chcemy wywalczyć szerszą drogę, powinniśmy pisać do GDDKiA, bo to ich działka i to oni będą finansować budowę...dziwi mnie tylko, że przy tak wielkiej inwestycji skąpią kasy na nasz krótki łącznik i poprawę jego parametrów...
a jesli chodzi o Gagarina, tonie ma mowy o położeniu asfaltu przed położeniem uzbrojenia podziemnego, ale oczywiście później jako droga wrocławska na rozwijającym się terenie, na pewno będzie zrobiona...
to tyle..
pozdrawiam
droga na muchobór. Witam,

Z tego co mi wiadomo ruszyła budowa AOW (auostrada A8). Dokładny przebieg autosrady został już ustalony. Zgodnie z tymi planami ulica Żwirki i Wigury zostanie zamknięta (tzn. nie przewidziano wiaduktu nad nią). Dojazd do Wrocławia (Muchobory, Nowy Dwór) ma zapewnić krótki łącznik między ulicą ŻiW oraz ulicą Gagarina.

Obawiam się, że ten łącznik nie zostanie wybudowany do czasu zamknięcia ŻiW.
(ostanim razem gdy ulica ŻiW została zamknięta, dla mieszkańców Smolca został wyznaczony objazd do Wrocławia przez Mokronosy - czas dojazdu do Nowego Dworu wydłużył się ok 40-60 minut - to była tragedia, której nie chciałbym przeżywać jeszcze raz).

Moim zdaniem jest to ważny problem.
Warto by jakoś zadbać o to, aby ten łącznik jednak został wybudowany na czas.

Jeżeli ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł to proszę o odpowiedź.
Wydaje mi się, że trzeba powysyłać jakieś pisma do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, ew. do władz Gminy i "gdzie jeszcze tylko się da" - w przeciwnym wypadku, w razie naszych zażaleń usłyszymy tą samą głupią wymówkę w sylu "my nic nie wiedzieliśmy!".


Pozdrawiam wszyskich,
Paweł
droga na muchobór. Z tego co już wcześniej było pisane na forum, i chyba nic się nie zmieniło, to Żwirki i Wigury będzie się kończyć ślepo- brak wiaduktu w tym miejscu. Wiadukt będzie nad nieczynną linią kolejową, wzdłuż której zbudowany będzie łącznik- Chłopska- Gagarina.
Na forum jest gdzieś dokładny rysunek.
droga na muchobór. Dla mnie najbardziej prawdopodobna bedzie aktualna trasa ZiW.
Droga nie zostanie zaslepiona tak jak zakladano a nad nia przebiegnie autostrada.
Kazda inna wersja jest niezwykle kosztowna i wydaje mi sie ze dla nas bardziej uciazliwa.
Lacznik do Gagarina musialby krzyzowac autostrade w innym miejscu niz na budowanej "estakadzie".
Bylyby wtedy swiatla czy kolejna mala estakada?
Jesli swiatla to przy obecnym natezeniu ruchu na ZiW i krotkim cyklu swiatel ze wzgledu na to ze obwodnica bedzie priorytetem oznacza dluzsze dla nas czasowo dostanie sie do malego ronda.
droga na muchobór.
Dla mnie najbardziej prawdopodobna bedzie aktualna trasa ZiW.
Droga nie zostanie zaslepiona tak jak zakladano a nad nia przebiegnie autostrada.
Kazda inna wersja jest niezwykle kosztowna i wydaje mi sie ze dla nas bardziej uciazliwa.
Lacznik do Gagarina musialby krzyzowac autostrade w innym miejscu niz na budowanej "estakadzie".
Bylyby wtedy swiatla czy kolejna mala estakada?
Jesli swiatla to przy obecnym natezeniu ruchu na ZiW i krotkim cyklu swiatel ze wzgledu na to ze obwodnica bedzie priorytetem oznacza dluzsze dla nas czasowo dostanie sie do malego ronda.


z całym szacunkiem ale dawno sie tak nie uśmiałem jak z tej wypowiedzi...:)
Muszę zwrócić uwagę że jeśli by takbyło spokojnie można zaskarżyć pozwolenie na budowę.
Po pierwsze nie wolno sobie tak zmieniać może tu albo tam wiadukt... jest ustalony jeden wiadukt nad łącznikiem i torami i tak bedzie taniej i napewno. Skrzyżowanie AOW i Zwirki i Wigury? Światła? To by było rozwiązanie n skale światową!!!!!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gdziejesc.keep.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : łącznik schodowy Schemat podłączenia
     : Łącznik podwójny schodowy schemat
     : Łącznik krzyżowy schodowy schemat
     : Łącznik podwójny krzyżowy schemat
     : Łącznik krzyżowy Schemat połączeń
     : łącznik Lotnisko Graniczna Wrocław
     : łącznik stabilizatora Astra F jak wymienić
     : łączniki stalowe konstrukcja drewniana
     : łącznik autostradowy przez Wilanów
     : Łącznik podwójny schodowy podłączenie
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT