kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Silnik sie grzeje !!!!!! Pomocy. Witam wszystkich. posiadam lancie y elefantino blue 2001 rok. silnik 1,2.
Mam problem z grzejacym sie silnikem. a mianowicie ostatnio po przejachaniu 2 km zapalila mi sie kontrolka temperatury wskaznik na samej goze. grzal sie od jakiegos czasu czasami po przejechaniu 40 km, a czasem zrobilem 100 i nic sie nie dzialo. co moze byc nie tak.
ma ktos schemat co gdzie jest pod maska pompa wody termostat itp.. i jak sie tam dostac bo wszystko jest tam upchane i scisniete.
i cos tam ktos mowil ze moze to byc uszczelka pod glowica jak to sprawdzic.
Z gory Dziki. Lancia Kappa 2,0T w wersji Turbo, 2000 rok,15k zl. Do sprzedania istny rodzynek, klasyczna włoska limuzyna z rewelacyjnym doładowanym silnikiem o mocy 220 koni w stanie bdb+, nie spotykana na rynku wtórnym!
Rocznik 2000 I-rej 04.2001, I-wł., garażowany, serwisowany bez oszczędzania tylko w najlepszym ASO Lancii w Polsce, właściciel niepalący, 180kkm przebiegu (udokumentowanego!), 4xAirBag, bananowa Alcantara w stanie referencyjnym, el. szyby, klima, aluminiowe obręcze ori, 162kW/220KM.
Jest to topowa odmiana Lancii Kappy, 2,0 Turbo w wersji Turbo (czyli nie LX, a specjalna wersja, coś na kształt shadow line w BMW).
Cena normalna jak za Kappe z tego rocznika, ale... z doświadczenia wiem, że większość z nich to albo samochody porządowe z ogromnymi przebiegami, albo eksploatowane przez samorządy i inne instytucje państwowe (mocno zmęczone nie tylko wysługą kilometrów), albo szroty ściągane z Niemiec, Francji i Włoch. Ta jest od pierwszego właściciela, jest to czwarte auto w rodzinie, w ciągłej eksploatacji, choć ostatnio jezdzi znacznie mniej.
Oczywiście możliwe sprawdzenie auta w dowolnym ASO, warsztacie nieautoryzowanym czy gdziekolwiek sobie klient zażyczy.
Cena : 15 000zł
Kontakt : 505 997 000 lub 604 094 094 (prosze powołać się na jubego)
Zdjęcia podeślę na maila, prosze o wiadomosc juby@gt-online.pl[/list] Biznes plan Fiata 2010-2014. Cytat:
Myślę, że jeżeli maserati weźmie się za ten segment to wybrane serwisy fiata/alfy/lancii dolepią sobie jeszcze widelec (mam ramki na rejestrację jeszcze od niemieckiego dilera właśnie takie trzy znaczki na nich). Co do ceny to w tym segmencie nie ma co marzyć o początku cennika poniżej 180 000 zł w żadnej marce, ja bym celował że będzie to samochód wymierzony mniej więcej jak Jaguar xf, czyli ceny gdzieś od 220 - 230 000 zł, co nie jest szczególnym przeskokiem w stosunku np do alfy 166 - gdzieś mam pogrzebaaną fakturę zakupu mojej z kwietnia 2001 roku, o ile pamiętam zamykała się sumą w granicach 90 000 DM, na ówczesne pieniądze to podobnie jak ten jaguar dziś. Sądzę, że Maserati doliczy sobie za markę co podbije cenę jeszcze wyżej. Chyba, że będą klepac Chryslera, a raczej nie klepac tylko doklepywac logo Trójzęba(vel Mito Maserati, ale jeszcze gorzej). Bo jakoś nie wierzę, że 300C(38 000 egzemplarzy sprzedanych rok temu w samych Stanach, a ponad 140 tys w pierwszym roku produkcji) i jego następca nie będzie produkowany. FIAT po połączeniu z Chryslerem zrobił się takim molochem, że kilka marek na pewno na tym ucierpi. No i żeby to utrzymac potrzebne będą cięcia.
Ciekaw jestem czy Pentastar 3.6 V6 DOHC wyląduje w E segmentowym Maserati ... VIN Lanci. prosze bardzo
Numer VIN : ZLA22000012744861
Nazwa fabryki : FIAT AUTO SPA - MARCA LANCIA
Adres : C/O FIAT AUTO SPA CORSO G. AGNELLI, 200 10135 TORINO
Państwo : WŁOCHY / EUROPA
Marka : LANCIA
Model, typ : ZETA
Silnik : 2.0 TD
Rok modelowy : 2001
Lata produkcji : 1995-
Zakład produkcyjny : Milan
Numer seryjny : 744861 Rajd Nowej Zelandii - Kto wygrywał w Nowej Zelandii. Rok Kierowca Pilot auto
1969 Grady Thompson Rick Rimmer Holden Monaro
1970 Paul Adams Don Fenwick BMW 2002
1971 Bruce Hodgson Mike Marshall Ford Cortina-Lotus
1972 Andrew Cowan Jim Scott BLMC Mini 1275GT
1973 Hannu Mikkola Jim Porter Ford Escort RS 1600
1974 W tym roku rajd się nie odbył
1975 Mike Marshall Arthur McWatt Ford Escort RS1800
1976 Andrew Cowan Jim Scott Hillman Avenger
1977 Fulvio Baxxhelli Francesco Rossetti Fiat Abarth 131
1978 Russell Brookes Chris Porter Ford Escort RS
1979 Hannu Mikkola Arne Hertz Ford Escort RS
1980 Timo Salonen Seppo Harjanne Datson 160J
1981 Jim Donald Kevin Lancaster Ford Escort RS
1982 Bjorn Waldegard Hans Thorszelius Toyota Celica
1983 Walter Rohrl Christian Geistdorfer Lancia Rally
1984 Stig Blomqvist Bjorn Cederberg Audi Quattro
1985 Timo Salonen Seppo Harjanne
1986 Juha Kankkunen Juha Pironen Peugeot 205 Turbo 16E2
1987 Franz Wittmann Jorg Pattermann Lancia Delta HF 4W
1988 Josef Haider Ferdinand Hinterleitner Opel Kadett GSI
1989 Ingvar Carlsson Per Carlsson Mazda 323 4WD
1990 Carlos Sainz Luis Moya Toyota Celica GT-Four
1991 Carlos Sainz Luis Moya Toyota Celica GT-Four
1992 Carlos Sainz Luis Moya Toyota Celica Turbo4WD
1993 Colin McRae Derek Ringer Subaru Legacy RS
1994 Colin McRae Derek Ringer Subaru Impreza 555
1995 Colin McRae Derek Ringer Subaru Impreza 555
1996 Richard Burns Robert Reid Mitsubishi Lancer Evo III
1997 Kenneth Eriksson Staffan Parmander Subaru Impreza 555
1998 Carlos Sainz Luis Moya Toyota Corolla WRC
1999 Tommi Makinen Risto Mannisenmäki Mitsubishi Lancer Evo 6
2000 Marcus GrĂśnholm Timo Rautiainen Peugeot 206 WRC
2001 Richard Burns Robert Reid Subaru Impreza WRC 2001
2002 Marcus Gronholm Timo Rautiainen Peugeot 206 WRC
2003 Marcus Gronholm Timo Rautiainen Peugeot 206 WRC
2004 Petter Solberg Phil Mills Subaru Impreza WRC 04
2005 Sebastien Loeb Daniel Elena Citroen Xsara WRC
2006 Marcus Gronholm Timo Rautiainen Ford Focus RS WRC 06
2007 Marcus Gronholm Timo Rautiainen Ford Focus RS WRC 06
Kto w tym roku wygra???
Jak myślisz???
Głosuj
Pozdrawiam Kubica Vectra 2,8 V6 230-250 KM. :-) dzieki za wyczerpujaca i profesjonalna odpowiedz :-)
auto nie jest "za mlode" bo ten silnik jest od 2005 w ofercie Opla, Saaba itd wiec z odpowiednimi przebiegami tez nie ma problemow.
z salonu saaba mialem ten sam silnik/skrzynie do wyprobowania tylko ze w wersji 2006 rok 250 KM, wrazenie zabojcze i nie powiem zeby mi sie nie spodobalo. spalanie jest dosc makabryczne bo jazda zamiejska i autostrada zrobilem w sumie ok 150 km, spalanie srednie 16,3 L
mam kontakt z serwisem LPG tutaj w niemczech ktory przerobil saaba 9-3 z tym silnikiem na LPG (Icom Jtag - fachowcy beda wiedziec o co chodzi) i samochod zrobil na gasie 95 tys km w ciagu 2 lat (wlasciciel handlarz winem z poludniowej francji co robi rocznie po 50 tys km) i silnik jak i skrzynia AT 6 biegow maja sie swietne. Ta instalacja LPG nie jest tania bo koszt 2500 E + strasznie duzo grzebania, dodatkowe oslony cieplne itd itd. Aktualne spalanie gazu w tym saabie to srednio 14-18 Litrow!!!!! wiec jest o co walczyc.
http://www.gag-autogas.de/portal/web...as-de&grp=Saab
Co do diesla to moje ostatnie samochody byly dieslami i to roznych marek (w kolejnosci; Seat Toledo TDI 2000, Saab 9-3 2,2 TiD 2001 , Lancia Lybra JTD 2002 , PT Cruiser 2,2 CRD 2002 rok, C5 Kombi 2. 0 HDI 2003, C5 Kombi 2,2 HDI 2004 ) wiec wiem jak sie jezdzi dieslem jakie sa wady i zalety wiec moze niech ktos zabierze glos kto sie zna.
no nic moze wsrod klubowiczow znajdzie sie ktos kto mial okazje pojezdzic dluzej takim samochodem albo moze mail zawodowo doczynienia z tym modelem (servis, warsztat) bede wdzieczny za wszystkie rzeczowe uwagi
Pozdrowienia
PS.
"... o turbine trzeba dbac jak w kazdym innym turbo..."
myslalem zeby TURBINE brac raz w miesciacu na jakis obiad na miescie i moze do kina,
obowiazkowo co niedziele na rosol do mamy no i w lecie smarowac kremem do opalania czy moze to nie wystarczy ??? :-) Z auta jakiej marki przesiadłeś sie na Mitsubishi?. Niestety nie ma takiej opcji, ale jesli masz chwile czasu to napisz czym jezdziles
na pewno wiele osob zainteresuje
Pozdroo
1.Seat Ibiza 1,5GLX - 90 KM, co na 1992 było dużo. pierwsze auto, gaźnik, cos tam cos tam system porsche (raczej chwyt marketingowy), zbierac się zbieral, ale gaz mu sie czasem zawieszał na wysokich obrotach
2.mercedes w123 rok 1977 300 D- najlepsza tylna kanapa na swiecie - wolałem byc wożony niż prowadzić. Gal ma porównywalnie wygodną, ale lepszą motorownię, więc wole prowadzić;) Ale do dziś kocham to kle - kle - kle starych beczek. a i co nietypowe ten silnik miał 5 garnkow w rzędzie, więc na zimnym całe auto skakalo. Taki wóz chcialbym miec "na niedziele" na zółtych blachach, stojący w garazu pod płótnem, coby sie nie kurzył;)
3.Opel Astra 1,6i 1994 - totalna porazka, po pół roku remont przedniego zawieszenia, (przy kupnie było spoko), po kolejnym pół roku go sprzedałem, bo nie mogłem dostac alternatora, a starego nie dalo sie naprawić. No i na domiar złego, kiedyś na dziurach połamałem fotel kierowcy jak podskoczyłem, a wazylem wtedy tylko +/- 85 kg. Zero cierpliwości do tego pudła. Konkluzja - nigdy nie kupię opla
4.Mitasubishi galant 2,5 v6-24 kombi '97 kocham ten wóz, marze o jeszcze jednym (VR4), bo tego nie mam zamiaru się pozbywac. Mam pełna opcje bez automatu, z moją wymarzona jasna skórą i wieeeeelkim szyberdachem. gdybym miał kupic VR4, to swapuje wnętrze z innego z jasna skórą, gdyby nie bylo;)
W międzyczasie Fiat Ducato 93 rok, 2,5 diesel, podwójna kabina + skrzynia pod plandeka. Narzekam, ale zarabia, więc ok. Mógłby tylko być cichszy, szybciej jeździć i mniej palic, bo galant przy nim, to oszczędny samochodzik. marzę o wymianie na Mitsu Canter podw. kab + skrzynia 99-2001 rok, może jak spadnie euro...
A miałem przyjemność (lub nie-) jeździć autami (pomijam jednorazowe incydenty):
-lancia dedra 1,6 i.e. - ładny dziwoląg, dość awaryjna elektryka
-ford mondeo I 1,8 tdi (może 1,9 tdi - nie pamietam), kombi, nawet nawet, mało palił bezawaryjny, ale na autobahnie przy 190 juz byl mało stabilny
-VW Polo 1,4 - porażka przednia zawiecha, huśta na dziurach i pływa w zakrętach
-Żuk, a co, niezapomniane wrażenia, widok pani z Mcdrive - bezcenny (ja:dwie kawy prosze. ODp: SSŁucham? Ja: Zgaszę , będzie słychac;))
-mercedes w210 220 diesel - porażka, mimo że jeździ sie dość wygodnie, to montaz tak słabego silnika (tak tak, bez turbo) do tej wielkości auta nazwałbym pomylką. Jazda nawet nie emerycka. Moje ducato zbiera sie szybciej od startu do 60 km/h, poważnie, próbowalem
-mercedes "kaczka", dostawczy, nie wiem, jakie to ma oznaczenie, tez ciekawy egzlemplarz, bo z napędem na obie osie, (dołączany przód), szef w DE takiego posiadał, po polu w błocie szedł jak złoto;)
-tyle pamietam na szybko
Pozdrawiam (szczegolnie tych, którzy przeczytaja te moje wypociny w całości;)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|