Strona główna
  Lancia Volumex

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Nuova Delta - ktoś ją zna ?. " />Witam fanów włoszczyzny. Znowu mnie naszlo by kupic Lancie. Ostatnia to byla Lancia Beta HPE Volumex z 1984 roku. obecnie pomykam Alfa Romeo Sprint QV z 1984. Nietety sol z ostatniej zimy tak dala jej sie we znaki ze juz nastepnej nie przetrzyma. mam na oku takie autko:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C567324

Przebieb b. maly, ale pedaly wytarte porzadnie.
Niby bezwypadkowa ale atrapa w chromie.
Czekam na opinie i rady.
po przegrzebaniu forum mysle ze to moze Delta EVAN CORTEZa po przejsciach?
chyba wystąpię o becikowe... - lancia beta coupe VX. " />do mojej bety coupe i bety HPE dołączya wczoraj lancia beta coupe VOLUMEX



PS mam już 3 bety - nie wiecie jak na to becikowe załatwić?
Jaka to Lancia?. " />Zgadza się. Lancia Trevi VX Bimotore
Wykonana w 1984 roku przez pana Giorgio Pianta, miała być samochodem testowym przed produkcją Delty S4. Sprzęgnieto w niej dwa silniki 2 litrowe ze sprężarką mechaniczną (Volumex). Jeden silnik umieszczony był tradycyjnie pod maską, drugi centralnie zamiast kanapy dla pasażerów z tyłu. Oczywiście do każdego silnika była podpięta osobna skrzynia biegów, które były również zsynchronizowane ze sobą. Sterowanie silnikami odbywało się przez sterowane elektronicznie przepustnice w gaźnikach Weber 36 DCA. Zawieszenie z przodu i z tyłu niezależna na kolumnach McPhersona,ze stabilizatorami. Moc każdego z silników wynosiła 150 KM przy 5500 obr/min, czyli w sumie 300 KM, stopień sprężanaia 7,5:1. Masa 1250 kg. Predkość max. około 230 km/h
Załącznik:
vx2.jpg [ 104.53 KiB | Obejrzany 353 razy ]

Załącznik:
vx3.jpg [ 59.25 KiB | Obejrzany 353 razy ]

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000). " />"Prawdziwa legenda powstała w roku 1984 wraz z pojawieniem się modelu Lancia Delta HF Integrale z 2-litrowy turbodoładowanym silnikiem (133 kW/181 KM). Po zastosowaniu techniki 4-zaworowej moc wzrosła do 147 kW (200 KM), a prędkość maksymalna wynosiła 222 km/h. Konkurencja nie pozostawała jednak z tyłu, tak więc w roku 1985 Lancia przygotowała supersportowy 2-miejscowy pojazd Delta S4 z silnikiem 1759 cm3 (184 kW/250 KM) z podwójnym doładowaniem (volumex i turbo). Silnik umieszczony podłużnie przed tylną osią napędzał wszystkie koła i rozpędzał auto do setki w 6 s, a prędkość maksymalna sięgała 225 km/h."
a to nie bylo przypadkiem na odwrot?
najpierw s4 a pozniej hf integrale? :roll:

a wlasnie, i czy Delta II miala kilka kolorow podswietlenia deski?
Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000). " />
">"Prawdziwa legenda powstała w roku 1984 wraz z pojawieniem się modelu Lancia Delta HF Integrale z 2-litrowy turbodoładowanym silnikiem (133 kW/181 KM). Po zastosowaniu techniki 4-zaworowej moc wzrosła do 147 kW (200 KM), a prędkość maksymalna wynosiła 222 km/h. Konkurencja nie pozostawała jednak z tyłu, tak więc w roku 1985 Lancia przygotowała supersportowy 2-miejscowy pojazd Delta S4 z silnikiem 1759 cm3 (184 kW/250 KM) z podwójnym doładowaniem (volumex i turbo). Silnik umieszczony podłużnie przed tylną osią napędzał wszystkie koła i rozpędzał auto do setki w 6 s, a prędkość maksymalna sięgała 225 km/h."
a to nie bylo przypadkiem na odwrot?
najpierw s4 a pozniej hf integrale? :roll:


Zgadza się, troche poknocony ten opis :wink:
Ilość wyprodukowanych Lancii. " />Beta 2000 Volumex: 2369 szt.

Bardzo wiarygodne żródło danych na temat wszystkich wyprodukowanych
modelim Lancia.
żódełko danych o Lancia

pozdrówka ,
Lancia Trevi VX Bimotore. " />Lancia Trevi VX Bimotore
Wykonana w 1984 roku przez pana Giorgio Pianta, miała być samochodem testowym przed produkcją Delty S4. Sprzęgnieto w niej dwa silniki 2 litrowe ze sprężarką mechaniczną (Volumex). Jeden silnik umieszczony był tradycyjnie pod maską, drugi centralnie zamiast kanapy dla pasażerów z tyłu. Oczywiście do każdego silnika była podpięta osobna skrzynia biegów, które były również zsynchronizowane ze sobą. Sterowanie silnikami odbywało się przez sterowane elektronicznie przepustnice w gaźnikach Weber 36 DCA. Zawieszenie z przodu i z tyłu niezależna na kolumnach McPhersona,ze stabilizatorami. Moc każdego z silników wynosiła 150 KM przy 5500 obr/min, czyli w sumie 300 KM, stopień sprężanaia 7,5:1. Masa 1250 kg. Predkość max. około 230 km/h
Załącznik:
vx2.jpg [ 104.53 KiB | Obejrzany 655 razy ]

Załącznik:
vx3.jpg [ 59.25 KiB | Obejrzany 655 razy ]

Informacje na temat silnika Lampredi DOHC Delta S4 Abarth. " />Witam interesuje się budową silnika silnik Lampredi 1.8 DOHC uposażonego w sprężarkę Volumex i turbodoładowanie. i tyle co na jego temat wiem. był on stosowany w Abarth 038 Lancia Delta S4. Prosił bym o wszelkie informację na jego temat...
S4 posiadała silnik 4 cylindrowy rzędowy, DOHC, którzy przeszedł przez ręce rzemieślników Abartha. Pojemność to dokładnie 1759ccm, 4 zawory na cylinder, dwa wałki rozrzadu i wtrysk paliwa(2 wtryski na cylinder słusznej firmy- Magneti)po za tym doładowanie odbywało się przez sprężarkę mechaniczną i turbosprężarkę co wymagało podwójnego intecoolera. Moc 480KM osiągana była przy 8 400 obr/min(a można było osiągnąć moc 550KM). Tyle się dowiedziełm z innych źródeł....
Załączniki:
Lancia Beta HPE Volumex - bolger. " />Przedstawiam ORP Lancia Beta HPE Volumex "Warszawa". Jak się podoba w tym kolorze ?





Ciąg dalszy nastąpi

Wielkie podziękowania dla Tadzika, Macieja i kolegi Hansolo z okolic Fiatowskich za pomoc w wodowaniu. I dla Grzole za kobyłkę
Beta VX Tolya. " />Jako nowy powinienem przedstawic swoje auta. Na poczatek samochod
ktorego juz nie mam, ale na pewno jest wart pokazania: Lancia Beta
HPE Volumex z 1984 r.Było to moje pierwsze auto.

Pozdr.
Marcin Kalinowski vel. Tolya





MODLIN - 28.08.2004 - Lista osób które jada - ustalamy.... " />Bez przesady!!! to nie zaden trabant! To PF 125p Pickup z zilnikiem 2.0 turbo do Lanci Delty Integrale, skrzynia Abartha i most od Argenty Volumex! Silnik ma wyczynowy chip. Teraz wal, korby i kolo zamachowe pojechalo do wywazenia. Jeszcze troche i skladamy!!!! I tak jak wspomnielem na jesieni docieranie !!!! Moc tego silnika to 250 km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdr.
KoVaL
Jaka to Lancia?. " />Ta wersja Trevi posiadała dwa dwulitrowe silniki volumex dla testów 4WD (przyszłej rajdowej Delta S4) Nazywała się chyba Bi Power, albo Bimotore. 240 kucyków...
Lancia Trevi VX Bimotore
Lancia Beta - VX ... czym sie rozni od DOHC ?. " />czy jesli padl Volumex - to mozna sam silnik zastapic 2.0 DOHC przekladajac z Volumexa wszystkie osprzety?
dzieki
Znalezione na allegro! :). " />ta lancia ma fiatowski silnik dohc 2.0 ze sprężarką mechaniczną volumex i ma fabrycznie 140 koni

ciekawe ile za nią pan z zielonej góry chce ?
Forza Italia IV - 18 maja Warszawa. No troszkę perełek się wykruszyło, ale... Lancia Beta Volumex? Alfa Spider Duetto '73? Fiaciki 600D? Rajdówka Seat/Fiat 850? Maserati 2.24V? Ferrari 328 GTS? Alfa GTV '80? A na końcu może i niewłoska, ale z pewnością perełka: Saab Sonett. Nie było warto?
Jacusiowe bryczki. " />BMW1602/1600ccm/1963r
Opel Manta A SR /1900ccm/1974r
Trabant 601/600ccm/1989r
BMW528/2800ccm/1979r
Fiat Argenta VX/2000ccm/1985r
Lancia Thema 3,0V6LS/2995ccm/1993r(95)

Beemkę 1602 kupili mi koledzy (jeden miał na zbyciu amplituner Tosca więc zamienili go na autko) jak chodziłem do technikum mechanicznego jako że pasjonowałem się w dłubaniu we wszystkim co ma silnik: dwa kólka -komar, potem motorynka romet, junak350, m72 z silnikiem bmw R75 sahara, potem CZ350, ural600, honda cb750K/1984r -Cebulka jest do dzisiaj w garażu. mimo narzekań żony
BMW było wunderwaffe: żeby go odpalić trzeba było otworzyć maskę zdjąć filtr powietrza i lunąć w gardziel oleju żeby złapał na moment kompresję. Jazda była zajeb...a. Rodzice dowiedzieli się o niej wiele lat później. zamieniłem ją na emkę z silnikiem sahary. Motocykl trzymałem w piwnicy bloku, wstawianie polegało na otwarciu drzwi i puszczeniu na dół- wjeżdżał do suszarni jak po szynach bo było wąsko.

Przechodząc jakąś ulicą zobaczyłem wrastającą w trawnik mantę więc podtrzymując tradycję zamieniłem się za nią tym razem na miniwieżę sony i dwie taśmy magnetofonowe. korbowód wyszedł bokiem z silnika więc wyszperałem oplowski silnik 1,9 i zrobiłem hybrydę głowica została od 1,6 więc był mocniej sprężony. Potem udało mi się skompletować układ wtryskowy od GT/E, więc go zainstalowałem. Staruszka dwa razy była w Turcji i dwa w Berlinie Zachodnim. Raz pojechałem bez kluczy i koła zapasowego bo kumpel zadzwonił czy jadę a akurat sprzątałem bagażnik. Tym razem co wziąłem wszystko przeskoczył mi rozrząd pod Istanbułem i mam gdzieś piękną fotkę jak nurkuję w silniku na tle minaretu. Generalnie bardzo się autko panienkom podobało

Jako że pieniądze szczęścia nie dają zamieniłem ją na BMW528 (rekin) tym razem nie używając uniwersalnego środka płatniczego -radia. Beemka przeszła tylko lakierowanie więc nie zasługuje na dłuższe wywody.

Zamieniłem ją na Fiata Argentę 2,0 volumex i tym razem to ja zrobiłem interes: gość dorzucił mi radioodtwarzacz Clarion -Auto miało spawaną przekładnię główną więc buczał jak bombowiec, no i walnieta uszczelkę pod głowicą. Ale nie takie rzeczy się robiło, więc podlewarowałem tył wywlokłem półosie i za pomocą pasty zaworowej i wiertarki Einhell BMS800 dotarłem go że stała się cisza.
Z głowicą było gorzej 3 krotnie w wakacje w Mławie na moście padała mi uszczelka pod głowicą więc turlałem się do Gdańska na dwóch cylindrach i naprawiałem ją u brata. Przyczyna była w mikropęknięciu między 3i4 cylindrem. Po tulejowaniu problem się skończył, ale sprzedałem bo spotkałem kolegę który "dziwnym trafem szedł pieszo".
Był właścicielem Themy która stała u blacharza. Podwiozłem go więc do dzisiaj się nią bujam. (już 9lat i 150 000km). cóż trochę ją zjadło -wszystko to co "widziało fachowe oko blacharza". Poważnie chorowałem więc auto popadło w kiepski stan. W zeszłym roku przeszło transplantację tylnego błotnika, progu i drzwi. Jeszcze muszę wymienić reperaturę prawego błotnika i przywrócić należytą szatę graficzną

w miedzyczasie miałem jeszcze trampka -ale to krótki epizod -rąbneli mi go spod domu. Nieźle mnie policjanci wpienili gdy zgłaszając kradzież ryknęli śmiechem na komendzie.

Fotki powklejam jak znajdę.

Wszystko wskazuje na to że będzie jeszcze delta, ale to już inna opowieść.......
Różne ciekawe prototypy Lancii. " />Spis prototypów Lancii
1961 Flaminia 2.5 Spider Amalfi (Boneschi)
1962 Fulvia Berlina Prototipo
1963 Flaminia 2.8 3B Coupe Speciale (Pininfarina)
1963 Flaminia Ambulanza
1963 Flavia Familiare Prototipo (Francis Lombardi)
1963 Flavia Limousine (Francis Lombardi)
1964 Flavia Sport Passo Corto (Zagato)
1964 Fulvia Coupe Prototipo
1964 Fulvia Holliday (Touring)
1967 Flavia Super Sport 2.0 (Zagato)
1967 Fulvia Cabriolet GT (1 serie)
1967 Fulvia F&M Special Prototipo 1
1968 Fulvia Spider 1.3 S (Zagato)
1968 Nembo (Neri & Bonacini)
1969 Fulvia 1600 Competizione (Ghia)
1969 Marica (Ghia)
1970 Flavia Giacobbi Synthesis
1970 Fulvia F&M Special Prototipo 2
1970 Fulvia Spider 1.3 S (2 serie) (Bravi)
1970 Stratos Zero (Bertone)
1970 VCL
1971 A112 Abarth Prototipo
1971 Beta Coupe Prototipo
1971 Dunja 1.6 (Coggiola)
1971 Fulvia F&M Special Prototipo 3
1971 Stratos HF Prototipo
1972 Beta Coupe Prototipo (Coggiola)
1972 FL1 (Fracis Lombardi)
1974 Beta Coupe Competizione (Zagato)
1974 Beta HPE Prototipo (Coggiola)
1974 Mizar (Ghia)
1975 Delta Prototipo Y5 (Castagnero)
1975 Fulvia FF Roadster (Felber)
1976 A112 Abarth 95 HP Prototipo
1976 Beta Felber FF (Michelotti)
1976 Beta Felber FF V (Michelotti)
1978 A112 Z (Zagato)
1978 Delta Prototipo (Ital Design)
1978 Gamma Spider (Pininfarina)
1978 Megagamma (Ital Design)
1978 Sibilo (Bertone)
1979 A112 Rubis (Felber)
1979 Beta Coupe 2000 Martini (Zagato) (3 serie)
1980 Beta Coupe HF Z (3 serie)
1980 Delta Roberta (Felber)
1980 Gamma Scala (Pininfarina)
1980 Gamma Spider (Pininfarina)
1980 Medusa (Ital Design)
1981 037 Prototipo Versione Stradale
1981 Beta Coupe 2000 i.e Rayton Fissore (4 serie)
1981 Beta HP executive 2000 i.e. Rayton Fissore (4 serie)
1981 SE 037 Prototipo
1982 Beta Coupe HF Z (4 serie)
1982 Delta 1600 HF Turbo (Prototipo)
1982 Gamma Coupe 2500 IE (Pavesi) (2 serie)
1982 Gamma Olgiata (Pininfarina)
1982 Orca (Ital Design)
1983 Beta Coupe Volumex Stratton (4 serie)
1983 Beta Trevi Volumex bi-motore
1983 Delta 1600 GT Cabriolet (Baroni et Conti) (1 serie)
1984 Gamma Elaborazione 3V 2500 IE
1984 Marlin (Italdesign)
1984 Together (Italdesign)
1985 Thema SW Plus (Zagato)
1986 ECV 1
1986 Thema Coupe Gazella (Boneschi)
1986 Y10 Turbo Rally Gr. A (1 serie)
1987 ECV 2
1987 Prisma 2.0 8v Turbo integrale (2 serie)
1987 Prisma HF
1988 Hit (Pininfarina)
1989 Thema 8.32 Station Wagon (1 serie)
1989 Y10 Elettrica (2 serie)
1992 Delta HF integrale evoluzione Cabrio
1992 Delta HF integrale evoluzione I blindata Pirelli
1992 Hyena (Zagato)
1992 Magia (IAD)
1993 Delta HF integrale evoluzione II Allegerita
1993 Thema Coupe (Coggiola)
1994 Delta HF integrale evoluzione II Viola
1995 Kayak (Bertone)
1997 Ionos (Sbarro)
1998 Delta Cambio Robotizzato Interattivo Ego Mode (2 serie)
1998 Dialogos
1998 Kappa '98 Cruise Control Adattativo
1998 Kappa '98 LOW
1998 Kappa '98 Top Climate System
1998 Kappa '98 Warning Anticollisione
1998 Kappa Prototipo Berlina
1998 Kappa Prototipo Station Wagon
1999 Dialogos Estate
1999 Giubileo
1999 Nea
2000 Kappa 2.4 JTD HF Coupe (Maggiora)
2000 Kappa Active Prototipo
2000 Lybra 2.4 JTD HF
2002 Granturismo (Carcerano)
2003 Fulvia Coupe 1.8 16v
2003 Granturismo Stilnovo (Carcerano)
2003 Phedra Wi-Fi
2004 Thesis Limousine S85 (Stola)
2005 Kandahar (Fioravanti)
2005 Ypsilon Sport (Zagato)
2006 Aprilia Sport (Zagato)
2006 Delta HPE Prototipo
2006 Haizea (IED)
2006 J (Fumia Design)
30.03.2008 - Lancia Mazovia Spot. " />[size=18px]Lancia Mazovia Spot - Warszawa - 30.03.2008[/size]

:!:______________________________________________________:!:

Proponuję klubowe, mazowickie spotkanie. Tym razem jednak
w ramach zadość uczynienia za moją nieobecność pragnę serdecznie
zaprosić wszystkich z mazowieckiego, a przedewszystkim Panów
z Radomia - do którego niestety nie dojechałem, za co przepraszam !
Oczywiście jeśli dotrą do nas klubowicze z całej polski będzie jeszcze
lepiej !


:!:______________________________________________________:!:

Miejsce: do ustalenia - czekam na propozycje - swoją drogą zrobię
rekonesans w terenie i znajde jakaś ciekawą miejscówkę. Mi się marzy
coś na starej pradze w klimacie starych kamienic i kostki brukowej

:arrow:______________________________________________________:arrow:

Lista obecności:

1. Ubiq ................................................................... Lancia Kappa 2.4 LX SW
2. Nat .................................................................... Lancia Delta Integrale
3. Weeb ................................................................. Lancia Kappa 3.0 V6
4. Krociak .............................................................. Lancia Kappa 2.0
5. Zygi ................................................................... Lancia Kappa 2.4 JTD
6. Sixt .................................................................... Lancia Kappa 2.4 TDS
7. Nietoperz ............................................................ Lancia Nuova Delta
8. Tony ................................................................... Lancia Kappa 2.0
9. Przemic ............................................................... Lancia Kappa 2.0t
10. Majcher1982 ...................................................... Lancia Kappa 2.4JTD
11. Arcana ............................................................... Lancia Lybra 1.9JTD
12. Kamyk ............................................................... Lancia Kappa Coupe
13. Marco ................................................................. Lancia Beta HPE 2.0
14. Simone ............................................................... Lancia Kappa
15. Pew .................................................................... Delta Nuova HPE 1.8
16. Dunin .................................................................. Lancia Y10
17. Dellti ................................................................... Lancia Kappa 3.0 V6
18. Arkashka ............................................................ Lancia Kappa
19. Marco ............................................................Lancia Beta HPE Volumex

: yesyes :______________________________________________________: yesyes :


[size=24px]UWAGA!

Miejsce spotkania: warszawski TORWAR w samo południe (12.00)[/size]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marucha.opx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lancia Delta GT ie
     : Lancia Fulvia 1600 HF
     : lancia delta integrale sprzedam
     : Lancia Delta amortyzatory gazowe
     : Lancia libra 110 KM opinie
     : Lancia Delta Klub Polska
     : Lancia Lybra 2.0 kontrolka silnika
     : Lancia Thema V8 Sprzedam
     : Lancia Lybra auto Salon
     : Lancia Thema Turbo Sprzedam
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT