kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
SEGA Rally Championship 2 (DC).
Sega Rally 2 to wyścigi samochodowe o charakterze zręcznościowym, stworzone pierwotnie na konsole przez firmę Sega. Mamy tu możliwość wcielenia się w zawodowego kierowcę rajdowego i ścigania się prawdziwymi sportowymi samochodami w międzynarodowych mistrzostwach niemal na każdym rodzaju terenu i w każdych warunkach pogodowych.
Do dyspozycji otrzymujemy 19 samochodów rajdowych, wśród których znajdują się między innymi: Lancia Stratos HF, Lancia Delta HF Integrale, Mitsubishi Lancer Evolution, Peugeot 206 WRC, Peugeot 306 MAXI Subaru Impreza WRC, Toyota Celica GT-Four ST205, Toyota Corolla WRC.
* Trójwymiarowy engine graficzny.
* Wyścigi toczą się w różnych porach dnia i nocy oraz w każdych warunkach pogodowych.
* Trasy umiejscowione w 6 różnych lokacjach (Sahara, Monte Carlo, Korsyka, Szwecja, Katalonia, Indonezja), różne rodzaje terenu po którym się ścigamy: błoto, śnieg, asfalt, itp.
* Możliwość konfigurowania ustawień własnego samochodu, hamulce, układ kierowniczy, skrzynia biegów, zmiana opon, itp.
* Opcje rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
* Sugestywne odgłosy dźwiękowe.
* 15 komputerowych oponentów.
* Cztery tryby gry: Arcade, 10 Year Championship, Time Attack, 2 Player Battle.
125p z silnikiem 2.0???.
Darek Slowikowski wrote:
| Na pewno da się założyć do silnika 1.5 skrzynię 5-tkę (robił to z
| powodzeniem mój chrzestny)
| Co do silnika 2.0 - to chyba ten od Mirafiori? jeśli tak - ten silnik mógł
| być montowany na różne sposoby, a komora silnika poloneza i FSO jest chyba
| taka sama - teoretycznie powinien więc wejść.
| NAtomiast obawiał bym się o most (duży moment)-
Skrzynia poldolota jest przystosowana, a most bez problemu. Aczkolwiek
ja zalozylem przekladnie glowna od diesla, coby mniej obrotow
bylo ;-) i tym samym ciszej w samochodzie.
"Prawdziwy Fiat 125 -nie p" mial montowany silnik konstrukcji Lancii 1400ccm
R4, DOHC. Samochody z takimi silnikami byly sprzedawane we wczesnych latach
70 przez bank PeKaO SA za waluty w cenie ok $8500 (sic!!!) jako model
Fiat125 Akropolis.
IMHO Akropolis to mial 1800 w 180kM a nazywal sie tak, bo przygotowano
go na rajd
Akropolu. A wyprodukowanoa 10 czy 20 sztuk ;-)
A jak zalatwiono homologacje FIA (wymagane 200 sztuk) to całkiem wesoła
historia - co starsi rajdowcy mogą opowiedzieć ;-)))
pozdr.
PS.
Bylo tez 125 Monte Carlo - nazwa podobnie jak w Akropolis od rajdu, i
ten
IMHO mial 2.0,
Polonez.
Witam.
Co to za silniki były montowane w Polonezach o pojemnosci 2000??? Moze zna
ktos jakis link zeby mozna było poczytac cos wiecej na ten temat. Z góry
dzieki. Pozdrawiam
cyt: ....
Dwulitrowy silnik ma bardzo bogatą historię. Powstał poprzez zwiększenie
skoku tłoka silnika 1,8 litra z 79,2 do 90 mm. Jego zastosowanie to Lancia
Beta HPE, Beta Monte-Carlo, Fiat 132, Fiat Argenta, Lancia Thema. Podstawowa
wersja (zasilana gaźnikowo) osiąga moc 112 KM. Powstała też (już w 1981
roku) odmiana wyposażona w elektroniczny wtrysk paliwa Bosch L-Jetronic (122
KM). Silnik montowany był (zależnie od modelu auta) podłużnie, poprzecznie,
a nawet centralnie przed tylnią osią. Wszędzie gwarantował jednak dobre
osiągi oraz dynamiczną i elastyczną jazdę.
Więcej na
http://www.auta.b7.pl/polprot4.htm
Pozdrawiam
CODI
[sobotnio] Cadillac ESCALADE.
"Robert Kucharek" <robert82@spamsucksTLEN.plwrote in message
news:d0uqr0$obd$1@news.onet.pl
"Jakub Zawiła-Niedźwiecki" wrote:
| Ford RS 200, Lancia Delta HF Integrale 16 Evoluzione 2, Mazda 323
| GT-R, Subaru Impreza WRX-STI 22B i/lub WRX-STI Type-R, Fod Escort RS
| Cosworth Monte Carlo, Ford Sierra RS500 Cosworth, Mitsubishi Lancer
| Evolution VI
| Tommy Makinnen Edition, Nissan Sunny GTi-R, do jeżdżenia POrsche 911
| Turbo i/lub Subaru Impreza WRX-STI DCCD MY'2005 oraz na tor Elise
| lub S2000 :-) Mój wymarzony garaż :-)
W wakacje, przy okazji jakiejs pokazniejszej kumulacji puszcze
p.m.s'owego losa na PowerBALL. Jesli wygram, na swoj e-mail otrzymasz
szczegolowe instrukcje jak odebrac w/w automobile.
Aż takie tanie mam marzenia? :-/
Jedną rzecz zmodyfikowałem w liście ;-)
[sobotnio] Cadillac ESCALADE.
"Jakub Zawiła-Niedźwiecki" wrote:
| Ford RS 200, Lancia Delta HF Integrale 16 Evoluzione 2, Mazda 323
| GT-R, Subaru Impreza WRX-STI 22B i/lub WRX-STI Type-R, Fod Escort RS
| Cosworth Monte Carlo, Ford Sierra RS500 Cosworth, Mitsubishi Lancer
| Evolution VI
| Tommy Makinnen Edition, Nissan Sunny GTi-R, do jeżdżenia POrsche 911
| Turbo i/lub Subaru Impreza WRX-STI DCCD MY'2005 oraz na tor Elise
| lub S2000 :-) Mój wymarzony garaż :-)
| W wakacje, przy okazji jakiejs pokazniejszej kumulacji puszcze
| p.m.s'owego losa na PowerBALL. Jesli wygram, na swoj e-mail otrzymasz
| szczegolowe instrukcje jak odebrac w/w automobile.
Aż takie tanie mam marzenia? :-/
Ja wiem czy tanie? Przy ewentualnej wygranej rzedu 160M$ napewno daloby sie
je spelnic.
Jedną rzecz zmodyfikowałem w liście ;-)
Auta dobre do wściekania sie:) A gdzie wygoda? Skora, chlodzone siedzenia,
LCD w naglowkach, mahoń na boczkach, HUD jak w mysliwcu, lodowka, maszynka
do lodu i barek na alkochole i itd., itd.. ;)
Czy taki samochod mozna zarejestrowac w PL?.
Witam,
zastanawiam sie nad zakupieniem w Niemczech jakiegos "youngtimer'a". Na
razie najbardziej podoba mi sie (zawsze takiego chcialem miec) BMW E24,
czyli "rekin" 635CSi, tak z rocznika 78-85. Pytanie tylko, czy da sie taki
samochod zarejestrowac w Polsce, czy jest juz za stary, czy spelnia jakies
normy czystosci spalin itp. itd.?
Poza tym: jakie jeszcze fajne samochody z lat 70-80 byscie kupili (tylko
tak, zeby nacieszyc oko i sie co jakis czas przejechac)? Samochody typu
Aston Martin, Ferrari itp. niestety w rachube nie wchodza... :)
Moje subiektywne 0,03 zł.
Jakaś fajna włoszczyzna np.
Alfa Romeo GTV 6 2,5 (transaxle!)
Lancia Beta Monte Carlo
Lancia Beta HPE
Lancia Gamma Coupe (wygląda jak origami, niestety trwałość blach podobna)
Fiat Spyder Abarth
Alfa Romeo Spyder
ewentualnie z angoli:
Rover SD V8 (ten o wzornictwie zerżniętym z Ferrari Daytona) jest czadowy:
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=3743178&id=zyahl4r...
Jaguar, limuzyna albo XJS
MGB
z francuzów
Renault Alpine V6
no i oczywiście najlepszy wybór - nastoletnia Mazda MX-5 :-) bo przynajmniej
poza cieszeniem oka w przeciwieństwie do poprzedników będzie też jeździć
:-).
Citroen powtórzył sukces Lancii!.
W rajdach. Kolejny raz z rzędu Xsara WRC wygrała rajd - tym samym Citroen
zrównał się z sukcesami Lancii (7 zwycięstw pod rząd)
Jurand.
Pomyliło się koledze, jak dobrze pójdzie to może kiedyś xsara wrc wygra 7
rajdów pod rząd, ale obecnie nie jest to realne w RSMŚ.
Powtórzenie sukcesu Lancii to: 3 auta jednej marki na podium w Monte Carlo
pozdr
TomekW
Citroen powtórzył sukces Lancii!.
<tomekw@poczta.onet.plwrote in message
| W rajdach. Kolejny raz z rzędu Xsara WRC wygrała rajd - tym samym
Citroen
| zrównał się z sukcesami Lancii (7 zwycięstw pod rząd)
| Jurand.
Pomyliło się koledze, jak dobrze pójdzie to może kiedyś xsara wrc wygra 7
rajdów pod rząd, ale obecnie nie jest to realne w RSMŚ.
Powtórzenie sukcesu Lancii to: 3 auta jednej marki na podium w Monte Carlo
Aaaa racja popieprzylo mi sie, pisalem z rozpędu po info w "Faktach"...
Jurand.
Citroen powtórzył sukces Lancii!.
Pomyliło się koledze, jak dobrze pójdzie to może kiedyś xsara wrc wygra 7
rajdów pod rząd, ale obecnie nie jest to realne w RSMŚ.
Powtórzenie sukcesu Lancii to: 3 auta jednej marki na podium w Monte Carlo
A w zeszlym roku nie bylo tak z Pugami Panizzi, Gronholm, Burns ?
Citroen powtórzył sukces Lancii!. On 26 Jan 2003 21:22:42 +0100, tomekw@poczta.onet.pl wrote:
| W rajdach. Kolejny raz z rzędu Xsara WRC wygrała rajd - tym samym Citroen
| zrównał się z sukcesami Lancii (7 zwycięstw pod rząd)
| Jurand.
Pomyliło się koledze, jak dobrze pójdzie to może kiedyś xsara wrc wygra 7
rajdów pod rząd, ale obecnie nie jest to realne w RSMŚ.
Powtórzenie sukcesu Lancii to: 3 auta jednej marki na podium w Monte Carlo
I 6 tytułów z rzędu, rok po roku...
Jacek.
i@cuoresportivo.pl
Zginął Clay Regazzoni.. http://www.autoklub.pl/13813,news.html
==8<--
Zginął Clay Regazzoni
W wypadku samochodowym we Włoszech poniósł śmierć Clay
Regazzoni, wicemistrz świata F1 z 1974 roku, zwycięzca pięciu
wyścigów Grand Prix. Chrysler Voyager prowadzony przez
67-letniego Szwajcara, czołowo zderzył się z ciężarówką na
autostradzie A15 pomiędzy Parmą i Fidenzą. Regazzoni zginął na
miejscu.
Gianclaudio Regazzoni pochodził z Lugano, ale był szczególnie
popularny we Włoszech. Spędził sześć sezonów w Ferrari, potem
jeździł w zespołach Ensign, Shadow, Williams i ponownie Ensign.
Kariera Claya w F1 została brutalnie przerwana w 1980 roku
wypadkiem w Long Beach. Po awarii hamulców na końcu prostej,
Regazzoni wpadł na pozostawionego tam Brabhama Ricardo Zunino.
Doznał urazu kręgosłupa, oznaczającego paraliż od pasa w dół.
Mimo kalectwa, Clay nadal kontynuował karierę, uczestnicząc w
rajdach i wyścigach. Od końca lat 80-tych startował w Dakarze,
ostatnio kierował w maratonie zespołem Isuzu. Komentował F1 w
RAI. W tym roku zaliczył Lancią B20 Rajd Monte Carlo dla
samochodów historycznych, w maju ścigał się w Carrera
Sudamericana, w czerwcu wystawił Mercedesa 3.5 Coupe w
"historycznym" Tour de Corse, a we wrześniu szalał Mustangiem w
2-godzinnym wyścigu w Misano.
==8<--
r.
Transport samochodow. Jacek Ziomek napisał(a) w wiadomości:
<5gUO1.3838$36.716@news.tpnet.pl...
Czy znacie kogos kto zajmuje sie transportem
aut z zagranicy ? Potrzebuje przewiezc Lancie Delte
z Monte Carlo, i chcialbym znac ewentualne koszty
i przyblizony termin.
Jacek.
Integrale? (ew. S4. itp. itd.)
Jasio.
Transport samochodow. Jan Zieliński napisał(a) w wiadomości:
<6uj9i8$gn@gemini.webcorp.com.pl...
Jacek Ziomek napisał(a) w wiadomości:
<5gUO1.3838$36.716@news.tpnet.pl...
| Czy znacie kogos kto zajmuje sie transportem
| aut z zagranicy ? Potrzebuje przewiezc Lancie Delte
| z Monte Carlo, i chcialbym znac ewentualne koszty
| i przyblizony termin.
Integrale? (ew. S4. itp. itd.)
Niestety...
Delta 1.9 TD '96 w wersji pelny wypas
tzn. bezowa skora, klima itd.
Jacek.
Warszawa: Ogromne korki na Wisłostradzie po wyp.... meerkat1 napisał:
> Ech tow. Gierek, za waszych proletriackich rządów , to tylko synek
> tow. Piotra Jaroszewicza sie scigał, i to zwykłym Merkiem.
>
> [ale też i nikt go nie śmiał przegonić. ;-)]
Nie Merkiem a Lancia Stratos jezdził A.Jaroszewicz. Merkiem to Sobek Zasada
popylał w paru rajdach w tym w Paryz -Dakar bodajze o ile dobrze pamietam.
Jaroszewicz jezdził w ekipie FSO-Fiatem 125p. Acropolis czy Monte Carlo wersja z
silnikiem 1,8 a pozniej własnie Lancia Stratos.
Warszawa: Ogromne korki na Wisłostradzie po wyp.... niszczkaczyzm napisała:
> meerkat1 napisał:
>
> > Ech tow. Gierek, za waszych proletriackich rządów , to tylko synek
> > tow. Piotra Jaroszewicza sie scigał, i to zwykłym Merkiem.
> >
> > [ale też i nikt go nie śmiał przegonić. ;-)]
>
> Nie Merkiem a Lancia Stratos jezdził A.Jaroszewicz. Merkiem to Sobek Zasada
> popylał w paru rajdach w tym w Paryz -Dakar bodajze o ile dobrze pamietam.
> Jaroszewicz jezdził w ekipie FSO-Fiatem 125p. Acropolis czy Monte Carlo wersja
> z
> silnikiem 1,8 a pozniej własnie Lancia Stratos.
>
Andrzej Jaroszewicz zaczynał rajdowanie właśnie od Mercedesa tatusia...
a Sobiesław Zasada nigdy nie jechał w rajdzie Paryż - Dakar...
'niszczkaczyzm' - jak o czymś nie masz pojęcia, to lepiej zamknij paszczę... ale kaczyzm niszcz... :)))
opel manta i vw scirocco. Taaak, takich pieknych aut już nie produkuja. Przypomnijcie sobie Alfe Romeo GT
Junior, czy Lancie Bete Monte Carlo, Matre Bagheere. Przelom lat 60 i 70 był
dla takich aut pięknym czasem. Swego czasu jezdzilem BMW 1802 (z roku 1971 -
deska z prawdziwego drewna, drzwi bez ramek, okragle lampy z tylu, chromowana
listwa dookola auta). Takich aut juz nie bedzie - projektowanie komputerowe i
montaż na liniach zrobotyzowanych narzuca niestety swoje wymagania. Ale jeszcze
pare lat i jesli bedziemy w UE to zobaczcie co i za ile mozna znalezc w
mobile.de pod haslem oldtimer.
pozdrawiam i jeszcze cytat z Muscle Car "nie rozbijajcie starych samochodow -
dbajcie o nie"
Nieprawdopodobny sukces polskiego automobilizmu!. Nieprawdopodobny sukces polskiego automobilizmu!
Wg. nieoficjalnych wyników polscy automobiliści historyczni zdobyli 39
miejsce w tegorocznym Rajdzie Monte Carlo. Jest to prawdziwa polska załoga
Osterloff/Rajs na prawdziwym polskim automobilu - FSO SYRENIE 104. Pobite
zostały w tyle Porsche, Alpine Renaulty, BMW, Lancie, Alfy Romeo i inne
zachodnie padliny.
Polak potrafi!
Niech żyje wolna i samorządna FSO!
tu link do Automobilklubu Monaco www.acm.mc/rmch/rmch_main.php
"Europejka" Manueli Gretkowskiej. podziw dla Gretkowskiej
rad jestem, ze udalo Ci sie z tych sidel wyplatac. nawet jako osobowosc jawi mi
sie jako bardzo konwencjonalna paryzanka, dbajaca zgodnie z wymaganiami rynku o
dobry image. dowodem na skutecznosc tych recept jestes Ty sama. mam
przekonanie, ze pisarstwo gretkowskiej jest na tyle powierzchowne, ze zostanie
z niej tysiackroc mniej, niz ze sp. kusniewicza z jego "droga do koryntu". to
dopiero postac! zaproszony przez francuski pen-club do odczytania jednego z
fragmentow swiezo przetlumaczonych na francuski "znakow zodiaku", tak sie
odezwal : "ech, to wszystko takie niewazne, n'est ce pas. lepiej opowiem wam
jak w 34-ym wygralem na lancii rajd monte carlo"
lacze pozdrowienia
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl