Strona główna
  lancia evoluzione

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Czyszczenie wtryskiwacza w silniku benzynowym. No też mi się zdaje, że uno to auto dla dziadków. Ale nie ten model!! miałem okazję pojeździć takim unem 1.3 TURBO oraz chwilkę pewnym rodzynkiem z silnikiem 1.5 - podobno ten silnik był jedynie we włoskich wersjach. I całkiem całkiem, w turbo nie było deski cyfrowej, ale za to ta razbudowana analog, najbardziej podobał mi się wskaźnik doładowania - tylko niewiem czy było coś nie tak wyregulowane czy co, bo turbo nie powinno tak "wydzierać"( jak się włączało, to było można odczuć i po wciskaniu w fotel ale i wszystkie wskazówki się ożywiały - obroty prękkość doładowanie - wydaje mi się że normalnie to doładowanie powinno być jakieś łagodniejsze). Co prawda nowe silniki fiata nie cieszą się dobrą opinią, ale stare są OK. zarówno do 1.3 jak i do 1.5 podstawą był silniczek z ritmo (niewiem czemu 1.5 było z 92r a wtrysk miało SPI). Teraz w sumie te auta nie robią takiego wrażenia......... ale nie mogę sobie tego wyobraźić, przecież w latach 90 takie auto to było naprawdę coś.

Łukasz, jakieś 3 miesiące temu widziałem na Ebayu 1.4 Turbo, ale silnik był przełożony do nowej budy (tej chyba z ostatniej serii 4 drzwiowej) a cena nie była wygurowana - coś niecałe 1000 euro (jeszcze by opłaty doszły) i nawet za tą kase bym się pofatygował do niemczech, ale niestety sprawdzałem na mapie i było to strasznie daleko od granicy także gra niewarta świeczki.

Jeżeli miałbym stawiać na takie starsze autko to właśnie Uno 1.3 Turbo, kadett GSi (16V) lub LANCIA DELTA HF INTEGRALE 4WD wersja Evoluzione 2.0, 16V TURBO bez kata - około 280KM - tylko, że to kosztuje tyle co nowe auta średniej klasy.
O czym sobie marzycie :P. Heh o czym ja nie marzę...
na początek zadowoliłaby mnie AR33 w wersji 1,7 16v 137KM z masą ok. 1000kg. i napędem 4x4.
I tak jest szybsza niż duża większość samochodów na polskich drogach...
Na początek jednak pewnie kupię wersję 1,4 90KM FWD

Ze średniej klasy interesuje mnie Alfa Romeo 156 GTA:
250KM i poezja dla oczu i uszu... Kto nie słyszał niech żałuje, ale miałem okazję na własnej skórze przekonać się co potrafi 2,5V6 nie chcę sobie wyobrażać co się dzieje w wersji 3,2...

Jak każdy nie pogardziłbym
Lamborghini
Ferrari
Aston Martinem

Jak i bardziej egzotycznymi markami:
Ascari
Spyker
itd...

Ale nie czarujmy się, te auta są tylko po to żeby wisieć nad naszym łóżkiem na pięknym plakacie... a jeżdżą nimi łysi, grubi i nudni faceci z kompleksem mniejszości co automatycznie sprawia że wszystkie te auta przestają być fajne...
Dlatego chciałbym sobie kiedyś kupić auto dla prawdziwego faceta, które nigdy nie zawiśnie na żadnym plakacie (lub JUŻ nie zawiśnie).
-Lancia Delta HF Integrale
-Alfa Romeo 75 Evoluzione
-Peugeot 205 T16 inaczej Turbo
-Renault 5 Turbo
Miniaturowe modele aut. Ja przez lata wierny byłem firmie Bburago. Maisto nie lubiłem a to ze względu na opinie jakie o nich krążyły (odpadające koła itp). Ale to było trochę przesadzone bo wpadły mi w późniejszym czasie dwa takowe modele i było wszystko OK.

Moja skromna kolekcja:
Bburago
Porsche 911 Carrera Cup
Porsche 959 Raid
Lancia Delta S4
Mercedes-Benz 300 SL Gullwing
Ferrari 348tb Evoluzione
Ferrari Testarossa
Maisto
Mercedes-Benz ML 320
VW New Beetle

Wszystko w skali 1:24. Oprócz tego cała masa mniejszych 1:43, ale są już w kiepskim stanie. Teraz zabieram się za plastik w skali 1:24 firmy Tamiya...
AR 155 Q4 czy Lancia Delta Integrale HF. Lancia Delta HF Intergrale 16v - 90 Rostfri
Lancia delta integrale

korona niestety trochę zdrożała, trzeba już mnożyć razy 0,40.

ale za to leci jak po torach:D : YouTube - Lancia Delta Martini Evoluzione (HF Integrale)
[AR 75] TS Turbo?. Uturbienie 2.0 T.S-a 8V to nie jest takie proste jak uturbić opla czy VW. Głowica szybko by sie przegrzewała i naprawde spory IC niewiem czy by tu pomógł. Jeśli turbo w 75 to najłatwiej z silnika 2.0 gaźnik wsadzić wtryski powiedzmy od Lanci Dedry 2.0 (głowica praktycznie identyczna) i to uturbić lub ewentualnie silnik 1.8 ie z 75.
Jeśli chodzi o silniki V6 to nie ma żadnego problemu są gotowe zestawy kompresorów do tego silnika.
Jesli chodzi o pytanie czy była 75 turbo delta?? Nie najmocniejszą wersją 75 była wersja Evolozione która opierała sie na technice modelu 1.8 Turbo QV. W wersjach torowych te silniki osiągały 280km wychodząc z fabryki natomiast "cywilne" Evoluzione miały seryjne 165km.
Jak zbudować B-grupę?. B-Grupa najmocniejsze auta w niej startowały;] za słynęła z widowiskowych przejazdów ponad 400konnych potworów!!! Kierowcy startujący w tej klasie byli uznawani za wariatów Jeden z nich po przejechaniu się nowym autem z WRC stwierdził że prowadzi sie samo no bo w końcu ponad 400koni pod butem bez aktywnych dyferencjałów i jakich kolwiek systemów B-Grupa została zlikwidowana przez FIA z powodu zbyt wielu śmiertelnych wypadków;/ głównie ginęli przez nikogo nie pilnowani kibice którzy w ostatniej chwili zbiegali z trasy tuż przed nadjeżdzającym samochodem ale również Kierowcy ;/ Szkoda:(

Auta Grupy B:

* Audi Sport Quattro S1
* CitroĂŤn BX 4TC
* CitroĂŤn Visa 1000 Pistes
* Ferrari 288 GTO Evoluzione
* Ferrari F40
* Ford RS200
* Lancia 037 Rally
* Lancia Delta S4
* MG Metro 6R4
* Mitsubishi Starion 4WD (nie homologowany w grupie B prototyp)
* Mazda RX-7 4x4
* Nissan 240RS
* Opel Manta 400
* Peugeot 205 T16
* Porsche 959 (także wersja wyścigowa Porsche 961)
* Renault 5 Turbo
* Toyota Celica Twin-Cam Turbo

Kresem B-Grupy był wypadek 2 maja 1986 r. na drugim etapu Rajdu Korsyki Henri Toivonen wyruszył z pozycji lidera. Wydawało się, że półtoraminutową przewaga, którą uzyskał nad drugim Bruno Saby sprawi że "Henka" będzie jechał zachowawczo. Ten jednak ani myślał zwalniać. Jego 480 konna Lancia Delta S4 wygrywała oes za oesem, pewnie wioząc go po czwarte zwycięstwo w karierze w MŚ. Tak było aż do 18 oesu Corte-Ponte Leccia, kiedy to po przejechaniu kilku kilometrów auto wypadło z drogi na lewym zacieśniającym się zakręcie. Rozpędzony bolid uderzył w drzewo i momentalnie stanął w płomieniach. Zarówno Toivonen, jak i jego amerykański pilot Sergio Cresto zginęli na miejscu. To zdarzenie przelało czarę goryczy, bo już wcześniej takie wypadki miały miejsce. Prezydent FISA Jean-Marie Balestre wydał zakaz startów autami grupy B, który wszedł w życie z początkiem 1987 roku. Tak oto swój żywot zakończyły najmocniejsze i najbardziej widowiskowo jeżdżące samochody, jakie kiedykolwiek ścigały się na rajdowych trasach.

Tu jest budowane Audi Quattro szkoda ze nikt w Polsce nie podejmie sie odbudowy Lanci Stratos Peugeot 205 T16 albo Lanci Delta S4 lub Delta Integrale w końcu to są legendy tej grupy:P generalnie WRC chowa sie przy B-grupie no bo w końcu 1000KM a 300KM

Na podstawie Wikipedi i własnych informacji
OLDTIMERBAZAR WARSZAWA 24.01.2010.
W jednym rzędzie 6 Cadillaców od Mark III do Mark VIII - jednym słowem BAJKA.
Faktycznie. Świetny widok! Dodam jeszcze dwie piękne Lancie Delty Evoluzione 2
Gran Turismo 5. Witam,
Artquad, tak wiem o europejskiej wersji. Będzie zawierać więcej samochodów, więcej tras i dodatkowe opcje, niż japońska. Ciekawe czy będzie dostępny update do japońskiej wersji. Wygląda, również, na to, że amerykańska wersja będzie zawierała 5 dodatkowych samochodów, niż europejska:
Lexus IS-F Tuned car.
Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) Tuned Car.
Peugeot 207GTi '07
Peugeot 307cc Premium AVN '04
RE Amemiya FD3S RX-7
Między innymi, dlatego na razie się wstrzymałem z decyzją.

To lista 71 samochodów dostępnych w GT5 europejskim:
Acura NSX '91
Alfa Romeo 147 TI 2.0 TWIN SPARK '06
Alfa Romeo Brera Sky Window 3.2 JTS Q4 '06
Amuse S2000 GT1 Turbo
Amuse/Opera Performance Gran Turismo 350Z RS
Art Morrison Corvette '60
Aston Martin DB9 Coupe '06
Audi R8 4.2 FSI R tronic '07
Audi TT Coupe 3.2 quattro '07
Blitz Dunlop ER34 ‘07
BMW 135i Coupe '07
BMW 135tii '08
BMW M3 Coupe '07
BMW Z4 '03
Chevrolet Corvette Z06 (C6) Tuned Car
Chevrolet Corvette Z06 '06
Citroen C4 Coupe 2.0VTS '06
Daihatsu Copen Active Top '02
Daihatsu OFC-1 '07
Dodge Viper GTS '02
Dodge Viper SRT10 Coupe '06
Dodge Viper SRT10 Coupe Tuned Car
Ferrari 512BB '76
Ferrari 599 '06
Ferrari F40 '92
Ferrari F430 '06
Ford Focus ST '06
Ford GT '05
Ford GT Tuned Car
Ford Mustang V8 GT Coupe Premium '07
Honda Integra TYPE R '04
Honda NSX Type R '02
Jaguar XK Coupe '06
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione '91
Lexus IS F '07
Lotus Elise 111R '04
Lotus Elise 111R Tuned Car
Lotus Elise '96
Lotus Elise Tuned Car
Mazda Atenza Sport (2007 Tokyo Motor Show reference exhibit)
Mazda RX-7 (FD) Special Tuned Car
Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD)
Mazda RX-8 Type S '03
Mercedes-Benz SL 55 AMG '02
Mine's BNR34 Skyline GT-R N1 base '06
Mini Cooper-S '06
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR '05
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR Tuned Car
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium Package '07
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Tuned Car
Nissan Fairlady Z Version S '07
Nissan GT-R '07
Nissan GT-R Proto '05
Nissan Skyline Coupe (V36) Tuned Car
Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP '07
Nissan Skyline Coupe Concept '07
Nissan Skyline GT-R V-spec II Nur '02
Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP '06
Renault Clio Renault Sport V6 24V '00
Renault Clio Renault Sport V6 24V Tuned Car
Subaru Impreza Sedan WRX STI spec C Type RA '05
Subaru Impreza WRX STI (18inch BBS Wheel Option) '07
Suzuki Cappuccino '95
Suzuki Cappuccino Tuned Car
Suzuki Cervo SR '07
Suzuki Swift Sport '07
Suzuki Swift Sport Tuned Car
TVR Tamora '02
TVR Tuscan Speed 6 '00
Volkswagen Golf GTI '01
Volkswagen Golf V GTI '05.

Dodatkowa trasa, to High Speed Ring. Oprócz tego: 2 player battle, tuningowanie samochodów, itd.

Wygląda na to, że najbliższe tygodnie będą bardzo dobre: Home na horyzoncie, GT5P europejska albo amerykańska do wyboru oraz GTAIV już niedługo. :ok:

Pozdrawiam

PS. PS3 Software 2.17 dostępny jest od dziś.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • julkajk.keep.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lancia Delta GT ie
     : Lancia Fulvia 1600 HF
     : lancia delta integrale sprzedam
     : Lancia Delta amortyzatory gazowe
     : Lancia libra 110 KM opinie
     : Lancia Delta Klub Polska
     : Lancia Lybra 2.0 kontrolka silnika
     : Lancia Thema V8 Sprzedam
     : Lancia Lybra auto Salon
     : Lancia Thema Turbo Sprzedam
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT