Strona główna
  lampy wpuszczane

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Oprawy ośw awaryjnego. Po pierwsze zrób pomiary tak jak koledzy napisali wyżej. Ja montowałem w Galerii Malta w Poznaniu na całym obiekcie lampy awaryjne dwu modułowe (podłączasz do nich zasilanie zwykłe i awaryjne a zbudowane są na dwóch żarówkach energooszczędnych) z możliwością ustawienia adresu firmy Helios i Hella jak mnie pamięć nie myli. Ale w żadnej z nich nie było akumulatora. Akumulator był umieszczony w stacji skąd wychodziło zasilanie do lamp i sterowanie w BMS tymi lampami za pomocą kabli ogniowych. Jak uda mi się to zrobię ci dzisiaj zdjęcie tych lamp. A miałem dodać że były to lampy wpuszczane kubełkowe, ty nie napisałeś jaki typ lamp by cię interesował?
dolot jak to jest ??. " />Z tymi kamerkami jest tak: podobno wytrzymują temperaturę do 70 stopni. Jeżeli by się ją mądrze umieściło to nie powinno być aż tak tragicznie. Poza tym jeżeli się przegrzeje, to nie umiera tylko się "zawiesza" i po schłodzeniu znów działa. Dodatkowy plus tych urządzonek jest taki, że z reguły świecą własnym światłem podczerwonym więc odpada problem "oświetlenia" bloku od środka. Dla mnie ten eksperyment jest o tyle ważny, że jeśli się powiedzie, to będę chyba pierwszą osobą, która zobaczy pracujący silnik "na żywo" od środka. Nie mówię tu o wpuszczanych w silnik sondach w fabrykach bo to inna bajka. Inna sprawa, że do oświetlenia wału korbowego najlepiej było by użyć lampy stroboskopowej podpięj do układu zapłonowego, bo prędkość obrotowa wału może być zbyt duża żeby ją dostrzec. Mam nadzieję, że przy obrotach biegu jałowego coś tam jednak będzie widać jeśli patent ze stroboskopem nie wypali.
Oprawy ośw awaryjnego. No i jakie lampy zwisające (np jażeniowe), wpuszczane (np kubełkowe), plafony?
Zasław D-666 NACZEPA CHŁODNIA. " />ZASŁAW D-666 naczepa chłodnia przystosowana do zamontowania agregatu

-osie BPW ECO PLUS z gwarancją do 8 lat!!!
-kompletne zawieszenie BPW
-hamulce bębnowe
-abs WABCO/ebs KNORR-BREMSE na dwie osie (system 4S2M)
-przednia oś podnoszona
-zawór H-S

NADWOZIE CHŁODNICZE:
- konstrukcja samonośna, klejona z płyt warstwowych typu „sandwich” izolowanych bezfreonową
pianką poliuretanową (bez mostków cieplnych) z poszyciami:
Ăź zewn. z laminatu poliestrowo-szklanego z żelkotem
Ăź wew. z blachy stalowej ocynkowanej z powłoką PVC o zwiększonej odporności na ścieranie
- ściana przednia przystosowana do montażu agregatu chłodniczego, z kanałem cyrkulacji zimnego
powietrza
- podłoga izolowana (wzmocniona pod wjazd wózkiem z paletami), pokryta przeciwpoślizgową
wylewką z żywicy poliestrowej
- drzwi tylne dwuskrzydłowe, płaty otwierane o kąt 2700, blokowane w pozycji otwartej, uszczelniane wielostopniowo, zamknięcie podwójnym-pionowym ryglem obrotowym zewnętrznym z klamką kasetową, osprzęt ze stali nierdzewnej, wysuwana drabinka wejściowa
ościeżnica tylna spawana z profili zimno giętych ze stali nierdzewnej, wymiary w świetle otworu drzwi zgodne z wymiarami wewnętrznego przekroju komory ładunkowej (-10 mm), uchwyt ułatwiający wchodzenie
- wewnętrzny kątownik przypodłogowy wys. 300 mm
- wewnętrzna listwa do blokowania ładunku 1-rząd
- narożniki zewn. wykończone profilem aluminiowym anodowanym klejonym do kadłuba
- oświetlenie wewnętrzne – wpuszczane lampy sufitowe (żarówki 10 W)
- zabudowa w kolorze RAL-9010 „biały” (malowanie na inny - uzgodniony kolor za dopłatą)
- wyposażenie zewnętrzne - zgodne z przepisami o warunkach technicznych dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego
- atest higieniczny PZH (na materiały użyte do wykonania zabudowy)
- klasa izolacji R wzmocniona - współczynnik przenikania ciepła K< 0,4 W/m2 K


więcej na www.zaslaw.pl


Kino domowe. Zachorowałem na kino domowe.
Przez pewne kombinacje, na etapie budowy kondygnacji uzyskałem pomieszczenie nad garażem,którego w planach nie bylo.
Nic,tylko zakładać wymarzone kino domowe. Takie z prawdziwego zdarzenia.
Rzecz się miała 6 lat temu , co istotne , bo plazma 50 calowa kosztowała krocie, o ile występowała na rynku.Jej jakośc była powiedzmy sobie, taka sobie.
Odbiorników LCD tego formatu chyba w ogóle nie było.
No więc kino domowe.
Prawdziwe.
Wymarzone.
Zaczynamy od kabli .Nie musza byc złote ale taniochy nie kładziemy. Do każdego głosnika gruby kabel z zapasem. Hmmm..., nietanio to wyszło.
No dobra, kable mamy.Teraz projektor.
Trzeba kupic jakis nowoczesny, czyli z dużą jasnością, silna lampa i dobra technologią. Co tu dużo mówić, 5-6 tysięcy...
Głosniki? przecież muszą być mocne, bo cały efekt diabli wezmą. No i pasować do kartongipsów, takie wpuszczane.
Róznica miedzy "takimi sobie" a "dobrymi" już nie taka zawrotna, co mi tam, idziemy w dobre.
Glosniki black and white ( to chyba jednak nazwa whisky ... nie pamietam nazwy głosników) , ale markowe. kilka tysięcy.
Subwoofer jest bardzo ważny. Byle jaki nie odda niskich tonów. Te co niskie tony oddają prawidłowo - hmmm... do dziś moja lepsza połowa nie wie ile tak naprawde wydałem na te glosniki.
Teraz ekran.
Nie po to wydalem juz tyle kasy , by ogladać obraz z projektora na scianie.
Zwykły ekran kosztuje x zlotych. taki, co odbija swiatlo i je wzmacnia , ze specjalnej tkaniny perełkowej
kosztuje 2,5 x.
Jak duzy ten ekran? okazuje sie, ze najpierw trzeba puscic z projektora jakiś obraz na sciane i zmierzyć jego wielkośc.
I wedle tego zamawiac ekran na miarę
Nie muszę dodawac , że projektor winien być juz zamocowany na stałe ( sepcjalne uchwyty do sufitu)
Skoro mam wydać 2 tysiące na ekran z perełek, to co, nie dam 500 zł na zdalne sterowanie?? No dam.....
Mamy projektor, mamy głosniki i ekran, czego nie mamy? tunera nie mamy.
Marantz albo Yamaha. Tylko te współpracują z projektorem, przetwarzają sygnał obrazu na taki, który łyka projektor i podaje na ekran w najwyższej rozdzielczości.
Dopasowanie urządzen takich jak tuner Cyfry+ odbiornik TV, odtwarzacz DVD pod kątem kompatybilnych wejść/wyjśc to też nie drobiazg.
I ostatnie: UPS do projektora . Bo jak sieć zaniknie, to lampa bez chłodzenia padnie.
I mamy kino domowe.
Żona do dzis nie wie, ile tak naprawde wydałem.
Efekt?
CUDO.
Obraz 1,8 metra na 1,2, tak mniej więcej . żyleta.
Dzwięk super, jak ląduje helikopter, to na moim dachu. jak strzelaja na froncie, to front mam od Lubelskiej do Żanęcina:) Jak granat pod nogami , to słyszy sie pod kanapą:)
Jedynie efektow zapachowych brakło:)
Tylko ze....
Musi jednak być duży mrok , w dzień bez dobrego zaslonięcia okien ogladac się nie da. To znaczy da się ale jakos bez radosci , bo to nie to.
Obecnie moze jest wiecej filmow , które wydawane sa w technice 5+1lub 6+1 czy jakos tak.
Wtedy nie bylo.
Procesor dzwięku często bywał bezrobotny.
Az nastąpił taki czas, ze to kino przestało bawić. Ileż można czasu spedzać pod TV?
I pewnego razu coś ktos zaniedbał,moze ja może syn, a moze samo się stało, przepaliła się lampa projekcyjna.
Drobne 1500-1800 zł.
Powiedziałem sobie STOP. Ani grosza więcej. I tak sobie to kino domowe stalo bezczynnie ze dwa lata. Aż zostało sprzedane.
Razem z domem.
Na koniec tego przydługiego przynudzania morał:
NIgdy wiecej rozbudowanego kina domowego
Dziś są dostępne odbiorniki TV ponad 50 cali . I zakup takiego odbiornika za kwotę powiedzmy do 20 tysięcy pln jest tańszy od samodzielnej budowy kina domowego .
Powie ktoś " no dobrze ale projektor moze byc za 1000 , głośniki za drugie tysiąc , sciane walniemy na ekstrabiało, czego ten Jaskrawy przynudza"
To ja mu na to powiem tak:
Za dwa, trzy czy pięc tysiecy to sobie możesz na oknie farbką wymalowac widok na morską plażę.
Będzie jeszcze taniej a efekt podobny do kina za 5 tysiecy.
A jesli kino domowe, to tylko na bazie dużego odbiornika TV.
Kupujesz, wieszasz, oglądasz.
wątek dla miłośników kolei szerokiej i wąskiej. Sprawa radosna tyczy się ogłoszonych przez PKP Przewozy Regionalne planów modernizacji taboru, które mają objąć 75 zespołów trakcyjnych oraz 81 wagonów. A oto szczegóły:

1. EZT.
a. Termin realizacji do końca listopada 2007.

b. Zakres modernizacji.
- zabudowa modułowa, zmiana kolorystyki laminatów ścian i sufitów, zastosowanie paneli sufitowych i stolików z tworzyw sztucznych, nowa jakość wykładziny podłogowej,
- nowoczesny zewnętrzny wygląd pojazdu,
- nowoczesne kabiny sanitarne,
- nowe siedzenia wandaloodporne,
- oświetlenia wnętrza – wpuszczane w panel sufitowy oprawy - oświetleniowe,
- monitoring pojazdu z rejestracją obrazu,
- pełne, indywidualne sterowanie drzwiami wejściowymi,
- montaż elektronicznych tablic informacyjnych na czole i bokach pojazdu,
- modernizacja przedziału dla podróżnych z większym bagażem, z możliwością przewozu rowerów oraz przewozu osób na wózkach inwalidzkich (z rampą wjazdową),
- nowa izolacja cieplno – akustyczna pudła,
- zmniejszenie hałasu i zwiększenie bezpieczeństwa poprzez:
zastąpienie przetwornicy wirowej prądu przetwornicą statyczną,
zastąpienie sprężarki tłokowej śrubową,
modernizację wózków,
nowy próżniowy wyłącznik szybki 3000V,
nowa jakość rozruchu i sterowania pojazdem
- przemieszczenie rur okablowania biegnącego wzdłuż całego EZT na dachach do wnętrza, przewody przebiegają pod sufitem, przykryte panelem sufitowym,
- złącza międzywagonowe ułatwiające łączenie i rozłączanie wagonów,
nowe prowadzenie drzwi przejściowych – przedziałowych i szczytowych,
liczniki pomiaru zużycia energii elektrycznej,
- montaż elektrycznych wycieraczek wraz ze spryskiwaczem i regulatorem
- ergonomiczna kabina maszynisty

c. Efekt.





2. Wagony.
a. Termin realizacji - do końca listopada 2006.

b. Zakres modernizacji.
- zastosowanie nowej izolacji cieplnej i akustycznej w całym wagonie,
malowanie poszycia pudła farbami chemoutwardzalnymi oraz nałożenie powłok antygrafitii,
- wymiana tapicerki na trudnopalną,
- zastosowanie urządzeń wspomagających otwieranie i zamykanie drzwi czołowych,
- zabudowa nowych modułowych kabin WC,
- wymiana zderzaków na elastomerowe (bezpieczeństwo),
- zabudowa elektronicznych liczników przebiegu kilometrów,
- montaż całkowicie nowych lamp sufitowych (przedziałowych i korytarzowych),
- zabudowa nowych okien o zwiększonej szczelności i estetyce,
- zabudowa nowego typu półek bagażowych konstrukcji stalowej,
Ponadto 24 wagony zostaną przystosowane dla osób poruszających się na wózkach:
- przebudowa wnętrza na bezprzedziałowe, poszerzone przejścia, z wyznaczonymi siedzeniami dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- kabina WC w pełni przystosowana dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi odskokowo – przesuwne,

c. Efekt.

[SCHMITZ] Naczepa skrzyniowa Cargobull MEGA SPR 24/L-13.62 M. " />
Aluminiowe drzwi na ścianie tylniej zajmują całą wysokość i są wyposażone w podwójne rygla i wpuszczane zawiasy.


Dach jest przesuwalny do przodu. Dzięki temu możliwy jest swobodny załadunek pojazdu od tyłu przy pomocy dźwigu.

Dzięki modularnej konstrukcji FLEXOS naczep skrzyniowych SPR wykorzystana jest optymalnie przestrzeń ładynkowa i ciężar użyteczny. Mozna przy tym załadować pojazd do ostatniego wolnego miejsca.

Opcjonalny elastyczny narożnik pozwala na swobodne załadowanie 34 palet. Stabilne, cynkowane ogniowo i łączone na zimno podwozie przewozi bezpiecznie także cięzkie towary - nawet wysokie dopuszczalne ciężary całkowite obowiązujące w Skandynawii. Eloksowane aluminium jest trwałe na czas prawie nieograniczony, w całości nadaje sie do ponownego użycia i redukcjuje powierzchnie lakierowane. W ten sposób obnizaja koszty naprawy, np. przy uszkodzeniu ściany czołowej


















Masy i wymiary

Długość zabudowy
w świetle

13 620 mm
Szerokość zabudowy
w świetle

2 480 mm
Szerokość między kłonicami
2 460 mm
Wysokość ściany czołowej
2 600 mm
Wysokość burt
620 mm
Wysokość zabudowy
w świetle

do 3 000 mm
Wysokość boczna załadunkowa
do 2 850 mm
Wysokość całkowita z przodu - nie zał.
ca.

4 000 mm
Wysokość całkowita z tyłu - nie zał.
ca.

4 035 mm
Wysokość powierzchni ładunkowej
1 005 mm
Masa całkowita
35 000 kg
Masa własna
+/- 4%

6 675 kg
Ładowność
28 325 kg
Szerokość drzwi tylnych
w świetle

2 446 mm
Wysokość siodła nie zał.
950 mm
Wysokość siodła zał
925 mm
Długość całkowita
13 690 mm
Szerokość całkowita zabudowy
2 550 mm
Koła
385/55 R19,5

Podwozie

Podwozie
# Konstrukcja ramy - spawana
# Kosz na 2 koła zapasowe przed zespołem osi
# Tylne urządzenie zabezpieczające według Dyrektywy 70/221/EWG - kolor biały
# Boczne urządzenie ochronne według Dyrektywy 89/297/EWG z trzema poprzecznymi wspornikami
Osie
# SAF - hamulce bębnowe
# Narzędzia: klucz do kół
Zawieszenie
# Zawieszenie pneumatyczne CARGOBULL, typ AC-286
# Wysokość zawieszenia przy jeździe: 190 mm
# Maks. wysokość do rampy: 1 300 mm
Układ hamulcowy
# Pneumatyczny dwuprzewodowy, według Dyrektywy 71/320/EWG wraz z późniejszymi poprawkami
# ABS typ 2S/2M
# Zasilanie ABS poprzez gniazdo ISO 7638 + CAN
# 2 kliny z uchwytami na podporach postojowych
# Hamulec postojowy pneumatyczny
# Regulacja poziomu za pomocą dźwigni zaworu przepływowego z funkcją AUTO-RESET
Podpory postojowe
# Typ 75 JOST MODUL ze stopami półokrągłymi, obsługiwane z jednej strony
Układ elektryczny
# Układ 24 V według Dyrektywy 76/756/EWG
# Sześciokomorowe lampy tylne
# Dwa gniazda siedmiopolowe: 1x DIN ISO 3731; 1x DIN ISO 1185
# Diodowe światła obrysowe z funkcją odblasku
# Jedna para tylnych świateł ustalających pozycję pojazdu na gumowych wysięgnikach
Koła
# Marka ogumienia: Continental
# 7 sztuk 385/55 R19,5
Pozostałe wyposażenie podwozia
# Dwie tablice długiego pojazdu na drzwiach tylnych w poziomie 565x200 ECE-R70
# 13 par uchwytów do mocowania ładunku w ramie zewnętrznej - według DIN 75410
# Odbojnice gumowe na ramie zewnętrznej
# Dwie odbojnice gumowe z tyłu pojazdu
# Uchwyt dla gniazd elektrycznych i przyłączeń hamulcowych na przedniej ścianie
# Wysuwana drabinka wejściowa z tyłu

Zabudowa

?ciana czołowa
# Aluminiowa ściana czołowa o wysokości 2 400 mm, wewnątrz blacha stalowa na wysokość 750 mm
# Aluminiowe słupki narożne
Kłonice
# Trzy pary kłonic
?ciany boczne
# Aluminiowe burty o wysokości 620 mm, po cztery zawiasy
# Guma ochronna w dolnej części burty
Tylna ściana
# Dwuskrzydłowe drzwi aluminiowe na wysokość 720 mm
Podłoga
# Płyta podłogowa ze sklejki wodoodpornej 28 mm, maks. nacisk 5 460 kg, według DIN EN 283
Dach
# Dach stały HAMBURGER
Pozostałe wyposażenie zabudowy
# 4 rzędy łat drewnianych po bokach i z tyłu
Plandeka
# Plandeka z PVC z zamknięciem celnym
# Dach biały
Wyposażenie dodatkowe
# Pierwsza oś podnoszona
# Hamulce tarczowe osie SAF z systemem ROTOS (system EBS 2S/2M, elektroniczny system hamulcowy z systemem kontroli trakcji RSP)
# Drzwi tylne na całą wysokość
# Dach suwany szerokości paletowej SESAM
# Hydrauliczne podnoszenie dachu
# Skrzynka narzędziowa z PCV
# Ogumienie 435/50 R19,5; 445/45 R19,5
# Wzmocniona podłoga 7,1 t
# Uchwyty promowe
# Inne

?RÓDŁO: eurotruck.pl

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • saga.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : lampy LED do samochodów ciężarowych
     : lampy błyskowe do samochodów uprzywilejowanych
     : lampy CLEAR do Audi 80b3
     : lampy przód Rover 600
     : lampy do przyczep samochodowych alegro
     : lampy soczewkowe ROVER 420
     : Lampy elektronowe w aplikacjach audio
     : Lampy tył Polo 86C
     : lampy na zewnątrz domu zdjęcia
     : lampy diodowe do Mitsubishi Colt
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT