Strona główna
  lampy LED do samochodów ciężarowych

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Proszę o sprawdzenie nr VIN - Ford S-Max.
 
S-Max/Galaxy 2006-, 1.8L Duratorq-TDCi (125PS) - Lynx, Machine Silver Metalik
Numer VIN: WF0SXXGBWS6P71728
Główne funkcje
Data produkcji: 22.08.2006
Model pojazdu: S-Max/Galaxy 2006-
Typ nadwozia: 5-drzwiowy SAV (S-MAX)
Wersja: Seria 60
Silnik: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS) - Lynx
Przekładnia: 6-bieg. przekł. ręczn. - MMT6
Napęd: LHD FWD
Norma emisji spalin: Wymóg poziomu 4-lekk. sam. dostaw.
Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp.
Obszar: (+)"F"
Lakier: Machine Silver Metalik
Materiał we wnętrzu: Waffle (B-C)

Informacje o gwarancji ogólnej
Data początkowa: 22/09/2006
Data produkcji: 22/08/2006
Przebieg przy sprzedaży: Niedostępne

Komunikaty ostrzegawcze związane z gwarancją

* PROSZE ZWERYFIKOWAC VIN/ZAKRES GWARANCJI
* POJAZD SPRZEDANY W FRANCE
* INFORMACJA SERWISOWA MOZE BYC NIEDOSTEPNA

Informacje dot. FordProtect
Brak informacji o programach FordProtect

Historia napraw
Brak historii napraw pojazdu
[Kliknij, aby zmniejszyć]

Mniej ważne funkcje

* Bez tylnych chlapaczy
* Less Cargo Stowage Device
* Bez zestawu do wykończenia wnętrza
* Bez przednich chlapaczy
* Ze standardow drzwiami tylu nadwoz
* Wyprodukowany W Zakładzie Genk
* Bez wielofun.pak.do celów marketin.
* Poziom marketingowy 1
* Bez wyposażenia RSO
* Z elektroniczna kontr.statecznosci
* Z Centralnym Zamkiem
* Z Szybami Tylnymi Sterow. Elektr.
* Szyba ciemna
* Standard.przedn.szyba-szkło zielone
* Ze stałym oknem tylnym
* Z dwukolorową tablicą rozdz.
* Standard Ovrhed Console & With Rail
* Konsola cała podłoga i podłokiet.
* Bez przednich mat podłogowych
* Bez tylnych mat podłogowych
* Bez siatki działowej przest. bagaż.
* Z pokrywą przestrzeni bagażowej
* Bez Siatki Zabezpieczenia Ładunku
*
* Elektr.Regulowane Lusterko Wsteczne
* Podw.lus.ele/ogrz/skła/lamp.oÂś.prog
* Stolik rozkł. z oparcia kierowcy
* Półka/Stolik - Siedzenie przednie
* Z ręcznie reg. podporą lędÂź. kier.
* B. podpory ledzw siedzenia pasazera
* Bez schowka pod fotelem kierowcy
* Drugi Rzad - 3 Pojedyncze Siedzenia
* Z Elektr. 2-Kier.Reg.Siedz.Kierowcy
* Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas
* Bez sprzegu przyczepy
*
* Elek.ryglow.drzwi z elek.zwalnian.
* Pilot zdaln.otw.drzwi-klucz.ruchomy
* Z automat.wycieraczką szyby przedn.
* Bez koła zapasowego
* Ze Standard.Amortyzatorami Tylnymi
* Obr.ze stopu 7J X 17" Styl.5
* Opona 225/50 R 17 W
* Less Wheel Covers
* Nieblokujące nakrętki kół
* Z Zawieszeniem Standardowym
* Front Spring Load Class-H
* Rear Spring Load Class-C
* Z mechanicznym hamulcem postojowym
* Ze wspomag. awaryjnym hamulców
*
* Sportowe siedzenie przednie
* Z 70-l. zbiornikiem paliwa
* Standardowa konstrukcja pedału
* Z kolem kierownicy wykoncz. skóra
* Ze Sterowaniem Prędkością
* Z tabl. rozdz. z centrum komunik.
* Z komput. pokład.
* Akumulator standardowy
* Z Anteną Na Szybie Tylnej
* Wyp.podst.CD + Radio AM/FM
* Pakiet wyposażenia systemu ICE 2
* Z 8 Głośnikami
* Bez Zestawu Do Telefonu
* Bez ukł. zapewn.rozrywki rodzinie
* Z reflektorami halogenowymi
* Ze światł. do czytania w 2. rzędzie
* Z automatycznym wł./wył.reflektorów

Dodatkowo na tym samochodzie “wisi” nie wykonana akcja serwisowa nr
Nr ref.:8S184

Temat: Mondeo / Galaxy / S-MAX - 1,8 Lynx - Ocieranie się wiązki przewodów wtryskiwaczy -- Program serwisowy. Należy zgłosić się do autoryzowanego serwisu w celu usunięcia usterki – oczywiście jest do darmowa usługa podlegająca gwarancji nawet jeśli samochód utracił ją.

Bump: Cytat:
Byłbym wdzięczny za rozszywrowanie tego numeru VIN WF0MXXGCM5R28337 - ford c-max ciężarowy.

Z góry dziękuję za pomoc :)
Coś ten Vin jest nie tak napisany. Proszę sprawdzić
Zestaw doposazeniowy - swiatla do jazdy dziennej. Cytat:
A Panowie czy da się tak zaprogramowac aby paliły się same światła długie tylko, troche słabiej niż normalnie chodzi mi o takie coś jak jest w Audi? Cytat:
możesz jedynie zrobić coś takiego,wstawiając żarówkę 20W taką jak w audi wrzuca się do świateł do jazdy dziennej,ale wtedy musisz mieć bixenon aby zastąpić światła drogowe w które włożysz żarówkę 20W,wtedy można również zaadoptować czujnik zmierzchowy tak jak mają np.audi ,ponieważ jadąc np.w tunelu, światła do jazdy dziennej gasną i włączone zostają mijania Cytat:
Zastanawiam się czy nie można zaadoptować żarówki H7 od samochodów ciężarowych (na instalację 24 V) do długich? Wtedy żarówka świeciła by się słabiej. No i dodatkowo czujnik zmierzchowy, przekaźnik, rzeźbienie z instalacją. Czy to mogłoby zdać egzamin?Oszczędność palników no i bayer jak w Audi ;-)
Wiem przeciwników będzie wielu - bo to lampa nie przystosowana i nie ma homologacji do jazdy dziennej. Ale dyskusja może się rozwinie.
Cytat:
Też podłączam się do prośby Hudzior-a. Powiedz (napisz) gdzie znalazłeś ten przewód od alternatora.
Wg mnie jest to fajny bayer ;-) no i odciąża zdecydowanie xenonki. Mam jeszcze jedno pytanie. Gościu na tej aukcji napisał że: "Istnieje mozliwosc regulacji mocy stopniowo 40%,50%,60%". A ja się pytam jaka jest moc nazwijmy ją "standardowa" dla tego urzadzenia?
Tak czy inaczej układ ten jest tańszy niż 2 żarówki H7 24 V. Więc mój poprzedni pomysł wrzucam do kosza.
Moi drodzy, to co widzicie w starszych Audi, które jeszcze nie miały świateł dziennych LED to zwykła żarówka 12V 55W (H7), nie jest to żadna 20W lub 24V żarówka. Gdyby taką żarówkę podpiąć do normalnego zasilania spalił by się wam bezpiecznik, nawet gdyby zastosował mocniejsze bezpieczniki, to ta żarówka świeciła by na żółto. W Audi takie światła dzienne są rozwiązane poprzez sterowanie PWM. Polega to na tym, że żarówka zasilania jest 12V ale impulsowo, czyli z pewną częstotliwością na żarówke podawane jest zasilanie 12V. Im wyższa jest ta częstotliwość tym mocniej świeci żarówka, im niższa tym słabiej. Bezwładność włókna wolframowego w żarówce sprawia, że ona nie miga. Gdyby do takiego urządzenia podpiąć diodę zauważylibyśmy, że dioda taka miga. W przypadku żarówki, takie zjawisko nie zachodzi. Dzięki temu możliwe jest świecenie żarówki z mocą np 40%.

Można takie rozwiązanie w passacie zainstalować. Potrzebny nam będzie odpowiedni regulator np. TAKI ma 100W, więc podpinając go do jednej żarówki 55W nie powinien się nadmiernie grzać. Sam regulator podpinamy do normalnej instalacji dla świateł dziennych. Regulator wyposażony jest w potencjometr którym możemy zmieniać moc żarówki.

Troszkę ingerencji w instalację jest, ale dla chcącego nic trudnego. Ważne, że odpocznie Ksenon/ Bi ksenon.

Pamiętać też należy, że taka przeróbka, jest niezgodna z prawem. Na reflektorach w Passacie nie ma oznaczeń homologacyjnych RL.

PS: Takie gotowe regulatory, różnią się tylko i wyłącznie tym, że mają obudowę. Zasada działania jest taka sama.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • dotykserca.keep.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : lampy CLEAR do Audi 80b3
     : lampy przód Rover 600
     : lampy soczewkowe ROVER 420
     : Lampy elektronowe w aplikacjach audio
     : Lampy tył Polo 86C
     : lampy na zewnątrz domu zdjęcia
     : lampy diodowe do Mitsubishi Colt
     : lampy do BMW X3 przodnie
     : Lampy przednie do: Audi A3
     : lampy z Vento do Passata B3
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT