Strona główna
  LAMPY SOCZEWKOWE DEPO

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Przekaźnik świateł. Witam!!
Mam Problem, otóż wymieniłęm sobie ostatnio lampy w Volvo V40 1997r. ze standardowych na takie soczewkowe firmy DEPO H7. I nie świecą mi dokońca światłą długie, tzn, świeci się w lampie wewnetrznej światło a w zewnetrznej nie a powinny przy włączeniu długich wszystkie żarówki się świeci, Czy wie może ktoś w czym tkwi problem? Dodam że pozostałe swiatla mijania i pozycyjne świecą OK. Pozdrawiam
Renault Laguna: reflektory ph2 do ph 1-pasują?. Jeżeli chcecie najlepszego możliwego oświetlenia do Laguny I... to zapomnijcie o oświetleniu do Laguny I. Poważnie.

Mało kto wie, że lampy z Espace '98 - 2000 mają identyczny kształt i zaczepy, ale sa robione juz w dużo nowszej technologii, z puszką dookoła żarówki, gładkim kloszem i doskonałym zasięgiem i szerokością świecenia. Produkuje je Valeo, sa na H7/H1. Cena 280 zł nówka w hurtowni (wara od ASO). Valeo do tego modelu produkuje też coś o czym zapewne marzy większość z nas, wersję soczewkową D2S. Tak prosze państwa, Ksenony do Laguny bez żadnej przeróbki. Valeo życzy sobie 1460 zł za sztukę nówki, używane chodzą po około 1800 za parę.

Lampy nie są zespolone także kierunki trza kupować samemu i może nie wyglądają tak ładnie jak zespolone, ale różnica w świeceniu jest kolosalna, dystansuje i "dymane" Valeo do phII, i Helle, o Depo to już z litości nie wspominając.
[E36] regulacja świateł. Wtopa, bo kombinowałem z silniczkami próbując je dostosować do g..nych Depo i zepsułem te bolce. Teraz nie dotykają plastikowych szyn w lampach i .. lampy nie da sie ustawic. Krece imbusami a odbłyśnik stoi. Swieci w niebo - i tak przejechałem już 1000km na trasie, na szczescie w dzień. Boje sie ze łykne mandat w Berlinie, a auto stoi.
Nie wiem czy kupic nowe silniczki czy kombinowac z tym co mam.

A w domu czekają - podobno w dobrym stanie - używki soczewkowe ZKW... Dorwę sie do nich w kwietniu.
Lampy ori czy może in.pro / depo e36 M3 EVO. Szykuje sie do odświeżenia przodu w mojej M3-ce.... w związku z tym mam pytanie ,jakie lapmy? Oryginalne soczewkowe a może coś innego?
Co myślicie o zamiennikach in.pro lub depo?
Depo


In.pro

[e39] lepsza soczewka od zwyłych lamp przed fl. a ci znowu swoje....zrozumcie w e39 przed fl reflektory soczewkowe to zawsze ksenon,reflektory bez soczewki to żarówka h7/hb3,po lifcie to już inna bajka,jest soczewka z ksenonem i soczewka z żarówką bo bez soczewek lamp po fl nie ma,a te wszystkie lampy soczewkowe przed fl jakie widzieliście to zwykłe podróby depo czy inne,w nich to wszystko można znależć.Co do innych aut czyli np.audi to są normalnie fabrycznie soczewki na żarówkę ale w e39 przed fl fabrycznie soczewki z żarówką nie ma,druga sprawa jeśli ktoś ma ori ksenony i padnie mu przewornica to największą głupotą będzie wymiana lamp na zwykłe żarówkowe bo można tam włożyć najtańszą chińską przetwornicę za 50 zł z przejściówką na d2s i będzie hulać jak oryginał....

W BMW jest podobnie po lifcie E39 i także w E60
no akurat w e60 BMW się nie popisało bo dostępne są zarówno lampy soczewkowe jak i zwykłe bez soczewki żarówkowe w przeciwieństwie do e39 FL gdzie wszystko było na soczewce
Wypadek - rZeczoznawca z PZU.
 
Użytkownik "Mroziu" <mroziu@hot.pl> napisał w wiadomości
news:4837c699$1@news.home.net.pl...
>
>W przypadku rozliczenia gotówkowego (kosztorysowego) zazwyczaj liczone są
>zamienniki, ...
>

Zamienniki? Np. lampa, która kosztuje 1/4 wartości oryginału i z której po
roku zacznie odpadać "sreberko"? Mam oryginalne soczewkowe lampy Valeo,
które były założone około roku temu. Cena 1 szt. w ASO to prawie 900zł, a
zamiennika Depo 230zł.



kilka zmian (śwatła). Cytat:
Czy to wszystko to jedno i to samo?? pierwsza i trzecia aukcja to dokładnie takie lampy jak moje czyli zamienniki DEPO. Są ładnie wykonane i świecą bardzo dobrze. Na drugiej aukcji nikt nie napisał jakiej są firmy.

Cytat:
Aha i dlaczego nie wkładać xenonow do zwykłej lampy?? Widziałem to już w peugocie 306 czy tam 307 (nie pamietam) i wyglądało naprawdę dobrze Na temat wkladania xenonów do zwyklej lampy możesz przeczytać na każdym forum motoryzacyjnym - większość ludzi jest przeciwna takich przeróbek.
Wygląd wyglądem ale trzeba też pomyśleć o innych użytkownikach na drodze. Pół biedy jak ktoś włoży taki zestaw w lampę soczewkową. Gorzej jeśli takie żarniki są wkładane do starych aut.

Jeśli chcesz zmienić lampy i ewentualnie ma to być jeszcze xenon to tylko lampy xenonowe dedykowane do danego modelu.
Ja poszedłem tym tokiem myślenia i staram się wszystko tak zrobić aby było w 90% legalne i bezpieczne dla innych kierowców.
[Kupię] Przednie lampy na soczewkach do E36 coupe. Dla rozjaśnienia tematu lamp w E36 podam że:

- Do pierwszego liftu E36 ok. 94/95 roku stosowane były głównie reflektory soczewkowe typu Bosch lub ZKW/Hella (obydwa na H1+H1)

- soczewka Boscha miała super parametry, posiadała niezłe wykonanie (szkło wewnątrz i zewnątrz) i co ważne dobrą soczewkę.. problem jest teraz, bo używane soczewki Boscha kosztują majątek (od 150-180 zł sztuka) do tego często już wypiaskowana jest zewnętrza szyba... której w zamienniku dokupić nie można - chyba że z Boscha - koszt ok. 200zł

- soczewka ZKW/Hella miała słabsze parametry, gorsze wykonanie (zewnątrz szkło, wew. często plastik)... używane oryginalne ZKW można wyrwać taniej od Boscha, zewnętrze szkła można kupić w zamienniku - od 100 zł na 1 reflektor.. Można też kupić nowe kompletne zamienniki soczewek typu ZKW/Hella od 170-190 zł za reflektor (DJ, Depo...)

- po 95 roku stosowane były reflektory H7+H1 bez soczewek (znów typu Bosch i ZKW/Hella) Problem jest tylko taki, że H7 dobrze świecą i się cholernie nagrzewają... Dziś wszelkie oryginalne 10-15 letnie już lampy Boscha mają wypalone wewnętrze szkła a co dalej powypalane gniazda mocowań (obydwa typy)
Można łatwo kupić zestaw szkieł do lamp (oczywiście nie do Boscha tylko ZKW/Hella od 100 zł za kpl lub całe lampy w zamienniku typu ZKW - od 150 zł/szt)

- Są jeszcze lampy z compactów na żarówki HB3 - jak we wszystkich E36 na Amerykę północną - nikłe zainteresowanie tym typem.. inne kostki podłączeniowe..

- Najlepiej z powyższych świeciły jako nowe H7+H1 ZKW... potem H7+H1 Boscha.. a dalej soczewki Boscha i Zkw
Poszukiwane są soczewki dwóch ostatnich z uwagi na łatwość zamontowania chińskich ksenonów H1 i łatwą możliwość zrobienia tzw Black Hella..

- obecne zamienniki w sprzedaży to lekka chińska lipa... (w co drugich ciężko nawet ustawić światła).. w miarę dobre zamienniki to firmy TYC a dobre zamienniki to wyroby firmy In-Pro

wszelkie ringi a'la nowsze modele, gładkie pleksi szkła, chromy - to .. kwestia gustu .. czasem to już wiejski tuning.. bo jak sie chce mieć ringi to się kupuje E39/ E60... ale o gustach sie nie dyskutuje i ... tyle w temacie..

sam szukałem soczewek Boscha - ale lipa, bo nic tej firmy w dobrym stanie nie ma.. na Oryginalne wyroby mnie nie stać, znaczy i może stać, ale w takim aucie szkoda na to kasy..

Sorry za OT, dodam że mogę ściągnąć na życzenie nowe soczewki renomowanej chińskiej firmy DJAuto w granicach 200zł za stronę
mala refleksja nad lampami :).
podepne się pod temat bo mam podobny dylemat.. chce wstawić ksenony..ale niestety jedna z moich lamp cholernie paruje(mam soczewkowe-ori) , inna sprawa że w tej samej lampie cuś pęka mi ten zatrzask na który nachodzi zaczep od kierunkowskazu i kierunek troche zaczyna odstawać..(jak go wcisne to z 2 dni wygląda dobrze )..no i zastanawiałem się czy nie kupić takich depo- w zasadzie prawie byłem przekonany o ich zakupie..ale jak mówicie że słaba jakość..to troche lipa.. a może macie jakiś sposób na to żeby doprowadzić tą lampę co mi paruje do stanu używalności ? bo jak dla mnie to oryginały wyglądają najlepiej tylko żeby nie parowały i kierunek nie odstawał..

inna sprawa:

zastanawiam się jak to jest z tymi żarówkami h7.. bo albo mi się wydaje albo w e36 były 2 modele lamp: z soczewkami - mijania na h1 i bez soczewek- z mijania na h7..przy czym nie wiem czy dobrze myśle: ale h7 jest chyba 2włóknowa..czyli robi za mijania i za drogowe.. no to jak w takim razie zrobić ksenony na h7 ?!

no i jak niby te depo mają działać na h7 skoro mają soczewki ?!

a i jakie żarówki są w tych wewnętrznych lampach dalekosiężnych-drogowych ? bo nie wiem czy nie zrobić bi-ksenonów odrazu..co o tym myślicie ?

wydaje mi sie ze czegos tu nie qmam.. oświeccie mnie.. jak to jest z tymi żarówkami i jaka waszym zdaniem by była dla mnie najlepsza opcja ?
z góry dzięki i pozdro



Pierw montowano H1 w sedanach,coupe i kombi potem zaczęli od jakiegoś rocznika montować żarówki H7

W compact`ach zawsze były montowane żarówki dla drogowych HB3 ,mijania HB4
najbardziej wydajne lampy ( hella )

Ksenony w drogowych to według mnie nie potrzebne wyrzucanie pieniędzy ponieważ ich dużo nie używasz ,a już ksenon w mijania daje komfortowe oświetlenie drogi (od czasu montażu ksenonu ,a mam już go prawie 3 lata ani razu nie używałem drogowych)

A poza tym jak będziesz chciał komuś zamrugać długimi to ... ,a czasem przetwornica Ci może nie zaskoczyć od tego mrugania,a nawet zniszczyć

Dlatego montaż ksenonu w drogowych to według mnie tylko dla bajeru bo w praktyce nie ma użytku z niego

Więc jak ma być praktycznie to zamontuj ksenon tylko w mijania na allegro masz dużo zestawów które zamontujesz z wtyczką od H7
lampy przednie soczewkowe np depo fk do b5. lampy przednie soczewkowe np depo fk do b5
  używane lub nowe w dobrej cenie, pozdrawiam
Światła mijania. światła soczewkowe Helli w E 34/E32/E 30 są bardzo dobre-rok temu kupiłem do siebie cały komplet po fajnej cenie

czekałem wtedy na dostwę zamienników Helli w pewnym moto-hurcie,ale trafiła się Hella

temat troszkę poznałem bo mijania miałem tragedię i obleciałem wszelkie forum gdzie się da...więc dorzucę"swoje"5 groszy

lampy robiła HELLA I BOSCH:Hella posiada plastykowe odbłyśniki lamp mijania i metalowe w długich/Bosch metalowe

1.świecą lampy do d...a dzieje się to przez:

0.nieprawidłowe parametry prądu,który dochodzi do lamp(powinno być napięcie 13,8-14,4 V)-warto sprawdzić czystość styków

a.wypiaskowane szkła reflektorów-jeśli tylko to wymiana na nowe,grzanie starych suszarką,demontaż i klejenie nowych

b.soczewka i odbłyśniki wewnątrz lamp naszły kurzem-czyszczenie-są różne szkoły,ale "nasze lampy"mają często kilkanaście lat i srebrna powłoka czasem "wisi na włosku"...czyścimy bardzo delikatnie,soczewka np płynem do szyb,same srebrne elementy ponoć najlepiej przetrzeć z kurzu delikatnie watką i koniec ...bo w najgorszej opcji sreberko zostanie nam na szmatce i zostanie sam plastyk

c.jakiś cymbał do lamp mijania Helli wstawił inne/mocniejsze żarówki zamiast dedykowanych H1 55W i powypalało na wylot dziury,wtedy jeśli ktoś ma farta to szukanie całych po szrotach,przeważnie sprzedają całe lampy w nieciekawej :( cenie

a żeby wymienić na nowe Helli to 1 sztuka 160 zł -sprzedają tylko razem z soczewką i zakrętką od wtyczki

NA JAKIMŚ FORUM AUDI SPOTKAŁEM TYPA CO MU ZESZŁO SREBERKO I POMALOWAŁ TO SPREYEM... NO I MU SKOPCIŁO PRZÓD NIECO ...OMIJAĆ Z DALEKA TAKIE POMYSŁY...

ODNOWA LAMP :
-regenerują tylko metalowe odbłyśniki,stare resztki sreberka usówają i albo poprzez elektrolizę /lub przez napylenie nowej warstwy i wypalenie w piecu jest robione cena przeważnie 50 zł sztuka
-plastykowe-Helli odpadaję ze względu na sposób odnowy...chyba,że coś nowego wymyślili

-wymiana szkieł jak wyżej opisałem/nowe szkiełko przeważnie po 15 zł sztuka
Nowy cały komplet Helli(2 miajania +2 mocne+ramki)cena sklepowa 1200-1300zł :( ,same miajania ok 350 zł sztuka

Zamienniki lamp Helli to soczewkowe :
DJ AUTO made in Tajwan,oraz DEPO
same miajania DJ AUTO po ok 80 zł sztuka,mocne po 60 zł obecnie,DEPO bywa przeważnie droższy i ponoć ramki okrągłe reflektorów potrafią pordzewieć-ceny z allegro...bo w sklepach to i minimum 2 razy drożej potrafią wołać

DJ AUTO miałem w dłoni wykonanie OK,tzn cały reflektor mijania z metalu WIĘC DUUUŻY PLUS,minus-w szkle reflrktora były bąbelki powietrza-dlatego kazłem przywieżć inne.Ogólnie to w porównaniu z tymi co miałem w samochodzie EXTRA.

Same ramki mocujące reflektory są po ok 40 50 zł.


JEŚLI KTOŚ ROZKRĘCA MIJANIA do sprawdzenia/czyszczenia to zaznaczcie sobie markerem/nożem itp linię na odubowie bo trzeba je ZŁOŻYĆ TAK SAMO JAK BYŁO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-złożone inaczej jak było będą świecić nie tak jak trzeba,,,jeśli ktoś dociekliwy będzie poszukam szczególowego wyjaśnienia/będą tam też oznaczenia reflektorów/ Anglia/Polska itp itd

Ewentualnie nowe żarówki + ileś tam procent---tylko firmowe,choć i tak jak je testowano to z tych +50% co miało być-najlepsze wzmocnienie miały +16% ...auto świat

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kfc.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : lampy LED do samochodów ciężarowych
     : lampy błyskowe do samochodów uprzywilejowanych
     : lampy CLEAR do Audi 80b3
     : lampy przód Rover 600
     : lampy do przyczep samochodowych alegro
     : Lampy elektronowe w aplikacjach audio
     : Lampy tył Polo 86C
     : lampy na zewnątrz domu zdjęcia
     : lampy diodowe do Mitsubishi Colt
     : lampy do BMW X3 przodnie
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT