kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
vw passat b3 2.0 rozrusznik ma problem z kręceniem. Witam wszystkich!!!Mam mały problem z vw,mianowicie przy zapalaniu, po przekręceniu kluczyka jest efekt taki jakby rozrusznik nie miał siły przekręcić silnika,tak się dzieje 2-3 razy.Gdy silnik zaleje to wtedy może nawet nie starczyć akumulatora do zapalenia.Zaznaczam że jak już świece są zalane rozrusznik kręci poprawnie.Rozrusznik nowy,akumulator nowy,zapłon ustawiony lampą srtoboskopową,słowem ustawienia jak w książce,a kręcić nie chce.Masa wymieniona,sprawdzona,brak mi już pomysłów,a samochodu nie zmienię, jak komuś coś przychodzi do głowy to proszę o pomoc. Kappa - przód - koszty naprawy po wypadku. " /> ">Kappa, przód, wycena PZU, czy wycena jest OK? błotnik wymiana , zderzak wymiana, lampa- zaczepy urwane, halogen pęknięty 3,600
kiedyś czytałem na forum o zakładzie lak-mech w okolicy jelonek?? w WAWIE moze ktos poleca, w sobote jadę z dziecięciem na wakacje może uda sie do tego czasu zrobić!!! autem jeżdzę, lecz wygląd powiedzmy nie ładny proszę o poradę i pomoc.
pozdro
Moim zdaniem za mało.
3 lata temu za drzwi (do wymiany) w passacie B3 dostałem 1300zł [S] wszystkie części do bmw e39 e38 e36 golf 3 passat i inne. " />witam
posiadam do sprzedania wiele części do bmw e39 e38 e36 silniki skrzynie mosty wały magle DRZWI BŁOTNIKI CHŁODNICE silnik 2800 2xvanos - może być komplet na swap klapy felgi stalowe zawieszenia ćwiartki itp. lampy m-pakiety itd.
większość części do VW z lat 1992-1999 głównie golf 3 passat b3 b4 itp...
skóry sportowe tłumiki skrzynie podsufitki itd,,,
na części moge wystawić F-V
jeśli ktoś jest czymś zainteresowany to zapraszam
karol 0 721 904 104 michał 512 87 50 97 bądź : 0792 057 872
dla klubowiczów zniżki
pozdrawiam 2008 Audi A4. " />Śmiem się nie zgodzic Linia nadwozia może i się zmieniła, ale B7 nie jest nową generacją jak dla mnie - porównajmy choćby do Passata B3/B4 - linia nadwozia też się mocno zmieniła wraz z wejściem B4 - ale czy była to nowa generacja? Raczej gruntowna modernizacja, coś jak Escort 95 lub Mondeo 96/97. A żeby było tak na temat bardziej - nowe A4 wygląda na żywo rewelacyjnie, zwłaszcza przednie lampy. Niestety, widuję ten model tylko w ciemnych kolorach - czerń i taki ciemny grafit. Ciekawe, jak wygląda na żywo w czerwieni - bo ten kolor zdaje się do A4 najbardziej pasować. "choinka" w passacie B3. " />Witam
Zrobiła mi się dzisiaj tzw. choinka w samochodzie. Gdy hamuje to zapalają się na raz dwie kontrolki kierunkowskazów, oraz tylne kierunkowskazy zamiast świateł "stop". Gdy włączam kierunkowskaz np. prawy to migają prawy przedni i ten na błotniku oraz tylny lewy. Po włączeniu lewego sytuacja jest odwrotna. Gdy włączę awaryjne to migają przednie kierunkowskazy oraz tylne lampy "stop". Nie wiem co jest grane, szukałem już informacji na podobne tematy i znalazłem wzmiankę, że może to być problem z masą.
Proszę o pomoc, ewentualne rady
Pozdrawiam Ksenony H4. Tak czy owak jedno jest pewne. Zanim zdecydujemy się na ksenony, doprowadźmy nasze reflektory możliwie jak najbliżej stanu fabrycznego , czyli: (....) Ja właśnie taką drogą zamierzam iść, bo wydaje mi się najrozsądniejsza
Ano właśnie pogląd zbieżny z moim.Jedna z pierwszych rzeczy po zakupie auta jaką robię to rozbiórka lamp i mycie plus ewentualna naprawa.Efekty oczywiste ,a dodatkowo autko zdrowiej i młodziej wygląda bez "mąki" w lampach .MB mają naprawdę niezłe światła w kontekście rówieśników np.VW.Użytkuje równolegle Audi B3 i mimo mycia lamp i regeneracji światła ma "mnie widza ,ja niewiele".To samo miałem w B4 , w Golfach .Passacie itp.Choć przyznam ,że jakość lamp w w124 nie przystaje do jakości w w123.Niemniej uważam ,że oświetlenie jest wystarczające(o ile sprawne) nawet do szybkiej jazdy w nocy.Fajnie mieć więcej światła ale są pewne granice.Ustawienie to i owszem ksenonów niefabrycznych ale przy równej jak stół powierzchni.Wjazdy pod górkę czy lekko pofałdowana jezdnia i miecz świetlny się pcha innym w oczy...i to sporo mocniejszy niż zwykłe H4.Niby kusi ale zasadniczo jestem przeciwny. Gdzie w 1.6Td najlepiej wkrecić czujnik temp. oleju?. nic ale za to skrzyniaod mk4 i przełorzenia są sporo dłuższe a iwesz ze niewiem jakie obroty spojrze przy najblizszej okazji. lampy passat B3 by HElla soczewki i moze przed majówką bedzie xenon
[ Dodano: 06 Mar 2006 20:28 ] nic ale za to skrzynia od dolfa mk4 TDI 90 i przełorzenia są sporo dłuższe a iwesz ze niewiem jakie obroty spojrze przy najblizszej okazji. lampy passat B3 by HElla soczewki i moze przed majówką bedzie xenon SMOKED LIGHTS.. instrukcja jak wykonać.... Witam. ja tez dzisiaj przy dymilem swoje, ciekaw bylem efektu koncowego ale wyszlo fajnie, jak bede mial czym zrobic fote to wrzuce tutaj. A do posiadaczy paskow ktorzy chca cos takiego zrobic mam mila niespodzianke ktora i mnie spotkala podczas prac a mianowicie chodzi o to ze klosze w Passacie B3 nie sa klejone tylko na uszczelke skladane, odpinasz spinki i juz a potem ukladasz uszczelke i zapinasz. Malowalem pedzelkiem bez oklejania, trzeba robic powoli i dokladnie ale efekt ok i nie ma strachu ze tasma odblask zerwie. A co do rozbierania calych lamp na czesci to ja tego nie robilem bo nie wiem po co to robic, tylko wyjalem lampe z auta i zdjalem szklo tak aby miec dostep do odblasku i tyle, nawet zarowki nie wyjmowalem. Pozdro. Samochod do 6tys, ekonomiczny, bezawaryjny, jaki?. Kolego piszesz tu różne sprzeczne rzeczy chcesz mieć komfortowe dobrze wyposażone auto za 6 tyś zł? Wybacz ale to kpina. Uwierz mi bo się o tym sam przekonałem. Jeśli chcesz mieć dobrze utrzymane auto za te pieniądze to nie licz na klimę albo skórę tylko kup słabiej wyposażone ale lepiej zadbane auto. Ja kupiłem BMW E-34 2,5 Vanos za 6500 i praktycznie na full opcji i żeby nie to że było w rękach rzeźnika który nawet przednie lampy (klosze) potrafił kleić na silikon i było totalnie zaniedbane to było by pięknie, teraz kupiłem 2 lata starsze E-36 z tym samym silnikiem bez klimy, skóry i innych udziwnień za to w idealnym stanie zarówno mechanicznym jak i blacharskim za 12000 zł wiec jak widzisz różnica w cenie kolosalna ale jak ktoś mądrze powiedział za dobre trzeba płacić oraz że biednych ludzi na tanie rzeczy nie stać. Więc dobrze przemyśl swoją decyzję zanim coś kupisz bo lepiej przepłacić i cieszyć się bezawaryjnością i jazdą przez długi czas niż kupić szrot za 3000 i dokładać później do niego drugie tyle, gdzie auto w znacznie lepszym stanie kupiłbyś za 5000.
Jeśli mogę coś doradzić to nie polecam astry szczególnie z silnikami ecotec, bo potrafią się psuć w najmniej odpowiednim momencie.
Jeśli mam już polecić coś godnego uwagi za te pieniądze i jeśli chcesz kupić coś czym będziesz długo w miarę komfortowo i ekonomicznie jeździł to polecam Audi B3 lub B4, jeździłem taką dłuższy czas (B4) i naprawdę nic ale to nic się z tym autem nie działo, a jeździ to w miarę żwawo (2.0, 90KM jednopunktowy wtrysk) przy czym pali ok 7-8 litów w mieście przy normalnej jeździe, w dodatku to pełen ocynk więc rudy się tego nie ima. Co do części to nie są specjalnie drogie bo większość pasuje od passata i innych z grupy VW a i bezawaryjność na dobrym poziomie
Pozdrawiam i życzę udanych łowów
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|