kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Olympus Actionus - gdzie diabeł mówi "kartę poproszę". Do monitorowania stanu: "Telewizor został uruchomiony,najpierw wydawało się,że aparatura nie działa lecz trzeba było dać jej trochę czasu na rozgrzanbie się lamp,kaczka kwakała do uderzeń serca,a na ekranie wyświetlały się informacje o stanie Tytokusa jak wykres pracy mózgu czy ciśnienie,w lewym dolnym rogu wyświetlały się jego myśli najczęściej zbereźne" Do utrzymywania przytomności w czasie operacji: tortura wodna Kroplówka: karton soku pomarańczowego Na infekcję: "Infekcja przenoszona jest krwią,wystarczy podpiąć do ofiary czyli Tytokusa sok,a drugim wężem odprowadzać krew do zbiornika,tam zostanie ona wymieszana z sokiem i oczyszczona dzięki czemu pozbędziemy się infekcji." Na znieczulenie: 25 litrów spirytusu salicylowego Do wyjęcia kuli: skrócone szczypce ogrodowe Jako skalpel: naostrzony nóż Źródło światła: "W słoiku grafit i wprowadza do słoika gaz szlachetny i uszczelnia zakrętkę." szkodliwe dla silnika?. ja tam nie wiem ...ale 2 silniki na gazie zajezdzilem ...nie wiem czy to wina lpg czy mojej ciezkiej nogi ...ale oba padly pierwszy dal rade jakies 30 tys na gazie drugi po 15 tys przeszedl pol remont ...i po kolejnych 15 tys padl ... moze to moja wina albo poprostu pechowo trafilem na zajechany juz silnik ...wiem jedno wiecej gazu nie wloze bo jest dobry tylko do zapalniczek
Sergiej rozebrałem tą Twoją instalację...Kaszana jak ja pierdziele...Wszędzie silikon,złączki ogrodowe,nie wiem gdzie to zakładałeś,ale lipe odwalili na max'a. Dlaczego gazerzy chcą nas pozabijać?. A ja Wam gwarantuję, że nawet i wąż ogrodowy przetrzyma w instalacji LPG, Ciśnienia tam wielkiego nie ma, nigdzie nie dochodzi do 3Bar. Rozpędzony reduktor przy CUToffie dojdzie góra do 1.8. Jeszcze więcej nie widziałem. Gaz go nie spali, nie zeżre. Owszem, jeśli będzie to cienki, zielony wąż do podlewania ogródka, może się okazać że po jakimś czasie coś mu się stanie, ale awaryjnie można w trasie założyć, jak coś stanie się z oryginalnym. Poza tym, jeśli wąż jakimś cudem pęknie, a tym bardziej odpadnie, komputer gazowy wywali błąd ciśnienia, odłączy elektrozawory i na tym się cała zabawa skończy. Bez obaw Aleksiasty Dlaczego gazerzy chcą nas pozabijać?. Jako że zamierzam zagazować furę z ciekawością przejrzałem ten temat, obejrzałem Allegro i nic szczególnego nie zobaczyłem. Ot, zwyczajny wąż do układów chłodzenia, węże do LPG itp. Zakładanie takich jak w linku węży do wody niczym nie grozi, to są węże z EPDM, substancji 100 razy bardziej trwałej od np PCV z którego produkowane są węże ogrodowe.
Aleksiasty, poważnie masz w gazowni węże ogrodowe??? Jak długo jeździłeś/jeżdzisz z takimi?
Zastanawiam się tylko nad jednym, co taki macher od gazu mówi jak mu się zwraca uwagę na to że stosuje materiały niekoniecznie odpowiednie? Zastanawia mnie również co na to diagności? Czy nie ma żadnych norm odnośnie instalacji LPG?
Zaproponujcie jakieś rozwiązanie, kto wie ile porządny wąż podnosi cenę instalacji? LUBELSKI rajd letni. Podniesione zostały kwestie paliwowe. Spieszę z doniesieniami:
1. Na miejsce spotu / zlotu - trzeba samemu wykalkulować. Przy tankowaniu radzę uwzględnić trasę / dystans przejazdu turystycznego. Tak aby na trasie nie zatrzymywać się i nie robić zamieszania.
W Kocku jest stacja Bliska z LPG za 2,02 zł (dziś tankowałem, ale nie spojrzałem na ceny innego paliwa. Choć biorąc pod uwagę cenę gazu benzyna i ON musi być w równie promocyjnych cenach). W Lubartowie jest stacja BP i (dawny) CPN, gdzie dostępne są wszystkie rodzaje paliwa. Cen nie znam. W samym Firleju jest także stacja benzynowa, ale bez nazwy. Nigdy tam nie tankowałem, choć ceny są bardzo kuszące, lecz jakość trunków samochodowych nie jest znana
2. Rajd, według wyliczeń googlemaps zajmie:
- dojechanie na historyczną granicę - ok. 63 km, co daje ok. 1,5 godziny (ale, jak się znamy, wyjdzie na pewno więcej);
- powrót, nieważne czy najszybszą lub krajoznawczą drogą, zabierze ok. 60 km ~ 1,0 godzina.
Z pozostałych spraw sportowo-bytowych:
1. jeżeli zdążę (bo mam do odwiedzenia kilka budów jutro) to także kupię kolejną partię rakietek do badmintona, gdyż okazuje się iż wykonanie naciągu do moich jest niemożliwe lub kosztuje tyle, co nowy komplet
2. zabieramy z sobą małego grilla, gdyż ogrodowy nie zniesie trudów podróży samochodem Herbatka komentarze. MG mnie zaczepił, jemu wyjaśniłem to i wam mogę
aspekt tego, żeby agenci CIA dali sie tak złapać w kleszcze.
Na drodze do lotniska, a jak już wspomniałem jedna tam prowadzi(dwupasmowa). lewym pasem jedzie ciężarówka, kolumna z ambasady ją wyprzedza aby za 200 metrów trafić na drugą jadącą lewym pasem i osobową hondę na drugim. Ponieważ jednak ciężarówka jedzie o włos szybciej, kierowcy ambasady ustawiają sie za nią, żeby jak najszybciej wyprzedzić osobówkę i zmienić pas. Tak po prostu nakazuje logika na drodze, jedzie się za tym, który jedzie szybciej, a nie na odwrót. Ponieważ ciężarówka mija osobówkę bardzo powoli druga (wyprzedzona wcześniej przez CIA ciężaróweczka dogania ich i na znak hamowania tej pierwszej lekko dodaje gazu, aby kierowcy limuzyn nie zdążyli uskoczyć. Spieszyło im się (taki zator na drodze zawsze powoduje chęć przyspieszenia i nadrobienia), siedzieli prawie na zderzakach, gdy przednia ciężarówka zahamowała nie zdążyli zrobić tego samego, tym bardziej, że druga w tym momencie popchnęła ich do przodu.
Moim zdaniem to plan mający szanse powodzenia.
Teraz etap "wyjmowania" ich z aut.
Agenci ochrony będą uzbrojeni co najwyżej w pistolety maszynowe i nie będą się rwali do użycia broni na terenie bądź co bądź obcego państwa zanim się upewnią, że to konieczne. Thor i Michail będą w stanie szybciej wyskoczyć z ciężarówek, niż ochrona z lekko skróconych aut. Jeden wyskoczy na jedną, drugi na drugą stronę kryjąc ogniem kolumnę. Dla pewności gdyby nie miały być opancerzone strzelicie po kołach, ważne żeby dużo huku narobiło. Jeśli rzucimy im pod auta coś co choćby wygląda jak ładunek wybuchowy, położymy na szybach coś co mryga różnokolorowymi diodami i ma przykładowo detektor ruchu z lampy ogrodowej. To się dobrze zastanowią zanim opuszczą auto w obliczu jego zaminowania i z karabinem wycelowanym w wychodzących. Limuzyny korpusu dyplomatycznego to nie fortece, nawet głowy co do opancerzenia nie dam.
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że nie są szaleni i mogą się nabrać na blef.
Dalej bez zmian, interesuje nas pilot i odjeżdżamy autem, które w międzyczasie prze parkuję i przyszykuję do ucieczki. Dwa zakręty dalej zmieniamy wóz...
No dobra, więcej nie wymyślę, jak się całkowicie nie podoba, to czekam na inny, jak coś do poprawki to walcie śmiało. Dlaczego gazerzy chcą nas pozabijać?. stapoz, A skąd masz takie informacje?
Od pana Gienia, czy może dysponujesz jakimś laboratorium?
Czyżbyś chciał mi wmówić, że zwykły wąż ogrodowy te ż się nada do poprowadzenia gazu pod ciśnieniem 3Bar?
A może zwykły, sparciały wąż od chłodzenia silnika Syrenki też będzie odpowiedni?
Gdyby te węże nadawały się do gazu o ciśnieniu 1Bar, to producent napisałby na nich "LPG 1Bar", albo "Multifuel 1Bar", czy może nawet "Multifuel 12Bar", a nie "Motor Cooling", czy "LPG 0,2 Bar".
W temacie jestem troszkę zorientowany, bo parę miesięcy pracowałem w referacie dopuszczeń UDT (pewnie nawet nie masz pojęcia o istnieniu takiej instytucji), i miałem do czynienia z różnymi sztukami wyczynianymi przy urządzeniach mogących spowodować zagrożenie dla niczego nie świadomych użytkowników.
A teraz żądam od Ciebie dowodu na to, że węże dopuszczone do chłodzenia silnika mogą być użyte jako przewody paliwowe.
I nie w postaci zapewnienia jakiegoś forumowicza o nicku stapoz, tylko wyników badań instytucji do tego upoważnionej, wraz z kompletem wyników dotyczących długoczasowej odporności na mało-, i wielkocząsteczkowe węglowodory, oraz wszelkie możliwe zanieczyszczenia, jakie mogą pojawić się w LPG, szczelności w kontekscie przenikania małocząsteczkowych gazów, stabilności kształtu pod obciążeniem testowym, odporność na oddziaływanie niskich temperatur, i wszystkie inne wymagane dla przewodów PALIWOWYCH.
Zamiast tego, wystarczy mi dopuszczenie polskiego UDT (może być niemiecki TUV), ale co najmniej dwóch typów węży, najczęściej spotykanych w popularnych instalacjach LPG, z oznaczeniami "Semperit LPG 0,2Bar", i "Semperit .... Car Cooling System"
Jak rozumiem, jesteś jednym z tych speców, montujących co popadnie, aby tanio, i szybko, bo kolejni niezamożni klienci stoją w kolejce, i przebierają nogami w niecierpliwym oczekiwaniu na założenie im pod maską zwykłej bomby, a gorszej o tyle, że może wybuchnąć w najmniej oczekiwanym momencie.
Ostatnie zdanie odszczekam, jak tylko zobaczę wyniki testów węży, o których pisałem w poscie tytułowym, i do których raczyłeś się odnieść.
Jeśli nie montujesz takich instalacji, i nie jesteś ich dystrybutorem, wciskającym ciemnotę, to wytłumacz proszę, po co zabrałeś głos w tej dyskusji(?) . LPG Polonia Sp. z o.o. jest firmą transportową specjalizującą się w transporcie cysternowym:
* Paliw płynnych (Pb, ON, gaz propan-butan, biodiesel, estry),
* AdBlue,
* Produktów chemicznych i petrochemicznych.
Dodatkową formą działalności jest transport naczepami typu plandeki oraz pośrednictwo spedycyjne w transporcie krajowym i zagranicznym (plandeki, cysterny).
Siedziba Spółki LPG Polonia Sp. z o.o. znajduje się w Warszawie. Posiadamy biura operacyjne w Warszawie, Puławach oraz Poddębicach.
W miejscowości Poddębice zlokalizowaliśmy naszą baza transportowa dla pojazdów wykonujących transport międzynarodowy.
Dzięki lokalizacji w centrum Polski niedaleko autostrady A2 oraz 1 zdecydowanie poprawia się logistyka Spółki co z kolei przekłada się na naszych Klientów niższymi kosztami. Pojazdy służące do transportu paliw płynnych rozlokowane są na największych bazach paliwowych w Polsce.
OFERTA TRANSPORTOWA
LPG Polonia Sp. z o.o. zajmuje się krajowym i międzynarodowym transportem płynnych produktów naczepami cysternami wyposażonymi w nowoczesne systemy wyładunkowe (liczniki, pompy, kompresory), termoizolację, oraz systemy grzewcze.
Naszą domeną działania jest specjalistyczny krajowy i międzynarodowy transport produktów niebezpiecznych (ADR). W tym zakresie jesteśmy ekspertami i gwarantujemy naszym Klientom najwyższą jakość przewozu, oraz bezpieczeństwo powierzonego towaru. Posiadany nowoczesny tabor i wysoko wykwalifikowana kadra jest w stanie sprostać wymaganiom naszych Klientów.
LPG Polonia Sp. z o.o. w szczególności realizuje przewozy:
* Paliw,
* AdBlue,
* Parafiny,
* Gaczu parafinowego,
* Bioestrów,
* Gazu propan - butan,
* Olejów bazowych,
* Alkoholi,
* Rozpuszczalników,
* Asfaltów,
* Innych chemikaliów i produktów ropopochodnych.
TABOR:
Pojazdy: Scania, Volvo i Daf - wyposażone w silniki o mocach od 380 do 480 KM.
Naczepy/ przyczepy/ zabudowy: Stokota, Hobur, Kassbohrer
KONTAKT:
Siedziba firmy:
ul. Niska 17/10
01-036 Warszawa
Tel. centrala: +48 22 520 22 60
e-mail: zarzad@lpgpolonia.pl
Biuro operacyjne w Warszawie:
ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa
tel.: +48 22 520 18 27 / +48 22 520 18 26 / +48 22 654 66 16
fax: +48 22 520 22 61
e-mail: biuro@lpgpolonia.pl
Biuro operacyjne w Puławach:
ul. Piłsudskiego 28/106, 24-100 Puławy
tel: +48 81 477 5578
fax: +48 81 477 5579
e-mail: pulawy@lpgpolonia.pl
WWW: www.lpgpolonia.pl
Moje foto:
var _r = document.referrer ? encodeURIComponent(document.referrer) : '';
var _w = encodeURIComponent(document.location.href);
var _e = document.inputEncoding ? document.inputEncoding : document.charset;
document.write('');
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|