Strona główna
  lampy do Cinquecento

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

humor motoryzacyjny.
Kowal'u poddaje sie, szukalem ale wiem ze to okrutny podstep i sie okaze ze to lampy z komarka albo czegos :lol2:
Lampy z cinquecento :E

Na fotkach tego nie widać bo byłem w pracy i to tylko komórka, ale:
-ten "daszek" u góry jest zrobiony z blachy aluminiowej
- z tyłu ten łuczek taki jest rozpierdzielony i poklejony śrebrną taśmą do klejenia plastikowych rur z wodą :E
- w środku super wypaśne pokrowce z wielkim napisem TUNING :E

Wiecej grzechów nie pamietam. No może oprócz tego, że maluch malowany chyba pędzlem, z każdej strony poobijany, wszedzie źle spasowany i do tego w wielu miejscach rdza wyłazi :E

Analiza codzienności.. ja zaliczyłem rancho byłem na grzybach i nic... mniej niż zero
bawię się w MT czyli minituning - tuning modeli samochodów, wziałem na tapetę Cinquecento i robię orurowanie i podłogę maluję i fotel przerabiam na taki kubełkowy a'la Sparco, albo Recaro... mam jeszcze zamiar dorobić do niego oswietlenie, aby mu się lampy przednie świeciły i tylne, no i może coś a'la neon w podwoziu... narazie szukam kół z felgami... jakby ktos miał stare części od Bburago w skali 1/24 to przyjmę każdą ilość. nawet jakieś wraki aut


. Przestrzegam wszystkich przed Fiatem Cinquecento z Bburago. Ostatnio sobie zamówiłem na Allegro w celu próby waloryzacji tego czegoś do rangi chociaż trochę modelu (kalki, zmiana kół lub kołpaki, malownie wnętrza, lamp itp.), bo zachciało mi się mieć do kolekcji jaki kolejny wytwór FSMu. Niestety, skala 1/43 z pudełka to bzdura! Po pomiarach wyszło, że to coś pomiędzy 1/38 a 1/39. Już go zwróciłem sprzedawcy, a mogło być całkiem ciekawie. var _r = document.referrer ? encodeURIComponent(document.referrer) : ''; var _w = encodeURIComponent(document.location.href); var _e = document.inputEncoding ? document.inputEncoding : document.charset; document.write('');
SC 1.1 kilka pytan.
narazie za samochod powiedzxiem gosciowi 2000 ale to jeszcze duzo bo jest w oplakanym stanie, szyba przednia pobita, tylnia lampa peknieta, tylna klapa cala pordewiala i zagieta na rogu, butla prawdopodobnie gazowa do wymiany, nie wieadomo czy pompa paliwa dziala bo chodzi bez benzyny, kable wn maja przebicie, pozatym to nowa skrzynia biegow, uszczelka pod glowia wymieniaona wymienony olej, nabite ma 280tys :]

To skoro chcesz auto na coodzień, bo tak wnioskuję po tym że szukasz kanapy etc. to nie lepiej, by Ci było dołożyć trochę i kupić pożądne Cinquecento...
tuning po polsku ???.
Tia, a potem jeżdżą po mieście takie perełki jak Skoda Fabia z kompletem ospoilerowania za 10000PLN, 17" alusami i recepturkami typu 215/35R17 zamiast opon. A jak zajrzysz pod maskę, zobaczysz... Tak tak, 1.2 16V 60KM... Seryjnie 15s do setki, po zmianie kół na walce totalnie przestaje się to zbierać i wlecze się jak cinquecento.

niestety polska rzeczywistosc...dobrze zeby to fabia byla..w ZS trzy piekne ...favoritki popylaja ..wlansie jak piszesz ..no i oczywiscie maja ponczochy naciagniete na tylne lampy ...
byle do przodu ....najgorsze ze taka favoritka jeszcze wywalila mnie na swiatlach :cry: na pocieszenie diesla
LADNE LAMPKI. baku lapmy sa dostepne i tutaj w polsce, a le ze stanow sa tansze, podaje stronke gdzie koles ma duza fajnych zeczy za male pieniadze http://www.komar1970.pl/sklep/index2.html
A pozatym odnosnie ty lamp przedtawie wam moja sytuacje:
zanim kupilem ceerke przerobilem sobie maluszka (byl w GT w dziale "auta czytelnikow" niebieski), i mowiac o lampach zamontowalem sobie z przodu od cinquecento a z tylu od corsy a. I teraz jezeli mialem je zamontowane w maluchu stracily homologacje, a jezdzilem i nikt sie nie czepial podczas kontroli. Lampy stracily homologacje dlatego ze, fabryka produkujaca samochody dostaje homologacje na kazdy model osobno, i kazdy samochod zlozony jest z scisle okreslonych czesci, wiec te czesci maja homologacje na konkretny model auta a nie same na siebie. Wiec jaki z tego wniosek?? Nie wolno przekladac czesci z jednego auta do drugiego. I tu kolejne pytanie: KTO Z WAS SIE DO TYCH PRZEPISOW ZASTOSUJE?? ja napewno nie.
oszczędne auto do 5tyś. Takie jak moje chodzi w granicach 5 tyś więc go opisze

Cinquecento 900 (wtrysk)

+ spalanie w warunkach normalnych (5 jak sie jedzie samemu bez ładunku)
+ tanie części (tarcze hamulcowe + klocki + szczęki na tył dałem 222 złote, nowe lampy + błotnik + klejenie, prostowanie i lakierowanie 2 elementów 1300 z robocizną, frontowa szyba 200 złoty)
+ występują ciekawe wersje, np z klimatyzacją lub alu felgami (atrakcja jak na auto tej klasy)
+ rozrząd na łańcuchu
+ spory prześwit (nigdy nie przytarłem niczego zderzakiem)
+ z drugiej strony rynek bagaty w części do modyfikacji, np do obniżenia zawieszenia
+ niskie OC
+ wydajne hamulce tarczowe, można szybko i nagle wychamować bez blokowania kół (ale na suchym bo nie ma ABS)

- hałaśliwa praca mechanizmu zmiany biegów
- dużo modeli miało fabrycznie lampy na żarówki R2 (bardzo kiepsko świecą)
- trzeszczące platiki deski rozdzielczej na dziurach, trudna wymiania przepalonego podświetlenia deski
- niewygodne fotele na dłuższe trasy
- mały bagażnik (po złożeniu kanapy wchodzi 6-7 opon 13 calowych)
- wymagające częstego czyszczenia tłoczki hamulcowe (2 razy do roku)
- bardzo podsterowne, efekt powiększa się wraz z prędkością (z Anki na A4 przy ponad 120 czuć że auto "ciągnie" mimo woli kierowcy na zewnątrz łuków

Wiem że ludzie pakuje LPG, nie wiem jakie to ma skutki
[nadwozie] Naprawa oderwanych odbłyśników Cinquecento. Patent na oderwane odbłyśniki Fiat Cinquecento.

Postanowiłem się z Wami podzielić patentem na oderwane odbłyśniki. Dwa dni po tym jak pomalowałem środki lamp na czarno oderwał mi się odbłyśnik. Klej epoksydowy którym skleiłem lampy nie chciał nawet drgnąć, więc po kilku godzinach kombinacji wpadłem na prosty sposób na naprawę. Podstawą są sprężynki, najlepiej jak najtwardsze, które montujemy tak jak pokazują to zdjęcia.

Sposób ma dwie ogromne zalety:

* nie trzeba rozklejać lamp,
* lampę można regulować.



A oto zdjęcia:

1.



2.





Autor: Mlody

Źródło: http://www.fiatcc.pl
[seria 40045] Jak wygląda sprawa części?. do R400 i R45 pasują części z Hondy, bo to po prostu jest honda z silnikiem rovera. Zawieszenie to chyba 100% honda.

Pasują do nich wszystkie części od Civic 5D poza elementami karoserii (np lampy, grill) oraz silnika, sprzęgła i skrzyni biegów.
Ale jeżeli chodzi o silnik to z częściami raczej problemu nie ma - to ten sam silnik który był montowany w polonezie (benzyna).

Żaden mechanik nie skarżył sie mi na brak części. Tylko alternator musiałem kupić na allegro (regenerowany, jak nowy, z gwarancją kosztował poniżej 200zł).

Nie należy sie sugerować kropelką R200, bo ten model był opracowywany samodzielnie i jeżeli w ogóle ma coś wspólnego z hondą to na pewno mniej niz R400. Można powiedzieć że R200 to prawdziwy Rover i do niego akurat części mogą być drogie.

Do napraw które robiłem ceny części nie odbiegały od pozostałych marek. Poza rozrządem który był (w sumie z robotą) jakieś 200zł tańszy niż do Golfa IV 1.6.

Moim zdaniem nie jest drogi w utrzymaniu, choć do fiata cinquecento nieco mu brakuje.
Jeśli ktoś uważa inaczej niech sprawdzi ile kosztują części do nowszych konstrukcji VW/AUDI (4 wahaczowe zawieszenie z przodu, wtryski po 3tys za sztukę itd).
To że niemieckie są tanie w naprawie skończyło sie jakiś czas temu....tanie to są części do Xsary Picasso. Jak barszcz.
Sprzedam/Kupię/Zamienię. sprzedam Cinquecento 900 wtrysk, 80 tyś, środek stan BDB, utrudnione odpalanie(stacyjka do wymiany), zawieszenie weitec -35, lampy od ccs'a, białe kierunki, za 500 zł dodam rekiny z oponami 175/60. cena 3000.
kontakt 510184981(po 15)
[s] Lampa cinquecento sporting. sprzedam nową lampe do Cieniasa sporting(czarny srodek) prawa od str pasazera...cena 70zl
zamawialem lewa a przyslali prawa wiec sprzedaje...
514-404-294
[S] różne reflektory, kierunki. Posiadam kilka reflektorów i kierunków i lamp do:
- Cordoba 1
- Reno 5
- Lanos
- Golf 2
- Kadett B
- Astra 1
- cinquecento
- Fiesta 1
- Peugot 206

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nadbugiem.xlx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : lampy LED do samochodów ciężarowych
     : lampy błyskowe do samochodów uprzywilejowanych
     : lampy CLEAR do Audi 80b3
     : lampy przód Rover 600
     : lampy do przyczep samochodowych alegro
     : lampy soczewkowe ROVER 420
     : Lampy elektronowe w aplikacjach audio
     : Lampy tył Polo 86C
     : lampy na zewnątrz domu zdjęcia
     : lampy diodowe do Mitsubishi Colt
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT