kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
DACIA Logan Steppe. W Genewie świat ujrzał pierwszy prototyp Dacii i Renault. Logan Steppe Concept to rumuńsko-francuska wizja auta przeznaczonego do aktywnego spędzania wolnego czasu.
Co z tego wyjdzie? Pewnie dowiemy sie juz niebawem
Nadchodzi pięciodrzwiowy kompakt Dacii. za samar.pl
chodząca w skład grupy Renault rumuńska marka samochodów Dacia chce pójść za ciosem i dalej wzbogacać własną ofertę produktową.
Po bardzo udanej premierze modelu Logan sedan oraz dostępnego w niemieckiej sieci sprzedaży od 19 stycznia Logana MCV, jeszcze w bieżącym roku pojawi się niewielki pojazd użytkowy, a na rok 2008 szykowany jest start pięciodrzwiowego modelu kompaktowego hatchback, który oparty jest na konstrukcji Logana. W planach jest również pick-up.
Według informacji przedstawicieli producenta, nie zapadła jak na razie decyzja co do ewentualnego rozpoczęcia produkcji samochodu klasy SUV. Nadzieje na pojawienie się w ofercie Dacii takiego właśnie pojazdu pojawiły się wraz z prezentacją studyjnego modelu Steppe. Jak na razie użytkownicy modelu kombi mogą zamówić dostępny na życzenie specjalny pakiet akcesoriów, który nawiązuje do koncepcji tego dynamicznego pojazdu koncepcyjnego. Nowe Dacie. Nie ma szans, aby Dacia SUV była na bazie Qashqaia
Aż tak daleko się nigdzie nie posunęli w tym artykule - twierdzą tylko, że technika napędu 4x4 miałyby bazować na tej z Nissana.
najlepszym wyjściem jest uterenowienie MCV-ki . Coś a'la Logan Steppe
Też się ostatnio przyjrzałem bliżej Steppe'owi i doszedłem do wniosku, że sama bryła karoserii MCV-ki to właściwie to samo - różnica jest wyłącznie w osprzęcie: z tyłu klapa, wyższe zawieszenie (a więc można!), większe koła, trochę dodatkowego plastiku tu i tam...
Jakbym miał zbędne finanse <; to może bym się nawet i skusił [:
fotomontaż przedstawiający MCV'kę z klapą silnika od poprzedniej meganki, o ile się nie mylę
Było na którymś z zagranicznych for (chyba francuskim - albo u Gera) - jeśli dobrze pamiętam to kolaż z Sandero. Dacia Duster - koncept ujawniony!. Ciekawe: długość jak sedana: 4250, rozstaw osi nieco większy.
Położenie lusterek bocznych cokolwiek dziwne.
Co do drzwi z prawej: to jestem jak najbardziej za: rower(y), narty, teleskop...
Mój kolega z pracy zauwazył, że przynajmniej pasażerowie nie wysiadą pod nadjeżdżające auto (dot. zwłaszcza dzieci) Mam nadzieję, że fotel kierowcy się składa i umożliwia wysiadanie jak w 3 drzwiowcu. Względy bezpieczeństwa.
A poza tym czy auto musi być symetryczne ?
Ciekaw jestem jak bedzie wygladał pojazd seryjny na bazie tego konceptu. O ile powstanie
Generalnie podoba mi się, ten samochód Spielberga [/list]
@ laisar:
Wcale nie koniecznie takie antyaerodynamiczne - podobnie zresztą jak np dyfuzory na dachu tego ekstra eko-Logana.
Na początku myslałem, że to błąd renderowania, ale nie: to jest rodzaj bocznych slotów (po polsku: skrzeli) ograniczających obszar oderwania za autem. Nie jest to sprzeczne z intuicją (zwłaszcza moją ) a raczej z doświadczenia codziennego ("Nikt w ten sposób nie lata na Marsa to i wy nie bedziecie robić tego w tel sposób !" )
Mam nadzieję, że coś jednak z tego projektu zostanie. Pamiętacie ?: najpierw była "wypasiona" Dacia "Steppe", a nieco ponadrok później wsalonach był MCV.
Myślę, że autko na bazie "Kurzaczka" miało by swoich zwolenników.
lineczka:
http://moto.pl/MotoPL/1,8...spodziewal.html
Ciekawe, że jest dość wąski: 1640 mm wobec loganowych 1735/1975 mm. W środku z tyłu 2,5 miejsca. Na obrazku z rowerem. Nowe Dacie. Nie ma szans, aby Dacia SUV była na bazie Qashqaia. Moim zdaniem, najlepszym wyjściem jest uterenowienie MCV-ki . Coś a'la Logan Steppe. Z kolei wizja Logana po fl bardzo mi się podoba, tylko błagam - nie wprowadzajcie tego miętowego koloru
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|