kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Prośba. Łatwy ++++. Szukam testow na karte motorowerową.
Kto zdawał na kartę motorowerową w tamtym roku. jeżeli ktos zdawał na kartę motorowerową w tamtym roku w gimnazjum to proszę powiedzcie mi na jakiej stronie internetowej zdawaliscie testy lub w jakim programie.podajcie mi też odpowiedzi jak znacie.
bardzo łatwy +
Karta Motorowerowa-Testy. Siema.Potrzebuje testów na karte motorowerową.Czy mógł by ktoś zamieścić
płytę z testami.jest to łatwy (+++)
Krakowski rower miejski w kolorze nieba. z drugiej strony mam wątpliwości czy to odniesie sukces gdy zostało
wprowadzone na tak małą skalę.
****
mała skala mniej rowerów będzie stało i mniejszy wstyd jak się nie uda bo np
rowery poginą.
Większa skala trudno byłoby modyfikować system. To program pilotażowy do
zdobywania doświadczeń.
Jak ktoś już trafnie zauważył, 12 baz to za mało,
jak jedna będzie pełna to ludziom się nie będzie chciało do następnej jechać.
****
A jak będzie więcej baz pełnych się będzie chciało jeszcze dalej telepać ?
Duża skala to tylko łatwiej wprowadzić auto do przerzucania rowerów łatwiej
utrzymać dobry serwis itd.
Dla rowerzysty to nie ma znaczenia.Zawsze będzie tak ze czasem roweru zabraknie.
Z czasem rowerzyści się nauczą skąd brać rowery bo tam są zawsze.
Wystarczy dopasować ilość rowerów do stojaków oraz wprowadzić system aby nie
pobierać opłat jak nie można odstawić roweru. Jak rowerów będzie za mało w
stosunku do potrzebujących to system sam się będzie regulował tzn nikt nie
pobierze roweru tam gdzie ich nie będzie.
Wiadomo że rano będzie za dużo rowerów pod uczelniami a po południu za mało. To
łatwo zapamiętać.
Taki system ma sens gdy jest wprowadzony masowo, z kilkudziesięcioma stacjami i
setkami rowerów.
***
Taki system ma sens gdy jest sprawdzony. Błędy przy rozmieszczniu małej ilości
stacji można poprawić przy rozbudowywaniu systemu.
Moze się okazać ze stosowane rozwiazania są gorsze od tych z innych miast i mały
system będzie łatwo wymienić.
Potrzebny jest czas do testów. Potrzeba poczekać na rozwój systemów płatności z
pełną identyfikacją.Wrocław czeka na kartę miejska ale wiadomo ze przyszłość
jest w komórkach. Pytanie jak wiarygodne będą prepaidy. pewnie trzeba będzie je
rejestrować przy wykupie abonamentu.Są już systemy gdzie kamera identyfikuje
wypożyczającego
Każdy rok a nawet miesiąc przybliża do mikropłatności.
Dla mnie to problemem może być dewastacja bo to ponoć problem warszawskich
wypożyczalni.
Rowery miejskie moga byc motorem budowy ścieżek a tak naprawdę mogą w 90% poginąć.
Do szkoły rok wcześniej. Raczej nie posłałabym córki wcześniej głównie ze względu na syna, mógłby się
poczuć "mniej zdolny". Mimo, że o rok, jest jednak starszym bratem a różnica
jednej klasy w podstawówce to dużo.
Poszłam rok wcześniej do szkoły, moja mama zresztą też, dzieci raczej nie
przejmą pałeczki.
Plusy: bardzo chciałam iść do szkoły z ciekawości. Przez kilka pierwszych lat w
zasadzie nie musiałam się uczyć, w młodszej klasie byłoby jeszcze gorzej Nie
mam poczucia, że straciłam rok dzieciństwa bo w szkole też bawiłam się dobrze,
w dodatku ze znajomymi z osiedla. Poza tym łatwiej zniosłam zawalenie roku ale
to dopiero na studiach.
Minusy: mimo wstępnych testów dojrzałości emocjonalnej czasem czułam się
młodsza od reszty. Nie mogłam uczestniczyć w klasowych zajęciach na kartę
rowerową. Byłam drobna fizycznie jak na swój rocznik, tym bardziej starszy a na
WF-ie nie miałam taryfy ulgowej. Pod koniec podstawówki dziewczęta zaczęły
dojrzewać, do dziś pamiętam jak marzyłam o staniku i trądziku
I dodatkowy minus to rodzeństwo: mój brat nie poszedł wcześniej do szkoły i mam
wrażenie, że rodzina trochę rozdzieliła role - on był tym pracowitym, ja tą
zdolną. Trzeba dużej uważności żeby nie popełnić błędu etykietkowania. W Waszym
przypadku jest to o tyle trudniejsze, że dzieci chodziłyby do jednej klasy.
Obawiałabym się, że będą rywalizować. Nie da rady, żeby uczyły się tak
samo "dobrze". Istnieje niebezpieczeństwo, że lepsze wyniki syna byłyby
uznawane za oczywiste. Moglibyście też wtedy mieć wątpliwości czy dobrze, że
córka poszła wcześniej skoro uczy się gorzej. I w drugą stronę - jakoś łatwo mi
sobie wyobrazić nauczycieli gdaczących "no patrz patrz, siostra młodsza a
lepiej napisała klasówkę".
"Tanie" prawo jazdy. "Piotr Gogolewski" <doc@panoramix-net.plnapisal:
niesie ona ze sobą, ale... Owo uświadamianie nie może być niebezpieczne
dla samego uświadamianego! Co więcej, Ty masz prawo porozmawaić z nim
(do czego zachęcam, w *kulturalny* sposób oczywiście) ale nie łamać prawo
w/g własnego widzimisię; pozatym taki człowiek prawdopodobnie odczyta
takie zachowanie jako przejaw typowego chamstwa użytkownika 4-rech
kółek a nie jakiekolwiek zamierzone działanie!
Juz moja w tym glowa, zeby sie domyslil, ze moje dzialanie bylo na pewno
celowe i zamierzone i mialo przyniesc wymierny efekt edukacyjny.
A Ty masz jakieś sensowne pomysły jak w największym stopniu zredukować
częstość łamania przepisów (tych, których nieprzestrzeganie powoduje
rocznie setki wypadków)? Postawić policjanta na każdym skrzyżowaniu?
Bo chyba innej metody zmiany mentalności 100% naszego społeczeństwa
nie ma.
Nie, policja nie zrobi wszystkiego za spoleczenstwo. Jak jest spoleczne
przyzwolenie na kradzieze w tramwajach (bo wszyscy odwracaja glowe jak dresy
pladruja Ci kieszenie) albo na chamska jazde czy jazde bez swiatel, to nie
nalezy miec pretensji do policji, ze jej tam nie bylo, tylko do siebie za
brak reakcji.
Ja takiego przyzwolenia nie daje. I idiota bez swiatel o zmierzchu,
niezaleznie od ilosci kol, i duren, ktory lamie zakaz skretu czy zajezdza
innym droge nie moze liczyc u mnie na poblazliwosc i zazwyczaj zostaje
solidnie obtrabiony, wyklety, opie*lony i co mi tam jeszcze przyjdzie do
glowy.
| Zreszta zmiana w przepisach tez by sie przydala. Rower bez swiatel
| zostanie dopuszczony do ruchu. Samochod nie.
Różnica polega na tym iż roweru nikt formalnie nie dopuszcza do ruchu - po
prostu wsiadasz i jedziesz
Tak, tez nad tym ubolewam.
I paranoją byłoby gdyby ktoś chciał wprowadzić kontrole rowerów.
Tia, a samochody kontrole musza miec.. I to juz nie jest wg Ciebie paranoja
?
Skoro jednak nie jest normalne do końca, to dlaczego corocznie prawa jazdy
są wydawane bez należytej kontroli (choćby wykwalifikowanego psychologa,
że już o jakimś sensownym podejściu do szkolenia w zakresie przepisów nie
wspomnę) tysiącom niedopowiedzialnych ludzi?
Nie mam zdania na temat testow psychologicznych u przyszlych kierowcow, mam
zdanie jednak na temat wydawania kart rowerowych i bardzo zaluje, ze nie sa
obowiazkowe dla osob pelnoletnich.
Na ile mi wiadomo już w chwili obecnej straży miejskiej i policji zdarza
się czepianie braku oświetlenia za dnia. I słusznie - rower powienien
posiadać oświetlenie, gdyż nawet niedzielnym turystom rowerowym
może zdarzyć się powrót wieczorem (tylko większość z nich jest tego
jakby nieświadoma, niestety).
No wreszcie jakies sensowne stwierdzenie. Pozostaje tylko ubolewac, ze takie
dzialania policji nie sa rutynowe. Wlasciwie brak prawnych przepisow do
takich dzialan, wiec co sprytniejszy rowerzysta moze sie latwo wykpic.
P.S.
Przeginasz z tematami, nastepnym razem postaraj sie trzymac na wodzy swoja
chora tworczosc.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl