łatwe przepisy świąteczne
|
kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Czas na zmiany.. " />Tadeusz,jak sam piszesz temat stary jak świat i nic się nie zmieniło. Wszyscy wiedzą ,że to co jest w tej chwili to nie jest bardzo zdrowe.Może najpierw trzeba się zastanowić dlaczego tak jest. Może trzeba znależć najpierw alternatywne zajęcie dla Naszego etatowo głównego sędziego,bo jak będzie jedna impreza w roku ,to gdzie będzie jeżdził...?Dzisiejsza formuła daje gwarancję monopolu ,a wiesz jak monopol wciąga.Łatwo się uzależnić...
A tak poważniej to jeden FMP w godziwych warunkach, jak najbardziej,ale z zastrzeżeniem,że dla zawodników objeżdżonych.Kategoryczne NIE dla debiutów.Przepisy EFRA rygorystycznie przestrzegane w kwestii Przepisów technicznych (homologacje w klasach EFRA) jak i przebiegu samych zawodów (na jedną imprezę w roku można przepisy uaktualniać na bieżąco).Liczenie takie jak wszędzie bez szansy na fuksy...Odpowiednia oprawa medialna dla rozpowszechniania Naszego sportu.No i odpowiednie gratyfikacje dla zawodników.Np.puchary żeby nie były wielkości solniczek,może też nagrody rzeczowe... DODALI MI COŚ DO COLI.....?!?!!. " /> ">napiłam sie wódki, dosłownie ze dwa łyki i popiłam colą ci dwaj kolesie zaczęli sie na mnie dziwnie patrzeć i podśmiewywać na szczęscie moja czujna przyjaciółka zauważyła że coś jest nie tak, zorientowała się, że były dwie butelki coli, jedną z nich podmienili i jeszcze coś dosypali Nie poczułaś innego smaku Coca Coli ? Przecież większość piguł z dopalaczu jest gorzka jak diabli. Dodatkowo jak mówisz, że wypiłaś tylko dwa łyki to stężenie substancji psychoaktywnej musiało by być ogromne żeby wywołać taki silny efekt.
">GHB można bez większych problemów skonstruować w domu - przepisy są w internecie W Lublinie na UMCSie pędzili kiedyś GHB i z tego co wiem wcale nie jest tak łatwo jak by się wydawało. ( Chodzi mi o tą odmianę, którą nie ma wyczuwalnego smaku, bo jest jeszcze słona )
">a w Polsce na dokładkę mamy tańsze zamienniki podobno wydawane "tylko na receptę" (to skąd u licha tyle osób tym dysponuje?). Apteki nastawione są na zysk.
">Uważaj z kim rozmawiasz, z kim siedzisz, a tym bardziej z kim pijesz - świat pełen jest ... Zgłoś to tam gdzie trzeba.
Jeśli to była piguła z dopalaczy to nie ma sensu nigdzie zgłaszać. Nie ma obecnie badań, które mogły by wykryć dokładnie te substancje. ">to nikt nie chciał cię zgwałcić, tylko dać nieświadomkę i się pośmiać. głupi żarcik, tyle. Bimball'a bardzo dobrze mówi. Najprawdopodobniej był to głupi żart. W piosence Każdy ponad każdy WWO jest przedstawiony podobny motyw tylko, że z kwasem. Gangstar 2. Duży Gangste/ar
Świat gry jest 4x większy od swojej poprzedniczki. Do zwiedzania dostajemy Los Angeles w całej swej okazałości, które tętni życiem - przechodnie przechadzają się po poboczach, samochody jeżdżą zgodnie z przepisami, ale czasami zdaży się jakieś małe wykroczenie.
Pedro Yamakasi Master?
Nasz główny bohater o imieniu edro potrafi wspinać się na skrzynie, budynki oraz zeskakiwać z nich na inne budowle, posiada też zdolność skakania przez samochody (co mogliśmy zaobserwować w "jedynce", ale tu robi to bardziej widowiskowo). Widowiskowo także wygląda ostrzeliwanie wrogów z budynków oraz różnorodnych osłon i ścian rodem z filmów akcji.
Deja Vu?
Cały sens fabuły został ściągnięty ze słynnego Grand Theft Auto IV (GTA IV). Uciekamy do Ameryki, by rozpocząć nowe życie, a i tak wcale nie wyszło tak lepiej. Stało się to pewnie dlatego, że po pierwsze - GTA IV nie wyszło na komórki i nie oskarżą o plagiat, jak i po drugie - Dobry pomysł i mało czasu!
Gdzie jedziesz amigo?
W grze mamy dostępne pięć rodzai pojazdów: quady, motory, samochody osobowe, samochody wyścigowe oraz samochody terenowe. W tym po kilka marek, których nie jestem teraz w stanie wymienić, ale quady i motory są tylko jednej marki. Naszą "maszynerią" możemy skakać po dachach (z rampami) i samych rampach, które są na przykład umieszczone na plaży.
This is L.A.
Tytułowe miasto obserwujemy z lotu ptaka (jak w GTA i GTA 2). Grafika jest niemal doskonała, muzyka i FX także, ale czas powiedzieć co nieco o wadach. Podczas zakończenia filmiku rozpoczynającego każdą misję, rozmówca zamiast wejść do jakiegoś budynku lub zbiec pola widzenia kamery, wbiega we mnie i znika... Poza tym gra jest za krótka i trochę za łatwa.
Yes Boss?
W Gangstar 2 Kings of L.A. wykonujemy różne misje typu: wyścig, kradież, morderstwo, dowiezienie kogoś na miejsce, kupienie lub sprzedanie czegoś itp., a misje dotajemy od niejakiego L.C. i paru innych osób. Ogólnie gra jest liniowa, lecz zawsze na miejsce spotkania można dostać się różną drogą i pojazdami.
http://chomikuj.pl/Czesio207/Android/Gry/Gangstar+2.apk
Notatka administratora
Zgodnie z Regulaminem Forum pkt. 2.4 prosimy o wysłanie plików na inny serwer ///Kokos Pytania do Marcina.. Niekoniecznie.
1. Są metody na dynamiczne generowanie zarówno dźwięku jak i grafiki, już teraz sporo rzeczy tworzonych jest "w locie", przepis na wygenerowanie czegoś zajmuje znacznie mniej (m.in. dlatego, że można go wykorzystać wielokrotnie z niewielkimi modyfikacjami) niż wcześniej przygotowane elementy.
2. Nieliniowość interakcyjna jest wbrew pozorom, przynajmniej w pewnym sensie, znacznie łatwiejsza do przygotowania, niż prowadzenie gracza za rękę. Tam, gdzie jest jedyna słuszna ścieżka, wyznaczana przez skrypty, wszystko trzeba przygotowac do ostatniego szczegółu. Zamyka to w określonych ramach nie tylko graczy, ale i twórców, bo ciężko potem wprowadzić zmiany i odstępstwa. Natomiast nieliniowość interakcyjną, że posłużę się twoim terminem, można osiągnąć dość łatwo - wystarczy przygotować świat i opisać rządzące nim reguły. Im mniej "realistyczny" efekt trzeba osiągnąć, tym mniej skomplikowane będą reguły i tym łatwiej wszystko opanować.
Na przykład stworzenie symulatora w kosmosie wymagałoby użycia reguł fizycznych, opisujących właściwości materiałów, z których są zbudowane statki, praw grawitacji, masy i energii itp. Jesliby dać do tego możliwość handlu, to dochodzą do tego prawa ekonomii. Po wstawieniu w świat sztucznej inteligencji, czyli NPC'ów, trzeba by jeszcze określić zależności pomiędzy nimi i frakcjami, które reprezentują. I to tak z grubsza wszystko. Oczywiście trzeba wypełnić świat obiektami, ale nie trzeba się martwić "co się stanie jeśli", bo tym zajmują się odpowiednio przygotowane reguły, odpowiedzialne za interakcję AI między sobą i graczami, działanie gospodarki i ekonomii gry, czy fizykę starć. Przykładowo walka między dwoma myśliwcami regulowana jest prawami fizyki, czyli dynamicznie sprawdzane są efekty trafień i skutki uszkodzeń, w miejsce statycznych opisów typu "trafienie w segment B2 powoduje wyciek paliwa; trafienie w segment A4 powoduje utratę sterowności" itp.
Ponadto taki model zyskuje bardzo przy zastosowaniu modułowości, bo reguły użyte przy produkcji jednej gry mogą z powodzeniem zostać wykorzystane w innej.
3. Co do skomplikowania prac. Kiedyś programy pisało się w kodzie maszynowym, asemblerze, który operował bezpośrednio na poleceniach procesora. Obecnie jest tendencja do używania i tworzenia języków programowania coraz bardziej zbliżonych do języka naturalnego, więc niewykluczone, że w przyszłości pojawi się możliwość "naturalnego" tworzenia programów, niejako wizualizacji myśli. Programista opisywałby o co chodzi, a kompilator przerabiałby to na coś zrozumiałego dla komputera, w dużym uproszczeniu to ujmując.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|