Strona główna
  Lato z Radiem Słuchaj w USA

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

[11.02] ***WORD:FLASH*** @Zatem. http://www.cube.fc.pl/word_flash.jpg

***WORD_FLASH***
[technoid_drum'n'bass]

djs:
SPYMASTER [preludium|bigdogs|darkland/Łódz]

Z drum & bass'em związany jest od początku 1999 roku, kiedy to zaczął słuchać audycji Nocny Trans w Radiu Łódź, oraz uczęszczać na pierwsze imprezy.
Od tego czasu zainteresowanie tym typem muzyki ciągle rosło i ewoluowało. Od jump up'owych utworów Aphrodite'a,
Mickey Finn'a czy UTI do mrocznych kawałków Bad Company lub Cause 4 Concern.
Spy Master preferuje technoid drum & bass. Artyści tacy jak Black Sun Empire, Kemal, SKC, Bulletproof, Corrupt Souls, Noisia a nawet Technical Itch to chleb powszedni dla tego DJ'a. Jego ulubionymi wytwórniami sa DSCI4, Black Sun Empire, Shadow Law oraz Protogen. Obecnie trenuje kunszt mixowania w łódzkich i nie tylko klubach.
Jest pomysłodawcą cyklu imprez European Massive, który organizuje przy współpracy z DJ Alienem. Projekt
ten promuje DJ'i oraz producentów z naszego kontynentu. Mimo krótkiego stażu na scenie sety Spy Master’a charakteryzują się dobrą techniką i przemyślanym repertuarem. Co przysparza mu wierną rzeszę słuchaczy i fanów.
Do tej pory miał przyjemność zagrać u boku DJ'i oraz MC:
kyanid (CZ), yadel (CZ), typecell (DE), dubln (DE), kiko (USA), mayhem (USA) oraz z czołowymi DJ'ami i producentami polskiej sceny drum & bass takimi jak: swimm, charly (triada), krusty (triada), dukee (weekenders), pepe (weekenders), atmosphere (kettle-drum), zeroks (obk), dub:u (obk), n.one (jungletroll), deejay delta (jungletroll), n0id (jungletroll), qb (dark force), creep (dark force), daro (dark force).

BUN:SKI [cube syndicate|bigdogs/Z.Gora]

SLACK [cube syndicate/Z.Gora]

POW [cube syndicate/Z.Gora]

miss POOSEE [cube syndicate/Z.Gora]

SAIKO:23 [independent/Z.Gora]

FRAC [independent/Z.Gora]

mcs:
MARV
[basskupiec/Szczecin]

Pochodzący z Warmii MC Marv z muzyką drum n bass związał się 3 lata temu. Wczesniej jaki gitarzysta i wokalista udzielał sie w projektach hardkorowych i psychodelicznych. -zawsze ze skłonnościami do freestylu i improwizacji. Jako mc oficjalnie działa od kilku miesięcy. Wystąpił u boku takich djs jak Larry (Moving Shadow) Lixx (Signaii - Słowacja) Codex.Codex Recordings/DE Dynamike.Science4Soul/DE Kamolsky (Zanzibar/Rythmus) Magnetic (Partizants/Czestochowa) Nobi One (Behemot Breakz / Szczecin). Zuch chłopak...

FAT [znak squad/Zagan]

LUU [independent/Poznań]

klub Ex-Zatem [Reanimator] Akademik UZ [WSP]

11.luty [piątek]
start:21.00-6.00 | tax: 5pln
brak rewizii | selekcja: no_'dress' only |

Budka Suflera & Urszula - Best Of... (1992) (MPC). http://img323.imageshack.us/img323/7008/27995fn6.jpg

OPIS:
Na przełomie lat 1981/1982 miały miejsca ważne dla Urszuli wydarzenia. Romuald Lipko (lider Budki Suflera) za namową Jerzego Janiszewskiego zgodził się skomponować dla Urszuli kilka piosenek. Nagrań dokonano 15 czerwca 1982 roku w poznańskim studio Polskiego Radia. Były to: Fatamorgana '82, Bogowie i demony i Luz blues w niebie same dziury. Piosenką Fatamorgana '82 Urszula zadebiutowała w lipcu w jednym z sobotnich bloków Zapraszamy do Trójki. W tydzień potem już była na liście. Lata 1983-1987 to lata współpracy z Budką Suflera. Należy tu wyraźnie zaznaczyć, że Urszula nigdy nie była wokalistką Budki Suflera. Na koncertach zawsze przedstawiano ich jako Urszula i Budka Suflera, bądź Urszula z towarzyszeniem Budki Suflera. W roku 1983 ukazał się debiutancki album wokalistki, pod tytułem Urszula. Urszula zdobyła drugie miejsce na Festiwalu Krajów Nadbałtyckich w Karlsham (Szwecja), nagrodę pisma Mlada fronta na festiwalu Intertalent'83 w Pradze, a także nagrodę za piosenkę Dmuchawce, latawce, wiatr w konkursie Polskiego Radia i Telewizji na Największy Przebój Roku. W roku 1984 Urszula zadebiutowała na srebrnym ekranie. Zagrała samą siebie w filmie Ryszarda Rydzewskiego Alabama, gdzie wraz z Budką Suflera wykonywała piosenki z płyty Malinowy król. Wczesną wiosną 1985 roku, z dużym opóźnieniem ukazał się datowany na rok ubiegły drugi album Urszuli - Malinowy Król. W tym samym roku Urszula wystąpiła w musicalu Katarzyny Gaertner Żeglując w dobry czas oraz w filmie Romana Załuskiego Och Karol. Pochodząca z tego filmu piosenka Baw mnie, zaśpiewana wraz z Sewerynem Krajewskim, została kolejnym przebojem. Rok 1986 to kolejna płyta, zatytułowana Urszula 3. Rok ten to również kolejny film - tym razem Urszula wystąpiła w telewizyjnym serialu kryminalnym Pawła Karpińskiego Na kłopoty Bednarski. W życiu osobistym był to dla Urszuli ważny rok. Poznała swojego przyszłego męża - Stanisława Zybowskiego. W lutym 1987 Urszula ruszyła w trasę koncertową po USA. Ważniejsze występy to: Beacon Theatre na Brodway'u, Red Parrot (znana dyskoteka na Manhattanie), polonijny klub Polonez w Chicago, Cardinale Club, a także uczelnie w takich miastach jak Filadelfia, Waszyngton, Detroit, Chicago, Nowy Jork, Boston. Również w tym roku urodził się syn Urszuli i Stanisława Zybowskiego - Piotr. W roku 1988 Urszula powróciła z USA przywożąc ze sobą datowaną na rok 1989 pierwszą polską płytę kompaktową z muzyką rozrywkową - The Best of Urszula & Budka Suflera wydaną przez Rock Studio z Nowego Jorku. Po powrocie Urszuli do kraju ukazała się jej ostatnia płyta analogowa, a zarazem pierwsza nagrywana bez udziału zespołu Budka Suflera - Czwarty raz. Producentem nagrań został Stanisław Zybowski. Na tej płycie Urszula po raz pierwszy zaśpiewała własne teksty. W tym samym roku wzięła udział w nagraniu płyty zespołu Klincz. W roku 1989 Urszula wystąpiła podczas koncertu Polska Promocja na Międzynarodowym Festiwalu Piosenki w Sopocie z nowym zespołem Jumbo, którego liderem był Stanisław Zybowski. Lata 1990-1994 Urszula spędziła w Stanach Zjednoczonych, gdzie koncertowała dla publiczności polskiej i amerykańskiej. W tym czasie ukazały się jej kolejne płyty: Urszula & Jumbo (1992), Budka Suflera & Urszula - Best of... (1992) oraz wydana z okazji jubileuszu dziesięciolecia działalności artystycznej Greatest hits of Urszula (1992).

TRACKLIST:
01. Fatamorgana [03:43]
02. Bogowie i demony [04:32]
03. Luz - blues w niebie same dziury [04:28]
04. Totalna hipnoza [04:44]
05. Michelle ma belle [04:16]
06. Dmuchawce latawce wiatr [05:31]
07. Malinowy król [05:07]
08. Podwórkowa kalkomania [05:24]
09. Wielki odlot [04:48]
10. Szał sezonowej mody [05:11]
11. Ile masz lat [04:25]
12. Kto zamiast mnie [05:09]
13. Mój Lublin [00:44]
14. Temat Bożeny [06:27]

» Pokaż Sumę Kontrolną... «
Marcel Woods. " />Marcel Woods przyszedł na świat jako Marcel Scheffers. Nigdy nie zdradził dlaczego zmienił ksywe, ale nie to jest najważniejsze w jego biografii. Pierwszym prawdziwym sukcesem Marcela, który odnotował zmysł wszędobylskich zachodnich reporterów był 'De Bom' wydany w 2001 roku. Ten kawałek dzięki powiewowi świeżości jaki wprowadzał do świata muzyki, niczym błyskawica zaatakował szczyty list przebojów w Europie zachodniej. Co więcej prawdziwym ewenementem okazała się jego wielka popularność w USA, Chinach, Korei, Japonii, Hiszpanii i Meksyku. Idący za ciosem Marcel Woods postanowił skupić się na działalności producenckiej. Charakterystycznym elementem jego produkcji jest undergroundowy klimat, który łatwo połączyć z muzycznymi początkami artysty, a mianowicie grywanymi przez niego w latach 90'tych na wpół legalnymi imprezami na przedmieściach wielkich miast holenderskich. Choć w wywiadach, których podobno nie lubi, często podkreśla iż nie lubi remixów, ma ich na swom koncie blisko 50. Wśród nich znaleźć można różnorodne, niemal kontrastowe, produkcje jak te zremixowane na album 'Top 40 act' DJ Sammy'ego, czy 'Strange Morning In December' Reeloop'a.

Od 2002 roku Marcel Woods współpracuje z ID&T. Pierwszym zadaniem Holendra było zremixowanie hymnu Sensation 2002, Który okazał się strzałem w dziesiątkę zyskując przychylność publiczności. Jako DJ'owi związanemu z tak wielkim koncernem Marcelowi trafiła się okazja zremixowania serii hardtrance'owych kompilacji, które nie schodząc z półek sklepów, doczekały się już pięciu edycji. Od pierwszych miesięcy 2005 roku Woods wydaje swoje produkcje w wytwórni 'Be Your Self Music', która pracuje z wąską grupą artystów, do której zaliczają się: Marco V, Rank 1, Ronald Van Gelderen, Paul van Dyk, Svenson i Benjamin Bates. Ten swoisty hołd dla jego twórczości i potwierdzenie lat pracy podniósł i tak wysoki prestiż Marcela na arenie międzynarodowej. Jego DJ'skie sety rozpowszechniane również poprzez internet przyczyniły się do błyskawicznie rosnącej popularności artysty. Wraz z Eric'iem Morilo, Woods należy do najszybciej bijących się w górę na drabinie popularności Dutch DJ Awards list, czyli holenderskiej listy najpopularniejszych DJ'ów. Równie dobrze Marcel radzi sobie w rankingu DJ Maga. Przy czym warto wspomnieć motto, którym kieruje się Marcel "Jestem w tym dlatego, że kocham muzykę, nie światła reflektorów". Jako DJ i producent radzi sobie na tyle dobrze, iż postanowił sprawdzić się na poletku wydawniczym. w ubiegłym roku wystartował firmowany jego nazwiskiem label Rytmic Records, który zrzeszając wielu mniejszych ceniących swoją indywidualność artystów jak Walt & Feliz, Showtek i DJ Duro.

Dzięki preferowanemu przez Marcel'a hardtrance'owemu stylowi zdobywając serca Holendrów zyskał szeroką popularność w całej Europie. Przyczyny takiego stanu rzeczy dopatrywać się można w niesamowitym wręcz technicznym opanowaniu i wykształconemu przez lata stylowi. Trzeba też podkreślić, iż muzyczna ewolucja Marcela idealnie zgrywa się z nastrojami i gustami jego rodaków. Marcel ma również na swoim koncie uznawany za gienialny w niektórych kręgach cover starusieńkiego zespołu ABBA. 'Lay All Your Love On Me', bo o ten utwór chodzi, szczególnie ciepło został przyjęty w Stanach Zjednoczonych, podobnie jak projket MDC, który realizował z Sunny'm Trumpets'em przy udziale labela Strictly Rhythm.

Jego wieloletnia praktyka jako DJ związana jest z licznymi projektami, które tworzył ze znanymi producentami z całej Europy. Frequence to duet tworzony przez Marcela i znanego producenta Yves'a DeRuyter'a. Sporo lat pracy Marcel poswięcił na działalność z niejakim Waltem, z którym tworzył Double Unit, Woody Rivers i Methods Of Mayhem. Do szerokiej gamy wspólpracowników Woods'a zaliczyć można jeszcze Jom'a (MDC), S.H.O.K.K.'a (Woodshokk) czy DJ Zanyi Nexus (virus). Choć sporo czasu spędza w swoim supernowoczesnym studio nagraniowym w Eindhoven regularnie odwiedza największe festiwale muzyczne i udziela się w radio. Lata pracy to występy na Mayday, Sensation White i Black, Defcon 1, Aquabest, Antwerp is Burning, Trance Energy czy Mysteryland. Równocześnie jest residentem klubu Zino, cieszącego się dużą popularnością wśród Holendrów.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katowicetaxi.pev.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : lato-kazimierz przerwa-tetmajer
     : lato 2007 Pogoda długoterminowa
     : Lato 2000-tekst piosenki
     : lato but waw pl
     : Lato muminków-płyta z Muzyka
     : lato tapety na pulpit komputera darmowe
     : lato polskie jeziora zdjęcia
     : lato piosenki Teksty
     : lato buty na koturnach
     : lato suchy trawnik
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT