Strona główna
  lampka rezerwy Rover 200

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Jak oceniacie swoje samochody?. " />Moj pierwszy samochod to rover 200 3d 1.4 8v 75 koni. Rocznik 98. Przejechałem tym autem jakies 3000 km i skasowałem w pojedynku z tirem. Dobrze go wspominam. Jedziłem nim tylko 2 miesiace wiec nic nie zdazyło sie zepsuc. Miał fajna sportowa sylwetke i przyjemne przestronne wnetrze. We czworke mozna było spokonie wyskoczyc na biwak pod domki czy namiot. Był cakiem dobrze poskładany i robił wrazenie solidnego. Zawieszenie miał dosc sprezyste i switenie sie trzymał zakretów ale jazda nim nie była meczaca. Miał tez dobry układ kierowniczy ktory pozwalał recyzyjnie go kierowac. Spalanie w miescie wynosiło 7.5L. Jedyna wada jak zauwazyłem to kiepskie hamulce. Dodatkwo musiałem wyciagnac bezpiecznik od abs bo robiło sie jakies zwarcie i auto nie chciało w ogole hamowac. Kiepski hamulce oraz starte opony przyczyniły sie do tego ze nie uniknałem wypadku i skasowałem go na amen( nie ze swojej winy).
Obecnie od dwoch miesiecy jezdze golfem IV 3d 1.4 16v 75 koni z 2003r. Do tej pory zrobiłem nim 3300km. Jest to bardzo solidny i dobrze wykonany samochod. Ma wiele rzeczy ktore mnie zaskoczyły jak na auto tej klasy. Np. swiateła przy lusterach w osłonach przeciwsłonecznych czy dwie lampki z tyłu dla obu pasazerów. Jest bardzo poukładany i wysztko jest w nim przemyslane. Na wielofunkcyjnym komputerze pokładowym pokazuja sie takie komendy jak: please refuel-gdy jest rezerwa i brakuje paliwa czy boot space open-gdy niedomknieta jest klapa bagaznika. Ma wmontowane halogeny przeciwmgłowe w głowny przedni klosz a szyby domykaja sie kiedy wsadzi sie i przekreci kluczyk w drzwiach. Wszytko jest typowo po niemiecku. Porzadek to głowna idea tego auta. Samochod ma wpaniałe zawieszenie, hamulce, układ kierwowniczy i skrzynie biegów. Auto swietnie trzyma sie drogi i doskonale resoruje. Zawiecha jest dosc kompromisowa ale nawet w trudnych sytuacjach cie nie zawiedzie. Pozycja za kierwonica idealna i wygodna a kubełkowe siedzenie w mojej wersji swietnie trzymaja na zakretach. Ostatnio byłem na szkoleniu koło Konina. 410km w jedna strone. Zatrzymałem sie tylko raz aby sie załatwic a tak zero zmeczenia czy jakis dolegliwosci.
Wady. Jest ich troche. Przede wszytskim silnik 1.4 16v jest taki sobie. Ma charakterystyke jak 8v. Ogolnie auto jest przymulone ale na trasie sobie radzi. Po wyzej 100km/h silnik zaczyna mocno hałasowac co denerwuje. Takze słychac mocno opływajacy wiatr wiec aerodynamika nie jest jego dobra strona. Silnik tez jest paliwozerny. Nie cisne go ostro a po miescie pali mi 8.2 litra. Na trasie jadac 120 mozna uzyskac 7L. Na pewno wpływ na to maja duze koła 16" i szerokie gumy 205. Istotna wada tez jest bardzo mała ilosc miejsca z tyłu. Auto jest wieksze niz rover 200 a jest w nim ciasniej. Pomimo wszelkich niedociagniec lubie go choc chetnie bym go zamienił na civic 1.4 16v 90 koni z zego samego roku.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alpsbierun.opx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Land Rover Freelander jakie oleje i gdzie
     : land rover discovery recalls
     : Land Rover Discovery Hse
     : Land Rover Discovery 300tdi
     : Land Rover Discovery CO2
     : Land Rover Freelander 18i
     : lampy przód Rover 600
     : lampy soczewkowe ROVER 420
     : Land Rover Freelander Parts
     : Land Rover istrukcja obsługi
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT