kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Czy policja ma prawo sprawdzić komputer?. Krzyq - generalnie masz rację, ale błądzisz w istotnych szczegółach.
1. Zawsze możesz wykonać kopię zapasową. Dlaczego? Ano dlatego, że postanowienia umowne sprzeczne z polskim prawem są z mocy tego prawa nieważne - m-soft może sobie wsadzić te swoje zapisy licencyjne.
2. usus furtus Wink czyli krótkotrwały zabór mienia obowiązuje nadal, tak jak został wymyślony 2000 lat temu. Zamknięto tylko furtkę zawodowym złodziejom. Czyli, jak weźmiesz BMW sąsiada, który zostawił kluczyki, to jest usus furtus, a jak użyjesz łamaka i skanera to jest zwykłe złodziejstwo.
3. Mylisz się. Na prywatce - o czym już pisałem - możesz puszczać muzykę w ramach dozw. użytku pryw. Jeden warunek - musi to być impreza zamknięta, niedostępna dla przypadkowych osób, a DJ musi grać za darmo ze swoich płyt.
Mam nadzieję, że rozwiałem Twoje wątpliwości Smile Blokada skrzyni biegów w MKIII gti 16v. jezli chodzi o takie wlaczanie biegow pod maska to w zasadzie mozna to zrobic w dowolnym golfie bo oddzielic lewarek zmiany biegow od ciegl wodzikow skrzyni ssprowadza sie doslownie do odlaczenia 1 "drutu".... robiac to mozesz wlaczyc wowczas dowolny bieg trwac to moze jakies 5 min. tą metodą możemy tłumaczyć tak - da się ukraść każde auto bo łamakiem złamię stacyjke i n ahol, odepnę łacznik zmiany biegów wrzucę 3 te z pjadę, a jak to i to się nie da to olej pod koła na lawete lub cięzarówkę ze skrzynią wciągarką i jazda. Wiesz - każde zabezpieczenie jest dobre kwestia jak dobrze jest przygotowany złodziej i jak bardzo chce twoje auto mieć.
[ Dodano: Czw Lip 13, 2006 9:27 pm ] chłopaki z policji mówili mi że kiedy zlapali gości co mieli ze sobą kompa z wiązką od BMW - i co mesz mieć alramy multilocki i inne bajery - jeśli nastawiają się an auto to sobie mozesz zabezpiecać. W miejscowości obok mojej facet na noc zdejmowął kierę - przyszli z własną i auto pojechało. E 36 skradziono. Działa tylko na samopoczucie. Postaw u mnie samochód, a bez większych problemów zczytam kod Twojego immobilisera + algorytm zmieniający i już nie ma immobilisera. Tzn. jest, ale już i ja mam do niego dostęp.
To niezły z Ciebie Mc Gywer
Z czego chcesz czytać ten kod... z samego samochodu (komputera, sterowania immobiliserem) czy z kluczyka ??? Zaraz będę wiedział czy masz o tym pojęcie...
Nie chcę się kłócić bo nie znam dokładnie fabrycznego zabezpieczenia w E36 ale np. w ostatnich E34 na zamówienie po czerwcu '94 i we wszystkich E39 jest nowy typ kluczyka z immobiliserem i centralnym zamkiem który jest bardzo trudny do pokonania. Nie zczytasz go na biegu... Powiem więcej... nie znam nikogo w Warszawie kto potrafiłby to zrobić. Same drzwi wiadomo otworzą z łamaka w parę sekund ale nie odpalą samochodu z marszu.
Jeśli zgubimy klucz i chcemy dorobić nowy musimy udać się do ASO BMW z papierami. Na sam klucz trzeba czekać ok 1 tygodnia ponieważ programowany jest w Niemczech po numerze karoserii.
Oczywiście mimo to, że system nowego klucza który akurat mam u siebie jest bardzo trudny do sforsowania dołożyłem do tego w swojej Becie patent który jest mało znany i ogłupi ewentualnego amatora TDS' ów Jak otworzyć drzwi, już mi ręce opadają. Ale tak w ogóle to dziwne że zablokowały się tylko tylne drzwi powinny się zablokować wszystkie
Reszta zamków chodzi prawidłowo czyli się rygluje i odryglowuje, chodzi o to że te neiszczęśne drzwi były zaryglowane tak jak wszystkie ale widocznei w tym czasie wysiadł siłownik i reszta drzwi otwożyła się normalnie a te już były martwe. O jakich kluczykach piszesz??, gdzie ten kluczyk włożyć w tylne drzwi, mam taki kluczyk bez plastiku ale on jest dla serwisu i nie można nim otwożyć bagażnika i schowka
Więc jak się centralny zarygluje to nawet nie masz co dobierać do zamka bo i tak nie puści
wiem to samo powiedział mi znajomy co zajmuje sie zamkami, twierdzi że zaryglowane drzwi w BMW są nie do sforsowania, poprostu nie da sie ich otwożyć bo jest tam jakaś zapadka która fizycznie rozłącza zamek z klamkami, łamak we wkładkę od zamka też nic nie da bo podobno wkładka będzie się obracać w jakiejś gumowej tulejce. Czyli utrudnienie spore dla złodzieja bo albo drzwi musi wyłamać łomem albo wbijać się przez okno. Dodatkowo ryglowanie odcina zapłon tak pisze w instrukcji (E46) zabezpieczenie przed wlamaniem zaslepka zamka. Witam!!
jestem nowy na forum ,
kupilem bmw e46 touring lifting.
Oczywiscie mam dylemat zabezpieczenia auta.
Alarm juz wybralem (oczywiscie korzystajac z forum , efektem czego byl zakup seo perf.). Problem w tym ze alarmy przystosowane do konkretnego typu auta sa dezaktywowane z pilota badz kluczykiem z zamka drzwi. A zamek drzwi (bez immob.) nie rozpozna czy zlodziej ma prawdziwy kluczyk czy tzw lamak. Zamowilem od znajomego z Angli zaslepke zamka. Zamek z drzwi zostanie zdemontowany a na jego miejsce bedzie zamontowana zaslepka , taka jak jest normalnie w prawych drzwiach.
Jakie jest wasze zdanie, czy warto zakladac takie zaslepki?
bo mysle ze warto
jezeli ktos bedzie chcial to mam na zbyciu takie zaslepki oryginalne bmw [e39] pomocy alarm. Dodajac do mojego wczesniejszego postu:
Alarm oryginalnyw BMW ma to do siebie ze jezeli otworzy sie drzwi kluczykiem bez immobilajzera ( czytaj byle jakim srubokretem lub lamakiem) to alarm sie dezaktywuje i zlodziej siedzi sobie w najlepsze w srodku samochodu.
A wiec gdybym zostawil taka sytuacje jak jest teraz. Otworzenie samochodu przy pomocy zamka w drzwiach dezaktywuje mi alarm fabryczny i alarm dodatkowy co jest kompletnie bez sensu bo moge rownie dobrze tego alarmu nie miec.
Co zrobic - samochod mam rozgrzebany i pomysly sie skonczyly oprocz zaslepiania zamokow ale to bez sensu.
pozdrowienia E-39 - Fabryczny alarm - jest li go nie ma? this is the ques. Nawet, jeżeli pilot nie działa to zamykając z klucza alarm się uzbraja. NIESTETY jeżeli otwierasz kluczem drzwi to również rozbrajasz alarm. I jeżeli ktoś Ci otworzy drzwi łamakiem to alarm nie zadziała. I taki to alarm.
to nie jest takie oczywiste. W audi mam czujniki obok bebenkow zamka i jesli ktos otwiera kluczem oryginalnym to alarm sie wylacza ale jesli sie ma dorobiony kluczyk (bez immo w srodku) lub po prostu łamie sie zamek to centralny niereaguje a alarm pozostaje uzbrojony!! I podejrzewam (nie rozbierałem) ze w BMW jest podobnie, bo jesli alarm mialby sie wylaczyc po impulsie z centralnego (czyli obrót zamka w drzwiach, nawet silowy) to bylaby to niezla poracha Sprawa kradzieży. zostawilem swoje 13 letnie BMW pod wydzialem komunikacji i poszedlem je rejestrowac. Nie bylo mnie okolo godziny. Gdy wrocilem mialem rozwalony zamek drzwi kierowcy i pekniety łamak ktory utknal w s stacyjce. W ASO okazalo sie ze zostal uszkodzony takze silownik centralnego zamka. Koszt naprawy ponad 2000 zl.
Wiec jesli wlamali sie do tak starego auta to co dopiero do E39.
Wiadomo ze trzeba naprawde uwazac na BMW. Ale to tez swiadczy o tym jaka to pozadana marka. cos za cos....... E46 2002. Kontynuując wątek fabrycznego/oryginalnego alarmu w e46, chciałbym zamontować sobie powiadomienie SMS - Albatross (o którym była niedawno mowa: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=55312).
Czy wiecie skąd można "pobrać" sygnał, że załączył się alarm?
Myślałem o syrence, która na pewno dostaje jakąś informacje od centralki. Pytanie tylko czy nie jest to przypadkiem "transmisja cyfrowa"
W ostateczności można dołożyć alarm np. SEO Perfect (podobno ma konkretny program dla e46 i dobrze zamontowany działa w miarę stabilnie). Obawiam się jednak, że SEO będzie się rozbrajało w momencie otwarcia drzwi kluczem, co traci sens (wiadomo - łamak w zamek i po alarmie ).
Czy ktoś z Was próbował rozwiązania z dodatkowym alarmem w e46?
Jeśli tak, to może macie jakieś rekomendacje?
btw. Czy syrena oryginalnego alarmu ma własne zasilanie?
- co się stanie gdy złodziej dokona zwarcia na aku. ? - będzie dalej wyło...albo raczej "pikało"?
nie chciałem tego sprawdzać empirycznie.. ZAKAZ MONTAŻU NIEKTÓRYCH UŻYWANYCH CZĘŚCI. tylko ze druga strona medalu jest taka ze stare bmw np. e34 e32 sa czesto kradzione a pozniej trafiaja pociete na "szroty"
mi wlamali sie do samochodu ale nie odjechali bo lamak pekl w stacyjce. Ta przyjemnosc kosztowala mni ponad 2000 zł w ASO: zamek, stacyjka, silownik centralnego zamk......
i dlatego nie patrze przychylnym okiem na szroty. Kradzieze. W ciagu 4 lat posiadania ostatniego samochodu BMW 520i 54V E34 - trzy razy usiłowano mi ten sprzęt buchnąć. Pierwszy przypadek w Wa-wie Jankach - cwaniak otworzył klapę od spodu (pisałem już o tym przy okazji problemu z linką), ale głupek nie przewidział alarmu i tego, że ja już wychodziłem z H-marketu. Drugi raz - Puck, małe miasto na Pomorzu, moja Betty z całkowicie obca rejestracją (uwaga nad morzem zwijają samochody przyjezdnym) stała sobie całą noc na parkingu pensjonatu... O 5 nad ranem jednemu z gości zebrało się na wyjazd do domu... i chwała mu za to, bo spłoszył typów, którzy zdążyli przepiłować dwie kłudki w bramie i dorwali sie do zamka mojego samochodu... Trzeci raz - potężna ulewa w Łodzi, jadę do szpitala w odwiedziny, nie ma parkinkgu strzeżonego, zostawiam BMW pod oknem szpitala, z którego będę mógł kontrolować sytuację. Nie wiem jak to się stało (w którym momencie.. może zaraz jak zostawiłem BMW i jeszcze nie zdążyłem dojść do szpitala), ale jak przyszedłem zamek rozwalony, w stacyjce łamak... Glina przyjechała po 1,5h PÓŁTOREJ GODZINY!!!, papierkowa robota i wszystko w tym temacie. A ha powiedzieli, że właśnie przed chwilą odjechało autko tej samej marki z pod centrum handlowego M1, i gratulują mi dobrego zabezpieczenia... Jeśli kupujesz BMW, to Będziesz Miał Wydatki (Zabezpieczenia, parkingi, ubezpieczenia, naprawy, ETC..) ale ja kocham te samochody...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|