kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Ceny ładowaczy czołowych!!. Stoll ROBUST F-30 HDPM
cena bez montarzu netto
rama 4700,00 Euro
Joystick 1020,00 Euro
3 sekcja z rozdzielaczem 500,00 Euro
Hydro-Fix 360,00 Euro
Comfort-Drive 450,00 Euro
Ceny Zetor Trac-Lift do PROXIMY
Trac-Lift 100-14000 zł
Trac-Lift 220-18000 zł
do FORTERRY
Trac-Lift 260-18000 zł
Ładowacz czołowy SIPMA:
T-800- 9 638zł (cena dotyczy samej ramy)
T-426- 11 285zł (cena dotyczy samej ramy)
wyposażenie do T-800 i T-426:
3-sekcyjny rodzielacz hyfrauliczny- 2 684zł
joystick- 3 501zł
podpora kpl.- 2 562zł
czerpak do mat. sypkich (do T-800) 1,2m.- 1 257zł
czerpak do mat. sypkich (do T-800) 1,8m.- 1 793zł
czerpak do mat. sypkich (do T-426) 1,5m.- 1 379zł
czerpak do mat. sypkich (do T-426) 1,8m.- 1 793zł
chwytak bel- 4 636zł
czerpak do obornika- 3 538zł
widły do obornika i bel- 1 964zł
widły do palet przesuwne- 2 684zł
przeciwwaga- 732zł.
JOHN DEERE Sp. z o.o.
model montaż do ciągników cena netto EURO
533 5620, 5720, 5820 5 133
583 6010 - 6310, 6020 - 6220 5 573
633 6120 - 6420 5 935
663 6520, 6620 7 211
Użytkownik Balzak edytował ten post 22 October 2007 - 16:19
Powód edycji Dodnie danych Jakie macie maszyny rolnicze,ile posiadacie hektarów i jaka macie hodowle.. ja posiadam 200ha w województwie mazowieckim
maszyny jakie mam do obróbki to:
df agrofarm 100
fendt 312 vario
zetor 5340 + ładowacz czołowy zetor trac lift 220
ursus c-360 - do prac w gospodarstwie
pługi to:
2x overum 4 skibowy obrotowy
kobuz 4 skibowy
agregat 3,20
agregat uprawowo siewny unia famarol 3m + siewnik z famarolu
opryskiwacz krukowiak 600l
siewkę do nawozów 600l z uni brzeg
prasę rolującą unia famarol
kombajn bizon zo-56 -ale doradźcie na jaki zmienić
kosiarkę dyskową 3m
sieczkarnie do kukurydzy samobieżną claas
zgrabiarkę claas
przewracarkę claas
2x przyczepy z metaltechu 8t
przyczepa od stara 6t
owijarkę do bel sipma tekla
beczkę 4000l
talerzówkę 4m
a do tego ponad 100 sztuk bydła
Jakie macie maszyny rolnicze,ile posiadacie hektarów i jaka macie hodowle.. ja posiadam 200ha w województwie mazowieckim
maszyny jakie mam do obróbki to:
df agrofarm 100
fendt 312 vario
zetor 5340 + ładowacz czołowy zetor trac lift 220
ursus c-360 - do prac w gospodarstwie
pługi to:
2x overum 4 skibowy obrotowy
kobuz 4 skibowy
agregat 3,20
agregat uprawowo siewny unia famarol 3m + siewnik z famarolu
opryskiwacz krukowiak 600l
siewkę do nawozów 600l z uni brzeg
prasę rolującą unia famarol
kombajn bizon zo-56 -ale doradźcie na jaki zmienić
kosiarkę dyskową 3m
sieczkarnie do kukurydzy samobieżną claas
zgrabiarkę claas
przewracarkę claas
2x przyczepy z metaltechu 8t
przyczepa od stara 6t
owijarkę do bel sipma tekla
beczkę 4000l
talerzówkę 4m
a do tego ponad 100 sztuk bydła
Sorki ale nigdy nie uwierzę:P Jednym Bizone nigdy nie obrobisz 200ha albo lejek i opryskiwacz za małe wrzyciu bys nieobrobił
zetor ladowacze TL Humpolec
100 220 260 i inne. bylem ostatni w fabryce w humpolcu i widzialem jak sie produkuje ladowacze TL i nie tylko produkuja tam ponad 40 modeli a nie tylko 100 220 260 ladowacze jest ich wiele od malutkich na sadowniczki tk zwane 50 do tych naj wiekszych
w humpolcu produkuja jeszcze ladowacze i osprzed do FENDA
Ladowacze Track Lifft podbijaja polski rynek co @ ciagnik kupowany jest z ladowaczem czolowym
Użytkownik Balzak edytował ten post 20 November 2007 - 18:36
Powód edycji Łączenie postów Demontaż ładowacza czołowego. Witam. Chciałem się zapytać jak zdemontować ładowacz czołowy TL 220 w Zetorze Proxima Plus 8541. Otóż ja zrobiłem tak. Ustawiłem tura na twardym i równym podłożu, postawiłem go na klapkach, wyrównałem ciśnienie w zaworach i odłączyłem szybko złączki. Zdjąłem blokady i powoli ruszyłem do tyłu. Ładowacz czołowy nawet nie drgnął. Próbowałem też ruszać gwałtownie żeby się ześlizgnął ale on nawet nie drgnął. Chciałbym się zapytać czy trzeba zrobić coś dodatkowego np. nabrać łyżkę piachu, lub przytrzymać Tura drugim ciągnikiem? Dodam, że tur jest nowy i jeszcze nie zdejmowany. Proszę o pomoc.
Demontaż ładowacza czołowego. Witam. Chciałem się zapytać jak zdemontować ładowacz czołowy TL 220 w Zetorze Proxima Plus 8541. Otóż ja zrobiłem tak. Ustawiłem tura na twardym i równym podłożu, postawiłem go na klapkach, wyrównałem ciśnienie w zaworach i odłączyłem szybko złączki. Zdjąłem blokady i powoli ruszyłem do tyłu. Ładowacz czołowy nawet nie drgnął. Próbowałem też ruszać gwałtownie żeby się ześlizgnął ale on nawet nie drgnął. Chciałbym się zapytać czy trzeba zrobić coś dodatkowego np. nabrać łyżkę piachu, lub przytrzymać Tura drugim ciągnikiem? Dodam, że tur jest nowy i jeszcze nie zdejmowany. Proszę o pomoc.
Zrobiłem tak jak na instrukcji i tak jak opisałem wyżej nic.
Proxima vs. Proxima plus
co wybrac ?. Jeszcze nad tym Pronarem to moglibyśmy się zastanowić, ale droższe ciągniki jak NH czy JD itd. odpadają. Ma być coś tańszego do załadunku paszy w paszowóz, babrania się w oborniku itd. Sam bym chciał JD z ładowaczem ( jest chyba jeszcze ta promocja ), ale tata stwierdził, że są za drogie. A jeszcze musimy kupić wóz paszowy. Wraz z Zetorem Proximą ( z rewersem ) i ładowaczem czołowym Zetora 220 będzie to wydatek rzędu 200tyś. Jak dla nas to już wystarczająca kwota. Gdyby było to na kredyt to można by pomyśleć nad czymś lepszym i droższym. My chcemy wziąć to na PROW ( co pewnie i tak się nie uda :angry: ), więc wyciągnąć z kieszeni 200tyś. to już nie jest tak łatwo.
proxima 8441 w jakim ładowaczu będzie najbardziej efektywna?. Z tego co się orientuję to 100 nie ma samopoziomowania a 220 jest za duży.
A co do fabrycznej gwarancji to rzeczywiście obejmuje ona tylko czeskie ładowacze czołowe. Ale jest taki myk, ze jeśli dealer handluje również ładowaczami innej firmy to nie ma problemu i montują takie, jakby nie patrzył to dealer zobowiązany jest do zapewnienia wszelakich napraw w trakcie gwarancji i wtedy zaznacza w umowie że założony ładowacz innej firmy jest zgodny z danym ciągnikiem.
Ale to już z dealerem musisz się ugadywać, tam gdzie ja kupowałem swoja Forterrę mówili mi że jak coś to założyli by mi jaki chce z dostępnych na ten ciągnik
jakie posiadacie ładowacze
wasze ładowacze. Ja posiadam taki sprzęt:
ładowacze czołowe:tur 1 i trac lift 220
ładowacze przyczepiane: cyklop polski
i avanta 320s
Ładowarka marzeń :). większość ładowarek teleskopowych waży około 5-7t i mam moc jak nie większą to podobną do JD 5720
wiec jak byś takiej ładowarce włączyć psi chód, to na łące robiła by 4 a nie 2 ślady;) co dałoby chyba lepszy efekt od większych kół z tyłu u JD...
na dodatek mógłbyś na jakieś extremalne warunki zamontować bliźniaki :lol: , taniej by wyszły niż do ciągnika
heh może ktoś już takie historie przerabiał ;)
Wszystko się zgadza mav-zdaję sobie sprawę z mocy,wagi i reszty parametrów technicznych-tyle że niestety wszystko to bierze w łeb w starciu z Matką Naturą :)-czyt.podmokłymi,torfowymi łąkami-robię sianokiszonkę od paru ładnych lat i przez te parę lat udało mi się wyrobić "taktykę" działania-wiem już że podstawa to jak najwyższe (no i najszersze) opony -z jak najniższym ciśnieniem ,jak najniższa waga przyczep ,jak najkrótszy ładowacz czołowy (bardzo ważne-widzę co się dzieje z wynalazkami typu Proxima + TracLift 220)-koleiny po horyzont .Właściwie to mógłbym pokusić się o sporządzenie listy ciągników NAJGORZEJ nadających się do tego typu działań :)-z pewnością na pierwszym miejscu byłby 914 sąsiada z Turem 6 +przyczepa samochodowa na wysokociśnieniowych oponkach-co to bydlę narobiło kolein-historia.
Co do uciągu-no właśnie czy ktoś już próbował użytkować ładowarkę w takich warunkach ?Tyle że mówię o naprawdę mokrym terenie-wiem że paru gości z sąsiedniej wsi tacha ze sobą jakieś bale,deski aby gdzieś tam przejechać :)-poważnie-w jakimś tam miejscu budują z tego coś w rodzaju mostu który kładą na torfie-i tak się przeprawiają-u mnie na szczęście aż tak nie ma -ale wystarczająco aby nieraz się wkurzyć (szczególnie wesoło było dopóki nie miałem ciągnika 4*4)
John Deere. " />Deere & Company - amerykańskie przedsiębiorstwo założone w roku 1837 przez Johna Deere, kowala z Grand Detour, Illinois. Wszystkie produkty są sygnowane nazwą John Deere, która również stanowi synonim nazwy przedsiębiorstwa. Firma ta jest światowym liderem w technologii rolnej. Wśród innych produktów tej firmy są maszyny dla leśnictwa, maszyny budowlane i sprzęt do trawy i ziemi a od 2006 roku również systemy nawadniania w rolnictwie oraz dla krajobrazu i ogrodnictwa.
Inne marki grupy to Deere Power Systems (maszyny i silniki), Kemper (przystawki), SABO (spulchniarki i kosiarki do trawy) oraz Frontier (sprzęt do uprawy i pastwiska), PartsCountry i Vapor Matic (części zamiennych dla innych producentów).
Produkty John Deere posiadają charakterystyczne zielone i żółte kolory oraz logo skaczącego jelenia. Historia [edytuj] Kuźnia Johna Deere
W 1868 roku firma przybrała nazwę Deere & Company i ewoluowała z jednoosobowo prowadzonej kowalskiej kuźni do korporacji o światowym zasięgu. W latach 1956-1964 zyskała nowoczesną siedzibę, zaprojektowaną przez fińskiego architekta, Eero Saarinena. Dziś firma prowadzi działalność w ponad 130 krajach i zatrudnia blisko 47 000 pracowników. Jest to jedna z najstarszych firm przemysłowych w Stanach Zjednoczonych
Pierwszym produktem firmy był samooczyszczający się pług, wynaleziony przez Johna Deere'a w 1837. Innowacyjne rozwiązanie pozwoliło osadnikom na uprawę lepkiej, ciężkiej gleby amerykańskiej prerii i przekształcić ją w urodzajne pola uprawne. Ciągnik John Deere 6030
Po przejęciu Waterloo Gasoline Engine Company firma John Deere wkroczyła na rynek ciągników rolniczych i w 1923 przedstawiła pierwszy ciągnik sygnowany nazwą John Deere Model D. W 1956 Deere & Company przejęło niemiecką firmę Heinrich Lanz AG, której główny zakład w Mannheim, produkował legendarny ciągnik rolniczy Lanz Bulldog.
Deere & Company dzisiaj W 2006 roku Deere & Company zatrudnia około 47.000 osób w 27 krajach na całym świecie, w tym Stany Zjednoczone, Australia, Turcja, Kanada, Wielka Brytania, Chiny, Francja, Niemcy, Hiszpania, Włochy, Indie, Polska, Meksyk oraz wiele innych. Produkty oferowane w Polsce [edytuj] Kombajn zbożowy John Deere 9880STS
* Ciągniki rolnicze serii: 5M (70-100KM), 5R (80-100 KM), 6030(83-155 KM), 6030 Premium (110-155 KM), 7030 Premium (165-180 KM), 7030 Waterloo (190-220 KM), 8R i 8RT(225-345 KM) * Kombajny zbożowe: T, W, CWS * Sieczkarnie samojezdne 7050 * Prasy zwijające stałokomorowe i zmiennokomorowe * Kosiarki rolnicze * Ładowacze czołowe * Opryskiwacze * Kosiarki Ogrodowe, maszyny komunalne, silniki (DPS)
Jaki nowy ciągnik do 200tyś??. @kamil41 , Valtry jeszcze nie kupiłem , czekam na podpisanie umowy w ARiMR . Ostateczna cena Valtry N92 po negocjacji 03.10.08. wyniosła 48200 euro NETTO. Wyposażenie : przekładnia nawrotna z elektrohydraulicznym sterowaniem,24+24 biegi,sprzęgło na dżwigni zmiany biegów, 540/1000 obr/min. podnośnik 4000 kg. , wydatek pompy 73 litry/min. ,6 gniazd hydrauliki zewnętrznej i 1 wolnego spływu, zbiornik paliwa 220 litrów, ogumienie trelleborg (Pirelli) przód-420/70 R24; tył-520/70 R34,obciążniki przednie 10x40 kg. , układ hamulcowy 1,2 przewodowy , klimatyzacja,instalacja radiowa,żółta lampa ostrzegawcza,fotel pneumatyczny,podgrzewanie bloku silnika,reflektory robocze 4+4,reflektory robocze infolight,cięgła dolne hakowe2/3 kat. , sito wlewu paliwa,popielniczka,kolor srebrny metalizowany,wyłącznik start/stop WOM oraz sterowanie podnośnikiem na błotnikach,wyłącznik główny prądu w kabinie . Zastanawiam się jeszcze nad gaśnicą 4 kg.;regulatorem przepływu na złączu hydrauliki ; siedzeniem pasażera .
Oferta na DF Agrotron K 410 ,03.10.08.negocjacja przez telefon 47900 euro netto . Zbiornik paliwa 180 litrów;skrzynia 24/8 4 biegi x 3 półbiegi x polowe/szosowe;rewers elektro hydrauliczny;sprzęgło na dżwigni zmiany biegów;AMS-układ automatyczny sterowania przednim napendem i mech. różnicowym;podnośnik 6220 kg ( choć podobno podnosi tylko ok. 4000 kg.) ;wom 540/540eco/1000/1000eco (duży plus);6 wyjść hydrauliki;ogumienie przód-480/65R24, tył-540/65R34;klimatyzacja;fotel pneumatyczny;rolety;chłodzony schowek;szyberdach szklany;żółta lampa ostrzegawcza;dodatkowe halogeny;pneumatyka 1,2 obwodowa;instalacja radiowa;obciążniki przednie 10x40kg.Dodałbym jeszcze podgrzewane lusterka + 8 świateł pracy .
@quzar , ciągnik będzie pracował w gospodarstwie podobnym do twojego, dlatego po pracy w oborze stawiałem głównie na komfort pracy w polu tzn. bardzo dobry fotel operatora ,klimatyzacja , max ilość reflektorów roboczych (w sezonie żniwnym dużo pracy po zmroku ).
Odnośnie wyposażenia Valtry to takie chciałem mieć i to mi jest potrzebne. W Valtrze sam kompletujesz ciągnik taki jaki jest Tobie potrzebny, choć nie tak dokońca (np.możliwość wyboru tylko 2 prętkości WOM ).
Natomiast DF oprucz opon to wyp. standardowe , tak więc Valtra w "standardzie " tzn wersja HiTech będzie tańsza od mojej, np. lakier dodatkowo ok. 360 euro.
Jeszcz cena wyjściowa JD 6230 Premium 55000 euro netto , do negocjacji 2000-3000 euro maksymalnie i długi okres oczekiwania ok. 6 miesięcy , fabryka nie nadąża z produkcją , mam nadzieją że to nie odbije się na jakości , choć pewne jest to że na rynki tzw. wschodnie ciągniki są inne( jakość ) od tych sprzedawanyh np. w Niemczech . Ja mam ok. 120 km. do granicy i unas wielu rolników kupuje ciągniki w Niemczech. Niewiem jak z serwisem, ale napewno po negocjacji ciągnik 140 KM wychodzi ok. 20% taniej jak w Polsce. Agromix Rojęczyn sprzedaje tylko JD z Niemiec. Kolega kupuje tylko u nich ( 5 sztuk ) bardzo mała awartyjność .
Valtra N 92 to ciągnik doskonale pasujący do ładowacza czołowego . Zwrotny bardzo dobra widoczność dzięki dużej szybie przedniej ( w DF ta widoczność jest mniejsza , jeżdziłem Valtrom ,DF,i JD) dobra widoczność na boki , wysoki wydatek pompy , ładowacze montowane w fabryce , bardzo poręczne sterowanie na podłokietniku .
Sam chciałem założyć ładowacz ale narazie są inne pilniejsze sprawy do zrobienia.
Cena katalogowa ładowacza V 45 (wys podnoszenia 3.50 m;udżwig 2300 kg.) z osprzętem OK. 35000 zł netto , bez osprzętu 25000 zł netto . Obciążniki na tył będom potrzebne .Może będom gratis.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|