Strona główna
  łączenie profili zamkniętych

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Mobilne gg na W300i. Mam problem ponieważ ściągnąłem mogilne gg ze strony gadugadu i ustawiłem połączenie przez internet GPRS (instrukcja była na orane.pl, stronie mojego operatora). Podczas gdy włączam mobilne gg na komórce informuje mnie aby sprawdził czy nie jest aktywny profil WAP. Jak już wyżej mówiłem używam internet GPRS. Następnie ładuje się do 8% i po 10 sekundach mówi mi że nie może się połączyć z internetem i że gadugadu zostanie zamknięte. Co mam zrobić aby GG działało mi na moim fonie??? Internet ustawiłem tak jak na stronie operatora.

Feilcja po 90.000.

Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki napisał(a):


jeśli to 1.6


No tak - zapomniałem, to jest 1.3 MPI.


w 1.3 jest to jakby w drugą stronę - jeśli się uwali to ustrojstwo to
obieg cieczy jest cały czas otwarty więc tu nie ma problemu.


Temat termostatu mam już załatwiony, stosuję przerobiony zamiennik prod.
Vernet, od Favoritki.


pasek klinowy.


Wymieniony.


sprawdzić całą przekładnie od lewarka do skrzyni - często gumowe tuleje
się wyrabiają (są na wierzchu niczym nie osłonięte).  biegi wchodzą, ale
nie tak ładnie, po wymianie działają jak tralala

nie wiem który rocznik, ale na twoim miejscu sprawdziłbym stan tylnych
nadkoli od wewnątrz - zwłaszcza na łączeniu z płytą podłogową bagażnika
i ewentualnie zabezpieczył przed korozją.


2000, z zewnątrz jest tam OK, a od spodu nie przyglądałem się
specjalnie, ale dzięki za zwrócenie uwagi.

W ogóle - byłby sens zrobić konserwację profili zamkniętych, choćby
tylko płyty podłogowej ?


Feilcja po 90.000. Pe@o2.pl pisze:


W ogóle - byłby sens zrobić konserwację profili zamkniętych, choćby
tylko płyty podłogowej ?


póki nic się nie dzieje to jest jak najbardziej sens.
ja żałuję że tego nie zrobiłem ...
mój rocznik to 99 i po tej jakże łagodnej zimie zaczęły mi purchle
wyłazić grrrrrrrrrr
nie wiem co oni spieprzyli w tej felici, ale nic tam z blachy się nie
sypie, tylko tylne nadkola, łączenie progów z nadkolami z tyłu i klapa
bagażnika ... jego mać, a takie fajne samochodziki i mogłyby jeździć
dużo dłużej.


zwój z profilu szesciokątnego.
Dzięki ale jest to sposób który opisuję wcześniejtroche podobny  i do którego
sam doszedłem . Spróbuj taką sprężynę narysować z profilu szećiokąta
Połaczenie
obrócownych połowek sześciokątnego pręta nie pasują do siebie przekroje.
Pomyślcie nad tym bo sprężynę z drutu okrągłego każdy chyba potrafi już
narysować. Pozdrawiam

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


 Dziękuje nie zdążyliście, poradziłem sobie. Zadnego kopiowania połowek tourusa
tylko wyciąganie  profilu zamknietego obojetnie jakiego kształtu wzdłuz
ścieżki. Pozdrawiam


bluetooth wbudowany a bluetooth pod usb - roznica.


Witam,
Jaka jest roznica miedzy bluetoothem wbudowanym w notebooka a
podlanczanym  pod usb?


Mogą być one wykonane w różnych standardach. Nadajnik BT 1.2 jest
generalnie nieco lepszy (lepiej radzi sobie z zakłóceniami od WIFi) i
pozwala na szybsze łączenie. Jednak żeby wykorzystać jego zalety, to
podpięte do niego urządzenie też powinno umieć pracować w tym
standardzie. Poza tym dość istotna jest ilość zaimplementowanych
profili - to od nich zależy, czy np. zewnętrzna słuchaweczka BT zechce
pracować ze Skypem,  czy z poziomu telefonu będzie można przeglądać
pliki na komputerze albo czy można będzie słuchać muzyki w stereo
nadawanej z peceta. Niekiedy zdarza się, że pomimo spełnienia
teoretycznych wymagań urządzenia nie chcą ze sobą rozmawiać - cóż,
niestety implementacje BT różnią się w zależności od producenta
urządzenia, jako że nie jest to jeszcze standard zamknięty. Piszę o tym
wszystkim, bo właśnie przebrnąłem (no, prawie) przez zawiłości łączenia
Nokii 9500 z rozmaitymi słuchaweczkami BT i z PC-tem ;-).


przegrałem bitwę ale nie cała wojnę jeszcze....


bloodwampi@poczta.onet.pl wrote:

tylko jak ona się tam
dostaje??? w wakacje konserwowałem cała podłogę, dokładnie uszczelniłem
połączenie progów pod drzwiami. hmm, nie mam pojecia co mogę jeszcz spr!
ktoś
moja zona mówi mi "wywierć małą dziurkę w podłodze tak jak ci wielu juz
doradzało i
bedzie w porzadku!". ja jednak uważam ze jest to tylko półsrodek, wrecz
ostateczność!
jeśli ktoś ma jeszcze jakies chociaz drobniutki pomysły w tej sprawie to z


góry

Czesc.
Jakbym słyszal swoja zone. Ha,ha.
Piszesz, ze zakonserwowales dokladnie cala podloga.  Moze zakonserwowales
ja za dokladnie.  Nadwozia w autach i profile zamkniete sa konstruowane
tak, zeby woda mogla z nich wyplynac, jesli juz sie do nich dostanie.
Zawsze od spodu w progach, podluznicach, slupkach, pasach podokiennych itp
sa porobione fabrycznie otwory do odplywu wody.  A ludziska bardzo czesto
robiac samodzielnie konserwacje zalepiaja te otwory. W efekcie woda
zamiast na ziemie trafia gdzie indziej. Moze tak jest u ciebie wlasnie.
**************************************************
Wiadomosc wyslana z bramki WWW -NEWS
znajdujacej sie na stronie www.garbusy.org.pl


środki antykorozyjne.


Zima zbliża się dużymi krokami. czas pomyśleć o konserwacji.
Czym najlepeij zakonserwować spód i profile zamknięte oraz co jest
najlepsze do
zalepienia ewentualnych dziurek???????
i gdzie można kupić takie środki i materiały??????
dzięki za odpowiedzi
miłego konserwowania.


fabry: unikor  - tym mozesz pomalwoac podloge odsrodka i na to
chlorokauczuk.

od spodu  i nadkola/blotniki najlepiej barankiem  i na to jakas zwykla
farba - moze byc chlorokauczuk.
do profili wosk lub fluidol
a zalepic dziurki mozna masa uszczelniajaca bola - takie cos sie stosuje do
uszczelnienie laczenia blach w nocyh autach.

powodzenia
klocek


konserwacja.
Witam
Będę sie zabierał, za konserwacje maluszka(podłoga, nadkoła i wszystko
co konieczne. Chciałbym się dowiedzie o jakieś dobre sposoby trwałej
konserwaji techniki, konkretne preparaty itp. Gdyż standard jaki
oferują zakłady czyli bit-gum na podładzie z mini na niewiele się
zdaje.
Proszę o radę!!
Pozdrawiam


Przede wszystkim profile zamknięte. Preparat Fluidol lub podobny. Najlepiej na
gorąco. Korozja destrukcyjna zaczyna się od łączeń blach i zakamarków gdzie
zbiera się błoto. Podłogi, dachy, duże płaszczyzny błotników i drzwi korodują
ostatnie i są łatwe do naprawy. Czasami wystarcza wyskrobać z rdzy zamalować
podkładem zaszpachlować i zamalować farbą nawierzchniową. Dbać należy o łączenia
a nie o duże powierzchnie.

SE D750i - wyłączyłem(?) GPRS a on i tak go używa. Dnia Mon, 29 May 2006 09:36:40 +0200, Konrad Urbański napisał(a):


Marek Szymanski wrote:
| A o co chodzi? Jeśli masz ustawione "tylko GSM", to w stanie spoczynku nd
| słupkmi zasięgu nie masz znaczka asięgu GPRS. I jesttak jak trzeba. A jak
| zechcesz sprawdzić mila, to połaczenie GPRS zostnie wymuszone, a po sesji
| zamknięte. Co Ci się dzieje "bez ostrzeżenia"?
To, że połączenie zostaje wymuszone, mimo iż sobie tego nie życzę (nawet
nie pyta się, czy może). Skoro mam włączone "tylko", to powiewa mi, czy
znaczek zasięgu się pojawia, czy nie. Jemu nie wolno się łączyć po GPRS
i już.


Taka jest idea funkcjonowania aparatu. Aby nawiązać połączenie GPRS, musisz
chcieć, czyli wybrać jaką opcję czy ustawić automatyczne pobieranie maili.
Jeśli chcesz aby mimo to telefon łaczył się przez dial-up, ustaw sobie taki
profil. Jeśli nie chcesz wogóle, to ustaw pusty profil.
Tylko nadal nie napisałeś, co Ci się "samo" robi?


Idea GPRS :[.


| rodzaj konta mial tu znaczenie. cos kojarze ze w przypadku
| niektorych siemensow (s45i) byl chyba jakis taki trik zeby ustawic w
| preferencjach przegladarki wap pozostawienie polaczenia gprs (max
| minut czy sekund) i potem korzystac z email. poszperaj w archiwum.


Tylko ze wchodzac do przegladarki WAP ustanawiasz polaczenie wap (np erawap)
i tym polaczeniem poczty nie sprawdzisz.
Rozwiazaniem moze byc stworzenie wspolnego profilu polaczenia. apn:
erainternet i uzycie jakiejs nieoficjalnej bramki WAP.


jest obejscie tego problemu, mozna otworzyc przegladarke netowa (o ile
jest)
i wtedy prawdopodobnie sesja nie bedzie zamknieta po sprawdzeniu konta.
Ten
myk jest dobry dla mnie ale chyba nie dla uzytkownikow s55, bo nie wiem
czy
jest przegladarka w nim.


U mnie w p800, sesja jest przerywana w kilku przypadkach:
- jak sie tel wylaczy/zawiesi
- jak przejde w flight mode
- jak recznie rozlacze

Klient poczty sesji nie zamyka... i zadna inna aplikacja.

Praktycznie tylko do polaczenia mBank over WAP potrzebuje zmienic polaczenie
na wap.idea.pl
bo inaczej nie chce chodzic(znaczy na nieoficjalnej bramce WAP)

Nie wiem jak jest w S55, ale mozna sprobowac sposobu z przegladarka WAP.
Jesli opuszczenie przegladarki nie konczy sesji GPRS, to klient pocztowy byc
moze bedzie mogl uzyc tego polaczenia, rowniez nie wylaczajac go na koncu.


Zimny


--
.Twigg
ICQ: 3368038


ekstrudowane aluminium.

Czy wyroby z ekstrudowanego aluminium nie maja problemow z
wytrzymaloscia ?

Jesli profil jest zamkniety, to srodkowa czesc "dyszy" trzeba jakos
podtrzymywac. Musi sie metal dzielic na kilka strumieni,
a potem laczyc w czasie wyplywania - nie jest to oslabione miejsce ?

J.


Wkładki/łączniki do profili aluminiowych. Witam,
    czy ktoś z was może poratować namiarami na firmę (najchętniej
producenta) która ma w ofercie wkładki z tworzywa do łączenia
profili zamkniętych? Znam Moss Plastics, Skiffy ale cena za
duperelkę z tworzywa zabija a wierzyć mi się nie chce że nikt z
polskich producentów nie robi takich rzeczy. Ryje w internecie od
jakiegoś czasu bez wiekszych rezultatów niestety.
    Chodzi mi o coś w tym stylu:
http://eterstar.pl/pub/laczniki_moss.jpg a idealnie by było gdyby
udało się znaleźć łączniki nastawne jak te:
http://eterstar.pl/pub/laczniki_moss_nastaw.jpg. Wszelkie
podpowiedzi mile widziane

Pozdrawiam


Wkładki/łączniki do profili aluminiowych.


morghul wrote:
Witam,
   czy ktoś z was może poratować namiarami na firmę (najchętniej
producenta) która ma w ofercie wkładki z tworzywa do łączenia profili
zamkniętych? Znam Moss Plastics, Skiffy ale cena za duperelkę z tworzywa


http://www.ideal.net.pl/

http://www.profmetkol.pl/

http://www.metkol.pl/

W dwóch ostatnich kupowałem, pierwsza jest producentem.

Maciek


Dacia logan-kupno używanego. Apropos zabezpieczeń antykorozyjnych: profile zamknięte, nadkola
tylne i spód są fabrycznie zalane jakaś masą plastyczną. Podobnie
linie łaczenia blach na pokrywie silnika, drzwiach, bagażniku.
Podobno w którejś z serii z 2005 był "potencjalny problem z korozją"
w nadkolach tylnych. Mojego sedana nie dotyczył (sprawdziłem w ASO)
Przy okazji podbijania dowodu rejestracyjnego (3 lata minęły) goście
ze stacji kontroli pojazdów (zrobiło się zbiegowisko!'"O! Rumunka"
h) stwierdzili, że tak dobrze zabezpieczony spód rzadko się obecnie
widuje. Szok wywołała dolna osłona silnika (znów przydatna na realia
PL)Spód jest płaski, żadne przewody nie dyndają...

Grażka,
Jeżeli auto było serwisowane w ASO to możesz uzyskać informację o
tym "co mu zrobili"
Pozdr.
PMS
_______________________________________________

P.S.1.
Też jestem bardzo ciekaw "Logana Mk II"
P.S.2. Ojej znowu te "tanie plastiki" :)=)


Miałem stłuczkę:). właśnie nie do końca
Belki zderzaka we współczesnych autach to bardzo masywne elementy (oczywiście
są i wyjątki jak np. w 206). bardzo często belka jest w wyniku uderzenia zgięta
lekko, podczas, gdy końcówki podłużnic już nadają się do wymiany, a same
podłużnice ściągnięte sa do wewnątrz. Belki mogą mieć przekrój otwarty, jednak
nawet jak wyprofilowanie przypomina bariery energochłonne to często tworzy w
całości profil zamknięty. Coraz częściej też wykonywane są ze stopów aluminium,
które są jeszcze sztywniejsze (choć być może przyczyną ich zastosowania jest
masa, nie wiem).
Jedyne rozerwane belki zderzaka widziałem po podcięciu ich "przed kolizją", tak
by wgięły się uszkadzając chłodnice, inaczej do ich deformacji potrzeba
ogromnej siły i co się z tym wiąże prędkości.
W przypadku BMW, najszybciej deformacji ulegają amortyzatory zderzaka (metalowe
rurki obliczone na pochłonięcie pierwszej energi zderzenia). Owszem w przypadku
kolizji dwóch pojazdów o podobnej konstrukcji przód idzie w drzazgi, ale wynika
to z konstrukcji auta, ta część ma pochłonąć dużą ilość energii wytracając ją w
odpowiednim czasie, tak by przeciążenie nie było zbyt duże,a tył to sztywna
płyta podłogi bagażnika z podłuznicami, połączenie konstrukcji błotników
tylnych i ściany tylnej, stanowi to z reguły dość sztywną konstrukcję, nie
mniej często brak widocznych śladów jest bardzo mylący.
pzdr

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • forum-gsm.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : łączenie spółek spółek KSH
     : łączenie plików MP4 w jeden plik
     : łączenie paneli pomiędzy pomieszczeniami
     : łączenie kamieni zaprawą jaką
     : łączenie plików VOB w chaptery
     : Łączenie się z routerem z innego miejsca
     : łączenie Bebiko 1 i piersi u noworodka
     : Łączenie pionowe tabel w exelu
     : Łączenie napisów z filmem mpg
     : łączenie z Aresem ile to trwa
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT