kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Zalewa cylinder. Witam wszystkich ponownie. Na jesień tamtego roku pisałem że zaloło mi cylinder no i skutkiem tego paliwo dostało mi się do świeżo wymienonego oleju. A wiec musiałem oddać motoocykl do naprawy kupiłem now olej filtr, świece, filtry powietrza i mechanior miał mi wywienić zaworki iglicowe i poustawiać zawory oraz zrobić synchronizacje gaźników a dodatkowo założyłem elektrozawór który puściłem od od pompki paliwa do pierwszego gaźnika. Noooooooooooooo i kur--------mać dalej drugi gazior leje. Sprawdzam po dwu dniowym postoju świece i prawa mokra no i co za tym idzie problem z odpaleniem. Ja już nie mam na to pomysłów kasa wtopiona i dalej to samo. Aaa i coś mi sie tam przypomniało a mianowicie mechanik mówił że te komplety naprawcze do gaźników które mu dałem to były jednakowe a w jeden zaworek który mu dałem to mu coś nie podpasował do gaźnika drugiego (pierwszy patrząc od strony przodu motocykla) ale ja mu mówie że innych larson nie ma i tak mi sie też wydaje że coś mi tu gości ściemnia. I tu moje pytanie czy komplety naprawcze powinny się czymś różnić , pierwszy od drugiego gaźnika. A i jaki ustawić wysokość poziomu paliwa w drugim gaźniku bo kolo mówi że może być zawysoki chodzi o ten gaźnik pierwszy od przodu motocykla . No to teraz troche namieszałem he he
opinie o serwisach. Shadow W Piotrkowie jest jakiś serwis PIREK (wpisz w google pirek motocykle i wyskoczy zaraz na początku). Są też dystrybutorami części z Larsona. Jak gadałem z gościem przez komórkę to odpowiadał rzeczowo i wiedział co sie do niego mówi. 100 PLNów za synchro, regulacje i czyszczenie gaźników i 100 PLNów za ustawienie zaworów. Ja jeszcze u niego będę odblokowywał gaźniki i pewnie dojdzie z 40 zł (same dysze 32 zł). Gościu preferuje umawianie sie ,na jakieś regulacje moto, przez telefon, ale na maile też odpisuje. Umówiłem sie na 02.04. Po wizycie dam znać czy nie zepsuł bardziej. Ogólnie o klubiku i mieszkańcach Tarnowa i okolic. Co do "meczu". To już na konferencji Jankowski zapowiedział, żeby się jakiegoś wielkiego ścigania nie spodziewać, bo to będą tylko treningowe jazdy.
Jacuś Rempała - widać było, że po dwóch kółkach miał dość jazdy na takim torze. To już nie te lata.
Kev Doolan - 6+1 (bo 3 za 14 bieg nie liczę ) Walczył, ale było widać, że jeszcze nie do końca był spasowany z torem. To jeden z lepszych transferów.
Marcinek R. - muszę przyznać, że mnie trochę zaskoczył. Ani razu nie był ostatni, pokonał obu Szczepaniaków i Piekarskiego, ale to jakieś znaczące sukcesy nie są.
Krystian Klecha - po tym co można było przeczytać w relacjach z treningów spodziewałem się czegoś więcej. Słabiutki występ.
Peter Juul Larsen - to to w ogóle dramat. On się ledwo trzymał na motocyklu.
Patrik Hougaard [Hujgard] - jak na debiut w Tarnowie nie było źle. Ale myślę, że stać go na więcej.
Kamilek Z. - dałby sobie już spokój z jazdą. PIERWSZY MOTOCYKL DO 125cm3!!!. Sam je?dzi?em wr?cz na egzotku na Derbi Senda SM.
Kupi?em pierwszy model jaki przywieziono do Polski w 2003r.
Jako? nigdy k?opotów z cz??ciami nie mialem cho? trzeba przyzna? ?e cz??ci nie za?atwia sie do motocykli z dnia na dzie?.
A zawsze mo?na by?o sie wesprze? cho?by Mielochem (te? sprzedaje cz??ci do 125 Polecam zrobi?em tam du?o zakupów zawsze na najwy?szym pozomie ""www.mieloch.pl""
A jezeli nie b?dzie jakie? cz?sci u Mielocha polecam katalog
'' LARSON""
A odno?nie tego mito co sta?o na allegro by?o pare egzeplarzy. Sam mia?em smaka na jeden. (niestety hajs w dzisiejszych czasach rzadzi)
Mito jest marzeniem ka?dego 16-latka.
Amortyzator skr?tu, soczewkowa lampa, szerokie opony, hamulce brembo, i oczywi?cie powa?ny wygl?d dla nieznajomych cz?sto mito jest mylone z Ducati. Mazowieckie. Kimek, a ty Roxem wbijasz ?
Malaga, dasz Sobie rade, bo droga jest prosta. Pisze jeszcze raz. Wysiadasz na stadionie i idziesz na przystanek. Wsiadasz w tramwaj nr 8 w strone "os. gorczewska" i wysiadasz pod koniec trasy na "cieplownia wola". Idziesz na przystanek autobusowy i wsiadasz np. w 125 i podjezdasz jeden przystanek. Jak wysiadziesz zobaczysz sklep "Larson" - motocyklowy i tam w tej małej uliczce jest ten hotel taki zielony. Kminisz ? Bo wądpie zeby cie ktos odebrał . Pokrowiec na moto. Tak jak obiecałem fotki mojej schowanej pszczółki, pokrowiec z firmy LARSON POLSKA rozmiar XL Motocykl fajnie cały się chowa pokrowca aż za dużo ale chociaż cały schowany
Zarząd! - pamiętamy, czuwamy! (Azoty zrobią porządek?). Na jedno trzeba zwrócić uwagę: zawodnik jedzie kiedy mu karzą. Ambicji i woli walki naszym nie brakuje. Nie mają niestety na czym jeździć - jeśli się nie mylę to Marcin nie dostał kasiorki na początek sezonu, więc co się dziwić, że wprawdzie wygrywa start, ale na dystansie mijają go wszyscy - nie wyczepie z rękawa 10 silników - fakt poprzednie sezony zawalił, ale nie wieszajmy się na Rempałach bo oni i tak na dzień dzisiejszy są w miarę stabilnymi punktami drużyny. Może nie najlepszymi z możliwych ale zawsze te kilka punktów są w stanie przywieźć.
Ale jak są takie decyzje jak wspominałem wcześniej i teraz jeszcze przytoczył HaYpaYs nam się odechciewa to oglądać co dopiero zawodnikom którzy z tego żyją. Powtórzę jeszcze raz - oni tylko jeżdżą. To też ludzie też mogą popełniać błędy, mogą mieć słabszy dzień itp. itd. Nie mniej jednak wysiłek fizyczny może boleć... Myślenie nie boli. A działacze mają z nim jednak problem i to bardzo poważny. Moim zdaniem tacy zawodnicy jak Doolan Wright czy Larsen o ile nie radziliby sobie na szym torze zbyt dobrze to na przykład Toruń, Zielonkę, Wrocek, gdzie są w miarę przyczepne tory byliby równorzędnymi zawodnikami. Tylko jedne problem - gdzie jest cała kasa skoro zawodnicy mają silniki o mocy najzwyklejszego skutera. Szymon dopiero zaczął jeździć jak dostał pomoc od Janka. Tylko nie ma sensu dawanie im sprzętu nawet teraz, bo na takich szybkich silnikach trzeba się nauczyć jeździć (przyzwyczaić do nich). Na meczu z Aniołami Kiełbasa bał się swojego motocykla - mineło dwa tygodnie i potrafi na nim iść na łokcie i trzymać gaz do końca. Błędy są może nie tyle kadrowe (z wyjątkiem Slamera) co techniczne, ale nie zawodników tylko klubu.
Doskonały obraz tego co mówię prezentuje szkółka. Ponad 10 chłopaków i 2 motocykle, których silniki do składaki części po treningowych jawach Jaśka. reszta to prywatne motocykle chłopaków - najlepsze były patenty z braćmi Kolbuszami, którzy według wszystkich zapowiadali się bardzo dobrze... Ich bodajże Dziadek rozmawiał z prezesem w sprawie pomocy dla nich w formie smarów i oleju itp. osprzętu którego potrzeba sporo niezależnie od chłopaków... Pawłowski powiedział, że skoro mają swoje motocykle to mają wszystko i skoro sobie sami radzą, to klub nie będzie na nich dawał pieniędzy, bo gdzie indziej się mogą bardziej przydać. <zonk> Zamienniki uszczelniaczy przedniego zawieszenia + kapturki. Znalazłem w internecie motocykle w których zastosowano te same uszczelniacze i kapturki
Marka Model Kod Rok produkcji
KAWASAKI GPZ 1100 A UT ZXT10A 1983
KAWASAKI GPZ 1100 A UT ZXT10A 1984
KAWASAKI GPZ 1100 A UT ZXT10A 1985
KAWASAKI GPZ 600 R A ZX600A 1985
KAWASAKI GPZ 600 R A ZX600A 1986
KAWASAKI GPZ 600 R A ZX600A 1987
KAWASAKI GPZ 600 R A ZX600A 1988
KAWASAKI GPZ 600 R A ZX600A 1989
KAWASAKI GPZ 600 R A ZX600A 1990
KAWASAKI GPZ 750 A UT ZX750A 1985
KAWASAKI Z 750 GP A1 Uni Trak ZX750A 1983
KAWASAKI Z 750 GP A1 Uni Trak ZX750A 1984
KAWASAKI ZL 600 Eliminator ZL600A 1986
KAWASAKI ZL 600 Eliminator ZL600A 1987
KAWASAKI ZL 600 Eliminator ZL600A 1988
KAWASAKI ZL 600 Eliminator ZL600B 1995
KAWASAKI ZL 600 Eliminator ZL600B 1996
KAWASAKI ZL 600 Eliminator ZL600B 1997
KAWASAKI ZX 750 E Turbo ZX750EE 1984
KAWASAKI ZX 750 E Turbo ZX750EE 1985
SUZUKI GS 500 BK1111 2001
SUZUKI GS 500 BK1111 2002
SUZUKI GS 500 BK1111 2003
SUZUKI GS 500 E GM51B 1989
SUZUKI GS 500 E GM51B 1990
SUZUKI GS 500 E GM51B 1991
SUZUKI GS 500 E GM51B 1992
SUZUKI GS 500 E GM51B 1993
SUZUKI GS 500 E GM51B 1994
SUZUKI GS 500 E GM51B 1995
SUZUKI GS 500 E GM51B 1996
SUZUKI GS 500 E GM51B 1997
SUZUKI GS 500 E GM51B 1998
SUZUKI GS 500 E GM51B 1999
SUZUKI GS 500 E GM51A 2000
SUZUKI VL 125 LC Intruder A4131 2000
SUZUKI VL 125 LC Intruder A4131 2001
SUZUKI VL 125 LC Intruder A4111 2002
SUZUKI VL 125 LC Intruder A4111 2003
SUZUKI VL 125 LC Intruder A4111 2004
SUZUKI VL 125 LC Intruder A4111 2005
SUZUKI VL 125 LC Intruder A4111 2006
pytanie do was czy to prawda, porównywałem wymiary w larsonie to takie same, ale do gs kompletu uszczelniaczy z kapturkami nie ma a do innych są
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|