laptopy Serwis w Częstochowie
|
kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Asus U30JC. A próbowałeś drivery z płytki od asusa? Bo jeśli te od nvidii są tylko updatem tych preinstalowanych to ja rozumiem że te które asus daje na płycie to właśnie te preinstlowane przy zakupie wersji z systemem? To są moje domysły bo nie kupiłem jeszcze tego lapka ale chcę pomóc bo też mam zamiar kupić wersję bez systemu.
Nie ma płytki od nvidii, w ogole nie ma śladu nvidii w pudełku po laptopie. (jedyna rzecz to nalepka na laptopie, nic o tym w specyfikacji, nic w instrukcji).
Napisalem list do xkomu, odeslali mnie na linie telefoniczną do serwisu. Tam miły pan kazał mi sprawdzić w cpuZ czy nie widać drugiej grafy. Nie widać. Powiedział że nie widzi komputera i nie moze nic zrobić. Że mało prawdopodobne że zapomnieli włozyć karte graficzną (), żebym wyslal komputer z powrotem do Częstochowy i oni juz spojrzą. Jestem załamany Caly czas sie zastanawiam czemu nie ma zadnych sterów do tego optimusa...
Asus N61VN z polsko-rosyjską klawiaturą. Witam,
dostałem właśnie Asusa N61VN. Aczkolwiek jest jeden "mankament" - dostałem go w wersji z klawiaturą polsko-rosyjską. Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego na rynku polskim znajduje się taki produkt?
Laptop pewnie jest nowy tylko z klawiaturą multi - wielojęzykową. Podstawowy układ pewnie US. Ja zakupiłem w Warszawie IBM z klawiaturą skandynawską, podstawowa US i nie widziałem problemu tak jak Ty. W tej firmie kupiłem ostatnio 3 laptopy do firmy i jestem z nich bardzo zadowolony, jak również z obsługi. Proesjonalizm i kompetencje tych ludzi są zaskakujące. Od razu mnie informowali czego nie robic z lapem np. po zalaniu. To, że korzystam z ich serwisu to już ich największy atut. Naprawili mi sprzęt, gdzie autoryzowany serwis zalecał wymianę płyty za 1500 zł, a oni naprawili za 500 zł. Polecam firmę Notebook-Center z Częstochowy nie tylko przy zakupach. Pozdrawiam Marian K. Serwis compala FL90. Witam
Został mi miesiąc gwarancji na mojego FL90, denerwuje mnie ten inwerter ( ? ), ktory przy lekim ściemnianiu "bzyczy" natomiast cichnie przy maksymalnym rozjaśnieniu. Niby mi to nie przeszkadza ale skoro jest gwarancja to moze ktos mi to jeszcze w ramach gwarancji wymieni ?
Ale teraz tak... Lapka kupiłem w Częstochowie... Tam po tygodniu od zakupu zgłosiłem problem i myślałem ze mi wymienią na miejscu to... Chcieli go wysyłać na słowacje. Jak teraz czytam - ten serwis ze słowacji przestał juz naprawiać laptopy VBI... Czyli co ? Mam gwrancje ale nie będzie mi kto miał tego naprawić ?
Na moim laptopie pisze NTT CORRINO - znalazłem jakis serwis NTT w Częstochowie... Czy to ta sama firma i czy załapałbym się u nich na naprawe gwarancyjną ?
Pozdrawiam Adaxus Serwis compala FL90. Chodzi Ci o ten serwis na słowacji ? Kurcze bo to pewnie będzie miesiąc w du... Najwyzej przejade sie do tego NTT w Częstochowie - jak nic nie poradzą to za miesiąc sobie sam wymienie ten inwerter ( podejzewam ze te 70zł to będą mniejsze straty niz miesiac bez laptopa )... ASUS G73JH - Bedzie dostepny w Polsce?. Kontakt był telefoniczny. Pierwszy ze sklepem we Wrocławiu (gdzie zakupiłem komputer) i tam dostałem informacje, żeby kontaktować się z serwisem w Częstochowie. I tam zaistniała opisywana sytuacja. Pracownik jedynie wmawiał mnie że oni mogą (ale nie muszą) pomóc w ciągu pierwszych 10 dni od daty sprzedaży i zaczął powoływać się na Ustawę o Szczególnych Warunkach Sprzedaży (której notabene kompletnie nie znał). Próbował mnie zbyć stwierdzeniami a'la prawniczymi - tylko gdy mu zadawałem pytania odnośnie tejże ustawy (tak się składa że akurat dość dobrze ją znam) oczywiście nie był w stanie udzielić jakiejkolwiek rzeczowej odpowiedzi i zaczął się zachowywać wręcz agresywnie w stosunku do mnie jako klienta! Poprosimy jeszcze o informację kiedy zakupił Pan laptop i kiedy dzwonił zgłosić problemy. Jeśli to możliwe prosimy o podanie nr seryjnego laptopa. Inwerter Matrycy Acer Aspire 3690. Mam taki sam problem.
Kupiłem świetlówką z myślą że moja się spaliła. Ale po wymianie okazało się że jest to samo. Więc chciałem zakupić inwerter z Allegro a gościu mi odpisał że jak laptop nie daje obrazu na monitorze zewnętrznym to nie jest wina inwertera tylko poszła grafika a przy tym do wymiany płyta. Mój laptop to Acer TravelMate 250.
Nie wiem ile jest w tym prawdy czy ktoś wie.
Takie inwertery chodzą na allegro ok. 100zł.
Czesc, czyli acer daje takie same invertery do roznych modeli?ja zakladam ze w tym notebooku od kumpla padl inwerter bo z tego co czytalem to swietlowki rzadko w notebookach padają . Co do twojego przypadku jesli nie masz obrazu na zewnetrzyn monitorze to faktycznie przechlapane inwerter ci tu niestety tez nic nie pomoże bo on jest odpowiedzialny za wyswietlanie obrazu tylko na matrycy.Ale jesli nie masz go juz na gwarancji producenta to jest taki dobry serwis z częstochowy "karen".zdiagnozują, wylutują zakupią ci potrzebny układ i wlutują i pewnie wyjdzie taniej niz zakup nowej mobo.pozdr.
[S 80 2.5D] pali się kontolka Silniczek. Don MARIO dzięki za pomoc, kontrolka nie gaśnie - pali się cały czas, jaki typ kompa (interfejs) bedzie potrzebny tzn. czy to jest jakiś ogólnie dostepny interfejs (jak np. mają chłopaki w VAG że sami sobie mogą za pomocą laptopa dużo rzeczy porobić) czy to musi być jakaś suuuuper maszyna dostępna tylko w ASO? Chodzi mi o to czy zrobi mi to (dobrze zdiagnozuje a nie tylko np. skasuje błąd) ktoś robiący te rzeczy w Częstochowie czy musze jechać do serwisu w np. Katowicach
pozdro Karen Łódź - Piotrkowska. Witam
chciałbym podzielić się z wami moją opinia na temat sklepu wymienionego w temacie.
1. super miła obsługa (nie ma czegos takiego ze jak sie wejdze w dresie to cie oleja).
2. Panie sa naprawde mile i sympatyczne a co wazne rowniez ladne wiec az milo sie wchodzi do sklepu.
3. sa bardzo cierpliwe i wyrozumiale - zanim odebralem swojego laptopa "zmusilem" pania do otwarcia wszystkich pudelek z tym modelem jakie byly na stanie - i niebylo nawet slowa sprzeciwu).
4. mysle ze Panie nieobraża sie jak wymienie je z imienia i nazwiska (tak zeby wszyscy wiedzeli o kogo chodzi - Pani Angelika Siuda i Pani Małgorzata Olkowicz.
5. Panów z serwisu nie poznalem i niechce .
6. fachowość obsługi na najwyzszym poziomie.
Zawsze myslalem ze Karen do bardzo drogi sklep - fakt jest troszke droższy niz konkurencja ale roznica w cenie o 1.5 % przy takiej obsludze i fachowosci to bzdet niewarty uwagi.
Pozdrawiam i trzymać tak dalej - a Pania nalezy sie PREMIA !!
podzielam w pelnej rozciaglosci!!!!
szczegolnie pani Andżelika !
(choc do zakupu w koncu nie doszlo - Pani pomoc byla nieoceniona!)
(niedoszly) klient z Czestochowy (kolo marca-kwietnia 2007) Zalanie asusa x57. Niestety już wiem, że jest kiepsko gdyż czuć, że coś się przypaliło w dolnym lewym rogu... Co to może być? A z tym czyszczeniem to kurcze boję się samemu w to bawić. Laptop był kupowany w x-komie w Częstochowie, może oni mają jakiś serwis i coś poradzą? JAK UWAŻACIE CZY W WASZYCH FIRMACH MÓWI SIĘ O KRYZYSIE. Polska lista podwyżek - kto, ile i jak wywalczył sobie wyższą pensję : 69 zł nauczyciel kontraktowy, magister z przygotowaniem pedagogicznym w szkole podstawowej w Kłobucku miał 1375 zł, a od stycznia - 1444
100 zł 28-letni sprzedawca supermarkecie na stoisku rtv w Częstochowie. Zarabiał netto 1450 zł. Skończył metalurgię na Politechnice Częstochowskiej Podwyżkę dostał każdy z pracowników działu. Wywalczył ją kierownik. Argumentem w rozmowach z dyrektorem sklepu była wysoka lokata działu w europejskim rankingu sprzedaży działów rtv tego supermarketu.
200 zł broker ubezpieczeniowy w Toruniu, zarabia 3,4 tys. zł netto
210 zł 57-letnia rencistka dorabiająca na pół etatu jako sprzątaczka w prywatnej firmie budowlanej w Częstochowie. Dotychczas zarabiała 450 zł netto, po podwyżce ma też dodatkowe obowiązki - pomaga w domu właściciela firmy.
250 zł brutto 47-letni mechanik samochodowy zatrudniony w Częstochowie serwisie znanej marki. Zarabiał 1300 złotych netto. - Dostałem najwyższa podwyżkę. Cieszę się, bo po pierwsze poczułem, że szef mnie docenia. Po drugie to pomoże domowemu budżetowi. Tym bardziej, że chce synowi kupić komputer - opowiada.
260 zł brutto dostali wszyscy pracownicy FIAT GM Powertrain Polska w Bielsku-Białej. Dodatkowo dostali 240 złotych brutto nagrody. Od przyszłego roku będą zarabiać o kolejne 60 zł brutto więcej.
400 zł dostał programista w jednej z lubelskich firm. Ma 27 lat i zarabia 2200 zł netto. Z wykształcania fizyk po UMCS. W styczniu szef zaproponował mu podwyżkę i zapytał jaka suma byłaby odpowiednia. Zgodził się na 400 zł.
500 zł analityk finansowy pracujący w rzeszowskim WSK (podwyżka wynegocjowana przez związek oraz wynikająca z oceny rocznej i zmiany umowy na czas nieokreślony)
600 zł do 1800 zł netto wzrosła pensja wrocławskiej fryzjerki. Skończyła liceum, ma 25 lat. W ekskluzywnym salonie fryzjerskim w centrum miasta pracuje od czterech lat. Tam uczyła się zawodu. Wcześniej była sprzedawczynią w sklepie spożywczym. Podwyżkę zaproponowała jej szefowa. Ma coraz więcej stałych klientek i przez to lepiej zarabia.
980 zł 2950 zł netto zarabia po podwyżce 25-letni serwisant sprzętu komputerowego, projektant stron www i administrator systemów łączności w Krakowie. W firmie od ponad dwóch lat, zaczynał jako praktykant, później przez rok pracował na umowę - zlecenie. Od roku jest już na umowie o pracę. Do dyspozycji ma służbowy telefon i laptopa. Podwyżkę dostał, bo skończył studia i jest w pełni dyspozycyjny. Przyznaje, że gdyby nie to, za kilka miesięcy zacząłby się rozglądać za lepiej płatną posadą, być może za granicą.
1000 zł dyrektor ds. sprzedaży w Trójmieście , 38-letnia kobieta. Ma teraz 5 tys. i inne profity np. premię roczną jak wykona zdania, nawet do 20 tys. zł. Jest zadowolona z pensji, ale w przyszłym roku oczekuje kolejnej podwyżki.
1200 zł 28-letni doradca finansowy z filii jednego z banków w Płocku, wykształcenie wyższe niepełne. Zarabiał 1,3 tys. do ręki. Zamierzał odejść - przeszedł już pomyślnie rozmowę kwalifikacyjną i szykował się do zmiany miejsca pracy. Kiedy tylko powiedział o tym swojemu szefowi, dostał podwyżkę.
2000 zł glazurnik czeladnik z Poznania. Od kilku lat pracuje na własny rachunek. Ubiegłej jesieni za ułożenie metra kwadratowego płytek brał ok. 40-45 zł, teraz bierze 75 zł (brutto). Po podwyżce nie stracił klientów. W Poznaniu wielu fachowców ma zajęte terminy do końca roku.
4000 zł siatkarz Polskiej Ligi Siatkówki, w poprzednim sezonie występował w reprezentacji B, ma własną działalność gospodarczą, zarobek w sezonie 2006-07 to 100 tys. zł, w nadchodzącym sezonie ma szansę przynajmniej na 30-50 proc. podwyżki, to minimum I co dalej myślicie że chasło kryzys coś zmienia na gorsze ??? Opinia o Karen w Czestochowie - OMIJAC SZEROKIM LUKIEM!. Szanowny Panie,
Trochę powagi. Z tego co wiem to wszystko zostało wyjaśnione Panu dlaczego wysyłka zasilacza może być problemem, gdyż obecnie serwisy autoryzowane działają bardzo powoli i naprawy sięgają nawet 30 dni, a w obecnej sytuacji (przeprowadzka) odbiór może też być problematyczny.
Co do obsługi to nie mamy żadnych zastrzeżeń, gdyż został Pan obsłużony profesjonalnie. To, że nagle wyjmuje Pan telefon, wydzwania do Warszawy i sugeruje zwolnienie pracowanika bo nie chce przyjąć zasilacza można nazwać karygdnym zachowaniem. Dlaczego tej sytuacji Pan nie opisał ?.
Następna sprawa to zapis w karcie gwarancyjnej CA, o której chyba ktoś zapomniał:
pkt 4, reklamacje sprzętu bedą zalatwiane w terminie 21 dni roboczych
pkt 13, reklamowany sprzęt powinien być dostarczony kompletny
Resztę pozostawię bez komentarza.
Taaaak...
Bardzo sie ciesze, ze wypowiada sie ktos z salonu z czestochowy.
Po pierwsze - co do gwarancji - 21 dni roboczych, to jest termin maxymalny a nie minimum, w serwisie IN poinformowano mnie, ze jesli wysle zasilacz w piatek, najprawdopodobniej dostane nowy spowrotem do konca tygodnia, bo to nie wiaze sie z naprawa sama w sobie, tylko w WYMIANA.
po drugie - zgadza sie - poinformowano mnie o przeprowadzce i o mozliwosci problematycznego zwrotu, ale - bedac szczerym- to juz nie jest moj problem - w Panstwa gestii leza kwestie logistyczne, nie w mojej. Ja jako klient mam pewne podstawowe prawa zastrzezone w gwarancji i z tych praw staralem sie skozystac.
Nastepna kwestia "kompletnosci" zestawu do wysylki serwisowej - Prosze sie nie osmieszac, twierdzeniem, ze do zepsutego zasilacza MUSI byc dolaczony sprawny notebook tylko dlatego, ze che Pan udowodnic swoje racje.
W momencie potwierdzenia niepoprawnosci dzialania zasilacza nie ma sensu logicznego, bo w pelni sprawnie dzialajacy sprzet (notebook) oddawac do naprawy razem z zasilaczem.
Chcialbym uslyszec Pana "madrosci" , gdyby zepsul sie Panu akumulator na gwarancji w samochodzie i serwisanci kazali by Panu zostawic samochod w serwisie, bo przyjmuja "TYLKO KOMPLETNE ZESTAWY". powtarzam, prosze sie nie osmieszac. Z reszta - zarowno na tym forum jak i w serwisie IdeaNord wielokrotnie powtarzano, ze ZDECYDOWANIE nie musze wysylac laptopa z zasilaczem.
Nawet w gwarancji zaznaczone jest ze sa to dwa rozne urzadzenia objete rozna gwarancja...
I co Pan na to?
Jesli zas chodzi o "wyciaganie telefonu" - to w sytuacji, kiedy w odpowiedzi na moje zadania przyjecia sprzetu do naprawy, slysze od pracownika ze 'ja nic nie musze, bo to wcale nie jest salon karen i my mamy inne zasady- a tak w ogole to nie ma pracownika serwisu ktory jest upowazniony do przyjecia sprzetu' - to - prosze wybaczyc - ale byla to najlagodniejsza i najkulturalniejsza - z mojej strony - forma zareagowania.
Nastepnie - w pewnym momencie rozmowy - poprosilem o pisemne oswiadczenie, ze 'z takich i takich powodow - odmawia mi sie przyjecia sprzetu do naprawy' - oczywiscie proacownik serwisu takze do tej prosby podszedl odmownie -
Dodatkowa sprawa jest ze pracownik nawet w takiej sytuacji powinien na moje zadanie podania telefonu do centrali - niezwlocznie podac mi ten numer, lub przynajmniej do swojego zwierzchnika - natomiast czlowiek , ktory mnie obslugiwal - stwierdzil ze takiego numeru nie zna i zebym sam sobie go znalazl, co wcale nie zalagodzilo sytuacji.
prosze wskazac mi ten "profesjonalizm" o ktorym sie Pan tak szumnie wypowiada...
Co do sugestii o zwolnieniu pracownika - prosze Pana, ja tez pracuje z klientami i gdybym ja zachowal sie w sposob, w jaki zachowal sie pracownik salonu - to bylo by moje ostatnie 5 minut pracy w firmie - to tyle z mojej strony.
Na przyszlosc radze wysylac pracownikow ktorzy maja kontakt z klientami na specjalne kursy, ktore to przygotowuja ich do tej pracy, poniewaz niestety - nie kazdy czlowiek sie do tego nadaje.
koski
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|