Strona główna
  Landi Renzo IGS

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Jakie instalacje gazowe mamy w naszych "Pugach".... No w końcu sie zdecydowałem na założenie gazu już smigam od tygodnia i ladnie sie zachowuje ,fakt ze bylem zalozyc 300km od domu ale sie oplacało ,teraz mam spalanko 9,4 l gazu /100km dobry wynik wiec z powrotem spokojnie na jednym baku i jeszcze u siebie po podworku.Ceny paliwa to teraz szok a juz chcialem zdecydowac sie na diesla dobrze ze tego nie zrobilem 4,95 za olej -szok
:mellow:
mam instalke IGS landi renzo za 3tys i smiga jak lala.

IGS Landi Renzo. Witam
Wyszukiwarka nic nie znalazła pod hasłem IGS, więc zawracam głowę.
Przy rozruchu na zimnym lub ciepłym silniku obroty spadają do 500 i gaśnie. Rzuca przy tym silnikiem niemiłosiernie. Gdzie tkwi problem? Świece GM (nowe, wymieniam co 15 kkm), przewody żelowe NGK, na benzynie smiga normalnie.
Ewentualnie namiar na warsztat w Wawie i okolicach, wiekszośc warsztatów na hasło IGS nie ma czasu...
Przebieg 250 tyś.

zdry
enzo

problem z instalacja LPG Landi Renzo IGs. Witam Wszystkich, mam audi A4 1.8 125 km ATP z instalacja gazowa Landi Renzo IGS,(III generacja z 2000 roku) mój problem polega na tym ze samochód po przejechaniu raz większej odległości raz mniejszej na lpg sam przełącza się na benzynę( w butli jest lpg) gasną wtedy diody od ilości lpg w butli na przełączniku i gdy zgaszę silnik to odpala na benzynie i już nie chce przerzucić na lpg, gdy odłączę na chwile akumulator to wszystko wraca do normy, proszę o pomoc, pozdrawiam bolec87
Landi renzo IGS krótki opis potrzebny. Witam, chcę zainstalować do swojego auta tą właśnie instalację, dostalem ją okazyjnie i myślę, że będzie lepsza od 1 gen którą aktualnie posiadam. Problem jest taki , że w sieci mało jest opisów funkcji oprogramowania, doboru dysz do pojemności oraz zasad przy tworzeniu mapy. Mam soft w wersji 4.7.1 pro a więc z widocznymi mapami. Auto to Ford Escort 1,8 16 v 105 km 92r. do tego pojazdu nigdzie nie ma oryginalnych map a wiec musze stworzyć własna.
Omegas Landi Renzo Software 2.9.... Witam
Pozwólcie że się dołączę. Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu jestem początkujący w pisaniu postów.
Tak więc mam opla omege 2.0 16v z gazem landi renzo IGS na parowniku IG1. Wszystko było ok aż auto trafiło do gazowników którzy mieli zmienić silniczek krokowy bo wolne obroty były nie stabilnie ale przy tym bez mojej wiedzy mapowali(resetowali) całą instalacje. Wolne obroty się poprawiły.Ale po wyjechaniu od gazowników auto z niskich obrotów (900obr/min) zamiast rosnąć to najpierw spadają do ok 500obr/min po czym dopiero rosną więc ciężko ruszyć autem i trzeba lekko podgazować. A i jeszcze przy obrotach od 1000 do 1800 jest tak jakby szarpanie silnikiem.

Proszę o pomoc POZDRAWIAM
Honda CRV Gaz Landi Renzo Pali się CHECK Pomocy !!!. " />Witaj!
Problemy z checkiem wskazują ewidentnie na gaz. Jaką masz instalację? Bo jak auto jest z 2000 r. to wtedy nie było wtrysku wielopunktowego Landi Renzo tylko IGS - ta instalacja nie jest łatwa do regulacji i byle gazownik nie ogarnie. Poszukaj fachowców w internecie. Ci dają radę: http://www.jakart.pl/
a może jeszcze raz zmienic świece np. Denso KJ20CR-L11 ...
Tylni napęd nie ma wyc - zmień olej w moście. On się po prostu załącza i auto jedzie - nic nie słychac tylko czuc.
Po założeniu gazu pali sie CHECK. " />emulatory zakładoło się do instalacji pare lat temu, teraz są tak dopracowane i mają taki zakres regulacji, że to kwestja ustawienia mieszanki gazu. Przy niektórych instalacjach gazowych jak np. IGS landi-renzo którą miałem kiedyć w H /wtrysk gazu/ nie można było ustawić tak, żeby check się nie świecił i wtedy był emulator. Teraz to jest pestka - tak powiedział mój gazownik. Jakiej masz firmy instalację - np. w BIGAS, omcl, reg wiem na bak że tak można ustawić.
ja miałęm że mi się świeciła w omvl-reg i gazownik podłączył pod ECU samochód oraz pod instalację gazową kompa i sprawdził jaki błąd wywalił wcześniej ecu, potem tak ustawił mieszankę że jest ok.
zagazowany 1.4 - problem pracą silnika. Kangur został kupiony ze świadomością nierównej pracy na gazie na jałowym (Landi Renzo IGS). Okazało się po pewnym czasie, że przy hamowaniu silnikiem coś strzela (wydaje mi się, że w wydech). Ponadto gdy przejdzie na gaz podczas manewrowania (np na skrzyżowaniu) lubi zgasnąć, a potem odpali po kilku dobrych obrotach rozrusznikiem i z pedałem wciśniętym do dechy - jak po zalaniu. Ale... W serwisie podpięli się do komputera gazowego i wyszło im, że silnik dostaje UBOGĄ mieszankę! Podkręcili więc coś w mapie i... strzela jeszcze bardziej:/ Za to jakby mniej pali;) Na moje pretensje stwierdzono, że to na pewno przewody wysokiego napięcia i świece. Wymieniłem na Sentechy i Briski - dalej to samo. A z takich nieprzyjemnych objawów/przypadłości, to jeszcze chwila zastanowienia i zdławienie po wciśnięciu gazu, zanim wejdzie na obroty. Podobnie (choć w mniejszym stopniu) jest na benzynie, ale to jedyny problem benzyny.
Ma ktoś pomysł? Słyszałem coś na temat jakiejś rurki z kolektora ssącego, ale to imo dawałoby objawy zarówno na gazie jak i na benzynie...
[w124] czy warto kupic benzyne lpg. Witam wszystkich !

Posiadam W124 300CE (m103) z wtryskiem gazu. Przejechałem autem na gazie jakieś 120 tyś. km. Owszem samochód strzelał tylko gdy miałem starą inastalację ( patrz II generacja). Po przejściach z tą instalacją założyłem wtrysk gazu Landi Renzo IGS. Gaz jest podawany bezpośrednio pod zawór ssący a nie na przepustnicę tak jak w II generacji. Zrobiłem około 40 tyś km na wtrysku. Przez ten czas nie wymieniałem świec, kabli, kopułki ( wszystko mam BERU). Z doświadczenia wiem że instalacja wysokiego napięcia ma być sprawna. Co nie znaczy że idealna - choć jest to mile widziane. Śmieszą mnie teksty gazowników że trzeba mieć specjalne świece do gazu. To jest zwykłe naciąganie klienta.

Raz na rok wymieniam filtr gazu - koszt około 50 zł. Poza tym nie zauważyłem większych kosztów w serwisie niż przy jeździe na Pb.

Jedno co mogę powiedzieć to że mikser od gazu w II generacji strasznie mulił silnik i był to jeden z powodów założenia wtrysku gazu.

Gazowcy mówią że mechaniczny wtrysk PB jaki jest w Ke-jetronic nie lubi się z gazem - pierdzielą głupoty. Jest jedno ale : II generacja gazu kosztuje 1800 zł a wtrysk gazu 3500 zł - a klient chce mieć zawsze tanio.
[w124] Gaz do 300TE 24V Sportline... jaki??. np : IGS Landi Renzo bardzo dobra instalacja. !,5 roku bez najmniejszego problemu.
Jest parę zakładów we Wrocku które to zakładają. Odezwij sie na priv gg 804191

topics4/w124-gazownia-vt2813.htm
[w124] Gaz do 300TE 24V Sportline... jaki??. Tanio nie zawsze znaczy dobrze.

Czasami jak jadę na wymianę filtrów od gazu to obserwuje inne auta. Rozmawiam z monterami i właścicielami aut. Sprawa wygląda tak że każdy ( prawie każdy ) chce aby instalacja był jak najtaniej. Powoduje to że monter tnie koszta na częsciach a później właściciel auta dziwi się że nie chce jechać. Znam przypadek MB 126 500 SEL wtrysk IGS Landi Renzo na jednym reduktorze. Właściciel sam tak chciał a teraz ma pretensie. Silnik V8 koło 300 km i jeden reduktor.

"Nie bardzo wiem do czego i kogo pijesz. "
Zawsze bawił mnie ten zwrot

Nie będę weryfikował swoich poglądów no chyba że mi pokażesz jakiś przykład że się nie da. Oczywiście mówimy o zwykłych autach - Bugatti Veron sobie odpuść. Jak ktoś jeździ Ferrari albo Porsche to go stać na benzynę

Zresztą poczytaj inne fora na temat instalacji. Auta które nie chciały jechać okazało się że mają źle dobrane podzespoły. Dokumentacja techniczna, krótka analiza, trochę wiedzy w temacie, inteligentny monter, i silnik pracuje pięknie.

Rajd Semperit wygrało Mitsubishi Lancer Evo IX zasilany LPG. Jakoś 80 km z jednego cylindra.

POzdrawiam
[w124] Gaz do 300TE 24V Sportline... jaki??. Witam !

Mam takie pytanie jak tam Wasze instalki gazu ?

Chciałem tylko jeszcze powiedzieć, że reduktor IGS Landi Renzo IG1 ( taki kwadratowy ) jest do max 170 koni mechanicznych. Jeśli ktoś ma 24V to powinny być dwa reduktory aby nie brakowało gazu przy normalnym ciśnieniu i zbyt nie spadała temp gazu.

Pozdrawiam
LPG w W124 E320T. ja miałem M104 i dokładnie to Landi Renzo IGS. Nic złego nie mogę na tę instalację powiedzieć. Jedno co się zaczęło dziać, to pływanie obrotów na benzynie. Gdy pojeździłem z 10 kilometrów tylko na tym paliwie, usterka znikała - aż do następnej jazdy na gazie. Do tej pory nie znam przyczyny, ale stawiam na rozwalanie map sterownika benzyny przez gaz.
Dopytaj sie o to gdybyś montował IGS.
jak jest w końcu z tym LPG w 300CE-24. Twoje auto nadaje się do zagazowania.

Z powodu KE-Jet jedyną instalacją, która wchodzi w grę jest IGS Landi Renzo (III Generacja). Żadna inna instalacja się nie nadaje do Twojego silnika (albo silnik nie nadaje się do żadnej innej instalacji).

Jak zamontujesz II generację to będziesz miał problemy
Zagazowywać czy nie ?. ten tekst to (niestety) prawda. Zarówno opis działania KE-Jetronica, jak i problemy gazowe w tym układzie zasilania zostały rzetelnie i prawdziwie opisane
no może nie byłbym taki przekonany co do gazowanych "beemwic", bo nieuszkodzone przez wystrzał przepływomierze klapowe to niemalże nieosiągalny rarytas!
Poza tym, LPG nie uszkodzi AŻ tak szybko zespołu sterującego paliwem- w moim poprzednim MB, gaz był wiele dziesiąt tysięcy km (miałem 300E) i jakoś się nie zatarło nic..
Poza tym to chyba dość stary artykuł, skoro jego autor mówi, że praktycznie wszystkie merce mają KE-Jetronic Ja mam auto z '93 a mam wielopunktowy wtrysk benzyny VDO HFM. Do tego właśnie tę instalkę IGS Landi Renzo.
Tak więc, gaziarze się wycofuja z KE, bo wiedzą co sie dzieje przy back-fire. Ale jeżdżąc z dobrej jakości komponentami układu zapłonowego nie uważałbym, że aż takie znowu są problemy z LPG.
[MK3] Jaki koszt instalacji gazowej.
3 generacja jakies 1900zł

Taaa jasne.

WTRYSK GAZU
INSTALACJE III GENERACJI

LANDI RENZO IGS 4 CYLINDRY......................................3 900 ZŁ
LANDI RENZO IGS 6 CYLINDRÓW...................................4 700 ZŁ
LANDI RENZO IGS 8 CYLINDRÓW...................................5 200 ZŁ
AAM zmieniłem ustawienia Bingo M.
Dzięki homsky i mastah22. Odpisze sobie dokładnie numery z tych komputerów i podrąże temat dokładniej. Zakładam że mam to zintegrowane więc tak jak należy. A czy te ewentualne przekaźniki byłyby gdzieś z boku zamontowane czy rownież w jednej obudowie z komputerem?

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 11:29 pm ]
Aha. Wtryskiwacze przy jeździe na gazie ewidentnie nie działają. Nie wiem czy o to chodzi z tym ich odcięciem

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 11:31 pm ]
A kabel zasilający wrtyskiwacze jest przecięty i oba końce wpuszczone w ten komputer.


Lov-eco nie ma wbudowanego emulatora,
Landi to pełny komp gazu o potfornie zacofanym interface i słabej mozliwosci ingerencji,jesli model który posiadasz rzeczywiscie jest pełnym kompem LPG.
Tego typu zasilanie nazwane jest bodajrze wtryskiem Liniowym i najciekawszym rozwiazaniem dla tego typu spraw jest instalaca-IIIgen np. Landi-renzo IGS.
Wtryskiwacze w aucie sa pobudzane zawsze masa,w przypadku wtrysków sekwencyjnych sa to 4 kable a w przypadku liniowego wszystkie sterowane sa jeda masa równoczesnie jak sie nie myle,wiec jest szansa ze Twe wtryskiwacze rozciete są jednym przekaznikiem,w tym przypadku takze uzasadnione jest zastosowanie Bingo M które ma wbudowany emulator monowtrysku...
[E32] Prawidłowy reset DME.
co jeśli mam instalację lpg-igs landirenzo....
więc jak reset robić na benzynie czy gazie,który ma"samodostrajanie"
instalacja ta ma swój komputer


IGS Landi Renzo posiada swój sterownik z pełną mapą i NIE KORZYSTA ze sterownika benzyny. Błędy oryginalnego kompa BMW nie mają wpływu na pracę IGS.
Landi Renzo wtrysk gazu IGS co to za instalka??. Slyszalem ze igs wtysk gazu jest bardzo dobry do silnika BMW M30 np 3500litra E34 poniewaz to jest wtrysk liniowy i ten silnik tez nie ma wtrysku sekwencyjnego tylko wtryski paliwowe otwieraja sie 3na3 na igs podobno mona uzyskac lepsze osiagi niz na paliwie bo tam podobno robi sie samemu mapy gazu i mozna go podrasowac jak w temacie prosze o opinie??
Problemy z jazda na gazie - efekt zlego paliwa czy usterka ?. witam mam prwie identyczny problem na gazie instalacja landi renzo IGS,samochód e32 735iA



http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 112#221112

czy rozwiązałeś swój problem
Silnik 1.8is vs 2.0i - który wybrać? - gaz i eksploatacja. m42/m44 to nie jest silnik do E36 - to jest silnik do lzejszego E30 i w nim się sprawdza, dajac przy okazji wysmienite wyważenie auta.
Dlatego krytykując e36 318is nie krytykujcie tego silnika samego w sobie, bo jest naprawdę fajny, porównajcie go do innych 1.8... - poprostu e36 ze swoja wagą wymaga 6cylindrów ! A 6 cylindrów wymaga chociaż 2.5 litra pojemności, żeby stosunek liczby cylindrów do mocy i osiagów był sensowny, he he...
Ja podłączyłem do m42 wtrysk landi renzo igs, i szybko odłączyłem Inna sprawa że zapłaciłem za niego 700zł koledze, i przedewszystkim dlatego że nie chciałem mieć zwęzki w dolocie - bo że na gazie będzie spadek mocy to normalne, i nie wierze w teksty typu - na instalce II czy II generacji jezdzi tak samo jak na benzynie - może na V generacji to tak, ale i tak bena to bena. Niby mam zużyte membrany i dlatego palił 20/100. Zainwestuje te 200zeta w nowe membrany, jeśli się polepszy i osiągnie poziom chociaż 14 litrów po mieście to będe tego używał, robię naprawde sporo kilometrów. Jak nie to dalej na benzynce.
III generacja LPG - czy ktokolwiek używa ?. A ja podejrzewam, że sporo osób ma w samochodzie III gen. ale są przekonani (przez gazowników) że jeżdżą na IV. Każdy kto ma flying injection brc, IGS Landi Renzo czy ETA GAS Tartarini (więcej grzechów nie pamiętam) pomyka na III generacji tak zwanej. Jeśli chodzi o koszt założenia to różnice są znikome między III a IV dlatego też szukaj ludzi którzy założyli wtrysk gazu jakieś 3-4 lata wstecz, bo obecnie wszyscy zakładają sekwencję niezależnie od tego jaki mają wtrysk benzynki. Nie będę teoryzował na temat wyższości wtrysku sekwencyjnego(IV) nad ciągłym(III) bo to tylko gdybanie. Sam jestem ciekaw testu porównawczego tych samych wozów z różnymi instalkami.
ZAKŁADANIE GAZU ????. " />Widzę że kilku kolegów ma pojęcie o lpg więc zapytam
Sprawa wygląda tak, mam w astrze instalację gazową Landi renzo IGS, jako że ten szmelc oczywiście przestał działać (fakt faktem po dużym przebiegu), a nikt w okolicy nie ma do tego kabla, a ci którzy mają kabel i tak nic nie zrobią bo nie mają klucza
Postanowiłem zmienić go na pełną sekwencję (zapewne stag 4 i magic'i) i tu dwa pytania:
Pierwsze czy lepiej kupić zestaw regeneracyjny do mojego reduktora (ig1 więc chyba nie byle co, o ile ten od III gen. jest taki sam jak ten montowany w omegas'ie) czy kupić nowy reduktor np. tego scorpiona?
I druga sprawa, wkrętki w kolektorze dolotowym (mam z14xe) są bardzo daleko od wtrysków benzynowych, w III generacji to nie robiło chyba róźnicy dlatego wywiercili tam gdzie było im najłatwiej, kolekor muszę w takim razie wymienić, ale nowe dziury trzeba wiercić w tym "łączniku" w którym są wtryski benzynowe tak?
Komputwer IGS nie działa. Witam mam instalację landi Renzo IGS podłączyłem programator oprogramowanie
i po pewnym czasie zerwała się łączność ze sterownikiem przestała działać instalacja gazowa nic nie działa. Napięcia dochodzą do sterownika w sterowniku jest napięcie 5V.
Poradźcie??
Jakie LPG do puga???. " />Witam.Mam puga 2.0 xsi 8v 121 km i chcialem zalozyc do nie instalacje gazowa.Nie wiem jaka prosze niech mi ktos doradzi jaki typ (czy Landi Renzo czy BRC).Jezeli Landi to podobno IGS (czy to prawda??).Prosze o pomoc.
demontaż elektrozaworu gazu. " />popuszcza mi elektrozawór gazu, chcę go rozebrać i sprawdzić. Zdaje mi się, że powinienem mieć pusty zbiornik LPG, czy mam rację? Czy można zamknąć przy butli wypływ gazu? Instalacja IGS Landi Renzo reduktor IG1.
LPG w SUBARU,za i przeciw..porady i ciosy ;]. cos mnie dzis wzielo na samookaleczenie..

Jako, co powiesz na cos takiego:

OBK 2,5 litra wolny ssak, 65kkm przebiegu, do tego landi renzo omegas, toroid 65l w kolo zapasowe pewnie od STAKO, chlopaki sugeruja tez lubrykacje..
poniewaz czasem wpadam do Lodzi to w zasadzie tylko tu montaz wchodzi w gre wiec NAGAS Stefanowski - maja hamownie i znam ich na tyle by powiedziec, ze sa ok - pisze wprost, by nie bylo, ze Cie wypytuje, a potem pojade do kogos innego..

wlasnie przeanalizowalem koszty roczne i wyszlo, ze bzdura by bylo nie zalozyc kuchenki do mojego auta przy moich przebiegach >40kkm rocznie.
spodziewam sie, ze:
bede mu musial czesciej regulowac zawory, powiedzmy co 50 kkm zaczynajac od 100 kkm, przy 150 kkm, 200 kkm itp i bardziej dbac o uklad zaplonowy - nowe kable i swiece tez co 50 kkm powiedzmy.

zachecil mnie po raz kolejny obrazek Legasia 2,0 na lpg przebiegiem juz ponad 200 kkm na taxi w berlinie. ze nie wspomne o moim absolutnie bezproblemowym uzytkowaniu volvo v90 3,0 benzyna R6 z IGS Landi Renzo przez ponad 120 kkm...

gdyby to wyszlo, to przy niemieckich cenach paliwa i gazu (3pln vs. 5,7pln) w skali nastepnych 4 lat (do ok 200 kkm musi wytrzymac) posiadania tego auta jestem w stanie realnie rocznie zaoszczedzic 7 k pln rocznie - ponad 20 kpln w sumie (amortyzacja instalacji w 7 m-cy) wiec zawsze to kilka PLN w kieszeni na tiktaki ;)
podatek na lpg w niemczech jest zafiksowany przez rzad do 2018 roku i nie moze wzrosnac wiec stosunek ceny lpg do PB moze sie tylko zmienic na korzysc.

zasieg przy moim spalaniu i baku mieszczacym 53 l lpg wyniesie ponad 400-450 km vs. 500 km na benzynie wiec nie jest to upierdliwoscia wielka..


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • choler.pev.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Landi sterowniki LES 98A
     : Landi 98A sterownik
     : Landi L.E.S 98a
     : Landi Renzo Polska
     : Landi Renzo Poznań
     : Landi Renzo manual
     : laserowe leczenie przepukliny kręgosłupa
     : Las Piramides
     : Lantech Hub
     : łazienki i ubikacje
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT