Strona główna
  Land Rover Discovery TD5

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

[immo?] Land Rover Discovery II TD5. Witam,
Mam problem z Land Rover'em Discovery II ('01)
Wersja Brytyjska. TD5

Chodzi o immobiliser prawdopodobnie. Samochód wczoraj odpalał i nie bylo zadnych problemów. Dziś rano mialem problemy z zapaleniem. Po podładowaniu baterii na kablach do drugiego samochodu samochod odpalił. Problem w tym ze po odpaleniu i wyciagnieciu kluczyków samochód nie gaśnie i świecą sie wszytkie kontrolki na dashboardzie (tablicy). Po naciśnięciu hamulca kontrolki i samochod gasnie ale po zwolnieniu hamluca kontrolki zaswiecaja sie na nowo.

Pilot jest bez immo (tj. niema go fizycznie w pilocie).

Nadmieniam ze nie posiadam zadnej security card z kodem azeby zaprogramowac immo.

W czym moze byc problem ?
Nissan Navara 2,5 diesel. " />
">Sam mam Land Rovera Discovery z 1995r. a kupiłem go w 2002r. w stanie idealnym w wersji ES poza elektrycznymi fotelami mam wszystko co oferowała fabryka.Miał 297000 km a ma 398000 km i pali nie wykonując całego obrotu.Ceny części są wyjątkowo niskie tylko trzeba wiedzieć gdzie je kupić.Spala w trasie od 8,5 litra do 9,5 w mieście a mam automata.W terenie ok 13 litrów.
Zero awaryjności poza tymi co są związane z stanem naszych dróg w postaci końcówek drążków, amorów , łożysk kół.itp.Prędkość podróżna to 90 -100 km/h.


Na pewno masz Land Rover'a ??


">W Land Roverach Discovery były dwa silniki 300 TDI i TD5 .Polecam 300 bo jest odporniejszy na złe paliwo,i NIe ma elektroniki więc nie ma co kasować.Można kupić 300 TDI z czysto mechanicznym wtryskiem TDI bez żadnej elektroniki i takiego motoru trzeba szukać bo jest mniej problemowy a poznaje się go po tym że od czwartego wtryskiwacza nie odchodzi przewód.

eee, jeszcze wcześniej 200 Tdi było i jeszcze bardziej debiloodporne od trzysety. Co do pompy to faktycznie lepiej szukać bez EDC, a o TD5 najlepiej zapomnieć
Nowości w sklepie ESCAPE. " />Miło poinformować o nowościach w naszym sklepie. Od 5 kwietnia w sprzedaży m.in:

1. Snorkele :

- Jeep JK
- Land Rover Defender TD5
- Land Rover Discovery III
- Mitsubishi V73 ( Pajero 3,5 benzyna i 3,2 DID)
- Nissan K160

2. Uchwyty do podnośnika Hi-Lift umożliwiające podnoszenie samochodu za felgę
3. Pasy 5 metrów 5 ton z hakami
4. Zderzaki:
- przedni Toyota land Cruiser HDJ 80
- przedni Nissam Patrol Y61
- przedni Nissan Patrol Y60
- przedni Jeep XJ II
- tylny Toyota Land Cruiser HDJ 80
5. Wyciągarki:
- XTR 12 BOX SYNTETYK
- XTR 12 SYNTETYK
6. Nowego typu niezbędniki zawierające 2 pasy, zblocze, hak do zderzaka, 2 szekle, rękawice.
Land Rover Discovery II 1999r 2,5 TD5 - problem z ABS. Będę miał to autko w przyszłym tygodniu, ale już zbieram informacje. Chodzi o to, że przy gwałtownym hamowaniu ( pedał w podłogę ) zapala się kontrolka ABS i wywala błąd czujnika prawego przedniego - nieprawidłowy sygnał ( sterownik łapie błąd, ale ABS działa normalnie ). Po wykasowaniu błędu jest wszystko ok, parametry wszystkich czujników są takie same, autem można jeździć przez miesiąc i nic się nie dzieje. Problem pojawia się po gwałtownym hamowaniu ( mówiłem klientowi, żeby nie hamował tak ostro ). Czujnik klient podmienił ( oczywiście używany ), ale na obu jest to samo. Trochę szkoda mi gościa, bo był już u mnie 3 razy kasować ten błąd ( nigdy nie miał czasu aby zostawić auto ). Jak to sprawdzić w czym tkwi problem ? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
test AUTOBILDa. " />Witam

ciekawy test znalazłem w sieci
z tej czwórki:
Hyundaia Terracana 2.9 CRDi
Mitsubishi Pajero Classic 2.5 TD
Nissan Terrano 3.0 Di long
Land Rover Discovery 2.5 Td5

Terek został najlepiej oceniony

http://www.terracan.pl/wprowadzenie/Vergleichstest.pdf
Samochody waszego życia....
....................... Bo na nasze drogi to najlepiej jakies terenowki(np. Jeep)lub chociaż Suvy(np.Rav4)... A sadze tak dlatego ze ostatnio rozjebalem kolo w dziurce ktora byla jakgdyby nigdy nic na stosunkowo nowej drodze







jak bylem w angoli taty samochod (sluzbowy oczywiscie ) to byl Land Rover Discovery 2 (td5)

a przed land roverem byl mitshubshi pajero czy jak to sie pisze...


a tak jak juz bym mial miec terenowke to bym chcial znow land rovera
Inne samochodziki. " />Opiszę tu kilka innych modeli które mogą się nam przydać podczas wyjazdów. Wiadomo że nie będą to wszystkie samochody terenowe, bo nie sposób i nich wszystkich napisać, zresztą nie posiadam takowej wiedzy . Wiele modeli pominąłem w zasadzie specjalnie a wybrałem te które w terenie naprawdę się sprawdzają. Oto kilka zdań o tych najpopularniejszych i moim zdaniem najbardziej się nadających.

1.FORD MAVERICK. Wychodził w dwóch wersjach silnikowych 2.0 16V i 3.0 V6 24V. Układ jezdny typowo europejski, mimo tego że jest to amerykańskie auto. Zestrojony bardzo komfortowo, i jak rzadko kiedy w przypadku samochodów amerykańskich nie ma problemów z zakrętami. Generalnie fajny samochód, ale trochę za lekko pracuje wspomaganie kierownicy, prze co nie mamy dobrej informacji zwrotnych o pokonywanej nawierzchni. Kiedy robi się ślisko napęd na 4 kola rozdziela moc z kół przednich automatycznie i bezstopniowo również do tyłu.Podczas jazdy w terenie można aktywować tryb 4x4, brak jednak blokowanego mechanizmu różnicowego i przekładni redukcyjnej do jazdy terenowej. Czyli w teren Panowie ale lekki.
2. ISUZU TROPER. Właściwie to Opel Monterey. Silniki 3,5 V6 i 3,0 DTI. Duży wygodny samochód, produkowany w wersji 3 i 5 drzwiowej. Niestety w przypadku oceny jazdy nie wypada za ciekawie. Na szczęście jazdy szosowej. Wysoko zawieszony przechyla się w zakrętach, a twarde zawieszenie przenosi każdą nierówność. Ale za to bardzo dobry w terenie. Dzięki dołączanemu napędowi na cztery koła, z elektronicznym rozdziałem siły bez problemów przebija się przez błoto i daje radę stromym podjazdom. Dobry wybór jako mocny ciągnik i pojazd terenowy.
3.JEEP GRAND CHEROKEE. Samochodzik jest przedstawicielem wymierającego gatunku, oferuje klasyczną technikę 4x4 z osia sztywną i mechanizmami różnicowymi.Silniki 4.0, 4.7, 2.7CRD. Wygląd może zdradzać że to pseudo terenówka, ale na pewno tak nie jest. Moment obrotowy rozdzielany jest na obie osie automatycznie, na drodze napędzając tylne koła, a przy śliskiej również przednie.W trudnych warunkach można skorzystać ze skrzyni redukcyjnej. Bez trudu radzi sobie w terenie, jedynie prześwit stanowi pewne ograniczenie, ale żeby gdzieś go "posadzić" musi być naprawdę trudny teren.
4.LAND ROVER. Są trzy wersje. FREELANDER, DEFENDER i DISCOVERY. Postanowiłem napisać kilka zdań o tym ostatnim bo to chyba najpopularniejszy u nas model. Potrafi bez problemu wjechać w każdy teren. Wyposażony w ramę nośną i sztywne osie zalicza się do klasycznych terenówek. Wyposażony w ABS, i wspomaganie zjazdu HDC oraz elektroniczny układ siły hamowania i system kontroli trakcji pod względem technicznym to nowoczesny samochód. Dwa rodzaje silników V8 i Td5. Przeważnie występują wersje z automatem. Niektóre wersje wychodziły z podniesionymi zderzakami, dającymi większy kąt natarcia, podwójne reflektory.
5.MERCEDES G. Dosyć duża gama silników. Najsłabszy 156 konny wysokoprężny z systemem comonn rail. Najmocniejszy V8 AMG 354 koni. Moc przenoszona przez pięciostopniową skrzynię automatyczną. Stały napęd wszystkich kół, trzy elektrycznie sterowane blokady mechanizmów różnicowych i spory prześwit sprawiają że jest nie do pokonania w terenie. Sztywne osie i nieco oporny układ kierowniczy powodują że auto jest trochę ociężałe. Rekompensują to jednak dobre zawieszenie i hamulce.
6.MITSUBISHI PAJERO. Jeden z najlepiej sprzedających się samochodów terenowych świata. Silniki 3.2 DID, 3.5 (benz.) i 2.5 Td. Najciekawszy chyba wydaje się być 3,5 l benzynówka (202 KM). 3,2 DID (160KM) jest dosyć głośny. Ale jest zdecydowanie oszczędniejszy. Chociaż po założeniu gazu już tak nie bardzo. Zawieszenie bardzo sprężyste i dobrze współpracuje z układem kierowniczym. No ale w przypadku terenówki nie ma to takiego dużego znaczenia. Niestety nie jest jakimś Herosem w terenie. Mimo przekładni z reduktorem mechanizmu różnicowego nie zawsze radzi sobie w trudnych warunkach.
7. NISSAN PATROL. Silnik 3.0 Di. Za dobre zachowanie auta w terenie odpowiada dołączany napęd kół przednich, mechanizm różnicowy z blokadą oraz automatyczne piasty z wolnym kołem na przedniej osi. Potężny moment obrotowy i wytrzymała technologia sprawiają że Nissan pokona każdą przeszkodę i pociągnie przyczepę o masie 3,5 tony. Sztywne osie czynią go niestety ociężałym w prowadzeniu a i hamulce nie są najlepsze.
8.TOYOTA LAND CRUSER 90 i 100. Opiszę tę pierwszą ponieważ dużo częściej u nas występuje. Różnią sie praktycznie tylko wielkością. Na bezdrożach zalicza się do pierwszej ligi. Z konstrukcją osadzoną na ramie nośnej, sztywną osią, przełożeniem redukcyjnym, blokadą mechanizmu różnicowego i stałym napędem na 4 koła jest niezwykle wytrzymała. Dwa silniki 3,4 V6 i 3l diesel z wtryskiem comonn reil. Bardzo dobrą propozycją jest ten właśnie diesel. Oferuje zdumiewająco niskie zużycie paliwa, oraz dużo większy moment obrotowy co jest bardzo pomocne w terenie. Maksymalny ciężar ciągnionej przyczepy to 2800kg, co nie jest jakąś rewelacją w tej klasie samochodów, ale do pociągnięcia łódki w zupełności wystarcza. Na drodze dosyć ociężała. Dzięki bezpośredniemu wspomaganiu kierownicy mimo to można poruszać się szybko oraz sprawnie. Wnętrze zachwyca bardzo dobrą widocznością dookoła, doskonałym wykończeniem i dużą ilością miejsca.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anulka69megan.pev.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Land rower Samochody używane
     : Land rower Freelander sprzedam
     : Land rower Club Polska
     : LAND Centrum Handlowe Warszawa
     : Land Sklep rybny
     : Land Transport Safety
     : Land of Confusion refren
     : Land of nog
     : Land bilard
     : land of lilies
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT