Strona główna
  Land Rover Defender 110

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Land Rover Defender 110 SW Edycja Limitowana. Firma JLR Centrum (autoryzowany dealer marki Land Rover) przygotowała specjalnie na 60-lecie marki limitowaną edycję modelu Defender.

Zobacz artykuł
Jaki najlepszy samochód prowadziliście? Wrażenia z jazdy:). najfajniejszy Land Rover Defender 110 bialy:) sluzbowe autko taty:) bardzo fajne, proste i prawie wszedzie wjedzie

a najmocniejszy, ktory mialem okazje prowadzic niestety tylko raz bo jest juz rozbite to niebieskie audi s2 mojego kolegi
Ten post był edytowany przez Mariusz162 dnia: 17 Czerwiec 2007 - 13:45
stacyjka po lewej. Zapomnieliście że jeszce Land rover Defender 90, 110 i TD5 ma z lewej strony stacyjkę! Nie wspomnę o tym jak pedały są ustawione, tam gdzie normalnie mamy sprzęgło tam jest hamulec ,początkujący kierowcy zazwyczaj podczas zmiany biegów naciskają na hamulec zamiast na sprzęgło które jest prawie przy słupku i lądujemy głową w szybę ! :lol2: A miejsca za kółkiem tyle co w kaszlaku!

Zarząd Operacji Specjalnych CBŚ KGP. Chyba w Afganistanie. Jak będę miał chwilę to odkopię starą książeczkę o tej formacji.

[EDIT]

Znalazłem: Land Rover Defender 110 aka "Pink Panther" służył w latach 60ych, 70tych aż do końca lat 80ych ale nie ma napisane w jakich konfliktach. Polecam google bo mi się troszkę śpieszy.
Test opon MT / 2008. no to naprawdę ciekawy temat - nie tyle test bo tu Kumho to tak jak mówi Fotomysz to sliki dla Kubicy ale ja chcę poruszyc inna sprawę, a mianowicie szerokośc gumek

Land Rover Defender 110 2,4 TD 4 produkowany od 2007 r w specyfikacji technicznej ma gumki 205/75/16 a wage producent podaje 3050 kg (źródło motofakty.pl) - tak wiec moze taki rozmiar styka w terenie?

[ Dodano: 2009-03-18, 14:53 ]
Iveco Massif. Iveco Massif: naprawdę masywny off-road

Podczas wystawy w Amsterdamie po raz pierwszy zaprezentowano publiczności samochód Iveco Massif, prawdziwie ortodoksyjny off-road.

Iveco Massif jest w zasadzie ulepszonym modelem Santana Motor PS-10 „Anibal” produkowanym na licencji. Korzenie ortodoksyjnego hiszpańskiego off-roada znajdziemy zaś w modelu Land Rover Defender sprzed pięćdziesięciu lat. Podczas gdy Santana Motor to raczej lokalny producent, Iveco z modelem Massif chce wejść na rynki południowoamerykańskie (pod marką Fiat) czy azjatyckie.
Nazwy Massif nie użyto tu przypadkowo. Konstrukcja auta jest naprawdę masywna, w odróżnieniu od większości dzisiejszych samochodów terenowych jest zbudowana w jedynym celu – sprawdzić się w najtrudniejszym terenie, na drogach asfaltowych auto nie jest prymusem. W świecie można spotkać wiele egzemplarzy PS-10, które służą jako karetki, samochody straży pożarnej czy wojska.
Iveco zamontuje w modelu Massif swój doładowany 3-litrowy turbodiesel o mocy 110 kW (150 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm. Lista wyposażenia opcjonalnego jest relatywnie bogata i obejmuje m. in. zamek centralny, przyciemniane szyby, szyberdach, nawigację GPS, wciągarkę czy ABS. Oprócz wersji 3- i 5-drzwiowych auto dostępne będzie także jako pick-up czy z ramą rurową zamiast dachu, który w razie potrzeby zastępuje płótno.
Iveco planuje sprzedać rocznie ok. 5000-6000 egzemplarzy, przy czym duża część z nich zostanie poddana kolejnym modyfikacjom w związku z ich przeznaczeniem. Największe zainteresowanie Iveco oczekuje ze strony leśników. W niektórych państwach Iveco Massif będzie sprzedawane pod marką Fiat. Cenowo samochód ma konkurować z modelem Land Rover Defender.




(C) roadlook.pl
Buda Land Rovera. Poszukuje budy Land Rovera Defendera najlepiej 110.
Jakie preferujecie TERENOWE SAMOCHODY?? (cena nie gra roli). Land Rover Defender 110

Wsiedliśmy w 14-tu z dużymi plecakami do niego nie ma lepszej terenówki wg mnie (no może oprócz UAZ-a, ale to z sentymentu)
robie zdięcia do tekstury ac3d. poproszę o Land rovera Defendera 110 :D
moje wentyle. Pompy hamulcowe:

Polonez (nie lucas) – 19.5mm
Ford Capri – 20.6mm
Ford Capri 2.8i – 22.22mm
Polonez (lucas) - 22.22mm
Ford Grenada - 23.8mm
land rover defender 110 – 25.4mm
ford sierra - 26mm

alfa romeo 145. - 22.22 mm
alfa romeo 146. - 22.22 mm
alfa romeo 155. - 22.22 mm
alfa romeo 156 – 22.22mm
fiat barchetta – 22.22mm
fiat bravo – 22.22mm
fiat brava – 22.22mm
fiat coupe – 22.22mm
fiat marea – 22.22mm
fiat punto – 22.22mm
fiat tempra – 22.22mm
fiat tipo - 22.22mm
lancia dedra – 22.22mm
delta II – 22.22mm

Alfy mają większe serwo lecz średnica tłoczka bez rewelacji. Dlatego będę skłaniał się w stronę sierry.

Zna ktoś średnicę tłoczka pompy w mondeo i scorpio?




Przykładowe układy hamulcowe..

Polonez (nie lucas)____48mm tarcze 227 x 10 nie wentylowane,___38mm 227 x 10 nie wentylowane
Polonez (lucas)_______48mm tarcze 240 x 10.7 nie wentylowane,__20.6(cylinderek) 203(bęben)
Polonez Truck (lucas)__48mm tarcze 260 x 10 nie wentylowane,___23.8(cylinderek) 250(bęben)
Ford Capri___________54mm tarcze 245 x 12.7 nie wentylowane,__203(bęben)
Ford Capri 2.8i________54mm tarcze 245 x wentylowane,__203(bęben)
Alfa Romeo 156_______56mm tarcze 284 x 22 wentylowane,______38mm 251 x 10 nie wentylowane
Ford Sierra Cosworth___54mm tarcze 283 x 24 wentylowane,______43mm 273 x 10 nie wentylowane
Ford Mondeo I________60mm tarcze 260 x 24 wentylowane,______43mm 253 x 20 wentylowane
Ford Scorpio__________60mm tarcze 260 x 24 wentylowane,______43mm 253 x 20 wentylowane
Kupno Bizona W LS 09. za duża ta lawetka do tego auta, ja mam Land Rovera Defender 110 i idealnie pasująca lawetę
Land Rover Defender 110. piwoooo
Rozstawy śrub. co by wątpliwości nie było :wink:

4x98, otwór 58 - Fiat,Lancia,Alfa(155 i nowsze),Seat (do 1991)
4x98, otwór 59 - Alfa(1973-92),Łada,Aleko,Skoda (do 1993),Trabant 1.0
4x100, otwór 52 - Volvo 340-480
4x100, otwór 54 - Toyota Corolla i mniejsze,Mazda (bez 121 po 1996),Suzuki Baleno i Wagon,Daihatsu Sirion
4x100, otwór 56 - Honda Civic i pochodne(w tym Rover 200/400),starsze Daihatsu, Kia Shuma/Sephia,małe Mitsubishi(w tym Proton)
4x100, otwór 57 - Opel,Volkswagen(do 1996),Daewoo(bez Matiza i Leganzy),Audi80(do 1990),BMW3(do 1991),Seat,Trabant i Skoda(oparte na VW)
4x100, otwór 59 - małe Nissany,Subaru Justy do 1996
4x100, otwór 60 - Renault
4x108, otwór 57 - Audi 80/90(od 1991 do 1995)
4x108, otwór 63 - Ford(w tym Scorpio GGR i Cougar), Mazda 121 po 1996
4x108, otwór 65 - Citroen,Peugeot,Volvo 850 GLT
4x114, otwór 60 - Kia Pride,Suzuki Swift,Maruti,Justy (po 1996)
4x114, otwór 64 - Honda Accord,Legend i pochodne Rover 600/800)
4x114, otwór 66 - Nissan Primera,Bluebird,200ZX,Prairie
4x114, otwór 67 - Hyundai,Kia Clarus,Mitsubishi Galant i pokrewne,Volvo S40
4x114, otwór 69 - Daewoo Matiz
4x130, otwór ?? - VW 1200/1300/1500/1600,Skoda MB/S100/S120
4x140, otwór ?? - Peugeot 504,505,Renault Traffic,Subaru Leone
4x160, otwór ?? - Trabant 600,601, Wartburg
4x190, bez otworu - Fiat 500 i 126
5x98, otwór 58 - Alfa(bez 166),Lancia Thema,Fiat Ulysse/Peugeot 806 itp.
5x100, otwór 54 - Toyota Avensis,Celica 4WD itp.
5x100, otwór 56 - Rover 75,Subaru Legacy,Impreza itd.
5x100, otwór 57 - VW z motorem VR6 do 1997,od 1997 wszystkie poprzeczne(także Audi A3,Skoda i Seat),Chrysler Neon,Stratus, itd.
5x108, otwór 58 - Lancia Kappa,Alfa 166,Peugeot 807/Ulysse II itp.
5x108, otwór 60 - Renault V6
5x108, otwór 63 - Ford Windstar
5x108, otwór 65 - Volvo 240/260,740/780,940/960,S60/70/80,Peugeot 605,Citroen XM
5x110, otwór 65 - Opel Omega,Zafira,Vectra,Calibra V6 i nowe Saaby
5x112, otwór 57 - VW T2,T3,T4,Sharan itp.,Passat od 1997,Audi 100/200,A4,A6,A8
5x112, otwór 63 - Ford Granada,Scorpio 1
5x112, otwór 67 - Mercedes (bez modeli G i Sprintera)
5x114, otwór 57 - Daewoo Leganza
5x114, otwór 60 - Toyota Camry,MR2,Lexus,RAV4,Mazda RX7,626 i Ford Probe T22,
5x114, otwór 64 - Honda CRV,HRV,Prelude,Legend,Integra, Landrover Freelander
5x114, otwór 66 - Nissan Maxima,200SX,300ZX,Serena,Vanette (niektóre roczniki)
5x114, otwór 67 - Mazda 626,MX6,RX7,Xedos,929,MPV(niektóre),Ford Probe ECP, Daihatsu Terios,Kia Carnival,Mitsubishi Sigma,Eclipse,Hyundai H1
5x114, otwór 70 - Ford Explorer
5x114, otwór 72 - Voyager,Jeep Wrangler,Cherokee(bez WJ)
5x114, otwór 73 - Mazda MPV,Nissan Vanette(niektóre),Toyota Previa
5x115, otwór 70 - Opel Sintra,Pontiac Trans Sport itp.
5x118, otwór 71 - Fiat Ducato 1,PSA Jumper/Boxer
5x120, otwór 73 - (od 1992)BMW 3,5,7,8,X5,RangeRover LP,
5x120, otwór 74 - BMW 5,6,7(starsze modele, "rekinowate")
5x121, otwór 70 - Chevrolet Blazer S10 itd.
5x121, otwór 74 - Jaguar XJS,XJ do 2000 r.)
5x127, otwór 72 - Jeep Grand Cherokee WJ
5x130, otwór 72 - Porsche 911,928,930,933,944,968,993
5x130, otwór 78 - Fiat Ducato 2,PSA Jumper/Boxer 2
5x130, otwór 84 - VW LT,Mercedes G i Sprinter
5x140, otwór 95 - KIA Sportage
5x140, otwór 98 - Niva,UAZ,FSO Syrena,Warszawa,Tarpan,Nysa,Żuk
5x140, otwór 108 - Jeep CJ5/7,terenowe Daihatsu,Suzuki i Asia Rocsta
5x150, otwór 110 - Toyota Landcruiser J10
5x165, otwór 114 - Land Rover Defender,Discovery
5x205, bez otworu - VW 1200,Porsche 356 i 550,Wartburg 312
Motokącik FAQ. 4x98, otwór 58 - Fiat,Lancia,Alfa(155 i nowsze),Seat (do 1991)
4x98, otwór 59 - Alfa(1973-92),Łada,Aleko,Skoda (do 1993),Trabant 1.0
4x100, otwór 52 - Volvo 340-480
4x100, otwór 54 - Toyota Corolla i mniejsze,Mazda (bez 121 po 1996),Suzuki Baleno i Wagon,Daihatsu Sirion
4x100, otwór 56 - Honda Civic i pochodne(w tym Rover 200/400),starsze Daihatsu, Kia Shuma/Sephia,małe Mitsubishi(w tym Proton)
4x100, otwór 57 - Opel,Volkswagen(do 1996),Daewoo(bez Matiza i Leganzy),Audi80(do 1990),BMW3(do 1991),Seat,Trabant i Skoda(oparte na VW)
4x100, otwór 59 - małe Nissany,Subaru Justy do 1996
4x100, otwór 60 - Renault
4x108, otwór 57 - Audi 80/90(od 1991 do 1995)
4x108, otwór 63 - Ford(w tym Scorpio GGR i Cougar), Mazda 121 po 1996
4x108, otwór 65 - Citroen,Peugeot,Volvo 850 GLT
4x114, otwór 60 - Kia Pride,Suzuki Swift,Maruti,Justy (po 1996)
4x114, otwór 64 - Honda Accord,Legend i pochodne Rover 600/800)
4x114, otwór 66 - Nissan Primera,Bluebird,200ZX,Prairie
4x114, otwór 67 - Hyundai,Kia Clarus,Mitsubishi Galant i pokrewne,Volvo S40
4x114, otwór 69 - Daewoo Matiz
4x130, otwór ?? - VW 1200/1300/1500/1600,Skoda MB/S100/S120
4x140, otwór ?? - Peugeot 504,505,Renault Traffic,Subaru Leone
4x160, otwór ?? - Trabant 600,601, Wartburg
4x190, bez otworu - Fiat 500 i 126
5x98, otwór 58 - Alfa(bez 166),Lancia Thema,Fiat Ulysse/Peugeot 806 itp.
5x100, otwór 54 - Toyota Avensis,Celica 4WD itp.
5x100, otwór 56 - Rover 75,Subaru Legacy,Impreza itd.
5x100, otwór 57 - VW z motorem VR6 do 1997,od 1997 wszystkie poprzeczne(także Audi A3,Skoda i Seat),Chrysler Neon,Stratus, itd.
5x108, otwór 58 - Lancia Kappa,Alfa 166,Peugeot 807/Ulysse II itp.
5x108, otwór 60 - Renault V6
5x108, otwór 63 - Ford Windstar
5x108, otwór 65 - Volvo 240/260,740/780,940/960,S60/70/80,Peugeot 605,Citroen XM
5x110, otwór 65 - Opel Omega,Zafira,Vectra,Calibra V6 i nowe Saaby
5x112, otwór 57 - VW T2,T3,T4,Sharan itp.,Passat od 1997,Audi 100/200,A4,A6,A8
5x112, otwór 63 - Ford Granada,Scorpio 1
5x112, otwór 67 - Mercedes (bez modeli G i Sprintera)
5x114, otwór 57 - Daewoo Leganza
5x114, otwór 60 - Toyota Camry,MR2,Lexus,RAV4,Mazda RX7,626 i Ford Probe T22,
5x114, otwór 64 - Honda CRV,HRV,Prelude,Legend,Integra, Landrover Freelander
5x114, otwór 66 - Nissan Maxima,200SX,300ZX,Serena,Vanette (niektóre roczniki)
5x114, otwór 67 - Mazda 626,MX6,RX7,Xedos,929,MPV(niektóre),Ford Probe ECP, Daihatsu Terios,Kia Carnival,Mitsubishi Sigma,Eclipse,Hyundai H1
5x114, otwór 70 - Ford Explorer
5x114, otwór 72 - Voyager,Jeep Wrangler,Cherokee(bez WJ)
5x114, otwór 73 - Mazda MPV,Nissan Vanette(niektóre),Toyota Previa
5x115, otwór 70 - Opel Sintra,Pontiac Trans Sport itp.
5x118, otwór 71 - Fiat Ducato 1,PSA Jumper/Boxer
5x120, otwór 73 - (od 1992)BMW 3,5,7,8,X5,RangeRover LP,
5x120, otwór 74 - BMW 5,6,7(starsze modele, "rekinowate")
5x121, otwór 70 - Chevrolet Blazer S10 itd.
5x121, otwór 74 - Jaguar XJS,XJ do 2000 r.)
5x127, otwór 72 - Jeep Grand Cherokee WJ
5x130, otwór 72 - Porsche 911,928,930,933,944,968,993
5x130, otwór 78 - Fiat Ducato 2,PSA Jumper/Boxer 2
5x130, otwór 84 - VW LT,Mercedes G i Sprinter
5x140, otwór 95 - KIA Sportage
5x140, otwór 98 - Niva,UAZ,FSO Syrena,Warszawa,Tarpan,Nysa,Żuk
5x140, otwór 108 - Jeep CJ5/7,terenowe Daihatsu,Suzuki i Asia Rocsta
5x150, otwór 110 - Toyota Landcruiser J10
5x165, otwór 114 - Land Rover Defender,Discovery
5x205, bez otworu - VW 1200,Porsche 356 i 550,Wartburg 312

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katowicetaxi.pev.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Land rower Samochody używane
     : Land rower Freelander sprzedam
     : Land rower Club Polska
     : LAND Centrum Handlowe Warszawa
     : Land Sklep rybny
     : Land Transport Safety
     : Land of Confusion refren
     : Land of nog
     : Land bilard
     : land of lilies
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT