kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Rozrząd 214i cechy HELP!!. --
PH JOWI sprzedaż części samochodowy
do marki rover mg land rover
e-mail:anatolsc@neostrada.pl
TEL: 0504045682
www.mg-rover.com.pl
Użytkownik "Szczepan_214i" <szczepan69@gmail.com> napisał w wiadomości
news:esuh3q$47m$1@host-ip211-14.crowley.pl...
Witam serdecznie.
Właśnie wymieniam rozrząd przy mojej R'ce 214i (8V) - wszystko ładnie
pięknie gdyby nie dwie cechy na kołe do wału korbowego. Cecha na bloku
wskazuje na środek między cechami koła do wału. Czy tak powinno być, czy
powinien być ustawiony na pierwszą lub drugą cechę??
http://img256.imageshack....=rozrzadkz4.jpg POMOCY!!
- - -
Szczepan_214i
Leszno (wlkp)
a wyśrodkowałeś tłoki?
--
PH JOWI sprzedaż części samochodowy
do marki rover mg land rover
e-mail:anatolsc@neostrada.pl
TEL: 0504045682
www.mg-rover.com.pl nawiew i brzeczenie z spod spodu roverka?. --
beti
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
Hej
Witam wszystkich ,stałam sie właścicielka od wczoraj roverka 416,jak
narazie jestem zadowolona oby tak dalej,ale wiecie o mnie zaciekawilo?Dzis
wieczorem poszlam do mojego roverka i wlaczylam nawiew i tak jakby mi cos
chrobotalo czego wczesniej nie slyszalam,odpalilam silnik i bylo to samo a
jak otworzylam drzwi to slychac bylo tak jakby brzeczacy lekko metal spod
spodu,czego wczesnej tez nie slyszalam.Napiszcie mi prosze czym to moze
byc spowodowane/Czy to moze byc katalizator?Czy moze roverki tak chodzą na
nie rozgrzanym silniku ,no ale w czoraj w sumie tego nie slyszalm.I
oczywiscie jak mozecie to powiedzcie czy dobry zakup zrobila tj;rover 416
1.6 150 tys przebiegu,wymieniana byla chlodnica,przepustnica
tez,regenorowany byl alternator,dzwonilam do ASO gdzie byl serwisowany
samochod bardzo zachwalli ten samochod,ze jest w dobrym satnie.Wymienany
byl pasek rozrzadu i rzeczy z tym zwiazane co potwierdzone mam z serwisu i
mam dylemat czy robic rozrzad czy wierzyc na slowo?w sumie samochod byl
serwisosowany w czestochowie w autoryzowanej satcji obslugi rovera i land
rovera,klocki hamulcowe sa oryginalne podobno dobre,czy mozecie mi
powiedziec co powinnam wymienic po poprzednim wlascieeilu,jak rowniez jaki
koszt jest wymiany i w jakij cenie sa czesci do wymiany paska
rozrzadu.Bedę wdzieczna bardzo za odpowiedz
Dzieki z gory
pozdrawiam
Beti z sosnowca
P.S
A moze jest ktos z okloic sosnowca badz katowic? Dylemat z napinaczem. zdzich44 wrote:
Czy wymieniał ktoś z Was ostatnio napinacz w Roverku 98' lub nowszym?
Wg EPC mój R200 posiada pasek nowszego typu (26mm szerokości) do którego
pasuje napinacz SKF 17301. Sprzedawcy wg swoich katalogów twierdzą, że
powinienem kupić napinacz SKF 17310. Sam już nie wiem kto ma rację.
Na dodatek okazało sie po zdjęciu obudowy rozrządu, że w autku pitera
(96') jest zamontowany szerszy pasek niż w moim...mimo, że powinno być
odwrotnie. Po raz pierwszy mam problem z zakupem części do R.
--
Ja w moim też miałem problem z napinaczem ponieważ do tych rov z drugiej
połowy 98r nie ma zamiennika tylko org kilku firm. Ta rolka jak w moim
jest z takim drutem w krztałcię trójkąta( działa jak sprężyna)a wszystkie
proponowane maja blachę na śróbę. Cena ok 160-190zł Tutaj dostaniesz
wszystko:
Wyłącznie sprzedaż części zamiennych do samochodów Land Rover i MG Rover.
Adres: Wierzbowa 4, 43-170 Łaziska Gorne
Telefon, faks: (032)-224-18-12, 0501-769-351, 0697-188-158,
Adres e-mail: autoraf@interia.pl
--214si 98r
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl Poszukuję R75 1,8B lub CDT. Panowie dziś jadę oglądać tego
http://moto.allegro.pl/it...5_2_0i_gaz.html
szczerze to się bardzo na niego napaliłem...
na minus ...
- kolor jakoś tak za bardzo mi nie leży w guęcie
- jasna tapicerka (kłopotliwa w utrzymaniu czystości)
- słabe wyposażenie
- duży paliwożerny silnik droższy w utrzymaniu i w dostępności części niż disiel BMW
- duży przebieg 180000 z tego 60000 na gazie
na plus...
- właściciel "nie handlarz" dbający o samochód, serwisujący w serwisie Land Rovera w Babicach (sprzegło wymienione, rozrząd wymieniony przy 120000) generalnie właściciel sprawiał wrażenie w rozmowie iż jest miłośnikiem tego typu samochodu i gdyby nie to że ma nowe auto służbowe nie sprzedawałby Roverka
- lakier bez rys zadrapań w orginale środek ładnie utrzymany
- dobrej jakości instalacja gazowa (2 letnia)
- atrakcyjna cena
- w pełni realny i udokumentowany przebieg
- niedaleko od mojego miejsca zamieszkania
Jeśli możecie skomentujcie czy to co napisałem to rzeczywiście plusy i minusy tego auta... bo sam już nie wiem ... dziś z gościem umówiłem się na oględziny i możliwe że go kupię...
a i jeszcze jedno widział ktoś na żywo jak prezentuje się to auto w tym kolorze...
z góry dzięki pozdro dla klubowiczów MAZPOL po raz drugi. Użytkownik "ultimate" <ultimate@inet.net.pl> napisał w wiadomości
news:b6u1pe$8jn$1@seventyfive.roverki.pl...
Użytkownik "darekj111" <darekj0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:b6si9h$4ka$1@seventyfive.roverki.pl...
Byc może naz kolega Hiberus wybierze się tam na przeglądziek - z chęcią
przeczytam jego opinię.
pozdro
ultimate
Byc może naz kolega Hiberus wybierze się tam na przeglądziek - z chęcią
przeczytam jego opinię.
pozdro
ultimate
Tydzien temu skusilem sie odwiedzic ten serwis wraz z tata.
Przyjechalismy
troche pozniej od umowionej godziny, ale to tylko i wylacznie z winy
warunkow
na drodze (3 wypadki samochodowe + rutynowa kontrola ;-(. Gdy przyjechalsimy
na miejsce Pan Zenon, sympatyczny czlowiek, przyjal nas milo. Z racji tego,
ze
nie bylismy na czas, w serwisie byl robiony Land Rover, wiec musielismy
poczekac.
Serwis miesci sie w BMW, a po drugiej stronie jest salon Rovera, wiec
polatalem sobie, posiedzialem w R75 i BMW 7, poogladalem gadgety Rovera
(alufele 17'' i takie tam *#%#$*). Poczestowano nas kawa po czym wzieli
sie
za naszego Roverka. Zblizala sie 17.00 czyli prawie zamykali serwis.
Pan mechanik widac byl juz lekutko zmeczony Zajzal pod auto i okazalo
sie, ze to nie ta czesc co potrzeba (chodzi o to cholerne drzenie drazka
zmiany biegow w R600 SDi), ale to co sprowadzili i tak sie przydalo:)
Drazek drzal tak jak przedtem, mechanik troche podokrecal zebysmy
dojechali w spokoju do domu. Troche zmartwilo mnie to, ze nie sprowadzono
kilku drobiazgow, na ktore sie umawialem, ze beda na bank. Przy okazji
dowiedzialem sie, ze rozrzad w R620 SDi nalezy wymienic nie przy 100.000 km,
a przy 80.000. DAMN IT! Nasz Roverek mial jeszcze zostac podpiety do
komputera,
ale pora byla juz na zamykanie serwisu. Zaplacilem przyslowiowe "pincet
zloty" i chodu
do domu. Czeka mnie wiec kolejna wyprawa. Wspomnialem Panu Zenonowi, ze
zbliza sie zlot na Miedzianej. Powiedzial ze teraz to juz bedzie napewno.
Zobaczymy czy
dotrzyma slowa Ogolnie rzecz biorac do serwisu nie mam wiekszych
zarzutow.
Zrazilo mnie tylko to ze nie bylo na miejscu tych czesci co zamawialem, ale
i tak musze
jechac jeszcze raz. Aha...na koniec zostalem obdarowany breloczkiem do
kluczy z R75 na widoku:-) jak milo.
Przyjechalem do domu. Drazek zaczal znowu wariowac, juz nie moglem tego
zniesc
wiec pojechalem do mechanika w Opolu. Wytoczyl odpowiednia czesc - sworzen
(zaplacilem BAGATELA.....75 zlotych ehheh) i nic mi juz po uszach nie
dzwoni, zadne drazki.
Wkoncu moge jezdzic z dwoma rekami na kierownicy (wczesniej jedna trzymalem
kierownice
druga drazek zmiany biegow...TRAGEDIA!).
No, to tyle z moich przygod w ASO w Czestochowie.
Po swietach czeka mnie znowu "tour de Śląsk" tym razem
na porzadny przeglad.
Pozdrawiam
Bartek (Hiberus 620 SDi)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|