lampy samochodowe lexus style
|
kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Mazda 6 Sport. " /> ">Nie trawie po prostu świateł a'la tak zwany Lexus Look - trawie je jedynie w Lexusie. Na białe wkłady mam po prostu alergie.
Jak mówiłem, o gustach się nie dyskutuje. 25 lat temu była moda na malowanie samochodów na biało. Ale totalnie, ze wszystkim, zderzakami, klamkami, kołami i uszczelkami w szybach. Światła też. Dla mnie takie auto wyglądało jak spartolona robota u kiepskiego malarza, ktoremu "zajechało się" zbyt daleko pędzlem. U mnie te samochody zawsze powodowały odruch wymiotny A co do "lexusopodobnego" stylu lamp, to wydaje mi się, że to Nissan Altima pierwszy wprowadził, nie Lexus. Pamiętam dyskusje w prasie motoryzacyjnej w USA, gdy pojawił się po raz pierwszy ten Nissan z "szokującymi" lampami, które teraz wydają się takie normalne. A wracając do Mazdy, moja jest sprzed kilku lat, z pierwszego roku produkcji. Przez trzy lata chyba miały one lampy czerwone, w ubiegłym roku zamienili je na przeźroczyste.
">A co do tego posta mojego - jak go teraz czytam, to mi wstyd za sposób w jaki wyraźiłem swoją niechęć
Nie łam się, i tak wykropkowałeś co trzeba. Kto mógł zresztą przypuścić, że będziesz tyle razy cytowany?
">Mazda Mazda6 1.8 MZR 120 KM Active
Cena (zawiera podatek VAT): 92 900 PLN
na wyposażeniu komplet poduszek, klima, ESP itp
">...Mazda z 220-konnym silnikiem V6 kosztuje $ 21 tys (albo raczej kosztowała, gdy ją kupowałem kilka lat temu)...
No comments Pierwsze Subaru w życiu. Jakie wybrać?. Zaraz, zaraz - AGT to chyba te same szpece co stworzyli tjunerskiego STI do promocji Need For Speed ?
Takie coś znalazłem:
Firma AGT Tuning, w szeroko pojętym tuningu samochodów, zajmuje się m.in.:
ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ * Szerokią gamą usług i sprzedażą akcesoriów tuningowych: ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ - blacharstwo - wszelkie odmiany tuningu stylistycznego - extremalne przeróbki, german-style, i wiele innych ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ - lakiernictwo - perła, kameleon, airbrush ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ - spoilery - jesteśmy przedstawicielami najlepszych firm produkujacych spojlery samochodowe ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ - lampy - xenon, bi xenon, angel eyes, lexus look, chrome look ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ - felgi aluminiowe - od 13 do 2x'' - chromy, spinnery, szprychy, felgi wyczynowe ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ - lambo doors - przedstawicielstwo firmy gtfactory ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ - suicide doors ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ - top chop - flip hood
Jezuuuuuuuuuuuuu
No faktycznie, oferta esensja wieś tjuningu.... ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ ĂÂ .:: Jetforce by roller ::.. "Teraz to co budziło najwięcej kontrowersji po wszelkich zapowiedziach modelu SpeedFight 3 - wygląd. Osobiście nie zgodzę się, że przypomina "chińczyka", ponieważ w wielu innych modelach, wielu innych producentów doszukiwać się można podobieństw do chińskich skuterów. Bardziej trafne, moim zdaniem, jest przyrównanie design'u nowej "trójki" do koncepcji Peugeot'a od wielu lat widocznej w modelach ich samochodów. Agresywne linie, sporo kanciastych, prawie ostrych krawędzi, skośne światła - wszystko to było już w modelach Peugeot począwszy od modelu 206. Ta sama tendencja wchodzi w świat skuterów, a że SpeedFight pozostawał prawie niezmieniony od 8 lat, stąd te modyfikacje wydają się tak drastyczne i kontrowersyjne. W sylwetce skutera wyraźny jest "dziób" z przodu, a dwie ukośne lampy przypominają oczy transformera. Momentami zastanawiałem się, czy skuter nie rozłoży się do postaci humanoidalnej i nie odmaszeruje. Bardzo dobrze rozwiązano temat kierunkowskazów - wpasowane w przednie owiewki LED-y idealnie pasują do nowoczesnej linii Speed'a 3. Z tyłu zobaczymy fajną lampę typu lexus style z białymi kierunkowskazami. Dopełnieniem jego sportowego zacięcia jest mały spoiler z tyłu, który służyć może jako miejsce podparcia dla pasażera. W jego miejsce możemy także zamontować kufer. W obudowę skutera wkomponowano kilka sporych wlotów powietrza, a najbardziej charakterystyczne są te po bokach siedzenia. Dodatkową ciekawostką dla gadżeciarzy jest fakt, że za samemu lub za dopłatą, można w skuterze zamontować zestaw audio - wtedy w bocznych wlotach montowane są głośniki satelitarne, w schowku pod siedzeniem znajdzie się subwoofer i wzmacniacz z możliwością podłączenia urządzenia mp3. Centralka sterowania systemem audio doczepiana jest na kierownicy." proponuje przestudiowac jak zyjesz stereotypem i w zacofanym swiecie.A teraz sa nowe linie skuterow nowy desing i nowe lepsze plastiki to bedziesz myslal ze wyglada jak chinczyk ;] zycze powodzienia Homologacja E1 i E11. Nie - obowiązuje tylko dla tych reflektorów, które są przeznaczone jednocześnie do ruchu lewostronnego i prawostronnego (mają możliwość łatwego przestawienia). Przecież światła są asymetryczne i oślepiałbyś innych kierowców.
Może jeszcze skopiuję artykuł z czasopisma Maxutuning :
Tuningowe oświetlenie: temat wręcz niewyczerpany, zarówno pod względem dostępnego asortymentu, jak i możliwych kolizji z prawem podczas przeróbek w samochodzie. Polskie przepisy bardzo restrykcyjnie traktują temat świateł w samochodzie, co wydaje się uzasadnione: często to jedyna rzecz jaką widzimy, gdy mijamy inne auto. Tunerzy mają wielkie pole do popisu, ale uważać przy tym trzeba znacznie bardziej niż przy innych zmianach.
Na początek drugiego odcinka działu "Tuning a prawo" nie wygląda optymistycznie. Niestety, sytuacja tunerów chcących modyfikować oświetlenie w swoim samochodzie jest trudna. Ilość tuningowych lamp i żarówek na rynku jest odwrotnie proporcjonalna do ich zgodności z prawem. Można kupić absolutnie wszystko, ale 95% dostępnych produktów może stać się przyczyną kłopotów z policją i przeglądem technicznym. Wspomniane już w pierwszym odcinku rozporządzenie ministra infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia jasno precyzuje, w jakie światła musi być wyposażony pojazd. Z przodu są to światła barwy białej lub żółtej selektywnej (zauważmy, że nie ma mowy o świetle niebieskim), według załącznika 6. do wspomnianego rozporządzenia. Właściwie wyłącza to możliwość stosowania agresywnie niebieskich żarówek, chyba że posiadają one stosowną homologację. Od kierunkowskazów wymaga się barwy "żółtej samochodowej", a zatem światła w stylu amerykańskim (całe czerwone) także nie są zgodne z prawem. Podobnie kontrowersje może budzić zastosowanie przezroczystych kloszy i umieszczonych w nich zespołów LED (diod), świecących podobno na pomarańczowo. Często kolor światła emitowanego przez te diody niebezpiecznie wpada w odcień brzoskwiniowy - idealny powód dla złośliwego policjanta do zabrania nam dowodu. Ze światłami tylnymi sprawa jest prosta: światła stopu i pozycyjne to bezwzględnie kolor czerwony, podobnie jak elementy odblaskowe, natomiast lampa cofania dopuszczona jest wyłącznie w kolorze białym. W takiej sytuacji zastanawia nieco fakt oferowania do sprzedaży żarówek o barwie klosza zielonej lub fioletowej. Jedynym zastosowaniem, jakie dla nich widzimy jest podświetlanie elementów wnętrza, na przykład schowka lub zespołu wskaźników.
Lampy tylne zespolone
Aby zbadać temat oświetlenia tuningowego, poprosiliśmy o pomoc pięć firm. Dzięki nim, mogliśmy zapoznać się bliżej z ofertą i dowiedzieć się, jak wygląda kwestia homologacji tych produktów na polski rynek. Rezultat badania nie wypadł zbyt pomyślnie. Na pierwszy ogień poszły światła tylne w stylu Lexus. Najłatwiej kupić je do Peugeota 206, Forda Focusa, Renault Clio czy Golfa IV generacji. Noszą one loga różnych producentów: MS Design, MHW, In Pro czy FK Automotive. Na wszystkich z nich znajdziemy znak homologacji europejskiej E11, co, wydawałoby się, załatwia sprawę. Rzeczywistość jest zupełnie inna: wszystkie tuningowe światła produkowane są na Tajwanie, a ich późniejsze "obrandowanie", czyli nadanie loga producenta nie zależy od fabryki, w której zostały wytworzone. Tak wygląda chociażby sprawa z produktami firm In Pro i Sonar: pochodzą z jednej linii produkcyjnej. Homologację na takie światła uzyskuje się w Hong Kongu, dzięki czemu automatycznie dopuszczone są one do użytku w Wielkiej Brytanii (homologacja E11), a ta, jak wiadomo należy do Unii Europejskiej. Z tego wynikałoby, że wszystko jest w porządku, tymczasem Chińczycy znaleźli po prostu sprytną furtkę na "zaatakowanie" rynku europejskiego. W Polsce te światła nie są homologowane - homologacja brytyjska E11 to za mało - i problemy w spotkaniu z policją po ich zamontowaniu stają się, jak najbardziej, realne. Pomijając nierówną jakość chińskich produktów, montażu tylnych lamp tuningowych dokonujemy na własne ryzyko. W tym momencie sensowne zaczynają wydawać się nam przepisy hiszpańskie: tam po założeniu innego oświetlenia jedziemy do stacji kontroli pojazdów po świadectwo homologacji, a mając je przy sobie możemy prowadzić spokojnie. W Polsce, niestety, tak nie jest, ale prawdopodobieństwo wystąpienia problemów nie jest duże i wiele zależy od humoru policjanta lub diagnosty. Homologowane światła tylne oferuje np. Hella (homologacja E1), w ofercie znajdują się w szczególności lampy do samochodów niemieckich.
Angel Eyes. Tego typu lampy na przód i na tył były dostępne juz kilka lat temu np. do Hondy.
Szkoda na to pieniędzy!!!! Moze na poczatku jakoś to wygląda ale po pół roku takie lampy
już nie sa takie super. Ludzie - przeca to jest straszne dziadostwo !!! Jest to tandetna Chińszczyzna. To samo dotyczy tyłów tzw Lexus Look. Zresztą sami poczytajcie na temat " Angel Eyes" na forum hondy:
http://www.hondapl.o...e.asp?id=128955
A cały wątek jest na forum : www.hondapl.org/forum
To jest nowość dla Opla ale w innych samochodach są od lat ( zwłaszcza na rynku USA) .
Dlatego ostrzegam przed wyrzuceniem w błoto kilku złotych.
Typowa osoba ktora w zyciu nie miala tego w rekach czy na aucie ale duzo czyta.
Sam sie przymierzam do zakupu ale ja raczej szukam lamp z firmy HMB bo ten wzor z diodami przy grilu wydaje mi sie optycznie skracac lampki.
Widzisz kolego u mnie przewija się przez mój serwis rocznie kilkaset różnych samochodów.
Są i drogie wozy jak Porsche czy Infinity są i tanie jak CC . Są wsród niech i autka po "tuningu " . Więc proszę nie wmawiaj mi głupot że nie miałem takich lamp w reku .
Przez wiele lat zajmowliśmy się przerabianiem lamp USA na Europe itd .
Postaraj się zrozumieć że takie lampy i inne gadżety tuningowe montuje się w samochodach tzw Show Car a nie do jazdy na codzień czy do jazdy po śniegu i posypanych ulicach solą.
Na zachodzie czy w USA dużo ludzi ma właśnie takie hobby i szykuje sobie samochodzik ale jeździ nim na Zloty czy inne pokazy a większośc czasu stoi sobie to autko w garażu. Na codzień tłuka coś innego.
A pozatym taki Tuning jak montaż lampek , spojlerków czy tłumika ala sport to jest zwykły " wiejski tuning " .
Nie ma nic piękniejszego jak prawdziwy rasowy tuning czyli taki dyskretny . Ładne felgi , delikatne ospojlerowanie , lekko obniżony , jakies małe detale w stylu inna atrapa czy inne halogeny i wszystko ze smakiem i ładnie wylakierowane i dobrane kolorystycznie .
Czy Irmscher , Zander oraz inni tunerzy innych marek jak MPower czy Brabus pakują jakies bardziewne lampy na przód czy tył ? Ich tuning jest bardzo delikatny. A bardziej biorą się za silnik , zawieszenie i wnętrze .
Wiem że o gustach się nie dyskutuje ale Vectra jest bardzo ładna sama w sobie i wystarczy kilka ładnych detali żeby powalała na kolana - ale ze smakiem Panowie!!!!!
A akurat lampy poliftowe ( Vectra B ) są bardzo ładne i ładnie świecą . To samo z tylnymi fabrycznie przyciemnianymi lampami po lifcie. Rozumiem że w Daewoo są okropne paskudne ogrągłe dziwactwa z przodu ale Vectra ???
Moja Złociutka- Civic. " />Moja historia z Hanią rozpoczęła się dość nietypowo :-> Pewnego razu gdy szedłem do mojej Pani zobaczyłem Hondę i się zaczęło. Tak się napaliłem że postanowiłem zamienić moje Cinquecento na Hannę. Mój cel pomogło mi zrealizować allegro :-) Bo właśnie tam zlokalizowałem odpowiedni przemieszczasz w Sosnowcu. Po załatwieniu pewnych spraw zakupiłem w maju 2007 śliczną turkusowo zieloną perełkę w 99% seryjną.Postanowiłem dowiedzieć się czegoś więcej o marce samochodu. W poszukiwaniu informacji przypadkowo natrafiłem na Klub Honda Śląsk. Po ujrzeniu forum doznałem olśnienia i postanowiłem zmienić dobitnie wygląd mojego skarbu. Zapisałem się do klubu i pojechałem na pierwszego spota na "Patelni". Zobaczyłem te wszystkie cacka i ...się zaczęła operacja tuning. Ku przerażeniu mojej Pani zaczęły się długie debaty dotyczące doboru koloru, formy ospojlerowania, wnętrza itd. Zaczęło się od doboru koloru. Przeanalizowaliśmy całą paletę barw tzn. czarny-czerwony- niebieski na złotym kończąc (pomysł podsunął mi klubowicz Bila). No i oczywiście myślałem całe noce nad wyborem tonacji koloru złotego z zewnątrz i kolorystyką wnętrza. Zależało mi na tym by wnętrze Hani odbiegało jak najbardziej od wnętrza seryjnego. A że jestem odważny to wybrałem kolor bordowy z elementami grafitowymi i materiał czyli flok. Szybki zostały przyciemnione co dodało drapieżności autku. Oczywiście posiadają atest :-P tym bardziej ze cały body kit też ma agresywny charakter. Elementy wnętrza zostały tak skomponowane aby każdy element współgrał ze sobą kolorystycznie. Po pracochłonnym okresie modernizacji zamierzony efekt na chwilę obecną został osiągnięty. Fotki i opis zmian zamieszczam poniżej:
MODEL 1993 , hatchback , 3D
SILNIK:D13B2
UKLAD DOLOTOWY-seria
UKLAD WYDECHOWY: - Końcowy tłumik sportowy po poprzednim właścicielu- nie wiem jaki
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: -Regulacja świateł -centralny zamek -Angels Eyes+ Xenony 6000K -Tylnie lampy Lexus Style -Radio Cb Uniden 520
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: -spręzyny z regulacja wyskosci 1-10 cm Coil Overs Springs -felgi Nippon 17x7.0
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: -Kpl ospojlerowanie -przyciemnione szyby przód i tył -lusterka R6 kier. diodowy, -usuniete boczne kierunki oraz zamek w tylnej klapie
ŚRODEK: -Wnetrze wyflokowane w kolorze bordowo-grafitowym przez Firmę Bart-Pro z Bielska-Białej -dywaniki czerwone by Screatch -zegary indiglo + alu ramki -szczotkowana gałka zmiany drążka biegów -kierownica R1 Sport -zmiana podświetlenie zegarka -pokrowce w kolorze wnetrza
]CAR-AUDIO: -JBL 6057 C -skrzynia JBL CS1024 BR -a to śmiga na Magnacie Rock 600
W PLANACH:Masa pomysłów co chwilkę coś nowego Lambo Doors, zmiana oświetlenia itp czas pokaże
*Sukcesy*
1 Zlot Samochodów Tuningowych Poręba 2007 - Najładniejsze Auto Zlotu
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|