Strona główna
  lampa motorowa

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Budynek w parku.
Podejdą do każdego drzewa , stwierdzą że jest chore następnie wyciąc, wszystkie drzewa , budenk i WC potrakotować spychaczem , most od nowić posadzić nowe drzewa pare lamp wstawić i będzie spoko co nie?? Ale tak na poważnie nie ma co ukrywac ,ale nasz park jest obskurny, ciemny itp. powinny tam być ławki i kosze oczywiście alejki. A w miejscu budynku; fontanna(moze za duże wymagania):).Taką fontanke jak np. w Kielcach jest I park był by spoko. Aha i małą przecinkę starych konarów drzew.

Tak Kuba trzymać! To jest bardzo urokliwy i jednoczesnie straszliwie zaniedbany zakatek Staszowa.
Aż dziw, ze do tej pory nic takiego tam nie zrobiono. Zamiast tego plecie się radnym androny o procesach z właścicielem budki.
Spychacz, piła motorowa i będzie efekt - oczywiscie z fontanną w miejscu obecnego domku Baby Jagi.
Ten sam park, zabytkowe drzewa sa tak piękne, że nie trzeba go ulepszać dziwnymi budynkami.
Soczewki. " />nie chcem martwic yamschy ale ma silną konkurencje we wrocku i cięzko będzie o puchar. Koleś z wrocka (nixon) jest w trakcie pracale już jest troche gleby, 8 i 9 steffan bcw (w planach 9 i 10) boser blick, wlocik t4, soczewkowe lampy, zderzak dietrich, pełna klapa, białe lampy (auto jest srebrne), ciemne szybki, jedna wycieraczka (oryginał bonrath). a teraz auto pozbywa sie bocznych kierunków, klamek. do tego poszerza sie i montowany jest motorowy wlew palwa (oczywiście wiele dodatków pominełem).

Krótko mówiąc polo rulezzzzzzz!!!!!!
Remont drewnianej łodzi. " />Baaardzo mi się podoba ten jachcik motorowy


">Myślę o wymianie na aku żelowe
Ja bym poczytał na forum w tym wątku o akumulatorach. Przekonasz się, że zasadowe są lepsze

">oświetlenie użytkowe i nawigacyjne, też bym zmienił
Z mojego skromnego doświadczenia wynika, że najlepiej jest zmienić całe oświetlenie na LEDowe
Dlaczego LEDy pobierają znaaacznie mniej prądu niż zwykłe żarówki.
Można kupić nowe lampki albo same diody i wstawić do starych lamp. Nie wiem, które rozwiązanie u ciebie się lepiej sprawdzi.

Powodzenia w remoncie
Oszuści z JapanFoto.pl. " />Już ze 3-4 miesiące temu słyszałem tylko i wyłącznie negatywne opinie o tym sklepie. Byłem w tym czasie na etapie kupna lampy i obiektywu. Naprawdę wiele nie trzeba było, abym całkowicie dał sobie spokój z tym sklepem. I w tym przypadku sprawdza się zasada ze sportów motorowych - "Wszystko co TANIO to DROGO" - sprawdziło się - szkoda tych ludzi....
Tylne białe światło cofania w quadzie. Ktoś ma?. " />Znając MaciekP to pewnie nie podzieli mojego zdania, ale ja zdecydowałem się na najzwyklejszą i najtańszą lampę cofania z przyczepki - fakt nie jest hermetyczna, ale z kolei jest na tyle nieszczelna, że woda która się tam dostanie - szybko stamtąd wypływa. A przez to, że nie jest droga, przy ewentualnym uszkodzeniu nie będzie konieczności zaciągania kredytu na zakup nowej

5LKR - posiadam taką lampę w łodzi motorowej - i jak na razie wilgoć i długie stanie na deszczu jej nie zaszkodziły - tylko te cztery czołowe śrubki mocno skorodowały . Daje bardzo dobre, jasne i mocne światło.

Moja lampa cofania


początek z dt125-kilka pytań?. tu są zdjęcia mojego gaźnika
http://forum.yamahadt.info/viewtopic.php?f=6&t=7086
jeśli ktoś pomoże będę wdzięczny
dziś zamontowałem filtr powietrza i mocno dokręciłem dekiel, motor pracuje wyraźnie lepiej, ale...
Powoli spadają mu obroty (na luzie) aż w końcu gaśnie?
regulowanie śrubką na gaźniku obrotów nic nie pomoga, co to może być???
Lewe powietrze ? Sam nie wiem gdzie szukać, o silnikach motorowych nie mem praktycznie pojęcia

-- Sob Lip 04, 2009 8:15 pm --

jeszcze jedno pytanie, dokupiłem przedni reflektor do swojej yamahy, ale nie wiem gdzie go podpiąć??
pytam tu bo nie chce zakładać nowego wątku!!
z cewki prądotwórczej wyprowadzony jest żółto/czerwony kabelek w którym jest napięcie( z magneta, nie akumulatora), przewód prowadzi do przodu, czy to właśnie on zasila lampę??
A co z uziemieniem??
Lampa podpięta pod napięcie z akumulatora bardzo szybko go rozładowuje!dziękuję za pomoc!!!
Zmiany w F1 → planowane jak i wprowadzone. Bernie nigdy nie grzeszył dobrymi pomysłami, które miałyby uatrakcyjnić widowisko... Przyznawanie tytułu na podstawie ilości zwycięstw jest niedorzeczne! Zamiast zaprzątać sobie ten siwy łeb takimi bzdurami, niech wróci do tego, o czym mówił przed rokiem czy przed dwoma laty - chciał zwiększenia liczby punktów przyznawanych za zwycięstwo w wyścigu. I to jest myśl! Nad tym niech się skupi.

Co do tej standaryzacji, to uważam, że ostatecznie nie dojdzie ona do skutku. Zbyt dużo sprzeciwów, ponadto groźba Ferraari, że wycofają się z F1. Teraz Berniemu na pewno zapali się czerwona lampka w głowie i powie "Max, STOP". Ferrari to najbardziej utytułowany i najstarszy z zespołów startujących w F1. Jest to też chyba najlepiej rozpoznawana marka w F1. Odejście tej stajni, byłoby poważnym ciosem dla Królowej Sportów Motorowych. Na pewno znacznie spadłoby zainteresowanie tym sportem, a tym samym zmniejszyłyby się wpływy. Czy Ecclestone na to pozwoli? Pytanie retoryczne
Tłumik płomienia??. " />Taką lampą w poł.XX w.drwale podrzewali piły motorowe,ponieważ przy bardzo niskich temperaturach nie chciały odpalić i nie zaskakiwały jak dzisiejsze motorówki. Pozdrawiam
Zasilanie na jachcie - szukam rady. " />
">chciałam dowiedziec sie czy warto zawracać sobie głowę i inwestować w wiatrak lub baterie słoneczne.
Na pewno warto (na śródlądziu zdecydowanie w to drugie), ale nie po to aby używać żelazek i lokówek! Warunkiem jest racjonalne gospodarowanie energią. Lampka kabinowa powinna mieć LED-y o mocy rzedu 2W (w ostateczności świetlówkę 4W) a nie żarówkę (nawet halogenową) 50W. Radio (takie do słuchania) - jak najbardziej, ale w żadnym wypadku nie współczesny, pełen wodotrysków odbiornik samochodowy bo taki to nawet w stanie "standby" zużywa więcej prądu niż zużywał tradycyjny nawet glośno grający odbiornik turystyczny, taki jak powiedzmy stara dobra "Wanda". Gorzej już z telewizorami, zwłasza starszymi kolorowymi zawierającymi tradycyjne kineskopy. Komórkę możemy sobie podładowac w razie pilnej potrzeby, dobrze jest jednak korzystać z ładowarki sieciowej gdy tylko nadarzy się okazja, np w toalecie (obowiązująca wówczs w niektórych przypadkach opłata na poziomie 3PLN jest zdzierstwem, dla zasady nie powinno się korzystać z tusług za tak paskarską cenę, może to przemówi niektórym do rozumu). Lodówki, mikrofalówki czy zmywarki do naczyń - to już raczej na pływających motorowych rezydencjach względnie wypasionych koromysłach gdzie żagle slużą głownie dla ozdoby a bez uruchomienia silnika na kilka godzin dziennie nie ma mowy o zbilansowaniu energii.

">No i już wiem, że nie będę płynąć beztrosko na silniku elektrycznym jednocześnie susząc włosy i prasując.
Włosy bardzo szybko schną na wietrze a prasować na jachcie nie warto bo i tak od razu się pogniecie. Trudno jest wykorzenić zwyczaje wyniesione z domu; szczytem "blondynectwa" (przepraszam wszystkie nie - mentalne blondynki) było swego czasu wtrynienie przez blondynkę (mentalną i nie-mentalną w jednym) do acterpiku Oriona którym miałem następnie pływać... tekturowego pudełka z proszkiem do prania. Oczywiście, rozmemłało się ono prawie natychmiast, i gdy obejmowalem jacht achterpik był cały oślizgły.

">Czy to oznacza, że jeśli silnik spalinowy na jachcie nie bedzie wytwarzał hałasu powyżej 45dB można go używać?
Hmmm a czy 45dB to nie jest poziom dźwięku w przeciętnym mieszkaniu, przy zalożeniu że nie działa radio czy telewizor? Trudno będzie spełnić ten wymóg, chyba że silnikiem tym byłaby Honda 5KM pracująca przy najniższych obrotach. Łatwo jednak w takim wypadku o przekroczenie tego progu.

Pozdrawiam
Tomek Janiszewski
Odra. Wrocław umie cieszyć się Odrą

Wrocławianie spędzili weekend nad i na rzece. Policja: ważne są przepisy, ale zabierajcie kapoki.
Miłośnicy kajaków, motorowodniacy, amatorzy wioseł, ale też wrocławianie, którzy po prostu lubią zjeść kiełbaskę i napić się piwa na świeżym powietrzu. Podczas ostatniego weekendu każdy mógł znaleźć dla siebie miejsce nad Odrą.



Sezon nad rzeką rozpoczął się na dobre, dlatego policjanci przypominają wszystkim miłośnikom wody nie tylko o przepisach, ale apelują o rozsądek.
Odrzański weekend rozpoczął się już w sobotę, gdy blisko 160 kajakarzy ruszyło z okolic mostów Trzebnickich, by opłynąć miasto w ramach X Spływu Dookoła Wrocławia. Również w sobotę otwarto oficjalnie sezon w marinie Topacz przy ul. Księcia Witolda.
Wrocławianie mogli podziwiać paradę 45 łodzi. Wśród nich były też motorówki o potężnej mocy 350 koni mechanicznych.
- Osiągają prędkość nawet do 130 kilometrów na godzinę - opowiadał Mariusz Lampa z mariny Topacz. Takie cacka są jednak bardzo drogie. Ich cena waha się od 150 tys. zł do nawet pół miliona.
Wrocławianie mogli na własne oczy zobaczyć, jak prezentują się łodzie na Odrze. Wszystkie stateczki popłynęły z mariny pod most Grunwaldzki i z powrotem. Widowisko obserwowały tłumy mieszkańców, którzy stali wzdłuż ulicy i na mostach.

Podobne zainteresowanie mieszkańców wzbudziły niedzielne finały akademickich regat wrocławskich. Choć nasze drużyny z politechniki i uniwersytetu musiały uznać wyższość akademików z Oksfordu i Torunia, tysiące osób doskonale bawiło się na pikniku wioślarskim w pobliżu Bulwaru Dunikowskiego.
Policjanci z komisariatu wodnego, którzy też na dobre rozpoczęli sezon, przypominają, że nie każdy może pływać łodzią motorową.
- Trzeba mieć patenty sterników motorowodnych na konkretną pojemność łodzi - wyjaśnia Wojciech Siewior z komisariatu wodnego policji we Wrocławiu. - Do tego koło ratunkowe i kapoki dla każdej osoby na łodzi - dodaje.

Patent czy karta pływacka, według prawa nie jest potrzebna na kajak i łódkę, ale wypożyczalnie często ich wymagają. Zawsze warto mieć także na sobie kapok.

[/url]http://dolnyslask.naszemiasto.pl/turystyka/aktualnosci/997637.html[/url]
Regulamin techniczny Formuły 1 na sezon 2009. " />TobaccoBoy już o tym wspomniał, ale myślę że przydałoby się trochę więcej o tym porozmawiać:


">Wczoraj Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) opublikowała regulamin techniczny Formuły 1 na sezon 2009, w którym znalazło się kilka ciekawych zmian. Zostały już one zatwierdzone przez zespoły i przegłosowane w ostatnich dniach przez Światową Radę Sportów Motorowych (WMSC).

Wiele zapisów odnosi się do nowego systemu odzyskiwania energii kinetycznej (Kinetic Energy Recovery Systems, w skrócie KERS). Urządzenia te będą mogły magazynować moc do 60 kilowatów, a ilość energii możliwej do uwolnienia na przestrzeni jednego okrążenia nie będzie mogła przekroczyć 400 kilodżuli. Magazynowanie mocy będzie mogło się odbywać tylko w czasie jazdy, a o momencie jej uwolnienia w celu przyspieszenia samochodu decydował będzie kierowca.

Inne znaczące zmiany to zwiększenie maksymalnej szerokości bolidów z 1800 do 2000 milimetrów, przy czym minimalna szerokość nie będzie mogła być mniejsza niż 1980mm. Maksymalna szerokość przednich kół zostanie powiększona z 355mm do 365mm, a tylnych z 380mm aż do 460mm. Ta ostatnia zmiana w połączeniu z wprowadzeniem opon typu slick spowoduje znaczne zwiększenie mechanicznej przyczepności bolidów. Rozgrzewanie opon przed ich użyciem nie będzie dozwolone.

Będzie istniała także możliwość uzyskania większej aerodynamicznej siły dociskowej i większego efektu przyssania do toru (ang. ground effect), jako że dopuszczalna szerokość nadwozia wystającego poza tylne koła będzie wynosiła 2000mm, a nie jak obecnie 1000mm. Dodatkowo wprowadzono szereg nowych zapisów dotyczących tylnego skrzydła, co należy postrzegać jako przygotowanie do wprowadzenia skrzydła CDG lub innego rozwiązania mającego ułatwić wyprzedzanie.

Narzucone przez FIA komputery pokładowe (ECU) będą mogły wykorzystywać tylko zaakceptowane przez Federację oprogramowanie. Komunikacja radiowa będzie musiała być otwarta i dostępna zarówno dla FIA, jak i w stosownych momentach dla stacji telewizyjnych. Obok zapowiadanych już wcześniej lampek sygnalizacyjnych w kokpicie, mających informować kierowców o sytuacji na torze, pojawi się także ostrzegawcza lampka połączona z rejestratorem danych z wypadku, która będzie informowała służby ratunkowe o tym jak bardzo niebezpieczny był wypadek.
(źródło: f1wm.pl)


Zastanawia mnie jak ma wyglądać system odzyskiwania energii i w jaki sposób ma ona być magazynowana. Jeśli miałaby być ona zamieniana na energię elektryczną, to wymagałoby to zastosowania prądnicy (działającej później jako silnik?) i akumulatora. Chyba raczej nie wchodzi w grę magazynowanie w sposób mechaniczny . Ciekawe jest to, jak ta energia będzie uwalniana? Czy napędzane będą przednie koła, w związku z tym, że z nich będzie pochodziła większość energii, czy może napęd 4x4 z prądnicą w każdym kole? Akumulatory i silniki sporo ważą, a limit masy bolidu ma być podniesiony do 605kg.
Kolejna rzecz, to zmiana wymiarów całego bolidu i możliwość zastosowania elementów mających szerokość 2m poza tylnymi kołami (duży spojler?), co w połączeniu z poszerzonymi do 46cm tylnymi kołami z gładkimi oponami! powinno dać ogromny wzrost przyczepności. Ciekawe jakie planują ograniczenia aerodynamiczne w związku z tym, bo jeśli żadnych, to może się okazać że kierowcy będą coraz trudniej znosili przeciążenia, a i o awarie bolidów będzie łatwiej - co akurat nie wróży poprawy bezpieczeństwa.
Ciekawe jak będą wyglądały szczegóły regulaminu? Na razie wygląda to dosyć interesująco - szczególnie możliwość zastosowania dodatkowego napędu w dowolnym momencie, w połączeniu z większą przyczepnością

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • grabaz.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lampa UV Do farb UV
     : lampa bakteriobójcza czy można po niej spać
     : LAMPA TYLNA FORD TRANSIT
     : Lampa tylna przeciwmgielna uniwersalna
     : lampa solux ile minut
     : Lampa Oświetlenie warsztatowa 24 V
     : lampa z kierunkami do roweru tanio
     : lampa Bioptron duży Zestaw
     : lampa lewa MG ZR
     : lampa Bioptron Cena Allegro
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT