Strona główna
  Lampa tylna przeciwmgielna uniwersalna

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Kappa - hak. " />Witam
Po długich poszukiwaniach, zbierania informacji itp mam w końcu zamontowany hak w swojej lucynce.
Hak udało mi się zdobyć przypadkiem przeglądając na Allegro lancie themę na części.Po późniejszych oględzinach ze zdjęć otrzymanych od gościa okazało się że jest to orginalny hak firmy Brink 2297 z odczepianą kulą, który pasuje zarówno do Themy jak i do Kappy.Od razu zdecydowałem się go kupić tym bardziej że cena którą zapłaciłem była o prawie 7 razy niższa niż w sklepie.Cena sklepowa to prawie 1400zł więc kto by nie skorzystał z takiej okazji.Hak odmalowałem i zakonserwowałem a potem zamontowałem. Moduł elektroniczny wraz z wiązką elektryczną, gniazdem,instrukcją montażu, 12 miesięczną gwarancją oraz fachową poradą telefoniczną zakupiłem na Allegro.Link poniżej.

http://www.allegro.pl/item162862798_mod ... olow_.html

Moduł orginalny z orginalną wtyczką do haka o numerze Brink 722521 niestety kosztuje 90Euro + zapewne koszty przesyłki itp.Podaje link poniżej:

http://www.allesmeeopweg.nl/index.php?k ... hop.browse

Ponieważ moduł ten jest uniwersalny, więc podłaczyłem go wpinając się w instalacje elektryczną.Tylna lampa lewa(kierunek lewy,pozycja lewa,stop).Przeciwmgielne (kabel szary) znalazłem w wiązce instalacji i tam wpiąłem się z kabelkiem z modułu. Tyna lampa prawa(kierunek prawy,pozycja prawa).Zasilanie (+12) do modułu elektronicznego, które jest niezbedne znalazłem w orginalnej wtyczce do haka w samochodzie po prawej stronie poniżej tylnej lampy.Według schematu elektrycznego w pdf do lanci kappy jak ktoś ma str 11 pokazuje iż jest to kabel który idzie bezpośrednio do akumulatora i jest zabezpieczony bezpiecznikiem 80A.Schemat pokazuje podłączenie instalacji i modułu orginalnego do haka.
Na koniec chcę powiedzieć, że po podłączeniu przyczepy kontrolka check się nie pali więc jest OK.

Pozdrawiam
Savi
Krone Mega Liner. Mega Liner przynosi chwałę swojemu imieniu. Ma bowiem
nie tylko mega-pojemność 100 m3, lecz również wspaniałe
wyposażenie. Na przykład: nowy hydraulicznie podnoszony
dach z wysokości podnoszenia 450 mm, przekładnia
napinająca plandeki na bokach tylnej części do szybkiego
załadunku i wyładunku, jak również nagradzany system
zabezpieczenia ładunku Multilock-Multiblock.
Na 100 procent naczepa Mega Liner nie b?dzie korodowała
dzięki kataforetycznemu zabezpieczeniu zanurzeniowemu
i proszkowaniu (w Państwa barwach firmowych). Podobnie
jak wszystkie inne naczepy Krone, również Mega Liner
posiada certyfikat do przewozu wszystkich ładunków.
Mega Liner ? profesjonalista wśród mega-naczep.

Opis techniczny:
? rama zewnętrzna Multilock do uniwersalnego zabezpieczania ładunku
? mechaniczne podpory 2 x 12 t, ze stopą
? osie o ograniczonym serwisie z hamulcami tarczowymi (370 mm);
z centrowaniem na otworze środkowym
? zawieszenie pneumatyczne z urządzeniem do podnoszenia
i opuszczania, 1 zawór (skok 260 mm)
? 6 kół, rozm. 435/50 R 19.5 (14.00 x 19.5)
? układ hamulcowy wg norm UE; układ EBS 2S/2M, 2 czujniki na osi, układ
stabilizacji jazdy; diagnozowanie przez gniazdo ISO 7638 (kabel EBS)
? instalacja oświetleniowa 24V z dwoma 7-polowymi gniazdami DIN ISO
1185/3731 (NATO); z dwoma wielofunkcyjnymi światłami tylnymi wg
norm UE wraz ze światłem przeciwmgielnym i cofania, 2 duże światła
obrysowe na ramieniu gumowym; boczne lampy w wersji LED (bez kabli
połączeniowych do ciągnika).
? wodoodporna płyta podłogowa o grubości 30 mm, powierzchnie
ścinające zabezpieczone; odporność wg DIN 283, na obciążenia do
maks. 7.000 kg nacisku wózka widłowego
? aluminiowe uniwersalne podłużnice dachu, do mocowania
plandeki przesuwnej i kłonic przesuwnych, dach na przegubach
plastikowych, wysokość 175 mm, przesuwany do przodu i tyłu
? podnoszony hydraulicznie dach, siłowniki wbudowane w 4 kłonicach
narożnych; skok dachu maks. 450 mm (w ustawieniu podstawowym
pozostaje 330 mm skoku z przodu i 400 mm skoku z tyłu). Wysokość
dachu jest opuszczana z położenia podstawowego na przodzie o
120 mm (2 x 60 mm) i z tyłu 50 mm w celu dostosowania do różnych
wysokości zaczepienia
? ściana czołowa przykręcona ze stabilnymi kłonicami narożnymi
? ściana tylna jako drzwi kontenerowe z przykręconym portalem, podwójnymi
zamknięciami schowanymi wewnątrz drzwi, poprzecznicą
dachu do góry, przesuwaną wraz z osłoną, grzechotką do naciągania
plandeki na ramie tylnej
? 3 pary kłonic środkowych, naprzeciwko siebie, obustronnie z możliwością
6 położeń (szer. w świetle 2.480 mm), z uchwytami na łaty
? 2 trapezowe odboje stalowe i profil gumowy Delta
? plandeka PVC z pionowymi wzmocnieniami, na górze z rolkami do przesuwania,
na dole z klamrami do naciągania ze stali nierdzewnej; plandeka
dachowa biała
? elementy stalowe śrutowane, z podkładem KTL i wysokiej jakości
powłoką; osie z piastami kół w kolorze czarnym KTL; dolna osłona przeciwnajazdowa
i belka lamp w białym kolorze bezpieczeństwa, proszkowane;
felgi w kolorze srebrnym, pokryte wysokiej jakości lakierem; elementy
domontowywane czarne lub ocynkowane



Info : http://www.krone.de
Zdjęcia później
T5 LIFT ? Zobaczcie zdjęcia.. " />4transporter, nie jasno się wyraziłeś i nie wspomniałeś nic o łameryce
Dobra koniec OT, bo drugi temat schodzi na zły tor.


Trochę faktów:
Transporter, Caravelle, Multivan i California to cztery podstawowe wersje popularnego na całym świecie samochodu, który znalazł już miliony nabywców. Dla użytkowników: rzemieślników, rodzin, biznesmenów i globtroterów - to uniwersalny i wszechstronny pojazd.

Nowa generacja Multivana i Californii będzie miała światową premierę już za kilka tygodni, na Międzynarodowym Salonie Samochodowym IAA, we wrześniu 2009 roku. Oszczędniejsze i cichsze silniki wysokoprężne z turbodoładowaniem (TDI) mają teraz wtrysk Common Rail. Dzięki nowym TDI zużycie paliwa zmniejszyło się o 1,9 litra, a emisja CO2 o 52 g/km. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro5. Ponadto, po raz pierwszy na świecie, w tej klasie samochodów montowana jest opcjonalnie siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia DSG.

Również jako opcja dostępny jest nowy, sterowany elektronicznie napęd na wszystkie koła 4Motion ze sprzęgłem typu Haldex czwartej generacji. Na przełomie roku Volkswagen będzie oferował wersję 4Motion także z DSG. W nowym Transporterze znajdzie się montowany seryjnie asystent ruszania pod górę, udoskonalone ESP i nowa funkcja świateł ostrzegawczych w światłach stopu oraz nowe systemy, wspierające kierowcę. We wnętrzu zwracają uwagę nowe zegary, kierownica, system nawigacji i tapicerka.

Cztery nowe TDI z Common Rail

W ofercie są cztery jednostki TDI, każda o pojemności 1.968 cm3, ale różnej mocy: 84, 102, 140 i 180 KM. W wersjach do 140 KM siłę ciągu gwarantuje turbosprężarka ze zmienną geometrią turbiny. W najmocniejszej wersji (180 KM) Volkswagen zastosował regulowane dwustopniowo doładowanie biturbo. Taka forma downsizingu została po raz pierwszy wykorzystana w tym zakresie mocy silników samozapłonowych koncernu Volkswagen. Największą redukcję spalania widać przy zastosowanej, pierwszy raz w samochodzie dostawczym, vanie lub kamperze, 7-biegowej przekładni dwusprzęgłowej DSG: w porównaniu z poprzednim modelem z 6-biegową skrzynią automatyczną zużycie w wersji o mocy 180 KM jest mniejsze nawet o 1,9 litra.

Średnio we wszystkich wariantach emisje dwutlenku węgla i zużycie paliwa zmniejszyły się w porównaniu z poprzednimi modelami o dziesięć procent. Dla Transportera z manualną skrzynią biegów, napędem na przednią oś i krótkim rozstawem osi spalanie i emisje CO2 wynoszą od 7,2 litra i 190 g/km CO2 (84 KM i 102 KM) do 7,5 litra i 197 g/km CO2 (180 KM), czyli nawet o 0,9 litra mniej.

Najmniejszy TDI o mocy 84 KM rozwija maksymalny moment obrotowy 220 Nm od 1.250 obr./min. W wariancie 102 KM, 250 Nm jest dostępnych od 1.500 obr./min., 140-konny silnik TDI ma moment obrotowy 340 Nm dostępny od 1.750 obr./min., a najmocniejszy o mocy 180 KM od 1.500 obr./min. dysponuje doskonałym momentem 400 Nm. Naturalnie we wszystkich samochodach z silnikami wysokoprężnymi zamontowane są filtry cząsteczek stałych.

Nowe DNA Volkswagena

Nową generację można poznać między innymi po jej całkowicie zmodyfikowanym przodzie. Nowy jest kształt reflektorów, a także tylnych lamp. Światła przeciwmgielne, pełnią funkcję statycznych świateł doświetlających zakręty. Nowe są również 17- i 18-calowe koła ze stopu lekkich metali oraz udoskonalone pod względem aerodynamicznym lusterka zewnętrzne. Ponadto, jako nowość w tym segmencie, modele te zostały po raz pierwszy wyposażone w układ wspierający kierowcę przy zmianie pasa ruchu (Side Assist). Tak jak w Touaregu, diody w lusterkach zewnętrznych ostrzegają kierowcę, jeżeli w martwym polu znajdzie się inny pojazd. Nowością jest również wskaźnik ciśnienia w oponach. System analizuje w sposób ciągły prędkość obrotową kół i rozpoznaje czy ciśnienie nie jest zbyt niskie.

Wnętrze jak w samochodach osobowych

Wnętrze samochodów z tej serii zostało także poddane modyfikacjom. Zegary są podświetlone na biało i otoczone chromowanym pierścieniem. Seryjnie każdy model ma wskaźnik optymalnego biegu. Zaktualizowano ofertę systemów audio i nawigacyjnych. Najbardziej rozbudowany: system RNS 510 ma dotykowy ekran i nawigację z twardym dyskiem. Interface USB Media-IN pozwala na podłączenie odtwarzaczy MP3. Nowością są elementy półautomatycznej i automatycznej klimatyzacji oraz trójramienne kierownice.

W wielu wersjach rozszerzono seryjne wyposażenie. Szczególnie widać to w Multivanie Startline: ta wersja różni od poprzednika między innymi pełną tapicerką oraz poduszkami bocznymi i chroniącymi głowę kierowcy i pasażera. Zderzaki seryjnie są lakierowane w kolorze nadwozia.

czyli jednak 2.5tdi też nie bedzie
Opis przekaźników VW (numeryczny). " />Witam.

Ktoś, kiedyś wspominał, że by się coś takiego przydało. A więc:
1 - przekaźnik podgrzewania kolektora ssącego
2 - przekaźnik pompy paliwa
4 - przekaźnik czujnika zapięcia pasów bezpieczeństwa (brzęczek ostrzegawczy)
5 - sterownik ekonomizera (informacja lampką kiedy zmienić bieg);
9 - brzęczyk informujący o zaciągniętym ręcznym
13 - przekaźnik klimatyzacji
17 - przekaźnik odciążający styk X
18 - przekaźnik odciążający styk X
19 - przekaźnik wycieraczek przednich
20 - przekaźnik tylnej wycieraczki
21 - przekaźnik kierunkowskazów/świateł awaryjnych
22 - przekaźnik kierunkowskazów/świateł awaryjnych + wyjście na kontrolkę kierunkowskazów przyczepy
23 - przekaźnik elektrycznych szyb
24 - przekaźnik elektrycznych szyb
26 - coś?
29 - przekaźnik obwodu zapięcia pasów bezpieczeństwa (brzęczyk)
31 - włącznik cieplny chłodnicy
33 - spryskiwacze reflektorów
36 - brzęczyk ostrzegawczy (niewyłączenie świateł)
37 - coś?
42 - przekaźnik czujnika poziomu płynu chłodzącego
43 - przekaźnik czujnika poziomu płynu chłodzącego
49 - ostrzeganie o niezapięciu pasów
53 - przekaźnik uniwersalny, bez żadnej elektroniki (klakson, halogeny, itp)
59 - ogrzewanie przednich siedzeń
60 - przekaźnik świec żarowych
62 - przekaźnik pompy paliwa
65 - przekaźnik pompy paliwa
67 - przekaźnik pompy paliwa
68 - przekaźnik sterowania hamowania silnikiem
72 - przekaźnik wycieraczki tylnej szyby
78 - przekaźnik ABS
79 - przekaźnik pompy hydraulicznej ABS
80 - przekaźnik podgrzewania kolektora ssącego, przekaźnik styku roboczego do pompy paliwa, świec żarowych
87 - sterownik napędu syncro
92 - włącznik cieplny chłodnicy
94 - przekaźnik pneumatycznej regulacji obrotów biegu jałowego
95 - przekaźnik spryskiwacza reflektorów
99 - przekaźnik z regulowanym czasem pracy przerywanej wycieraczek
102 - przekaźnik świec żarowych
103 - przekaźnik świec żarowych
104 - przekaźnik świec żarowych (bez żadnej elektroniki)
105 - przekaźnik dmuchawy
110 - przekaźnik świateł przeciwmgielnych
116 - przekaźnik światła ostrzegawczego (kogut)
126 - przekaźnik rozrusznika
133 - przekaźnik klimatyzacji
137 - sterownik w silniku diesla
140 - przekaźnik klimatyzacji
142 - przekaźnik świec żarowych;
147 - przekaźnik klimatyzacji
148 - przekaźnik pompy podciśnienia
150 - przekaźnik rozrusznika
155 - przekaźnik pneumatycznej regulacji obrotów biegu jałowego
167 - przekaźnik styku roboczego do pompy paliwa
174 - przekaźnik wycieraczki i spryskiwacza szyby tylnej
175 - przekaźnik rozruchu dla skrzyni automatycznej
179 - przekaźnik styku roboczego urządzenia ABS
181 - przekaźnik pompy paliwa
191 - to samo co 21 - przerywacz kierunkowskazów 4x21W
192 - przekaźnik wycieraczek (czujnik deszczu)
197 - przekaźnik z regulowanym czasem pracy przerywanej wycieraczek
202 - przekaźnik styku roboczego dla przekaźnika świec żarowych
204 - to samo co 53
206 - przekaźnik styku roboczego dodatkowej pompy wody
213 - przekaźnik wentylatora
214 - to samo co 202
219 - przekaźnik styku roboczego
220 - przekaźnik zwłoczny wentylatora (wyłącznik)
292 - brzęczyk świateł
365 - przekaźnik/sterownik dla podnośnika elektrycznych szyb
370 - przekaźnik wentylatora 50A
372 - przekaźnik pompy paliwa
373 - przekaźnik wentylatora 35A
389 - przednie wycieraczki z pracą przerywaną
409 - przekaźnik pompy paliwa

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marucha.opx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lampa UV Do farb UV
     : lampa bakteriobójcza czy można po niej spać
     : lampa solux ile minut
     : Lampa Oświetlenie warsztatowa 24 V
     : lampa z kierunkami do roweru tanio
     : lampa Bioptron duży Zestaw
     : lampa lewa MG ZR
     : lampa Bioptron Cena Allegro
     : lampa przód Passat B4
     : lampa przednia do Space runnera
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT