kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Motocyklowe Pogawędki
pogaduchy zmotoryzowanych hardcorów :E. Postanowiłem założyć ten temat, bo motocykliczni nie mają gdzie pogadać. :P
W tym temacie piszemy na temat motocyklów, o motocyklach, sztuce jazdy, o swoich przygodach na dwóch kółkach.
Słowem, jak idzie się domyśleć po temacie, jest to kopia motoryzacyjnej blabli, tylko, że o motocyklach.
Sugestie mile widziane.
Postanowiłem, że zrobię listę kto jaki miał motor.
Zacznę od siebie:
DoMiNPL: Kingway Łoś :E tylko miesiąc na handel
Accent: Motorynka i Ogar, minibike
Warewolf: Komarek
Klima: Jawa 50
Gopspeedy: 2x MZ, 1x WSK przerobiona na crossa, Komar Sport Yamaha XTZ SUPER TENERE 750 po pełnej przeróbce, czyli bez licznika i lamp, tłumika nie ma, zero elektryki
Postrach: Yamaha Aerox 70ccm Malossi
Cristiano9: Simson S51
Jarzynek93: Romet Ogar 200
Moonraker: WSK 125 '79
Niq: Yamaha R1
Barraduca: Pony > Simson s51 > Bombardier Outlander 800xt
Magneto_o: Yamaha DT 80 LC II
Sephi: Suzuki Sv650
PaTru: Pannonia @ 1957
Mukin87: Yamaha YZF 600R
Lukjar7: CBR 900RR SC33
Wojtek234: Yamaha Aerox
FenixxPL: Kymco Vitality > Suzuki GSX-F 600
Tasak: Simson SR50
EXospeed: Suzuki TS70/50X
Ten post był edytowany przez DoMiNPL dnia: 27 Sierpień 2010 - 20:35 Motocyklowe Pogawędki
pogaduchy zmotoryzowanych hardcorów :E.
DoMiNPL: Kingway Łoś :E tylko miesiąc na handel
Accent: Motorynka i Ogar, minibike
Warewolf: Komarek
Klima: Jawa 50
Gopspeedy: 2x MZ, 1x WSK przerobiona na crossa, Komar Sport Yamaha XTZ SUPER TENERE 750 po pełnej przeróbce, czyli bez licznika i lamp, tłumika nie ma, zero elektryki
Postrach: Yamaha Aerox 70ccm Malossi
Cristiano9: Simson S51
Jarzynek93: Romet Ogar 200
Moonraker: WSK 125 '79
Niq: Yamaha R1
Barraduca: Pony > Simson s51 > Bombardier Outlander 800xt
Praktycznie sami "motorowerzyści" z nielicznymi wyjątkami :)
jakby nie było, też się dopiszę.
btw. zorganizujcie spota moto spota pclab :D
. wczoraj zmienilem srodek lampy w mojej jawce mam komara i wyciagnolem z niego lampe cala z tym srebrnym na zewnątrz i wlozylem do obudowy lampy w jawce :P i zarówki moge miec od komara, rometa teraz swiatlo daje lepiej jeszcze niz w moim komarze co wy na to?? czy ktos juz tak zrobil? Sprzedam części. Sprzedam takie częśći jak:
2 magneta do komara
Zapłon kompletny do komara
Kilka cewek do Simsona 12V
Półkę zegarów od Poloneza
Filtr stożkowy od Simsona
Częśći silnikowe Komara
Kilka korpusów gaźników Komar
Komplet plastyków kierunkowskazów i Lampy do Simsona Kwadratowe
Lub zamięnie za jakieś części do simsona ..., Bądź za papiery do Rometa Kadeta
Moje gg 2323798 okazja romet komar wsk. witam mam do sprzedania wszystkie czesci do komara 3 rometa orazrometa ogara 200 jakies pierdólki i lampa tył od wsk i kierka od simsona i manetka nie wiem od czegoale wbudowane w nia sa kierunki ceny tanie do uzgodnienia lub moge sie na cos zamienic mam piękne zawieszenie do rometa lub komara i co mało spotykane tłumik z pięknym chromem i nakrętką!!!gg 16007116 Silnik podejdzie?. Witam
Kolega chce tanio sprzedać rame Rometa dwójki napisałem to słownie bo nawet o takim nie słyszałem xD i tu moje pytanie rama ogólnie stan bdb nie widziałem rdzy rama prosta koła też. Brak jest manetek lamp prawdopodobnie elektryki << z tym to nie problem, siedzenia i czegoś jeszcze chyba. On dodaje troche części silnikowych. Za wszystko chce około 100zł czy opłaca się ?? brak papierów ;(
2 pytanie czy będzie pasował silnik od komara ? ten z jajcowatym cylindrem ? ale nie na pedały ? części do jawki i innych piździków. cześć
Mam do sprzedania:
za 5zł/szt:
-klosz tylnej lampy jawka
-manetka romet
za 8zł/szt:
-ślimak jawki
-dławik + końcówka tłumika rura też by była ale stan niezaciekawy
-bęben do ogara z klockami
-kierownica chyba od pancerki
-część do której przykręca się stopę centralną i wydech chyba od pancerki
za 10zł/szt:
-licznik z jawki do 80km/h, reaguje na kręcenie linką, stan wizualny niezaciekawiany.
za 15zł:
rafkę do jawki + oponę stomil 16" - rafka ma małe bicie boczne, chrom trochu zeżarty, ale tragedii nie ma, szprychy są wszystkie, opona ma niezły bieżnik, ale w jednym miejscu są przerwane druty..... opona gratis do rafki.
Oraz lampę i siedzenie chyba od wierchowiny
Wał bez wyczuwalnych luzów góra-dół od komara z okrągłym silnikiem chyba
magneto i iskrownik do komara nie wiem czy sprawny iskrownik...
Jakieś duperele do komara jeszcze się znajdą typu sprzęgło czy jakieś tryby
Kontakt najlepiej przez PW
Pozdrawiam Ranking silników w polskich motorowerach. Nie posiadam, tylko raz widziałem oryginalny egzemplarz (ja mam 50-T-1), ale fabrycznie sprzęt ten wyglądał następująco: rama (koła też) identyczna jak te znana z Ogara 205, silnik 019, jedyne różnice w wyglądzie w stosunku do ogara 205: normalne lampy przednia i tylna znane np z Komara 2351, trochę inne siedzenie, inny wydech i prawdopodobnie trochę inny bagażnik. Romet 50-T-3 to jeden z najrzadszych polskich motorowerów. Powstało bardzo niewiele tych pojazdów, te które do dziś ocalały powszechnie mylone są z ogarami, tym bardziej, że tylko w niewielu uchował się fabryczny silnik 019 (często zmieniany na np silnik 023 odporniejszy na wredną eksplotację i tańszy w naprawach). Sprzedam motorynke M2. Sprzedam motorynke pony M2.Motorek w dobrym stanie(jeszcze musze trochę pod reperowac).Wymieniony simering na wale,nowe uszczelki,nowe sprzęgło,nowy gaznik, nowe opony,lampa od komara z licznikiem(bez slimaka i linki)i duzo częsci do duzego rometa(chyba ogar)m.in.(zębatki do skrzyni 3-biegów, kierownica, sprzęgło(uzywane:) ,2 lampy jedna z licznikiem,szprychy,cylinder nominalny,tłok na 2 szliw(nie uzywany:D),dzwigienka do biegów,2 albo 3 mechanizmy od kopnika,sróbki do motorynki skręcające dwie połowki,nakrętki(nie wszystkie),stary dobry gaznik do motoryki, sprzęgło nie pełne.I jak jeszcze cos znajde to wpisze.Cena to ok.570zł ze względu na to ze motorynki są dobre a jest ich mało.Cena do negocjacji.Mieszkam w woj.Podkarpackie. e-mail: mac_12@o2.pl .Sprzedaje bo mam zamiar kupic większy. Romet Chart, cieknące kolanko. Patrząc na wasze avatary zapragnąłem mieć Komara , pomimo iż mój jest silniejszy ale Komar ma to coś ... Ostatnio u dziadka znalazłem np. gaźnik i oryginalne nowe siedzenie z napisem romet z tyłu , lampę tylnią i jak poszukam to pewnie jeszcze coś znajdę. Zatrzymam i jak w koooooooooooońcu zrobię Charta to kupie sobie jakieś Komarzysko
a ta taśma to pomiędzy kolankiem i wydechem czy jednocześnie na obydwu rzeczach? Częśći. Witam mam do sprzedania takie części jak:
-Amortyzatory tylnie od rometa ogara stan Dobry
-Kierownica od Komara pasuje do ogara i motorynki
-Bęben chamulcowy Tylni i Przedni z szczękami chamulcowymi (cały komplet)
-Lampa przednia do Rometów i Komarów z przełącznikiem brakuje tylko zapinek klosza i sprężynki
-Podnuzka od rometa ogara przednia
-Przednia felga z oponą i dętką Stan techniczny B.Dobry tylko opona do wymiany bo jest juz zuzyta
-Tylnia felga z zębadkami od ogara sębatki tobre nie powykrzywiane tylko mankamęt taki ze trzeba wymienic szprychy bo są połamane ale sama obręcz jest bardzo dobra
-Podnużki dla pasarzera od ogara 2sztuki z gumami
-Schowek na narzędzia od rometa ogara czarny brak jednej z 2 pokryw
-Bak od ogara srebtny stan dobry
-Tylnia lampa cała kompletna
-Błotnik z lampą tylnią lub bez srebrny i przedni błotnikteż srebrny
-Wachacz od ogara do malowania
-Przednie teleskopy ładnie chodzą
-i cała rama od ogara cała lub na części bez papierów
Zapraszam do kupowania ceny do uzgodnienie na GG:4003738 email: pitmen17@wp.pl
Odbiór osobisty na terenie Łodzi lub Paczka Pocztą polską. Tuning - Komar. siema jak chcecie tuningować komara żeby brał niekute Simsony i pruł około >80km??? bo ja tak wiec zaczynam robić swojego komara do granic jego wytrzymałości nie przejmujcie się wiec wyglądem tylko silnikiem powiem wam niektóre przeróbki które mam zamiar dokonać w swoim komarku:
CYLINDER:
- szlif 60cmm bardzo popularny ostatnio
- założenie cylindra z rometa 3 biegowego {dla większego chłodzenia i nie tylko}
- tulejowanie przerobienie go na 4 kanały + membrana
Głowica:
- zeszlifować maksymalnie
TŁOK:
- odchudzić
- zamówić 1 pierścieniowy
- polerka tłoka
WAŁ:
- najlepiej wzmacniany jak się komuś uda się zdobyć
- kotkowa
KARTERY:
- polerka zewnętrzna i wewnętrzna
SPRZĘGŁO:
- jak się komuś uda najlepiej z wsk {będę próbował}
SKRZYNIA:
- oryginalna może nie wyczytać polecam z czegoś przełożyć co wieże się z przerabianiem karterów
- założyć automat z rometa na biegi zależności od skrzyni
ZAPŁON:
- wyrzucić magneto
- wsadzić krzywkę
- podpoić akuzator 6v
to by było wszystko odnośnie silnia może się wszystkiego na pewno nie uda zrobić ale jeśli to komar powinien mieć około 8km i v-maks >80
ale silnik to nie wszystko a rama???
KOŁA:
- muszą być przerobione na łożyska !!!
- tylniom zębatkę wsadził bym z motorki ale po dotarciu
RAMA:
- bak bym zważył nadając mu sportowy wygląd
- błotniki skrócone do minimum
- siedzenie sportowego komarka wydłużone i pochylone do tyłu
- kierownica krótka lekko przygięta na końcach {ala śmig}
- osłona łańcucha z nierdzewni dla odchudzenia motoru
- poduszki przesunięte do tyłu ;d
- bez przedniej lampy
- licznik ze Simsona lub wsk
- bez bagażnika
- można wyciąć numer startowy i wstawić go zamiast lampy
MALOWANIE:
to według własnego uznania jednakże polecam niebiesko szarego komara {oryginał sztywniak} niebieskie ramki pod kolor motoru i czerwone szprychy
dają fajny efekt podczas jazdy bębny polerka ;d można dołożyć neony ale to kusz się robi staro modne ale jak kto woli widziałem nawet głośniki w ogarze ;d Tuning - Komar. siema jak chcecie tuningować komara żeby brał niekute Simsony i pruł około >80km??? bo ja tak wiec zaczynam robić swojego komara do granic jego wytrzymałości nie przejmujcie się wiec wyglądem tylko silnikiem powiem wam niektóre przeróbki które mam zamiar dokonać w swoim komarku:
CYLINDER:
- szlif 60cmm bardzo popularny ostatnio
- założenie cylindra z rometa 3 biegowego {dla większego chłodzenia i nie tylko}
- tulejowanie przerobienie go na 4 kanały + membrana
Głowica:
- zeszlifować maksymalnie
TŁOK:
- odchudzić
- zamówić 3 pierścieniowy - bendzie miał lepszą kompresje
- polerka tłoka
WAŁ:
- najlepiej wzmacniany jak się komuś uda się zdobyć
- kotkowa
KARTERY:
- polerka zewnętrzna i wewnętrzna
SPRZĘGŁO:
- jak się komuś uda najlepiej z jawy {będę próbował}
SKRZYNIA:
- oryginalna może nie wyczytać polecam z czegoś przełożyć co wieże się z przerabianiem karterów
- założyć automat z rometa na biegi zależności od skrzyni
ZAPŁON:
- wyrzucić magneto
- wsadzić krzywkę
- podpoić akuzator 6v
to by było wszystko odnośnie silnia może się wszystkiego na pewno nie uda zrobić ale jeśli to komar powinien mieć około 8km i v-maks >80
ale silnik to nie wszystko a rama???
KOŁA:
- muszą być przerobione na łożyska !!!
- tylniom zębatkę wsadził bym z motorki ale po dotarciu
RAMA:
- bak bym zważył nadając mu sportowy wygląd
- błotniki skrócone do minimum
- siedzenie sportowego komarka wydłużone i pochylone do tyłu
- kierownica krótka lekko przygięta na końcach {ala śmig}
- osłona łańcucha z nierdzewni dla odchudzenia motoru
- poduszki przesunięte do tyłu ;d
- bez przedniej lampy
- wyciąć niepotrzebną ramę będzie jak croos
- licznik ze Simsona lub wsk
- bez bagażnika
- można wyciąć numer startowy i wstawić go zamiast lampy
MALOWANIE:
to według własnego uznania jednakże polecam niebiesko szarego komara {oryginał sztywniak} niebieskie ramki pod kolor motoru
dają fajny efekt podczas jazdy bębny polerka ;d można dołożyć neony ale to kusz się robi staro modne ale jak kto woli widziałem nawet głośniki w ogarze ;d
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|