kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Dolnośląski OT
Czyli Spoty, Zloty, Mikro Spoty I Co Tam Jeszcze Chcemy. Kamil za polerką już się ogladam i może nawet jak jutro coś ciekawego i nie drogiego znajdę we Wrocławiu to kupię.
Panowie kolejna pozytywnie załatwiona sprawa. Jutro wychodzi do mnie przesyłka z podkładkami klubowymi więc w przyszłym tygodniu bedą nowe zapasy u mnie na stanie :)
Zrobiłem też wczoraj w nocy kupony rabatowe tylko chyba spier.. robotę bo wydrukowałem na papierze kredowym i coś nie chciał schnąć atrament. Zobaczę jak to dzisiaj wygląda co prawda miało być i tak laminowane, ale nie dam do laminowania z mokrym atramentem.
Jeszcze się zastanawiam czy nie wrzucić tego do znajomego do drukarni, żeby zrobił profesjonalnie. Przeglądałem na allegro ceny kalendarzyków, wizytówek itp i się zdziwiłem, że kosztuje to takie w sumie śmieszne pieniądze.
2.01.07 Słowacki i inne spostrzeżenia. Witam!
Wczoraj jechałem do Warszawy Słowackim (z Wrocławia). Jechałem w wagonie nr 10 (bezprzedziałowy). Wg strony PKP IC powinien to być wagon z klimą, ale nie był. Miał tylko nawiew. W końcu zamontowano stoliki - tandetnie to wygląda (laminowana na biało sklejka z wklejoną w dziurę podstawką na kawę/herbatę/inny napój). Wagon wypełniony już od Wrocławia. Na odcinku Wrocław-Poznań nie sprawdzano biletów (myślę, że to przegięcie). Gdy przed świętami jechałem tym samym pociągiem tylko w przeciwnej relacji, na odcinku Poznań-Wrocław też nikt nie sprawdził biletów. Mam też wrażenie, że system upycha w wagonie bezprzedziałowym w pierwszej kolejności pasażerów, którzy jadą na całej trasie, a nie tylko na jej części (wniosek stąd, że podczas jazdy z Warszawy do Wrocławia w Poznaniu z mojego wagonu wysiadło tylko kilka osób i frekwencja była bliska 100%, podczas gdy w pozostałych wagonach 2kl frekwencję oceniłem na 50-70%.
I jeszcze parę innych obserwacji. Na odcinku Wrocław-Poznań mijaliśmy chyba 3 pociągi pośpieszne, które miały składy po modernizacji. Całkiem nieźle się prezentowały, zwłaszcza na tle TLK Barbakan (nota bene bez Warsu). Na WC miałem okazję obserwować dwa Exy (jeden z nich to Słupia, na drugim chyba był tabliczki Heweliusz, ale godzina nie pasuje, no i trochę bez sensu - 2 pociągi w tym samym kierunku). Oba pociągi miały większość wagonów 2kl w starym malowaniu i w obu pociągach wagony te nie spełniały normy RIC. FSRV 3.5 Standard relacja z budowy. " />Kupilem na zawodach we Wroclawiu wal i ster do mojej lodeczki. Dzieki czemu moglem przystapic do dalszych prac. Wczoraj odwiedzilem modelarnie w Tolkmicku gdzie wstepnie zainstalowalismy loze i ster.
Rure rezonansowa mam ale tymczasowo zainstaluje tlumik samochodwy.
Z rura jest ten klopot ze do dlugosci rury trzeba doliczyc dlugosc fajki i musze teraz troche skrocic rure.
Nie przewiduje odpalania paskiem. Kolo na pasek dziala tylko w funkcji zamachowego.
Loze wyglada jeszcze dosc topornie ale i na nie przyjdzie kolej i zostanie ladnie oszlifowane do wlasciwego ksztaltu.
Mocowanie steru jeszcze bez rurki odprowadzajacej wode. Postaram sie ja zainstalowac jeszcze przed laminowaniem.
To na razie tyle. Postaram sie zdazyc z nia na Slesin. Czy sie uda zobaczymy.
pozdrawiam Co radzicie?. Mam kilka pomysłów, różne branże i nie wiem na co się zdecydować, brakuje tej kropki nad "i", jestem z Wrocławia: 1.Sklep "Art.Biurowe"+ksero+drobne usługi np.laminowanie 2.Sklep spożywczy 3.Salonik prasowy (intryguje mnie najbardziej) 4.Usługi fryzjerskie+solarium 5.Usługi budowlane(wykonczeniówka:glazura, malowanie, panele) 6.Prywatne przedszkole 7.Prywatna szkoła(policealna,LO, lub gimnazium) Branże różne, różny poziom inwestycji, dodam,że praktycznie w 100% muszę posiłkować się kredytem :-( Mam 10letnie doswiadczenie w handlu (byłem PH w branży bieliźniarskiej, teraz 3lata przerwy) teraz pracuję w prywatnej szkole i ten biznes znam chyba najlepiej, ale brakuje mi pomysłu na kierunek szkoły policealnej. Jestem na forum pierwszy raz chociaż od jakiegos czasu czytam. Widzę, że jest tu wiele przedsiębiorczych osób, może coś doradzicie. Brakuje mi przysłowiowego "kopa" żeby z czymś ruszyć. Aha, jest jeszce pomysł,żeby kupić busa i współpracować z firmą kurierską (o to pytałem w poprzednim poście bo tu jestem zupełnie zielony) Będę wdzięczny za każdą sugestię, może to forum bedzie dla mnie trampoliną :-)) bo jak nie to spadam do brata do Kanady )-: Pozdrowionka dla wszystkich. Najwieksza suwanka PSK (PASK). Zgodnie z większością katalogów maksymalna szerokość suwanki psk to 3300mm (jedno skrzydło przesuwane 1650mm), przy takiej szerokości raczej tylko okucie PSK-Z (uchylanie i domykanie w klamce). To masz różne tabele z wielkościami suwanek PCV http://www.okna-mikolajczyk.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=105&Itemid=102
Dziekuje za odpowiedz. Czy wie Pan jak to dziala w praktyce ? Mysle, ze dodatkowy uchwyt to mus ale czy to wystarczy zeby obsluga tego wynalazku byla komfortowa i zeby klient nie klął.... Zrobic mozna wszystko tylko co potem jak klient bedzie narzekal. Prosze na wszelki wypadek o oferte na suwanke HS B4000 H2100. Kolor bialy. Szklo obustronnie laminowane. Najlepiej producenci na osi Krosno - Wroclaw gdyz tam odbieram stolarke. Profil najlepiej Schuco lub zblizony zarysem profilu.
Pozdrawiam Krzysiek Newsy 2007. 19:32, 2007-04-20
We Wrocławiu powstanie nowa fabryka
Kamień węgielny pod fabrykę folii do etykiet firmy 3M wmurowano w piątek we Wrocławiu. Nowa inwestycja przy ulicy Kowalskiej w stolicy Dolnego Śląska będzie kosztowała ok. 21 mln dolarów.
Po uzyskaniu pozwolenia na budowę od władz miasta, firma rozpocznie budowę nowej, liczącej 9,5 tys. m kw. Fabryki. Pierwszy etap projektu zostanie zakończony 30 listopada 2007 roku. Zgodnie z planem - pierwsza linia produkcyjna ma ruszyć w grudniu 2007 r.
Początkowo fabryka będzie produkować folie do etykiet oraz taśmy i błony klejowe do laminowania.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesów, jakie odnoszą nasze inwestycje na terenie Wrocławia. To dla nas bardzo atrakcyjny region - położony blisko kluczowych europejskich rynków zbytu" - powiedział wiceprezes 3M Industrial and Transportation Business H.C. Shine.
W związku z otwarciem nowego zakładu produkcyjnego przedsiębiorstwo zatrudni początkowo ok. 75 osób i stopniowo liczba pracowników będzie się zwiększać. Firma poszukuje przede wszystkim wykwalifikowanych inżynierów ze znajomością języka angielskiego.
W nowej fabryce będą produkowane folie 3M do etykiet, które wykorzystywane są w produkcji przemysłowej, np. w motoryzacji (w maszynach i urządzeniach lub elektronice). Stanowią one materiał na etykiety identyfikacyjne, specyfikacyjne, informacyjne, ostrzegawcze, a także na tzw. plomby gwarancyjne, etykiety łatwousuwalne.
Taśmy i błony klejowe do laminowania (na roli i w formie arkuszy) to materiał samoprzylepny, który charakteryzuje się łatwością przetwarzania (np. wycinanie kształtek) oraz wysokimi parametrami użytkowania. Stosowane są m.in. do produkcji samoprzylepnych emblematów, liter i elementów dekoracyjnych, płyt czołowych w panelach kontrolnych oraz w klawiaturach membranowych.
3M Poland ma już fabrykę we Wrocławiu powstałą na bazie przejętego w 2003 r. Viscoplastu. Produkuje się tam m.in. przylepce i plastry farmaceutyczne, wyroby medyczne specjalnego przeznaczenia, apteczki pierwszej pomocy.
pap
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|