Strona główna
  ładowarka Atlas urządzeniai

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Strona do oceny - www.ranlip.pl.
Proszę o ocenę strony:

http://www.ranlip.pl

Głównie chodzi mi o ocenę pod kątem pozycjonowania.

Ranlip oferuje maszyny budowlane nowe i używane. Wśród nich znajdują się koparki kołowe, koparki gąsiennicowe, minikoparki gąsiennicowe, a także koparko-ładowarki, zamiatarki, łyżki, chwytaki. Jako autoryzowany dealer Atlas Weyhausen firma Ranlip oferuje ładowarki Atlas, walce Atlas, części Atlas. W serwisie znajdziecie szczegółowe informacje techniczne maszyn Takeuchi, wśród których znajdują się minikoparki gąsienicowe Takeuchi, miniładowarki Takeuchi oraz części Takeuchi, a także maszyny firmy Terex: koparko-ładowarki Terex, części Terex. Zachęcamy również do zapoznania się z ofertą na urządzenia Ammann, do których zaliczają się płyty wibracyjne Ammann, stopy wibracyjne Ammann, części Ammann oraz wiele innych. Posiadamy także autoryzowany serwis Atlas, autoryzowany serwis Takeuchi oraz autoryzowany serwis Ammann.

sporo tego , ergonomia jak dla meni leży i kwiczy
Nawigacja GPS. Goclever Technology wprowadził na rynek nowe urządzenie do nawigacji z mapą Europy, wyposażone w 5-calowy, dotykowy, panoramiczny ekran oraz bezprzewodową kamerę cofania.

Nawigację wyposażono w dedykowany procesor Centrality Atlas III Dual Core 396 MHz i 64 MB pamięci RAM. 5010FM BTAV CAM FE posiada 5-calowy, dotykowy ekran LCD o rozdzielczości 480 x 272. Produkt można zintegrować z samochodowym zestawem audio – dźwięk do głośników jest przesyłany poprzez transmiter FM. Bluetooth, łącząc urządzenie z telefonem komórkowym, umożliwia wykorzystanie 5010FM BTAV CAM FE jako zestawu głośnomówiącego. Ponadto produkt posiada opcję umożliwiającą odtwarzanie plików multimedialnych, zdjęć i muzyki, zarówno z kart SD, jak i odtwarzacza DVD. Dodatkowo na ekranie urządzenia można wyświetlić obraz z kamery cofania.



Aplikacja Goclever Map dysponuje trybem 3D z możliwością regulacji kąta i kierunku widzenia. Plany większych miast zawierają realistycznie odwzorowane charakterystyczne budynki z teksturowaniem. Wyszukiwarka adresów i POI nie wymaga wpisania całej frazy lecz zaledwie kilku pierwszych liter nazwy. Błędy literowe są korygowane automatycznie, co sprawia, że jest to najwygodniejsze z dostępnych rozwiązań.

Nawigacja dysponuje aktualną bazą fotoradarów na terenie całej Europy. Ciekawą funkcją urządzenia jest fotonawigacja, pozwalająca na bardzo łatwe dotarcie do różnych miejsc na podstawie zdjęć z koordynatami geograficznymi. Dane dotyczące fotografii interesujących miejsc można wprowadzać własnoręcznie lub skorzystać z Internetu. Podróż może stać się łatwiejsza dzięki możliwości optymalizacji punktów trasy, zlokalizowanych i ułożonych przez program w takiej kolejności, aby trasę można było pokonać w jak najkrótszym czasie.

Model 5010FM BTAV CAM FE jest już dostępny na rynku. Sugerowana cena detaliczna to 849 złotych. W zestawie z nawigacją znajduje się ładowarka i uchwyt samochodowy typu stacja dokująca ze zintegrowanym zasilaniem. Mapy na karcie SD 2GB oraz informacje o punktach użyteczności publicznej 42 krajów Europy zostały oparte o najnowsze źródła kartograficzne TeleAtlas. W przypadku Polski aktualne dane pochodzą z eMapy. Producent daje na swoje urządzenie 24 miesięczną gwarancję door-to-door.

chip.pl
młot JCB. kolega perfectglove jak widać jest specjalistą od młotów (pozytywnie ) i wyjaśnił wszystko bardzo ładnie, jasno i szybko, ja tylko pragnę dodać że jak zwykle prawda leży pośrodku, zarówno bardzo lekki młot o dużej sile "rażenia" jak i ciężki, bezwładny o niskiej energii nie są dobre, jednak wśród sprzedawców niestety panuje paskudny zwyczaj wciskania akurat tego co zalega magazyn lub jest w najlepszej cenie (prowizja!) i to jest, uwierzcie mi , oczywiście akurat najlepsze dla waszej maszyny i do waszej aktualnej pracy
jako naprawiacz maszyn (młotów też) twierdzę za przedmówcą (a raczej przedpiszcą ) iż najlepszy młot do koparko-ładowarki (8-10T) nie powinien być lżejszy niż 250 i cięższy niż 350 kg, co do energii uderzenia nie pamiętam parametrów, młot zawsze dewastuje maszynę: połączenia sworzniowe, uszczelniacze siłowników, ślizgi wysuwu i podpór, przewody hydrauliczne, aż do pęknięć zmęczeniowych ramion a nawet ramy itd.... zresztą niezależnie od doboru, najgorszy będzie lekki o dużej energii kucia, pozbawiony systemów amortyzacji gazowych-azotowych czy elastomerowych, brak tego pierwszego zamorduje hydraulikę maszyny, brak drugiego ramię, ślizgi i sworznie/tuleje... powinno się zwiększyć częstotliwość wymiany filtrów hydrauliki ze względu na zwiększony przepływ oleju!
kupowanie używanego młota to jak loteria ze wskazaniem na przegraną, jaki sens zakupu takiego urządzenia jeśli już w chwili zakupu jako nowe skazane jest na zagładę... nie wszyscy zdają sobie sprawę że producenci młotów przewidują naprawy główne np.: po 500h pracy.... a to zazwyczaj 60-80% ceny nowego urządzenia (przegląd z wymianą uszczelnień i dobijaniem gazu w przypadku RAMMERa - 50 rbh)
zamiast tego lepiej kupić jakąś chińszczyznę za 12-15 tyś pln.... efekt ten sam, prawdopodobieństwo eksplozji też....

jak zwykle Jarewa zasiał ziarno.... oczywiście, że praw Newtona - akcja-reakcja bla, bla, bla, nie da się zmienić, dlatego lekki młot o dużej energii (są takie Atlasy i młoty Kruppa, bez żadnej amortyzacji) absolutnie nie nadaje się do lekkiej maszyny, wręcz przeciwnie, powinien być zamontowany w urządzeniu gdzie masa ramienia będzie stanowić odpowiednią przeciwwagę jego mocy!
Manta GPS 410. Wprowadzając na rynek nawigacje samochodowe GPS-010-030 nikt nie spodziewał się tak oszałamiającego zainteresowania klientów. Najistotniejszym tego powodem okazała się niezwykle duża mobilność tych urządzeń, które po niewielkich "zabiegach programowych" przeobrażone mogą zostać w pełni użyteczne PDA!

Producent idąc za ciosem prezentuje nam kolejny model. Ale czy można poprawić coś, co jest już tak dobre? Zastosowano sztuczkę polegającą na pozostawieniu tego samego procesora, modułu GPS, pamięci, systemu Windows CE 5.0 - zmieniając przekątną ekranu z 3,5'' na 4,3'', zaś mapy firmy iGo zastąpiono MapąMap. Czy ten manewr się udał i GPS-410, bo o nim mowa będzie godnym następcą swych poprzedników? Przyjrzyjmy się zatem bliżej temu urządzeniu.

Na początek wymiary - 120,5 x 90 x 24 mm. Zostało ono wykonane z dobrej jakości czarnego tworzywa gumowanego, co ma swoje niezaprzeczalne zalety: nie skrzypi, nie trzeszczy, nie stuka, jest pewne w trzymaniu tak w ręku jak i w podstawce. Przedni panel to wybijający się duży 4,3 calowy ekran dotykowy pokryty matową przeciwodblaskową powłoką. Wokół kilka gniazd: kart SD/MMC, podłączenia zewnętrznej anteny GPS, TMC , które pozwala na odbiór bezpłatnych informacji o korkach i utrudnieniach na drodze (u nas jeszcze nie dostępne)oraz wahadłowe pokrętło regulacji siły głosu, przycisk uśpienia i przycisk reset. Wbudowany akumulator litowo-jonowego o pojemności 1300mAH wystarcza na 2,5 godzinną pracę bez żadnego zasilania. W komplecie otrzymujemy też zestaw składający się z dwóch części: kieszeni, w którą wkładamy nawigację oraz uchwytu do zamocowania urządzenia w samochodzie, ładowarkę samochodową i praktyczny pokrowiec do przenoszenia Easy Ridera. Podświetlenie ekranu jest równomierne, nie widać żadnych niedoświetlonych obszarów. Jakość obrazu bardzo dobra, również przy oświetleniu słonecznym. Ekran jest czuły na dotyk rysikiem, czy palcem, więc jego obsługa nie sprawia żadnych problemów.

Teraz przechodzimy do głównego programu znajdującego się w GPS-410 Easy Rider, czyli oprogramowania do nawigacji. W tym modelu jest to MapaMap w wersji 4.0 - co ciekawe, jak zapewnia jej producent - program ten został zaprojektowany w technologii FINGER FRIENDLY umożliwiający obsługę systemu po prostu palcem, bez użycia rysika. Oto, co zawiera wspomniana wersja:
# ponad 1,7 miliona punktów adresowych
# 1 260 szczegółowych planów miast i miejscowości z nazwami ulic i numerami budynków
# 305 386 kilometrów dróg umożliwiających dotarcie do każdej miejscowości w Polsce (w tym 290 491 km dróg asfaltowych i 14 895 km dróg gruntowych.
# 118 815 obiektów użyteczności publicznej (POI): hotele, restauracje, stacje benzynowe, bankomaty, szpitale, apteki, warsztaty samochodowe oraz wiele innych przydatnych w podróży w tym fotoradary oraz "Czarne Punkty"


Pierwsze wrażenie - spoglądając na włączoną mapę - może nie powala z nóg, ale program wydaje się być dość czytelny i intuicyjny. Głównym elementem jest pięć ikon, dzięki którym możemy szybko i precyzyjnie wydawać poszczególne komendy nawigacyjne. Dodatkowa ikona MENU przenosi nas szybko do kolejnych opcji urządzenia, gdzie możemy ustawić profil kolorów używanych przy widoku dziennym i nocnym. Mapa może automatycznie lub ręcznie przełączać się w tryb nocny, dzięki czemu podczas jazdy po zmroku nie męczy wzroku kierowcy. Konfiguracja i możliwości programu, bogactwo opcji są tak bogate, że ich omówienie to osobny rozdział. Zatem te najważniejsze za nami. Wszyscy zainteresowani mają możliwość jego przetestowania poprzez internet, gdzie producent zamieścił specjalną wersję na PC - www.mapgo.pl.
I na koniec niesamowity smaczek.
Jest możliwość przekształcić Easy Ridera w prawie w pełni funkcjonalne urządzenie PDA (komputer kieszonkowy) z dostępem do Windowsa, pulpitu oraz Menu Start z możliwością instalowania niektórych aplikacji przeznaczonych dla PNA, PDA, czy Pocket PC. Szersza dyskusja, uwagi, pomoc i podpowiedzi - toczy się na forum dla użytkowników produktów firmy Manta.

Długo by opisywać. Czas zatem na podsumowanie.
Olbrzymia czytelna o dobrej czułości powierzchnia wyświetlacza 4,3 '', szybka i precyzyjna nawigacja, nawet palcem (bez użycia rysika) dzięki zastosowaniu technologii FINGER FRIENDLY, jeden z najlepszych producentów map na polskim rynku z produktem MapaMap, niska cena, porządne, estetyczne i trwałe wykonanie urządzenia, dołączony w zestawie pokrowiec do przenoszenia nawigacji - każą wystawić jak najlepszą ocenę. Po zamontowaniu w samochodzie uchwyt trzyma się pewnie i przytrzymuje urządzenie sztywno, dzięki czemu nie wpada ono w drgania, o które nie trudno jeżdżąc po naszych drogach. Producent w danych technicznych zapewnia o 2,5 godzinnym czasie pracy na akumulatorze, podczas gdy u mnie korzystając z nawigacji Easy Rider wytrzymuje ok. 4 godzin, chociaż i tak w samochodzie większość osób będzie zapewne korzystać z ładowarki. Po rozszerzeniu niewielkim nakładem sił możliwości Easy Ridera staje się on całkiem przyzwoitym PDA, który może się przydać nie tylko podczas nawigacji, tylko wówczas zaczyna doskwierać brak ładowarki sieciowej. Podczas testów nie sprawiał przykrych niespodzianek. Manta Easy Rider GPS-410 dzięki zainstalowanemu programowi MapaMap może obsługiwać nawet ktoś nie mający wiele lub wcale do czynienia z komputerem. Program, jak już wcześniej wspominałem, jeden z lepszych szybko i w miarę możliwości zależnych od mapy poprawnie wyznacza trasy, a wbudowane komunikaty dźwiękowe o zbliżających się manewrach pozwalają jechać bez odrywania wzroku od drogi. Dzięki zapewnieniom producenta wiadomo, że będą uaktualnienia.
Wystawię się na śmieszność, jeśli będę próbować przekonywać kogokolwiek do zakupu tej rewelacyjnej nawigacji.

Dane techniczne:
Ekran o przekątnej: 4,3''
Rozdzielczość ekranu: 480x272
Procesor: Centrality's Atlas II 400 MHz
RAM/ROM: 64MB/ 256MB
Nawigację MapaMap v4.0
System operacyjny Windows CE
Wyświetlacz (opis) TFT
Wbudowany moduł GPS Tak
Karty rozszerzeń SD
Wymiary (wys x szer x gr) 12,5 x 18 x 16
Zasilanie Wbudowany akumulator 1300 mAH li-poly, czas działanie 2,5 godziny
Wyposażenie Akcesoria w zestawie: kabel USB, ładowarka samochodowa, mocowanie do samochodu, etui
Opis Odtwarzanie plików MP3 i avi, Wbudowana ceramiczna antena, wejście na antenę zewnętrzną, Wejście słuchawkowe, Podświetlanie Dzień/Noc/Automatyczne
Informacje dodatkowe Mapa: MapaMap Easy 3D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • arsenalpage.keep.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : ładowanie telefonu przez USB rozładowany
     : Ładowanie rozładowanie kondensatora przez opór
     : ładowanie mz etz 150
     : Ładowarka samochodowa do kamery SONY
     : ładowarka do telefonu Sagem mxy-7
     : Ładowacz czołowy TUR do URSUSA
     : Ładowarka samochodowa do laptopa Warszawa
     : ładowarki Siemens ME 45 Wrocław
     : ładowanie kartusza Twinmaster z butli
     : ładowarka niklowo -wodorowa Schemat
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT