kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Ładowanie przez akumulator samochodowy.. " />A jeśli nadal jet za drogo to może używany Multiplex LN5014 za 140zł? Dokładnie TAKA.
Jeśli chodzi o podłączenie do komputera to dzięki temu można śledzić proces ładowania/rozładowania na ekranie komputera (wykresy napięcia, prądu, temperatury w funkcji czasu). Bardziej zaawansowane ładowarki jak np. iCharger 106B+, które również sprzedaję mają możliwość uaktualniania firmware-u i nie jest to tylko teoretyczna możliwość. Producent iCharger-a, przecząc wszelkim negatywnym stwierdzeniom o "chińszczyźnie" udziela się na forach modelarskich, wysłuchuje sugestii użytkowników i wciąż ulepsza firmware ładowarki iCharger 106B+ jak i mocniejszej 1010B+. Aktualna wersja firmware to 3.09 a jeszcze nie tak dawno sprzedawałem modele z wersja bodajże 3.03. Oczywiście proces uaktualnienia oprogramowania jest dziecinnie prosty i odbywa się przez port USB. Ładowanie przez akumulator samochodowy.. " /> ">Porównując - tym i tym naładuję akumulatory, a różnią się tym, że tańsza nie posiada wyświetlacza i nie pokazuje napięcia, pojemności, etc. Przy kosztach ok. 2/3-krotnie niższych... Roznic jest duzo wiecej niz ci sie wydaje i sa one duzo wazniejsze niz wyswietlacz. Najwazniejsza z nich jest moc ladowarki, o ile do malego samolotu elektrycznego wystarczy slaba ładowarka, to do samochodu czy trucka potrzeba cos mocniejszego.
Niedawno kupilem ta ladowarke http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6507&Product_Name=Turnigy_2-3_Cell_Lipoly_Balance/Charger, bo jest tania $6 i mialem jeszcze miejsce w paczce. Ladowarka ma wbudowany balancer i moze ladowac do 3 lipo. Podpiolem do niej nie dokonca rozladowany 3S 1500mAh i ladowala go ponad dwie godziny, przy tym bardzo sie grzeje, pakiet do samochodu ladowala by pewnie z 5 godzin (gdyby wczesniej sie nie spalila). W tym samym czasie kupilem Accucell-6 i laduje wszystko, szybko laduje 2S 4000mAh do samochodu, ale wczoraj ja sprzedalem i wyslalem do nowego wlasciciela. Powod, moc ladowania tylko do 50W. Teraz zakladam bezszczotke do buggy 1/8 i chce miec ladowarke, ktora pozwoli mi na rownoczesne naladowanie dwóch pakietow 6S 5000mAh i chyba wybiore iCharger 106B+ 250W. szukam ładowarki dual power. " />Z jakiegoś powodu 99% ładowarek na rynku nie ma w sobie zasilacza. Plątanina kabli? Bez przesady, jeden dodatkowy kabel do zasilacza. Poza tym ładowarki bez wbudowanego zasilacza są mniejsze, łatwiej je zabrać w teren. W cenie 400-500zł mogę zaproponować dwa modele: GT Power A6-10 i iCharger 106B+. Pierwsza o mocy 200W a druga 250W. Prąd ładowania do 10A. Obsługa LiFe jak najbardziej. Jakiś zasilacz też się znajdzie. Jak coś to zapraszam na PM.
EDIT: Wszystkie ładowarki, które pokazałeś są 50W co wynika z zapisu "max charge 6A 2s LiPo" Ładowarka iCharger 106B+ 250W mocy , ładuje wszystko, nowa. " />Oferuję do sprzedaży nową ładowarkę iCharger 106B+. Ładowarka ładuje wszystkie rodzaje akumulatorów. Moc obwodu ładowania wynosi 250W co umożliwia uzyskanie prądu ładowania 10A nawet dla pakietów 6S LiPo. Moc obwodu rozładowania wynosi 20W a maks. prąd rozładowania 7A. Ładowarka posiada bardzo precyzyjny balancer, kalibrowany fabrycznie, mnóstwo opcji konfiguracyjnych, funkcję docierania silników szczotkowych oraz zasilania piły do styropianu. W komplecie czujnik temperatury oraz oprogramowanie do monitorowania procesów ładowania/rozładowania. Więcej informacji (w jęz. angielskim) TUTAJ. Instrukcja obsługi również w jeż. angielskim do pobrania TUTAJ
Ładowarka objęta pisemną gwarancją 12 miesięcy, realizowaną w Polsce. Na życzenie faktura VAT. Cena ładowarki dla użytkowników rcauto tylko 419zł. Oferta ograniczona czasowo i ilościow0, kto pierwszy ten lepszy
Zapraszam Ładowarka iCharger 106B Li-Po , Li-Ion , Li-Fe - 350 zł. " />Witam do sprzedania mam ładowarke iCharger 106B najlepsza na zawody (niemcy używaja na zawodach ślizgów rc). Ładowarka procesorowa firmy iCharger o prądzie łądowania do 10A, moc ładowania do 180W. Obsługa Li-Po/ Li-Ion / Li-Fe / Pb / Ni-Cd / Ni-Mh. Posiada wbudowany bardzo precyzyjny balancer 2-6s dla akumulatorów Li-xx. Przejrzysty wyświetlacz alfanumeryczny. Duże prądy łądowania umożliwiają pełne wykorzystanie zalet akumulatorów o krótkim czasie ładowania, zwłaszcza Li-Fe.
Atutem ładowarki iCharger 106B jest wyjątkowo precyzyjne balansowanie ogniw. Każda ładowarka jest fabrycznie kalibrowana, dzięki czemu wzorce napięcia są bardzo dokładne.
Możliwość ładowania oraz rozładowywania dużymi prądami, możliwość pracy cyklicznej, obsługa wszystkich stosowanych w modelarstwie typów akumulatorów, pamięć 10 ustawień ładowania oraz wbudowany balancer o wysokiej precyzji sprawiają, że jest to nowoczesna, godna polecenia ładowarka odpowiednia nawet dla najbardziej wymagających użytkowników. W skład zestawu wchodzi: - ładowarka iCharger 106B
czujnik temperatury - przewody połączeniowe Specyfikacja: Napięcie zasilania: 10-15V Typ baterii / liczba cel: Li-Po , Li-Ion , Li-Fe / 2-6 cel Typ baterii / liczba cel: Pb / 1-6 cel (2-24V) Typ baterii / liczba cel: Ni-Mh , Ni-Cd / 1-17 cel Prąd ładowania: 0,1- 10A (max 180W) Prąd rozładowywania: 0.1 - 7A (max 20W) Zintegrowany balancer Pamięć ustawień ładowania: 10 Praca cykliczna: 1-10 cykli Czujnik temperatury
- przewody połączeniowe Fotki na email .
CENA 350zł GADU GADU 18890361 FIREK FLUTEX A MOŻE COŚ INNEGO?. " />wydaje mi sie ze ze bedziesz uzywal tego auta podobnie jak ja uzywam swoje. I wydaje mi sie ze wolisz wydac wiecej na cos lepszego niz potem pluc sobie w twarz. Accucel jest spoko ale ja chyba kupilbym sobie mocniejsza (taka 250 wat) uzywam iCharger 106b +. Tak w skrucie dla lipo 2s czyli 7,4 volt koncowe napiecie to 8,4 volta ladujac to natezeniem 5 amper potrzebujesz 42 waty a max dla accucela to 50 watt. Czyli dla life 9,9 bedziesz musial ladowac nizszym napieciem co bedzie trwalo napewno ponad godzine. Jak kupisz sobie taka mocniejsza ladowarke to life naladujesz powiedzmy w pol godziny 2 pakiety. Ładowarka Mystery B6 opinie?. " />Mystery podobnie jak Accucell-6, MAX E6 i im podobne to ładowarki 50W a co za tym idzie niezbyt mocne. Dla bardziej wymagających użytkowników są modele 200 czy 250W dzięki czemu ładować można prądem 10A pakiety 6s. W jednej z tych ładowarek iCharger 106B+ gniazdo o którym piszecie nie przyjmie więcej niż 6A, zamontowane jest zabezpieczenie, od większych prądów są wyprowadzone przewody. Myślę że bardzo dobrze świadczy to o bądź co bądź chińskiej konstrukcji. Widać że ktoś chwilę się zastanowił zanim wyprodukował ładowarkę. W innej ładowarce GT Power A6-10 gniazda w ogóle nie ma, sa tylko grube przewody. Te dwie ładowarki są doskonałym przykładem na to, że określenie "chińszczyzna" odchodzi powoli do lamusa.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|