Strona główna
  launcher.exe SBK

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Pełne wersje gier załączanych do CD-Action 8/2009. No coz, ja jako prenumerator zainstalowalem SBK, i co ??? Gra nie dziala.... ZAinstalowala sie poprawnie ale jest klopot z plikiem launcher.exe i nie wiem co robic ... Plyta jest sprawna bo inne materialy dzialaja bez zarzutu. Jakby ktos mial podobny problem albo rozwiazanie to prosze niech tu napisze.
Pełne wersje gier załączanych do CD-Action 8/2009.
No coz, ja jako prenumerator zainstalowalem SBK, i co ??? Gra nie dziala.... ZAinstalowala sie poprawnie ale jest klopot z plikiem launcher.exe i nie wiem co robic ... Plyta jest sprawna bo inne materialy dzialaja bez zarzutu. Jakby ktos mial podobny problem albo rozwiazanie to prosze niech tu napisze.
A robiłeś reinstalacje? Ostatecznie spróbuj ustawić zgodność.
Mi SBK 08 śmiga jak należy nawet przyjemnie się gra jutro może zobacze Puzzle Quest :)

SBK 09. Jeden kolega w innym temacie napisal:


Ja mam problem z włączeniem gry. Tak samo jak było to w przypadku SBK 08, tutaj też mam problem z launcher.exe. Wie ktoś jak temu zaradzić?

i nikt mu nie odpowiedział.

Ja również mam taki problem. Pojawia się napis "Wystąpił problem z aplikacją Launcher.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty."
Nie pomogła reinstalacja gry; sterowniki mam aktualne, także PhysX; próbowałem trybu zgodności z Win98 a także sztuczki z dźwiękiem i nic. Mogę włączyć tę zakładkę początkową z wyborem języków i ustawieniami grafiki po czym gdy chcę uruchomić grę wyskakuje problem z launcher.exe To samo miałem przy poprzedniej edycji gry.
Konfiguracja:
Intel PDC E 2160 @ 2,7 GHz
Radeon 3850
2 GB DDR2
Win XP SP3

Proszę o pomoc bo już tracę nadzieję
SBK 09 Superbike World Championship - pierwsze wyzwanie. Ja mam problem z włączeniem gry. Tak samo jak było to w przypadku SBK 08, tutaj też mam problem z launcher.exe. Wie ktoś jak temu zaradzić?
Informacje ogólne. Nie wiedziałem gdzie wcisnąć ten temat więc wkleiłem go tutaj.
Mając na uwadze okres ogórkowy (także w naszej lidze) zainteresowałem się tematem modyfikacji wyglądu motorków w SBK 09. Temat dla wielu jest pewnie troszkę przynudnawy, a dla innych pewnie już dawno „obcykany” ale jeśli ktoś jest zielony (tak jak ja), poza tym ma chęci i czas (to już nie ja), to może się troszkę pobawić. Ja już zacząłem przerabiać wizualnie motorka aczkolwiek z braku czasu, nie wiem jak daleko to zajdzie. Tak więc z góry odradzam dalsze czytanie tym którzy nie są zainteresowani tematem, a tych którzy chcą się troszkę pobawić zapraszam do lektury.
A więc po kolei. Poszperałem trochę w necie i oto do czego doszedłem.
Przede wszystkim musicie zaopatrzyć się program texmod.exe
Link: http://www.gerinauto.it/gw/texmod.rar
Instrukcja: http://wiki.guildwars.com/wiki/Guide_to ... e_graphics

Gdy już macie program to zaczynamy:
1.Kliknij dużą ikonę folderu w oknie Target Application, a następnie wybierz przycisk Browse. Znajdź katalog w którym masz zainstalowany SBK 09 i wybierz launcher.exe i otwórz.
2.Wybierz "Logging Mode".
3.Wybierz opcje "Show Texture on the upper left corner" i "Replace Texture (with a green texture)".
4.W linii „Output Format” w opcji "Log with" wybierz przycisk (wybierz przycisk na klawiaturze, który nie posiada żadnej funkcji np. F8). Naciskając ten przycisk program TexMod będzie zachowywał tekstury w katalogu: …TexmodOut.
5.Wybierz „Output Folder” w którym będą zapisywane tekstury wybierane przyciskiem F8. Może to być dowolnie wybrany folder. Standardowo jest wskazywany: … exmodOut. Następnie wybierz „Run”. Czekamy aż uruchomi się gra.
6.Teraz zostanie uruchomiona gra SBK 09. Skórki które możemy edytować zostaną podświetlone na zielono. Niektóre będą widoczne jakby były wykonane z przezroczystego zielonego szkła inne będą zielone i zupełnie nieprzezroczyste. Wciskamy „*” który jest odpowiedzialny za załadowanie tekstur i środowiska w którym się znajduje. Następnie już możemy skakać między skórkami. Przeskakujemy „+” (Numpad). Jeśli chcemy się cofnąć do poprzedniej skórki to wybieramy „-”. Skórki możemy wybierać będąc w „MAIN MENU”. Ale wyraźniej je widać gdy wybierzmy np. TRAINING, TEAM SELECTION. Tam możecie wybrać konkretnego jeźdźca i jego bike’a. Aby zatwierdzić skórkę do edycji, gdy jest ona podświetlona na zielono - wciśnij „F8”. „F8” naciskamy przy każdej skórce którą chcemy edytować, np.: owiewki, kombinezon z kaskiem. Gdy tylko naciśniemy „F8”, program wypakuje daną podświetlaną na zielono teksturę do odpowiedniego folderu „Output Folder” który wybraliśmy wcześniej. Pamiętaj aby nacisnąć „F8” za każdym razem gdy zobaczysz zieloną teksturę którą chciałbyś zmienić. W przeciwnym razie nie zostanie ona zapisana w pliku .log.
7.Gdy wybrałeś już wszystkie interesujące skórki, zamknij SBK 09 i przejdź do folderu …TexmodOut, powinny się tam znajdować wszystkie skórki które wybrałeś przyciskiem „F8”. Powinien znajdować się tam także plik TexMod.log który magazynuje listę tekstur które wypakowaliśmy. Teraz można edytować wszystkie wybrane skórki. UWAGA: Pamiętaj by zrobić kopie zapasowe edytowanych przez Ciebie skórek. W przypadku gdy coś się nie uda, możesz je przywrócić. Poza tym tworzone skórki muszą mieć takie same nazwy jak oryginalne. Wielkość chyba nie musi być taka sama. Ja już niektóre edytowałem i wyszły mi nieco mniejsze (np. z 256kb zrobiło się 176kb) , ale działają. W przypadku gdy dokonaliśmy jakichkolwiek modyfikacji tekstur, poprzez zmianę ich nazwy, podobno musimy niestety zainstalować grę ponownie. Ja tego jeszcze nie robiłem.
8.Gdy masz już wyedytowane wszystkie skórki wejdź ponownie do TexMod i wybierz ostatnią zakładkę "Package Build".
9. W oknie „Package Options” wskaż „Definition File” czyli plik TexMod.log który został utworzony w trakcie wybierania skórek. Znajduje się on standardowo w … exmodOutTexMod.log.
10.Następnie wpisz imię oraz komentarze (wpisanie ich nie jest konieczne).
11.Teraz wciśnij „Build”. Otworzy się nowe okno z prośbą o podanie nazwy. Podaj nazwę i Zapisz.
12.The Build Status pokazuje postęp. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, zobaczysz Sukces! oraz ilość tekstur które zmieniłeś. W ten sposób powstał plik .TPF, który jest Twoim zmodyfikowanym plikiem.
Aby uruchomić grę z Twoim zmodyfikowanym plikiem, uruchom TexMod.exe.
Kliknij dużą ikonę folderu w „Target Application”, a następnie wybierz przycisk Przeglądaj. Znajdź folder SBK 09 i launcher.exe. Przełącz na "Package Mode". W polu "Selekt Packages” naciśnij małą ikonę na środku i odszukaj twój plik .TPF wybierz go. A następnie naciśnij „Run”, jeśli wszystko pójdzie dobrze Twoje modyfikacje powinny działać.
W trakcie tworzenia pliku pojawił się u mnie komunikat o błędzie z tekstem „D’Oh”. Poradziłem sobie poprzez tymczasowe wyłączenie antywirusa. Po utworzeniu pliku antywirusa włączyłem ponownie. Poza tym wszystko działa. Jeśli komuś się te informacje przydadzą to życzę miłej zabawy. Poza tym zastanawiam się czy te indywidualne wizualizacje są widoczne w trybie online. Trzeba to będzie sprawdzić.
POZDRAWIAM i mam nadzieję że was nie zanudziłem.

A jak już sobie uruchomiłem tego zmodyfikowanego motorka to okazało sie że gdzieś zaginęło sterowanie Chyba wystarczy to sterowanie na nowo skonfigurować. Ale już mi sie dzisiaj nie chce tego sprawdzać. Co dziwne, wszystkie pozostałe motorki dają się sterować normalnie. Przy zwykłym uruchomieniu poprzez "Launcher" ten zmodyfikowany motorek już nie ma moich skórek i można nim normalnie kierować. To może lepiej nie próbujcie tego w domu

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • romanbijak.xlx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : launcherexe problem Moto GP 3
     : launch Test Drive Unlimited download
     : Launcher By MuKidz 1.3 Minimalizer
     : Launcher Moto GP 3 Download
     : Launch Wildlife Park
     : Launch JAF
     : LaunchElf 4.12
     : launch PlayStation 3
     : launch MTV
     : Launch Elf
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT