laserowy celownik do CS 1.6
|
kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Pilne! - Poszukujemy ludzi do projektu. Chodzi o to że są inne mapy, duże... dżungle lub coś w tym stylu, mapy rozbudowane, inna cele niż są dotychczas. Bronie też inaczej będą funkcjonować. Np. Każda broń będzie miała do wyboru przyrządy celownicze, np. M4: tłumik założony odrazu, wybór celownika w menu, luneta, celownik kolimatorowy lub laser. I inne funkcje. Inna reakcja na zadawane obrażenia itp. Jeśli ktoś jest zainteresowany tym to niech napisze do któregoś z nas, chociaż soQl więcej wam powie o projekcie.
P.S.
Zmiania wyglądu CS.. heheh to było by zbyt banalne xD. To tego raczej nie jest potrzebny silnikowiec ;)
Użytkownik ICEMAN edytował ten post 17 maj 2010 - 14:43 Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multi wasze wyniki, wrażenia
Dla tych którzy nie są zdecydowani.... Witam. Kupiłem jakiś czas temu grę CoD MW2 i jestem z niej bardzo ale to bardzo zadowolony. Kampanie przeszedłem, a multi przyprawia mnie o dreszczyk emocji kiedy o nim pomyśle. Gram już 2 dni i mam 17 lvl, mam m4a1 z celownikiem laserowym + pistolecik ( takie ustawienie mi najbardziej odpowiada). Wreszcie odkryłem grę którą przewyższyła wg. mnie multi w CS 1.6. Nie mogłem się od niego oderwać,a mw2 zmiażdżyło go na całej linii. Oczywiście nie można powiedziec - gra ma parę błędów, ale wspaniała atmosfera i ogromne możliwości. Dla wszystkich niezdecydowanych - Polecam MW2 pod względem single jak i multiplayera. Szczególnie tego drugiego.
Mam również pytanie dla bardziej doświadczonych graczy - Czy np. w m4a1 można mieć jednocześnie 2 dodatki jednocześnie ? Np. celownik laserowy + czujnik pulsu ? Za odpowiedz z góry dziękuje ;).
Podzielcie się Waszymi wrażeniami z multi MW2 w tym temacie. :)
Pozdrawiam - popularny.
Użytkownik popularny edytował ten post 03 luty 2010 - 19:55 Call of Duty 4 multiplayer. Od trzech tygodni już w to gram, i powiem, że tak jak na początku wszystkim mówiłem, że to szit, to przekonałem się. Dla mnie lepsze niż cs. 2-3 godzinny dziennie tne w to jak głupi, mam już 47 lvl. No i będąc skromnym - jestem naprawdę dobry w coda. Na pewno lepszy niż w csa. Gram na serwerze uclan.de (underground, bez pb) - ogolnei niemiecki, ale wszyscy gadaja po angielsku. Tylko raz nie byłem w pierwszej trójce ^^ Czasem wbija jakiś cziter, ale po chwili mu się nudzi. Ogólnie to serwer dla noobów, ale ja jeszcze sam jestem noobem.
A jeśli chcecie ostro przyfragować to polecam kombinacje:
m16, celownik laserowy, desert eagle + moc obalająca + pewne celowanie + bandoliery - ja jestem nie do wyjęcia z takim zestawem.
oh tak przewiozłem się, ale dodam, że gram tylko na sztabie, czasem zagram dominację - innych nie lubię ze względu na czas oczekiwania na koniec rundy.. zresztą z&z i sabotaż to ładniejszy cs, a jego już nie lubie. Ubogie M4?. " /> ">Z tego co widz? to tylko t?umik jest w CS:S :]
nie bo w 1.6 tez jest ;p btw nie rozumiem o co chodzi z tym tlumikiem. Na zdjeciu masz z boku tlumik. Podpisany jest QD Sound Suppressor. Wiec sie zgadza ; ) jedyne czego nie ma w csie to wyrzutnik granatow i celownik laserowy ;p Ubogie M4?. " />Mogli by do CS:S doda? jak?? bron z celownikiem laserowym ;DDD tak dla bajeru. ale by?by wypas w ciemno?ciach DDD Call of Duty 4.1. Pewnego słonecznego popołudnia wklepałem standardową kombinację przycików: X Z P (X-na padzie od Xboxa, Z-zielony przycisk na pilocie od TV, P-pomarańczowy na pilocie od wieży) aby w pełnym rynsztunku stawić się na polu walki w CoD4 i udekorować okolicę czystym ołowiem. Jednak pierwsze co ujrzałem po włączeniu konsoli to błyszczące, migające okienko z zapowiedzią trailera z CoD5 które krzyczało âŸJuż w krótce bla bla bla, nadejdzie bla bla bla⌠. Dla wielu zapowiedź trailera CoD5 oznacza nadciągającą wspaniałą przygodę i setki godzin zabawy online. Dla mnie oznacza nieuchronny koniec wspaniałej gry, zagładę króla sieciowych FPSów, i całkowite opustoszenie najbardziej realistycznego pola walki jakim niewątpliwie jest Call of Duty 4. Już teraz po pojawieniu się Battlefielda czasem ciężko stworzyć dobre lobby online, a co będzie po pojawieniu się CoD5? Pocieszam się czasem że czwórka i piątka to dwie różne ekipy, i że może Infinity Ward dalej pociągnie ten temat, ale powiedzmy sobie szczerze: 3 mapy w ciągu pół roku dobrze nie wróżą. A przecież CoD4 mógł by stać się tym czym CS dla peceta. Bo CS to już nie gra ale konkurencja sportowa w której mierzą się tysiące ludzi na całym świecie. Z wieloma osobami poruszałem ten temat i większość ma to samo zdanie co ja, otóż ja wolał bym wywalić 200zł na różne dodatki, udoskonalenia i mapy do CoD4 które odświeżą rozgrywkę, niż na nowego FPSa którego trzeba będzie się uczyć od nowa. Zwłaszcza że CoD4 jest niemal idealny i nie wyobrażam sobie lepszego symulatora pola walki (BF zdecydowanie wymięka). Często zastanawiałem się co można by jeszcze dorzucić do gry i powiem szczerze pomysł goni pomysł. Same moje idee wystarczyły by na jeden pakiet dodatków a przecież grających w CoD4 są setki tysięcy (często na XBL jednocześnie gra ponad 200 tys. osób) To oznacza setki tysięcy pomysłów. Właśnie po to postawiłem ten topik. Wrzucajcie tu swoje pomysły a może ktoś z Infinity trafi tu przypadkiem i nasze marzenia staną się rzeczywistością. W ogóle myślałem nad otworzeniem strony na której mogli by składać swoje podpisy zwolennicy mojej idei i przedstawiać swoje pomysły. Oczywiście in english żeby ekipa Infinity coś zrozumiała oraz żeby cały świat (nie tylko polska) mógł się wyrazić w tej materii. Niestety kod html jest mi zupełnie obcy i nie potrafię budować stron WWW. Na początek zacznę od swoich pomysłów.
Przede wszystkim nie obejdzie się bez nowych map. I nie trzy tylko tak z dziesięć. No tu muszą się inwencją popisać panowie z IW lub ci którzy potrafią to robić. W sumie to IW udostępniło narzędzia do tworzenia map i był nawet konkurs ale o mapach fanów cicho.
Drugą rzeczą są bronie. Tu projektanci też są potrzebni ale reszta to charakterystyka broni która składa się na kilka cech podanych w formie wykresu. Żeby tylko broń była wyważona tzn. żeby nie była przegięta. Chociaż po jednym shotgunie i LMG, i przynalmniej po dwie, trzy z kategorii assalutów, SMG i snajperek.
Jak jesteśmy przy broniach to pozostają inne elementy składowe âŸklasyâ jak perki czy akcesoria do broni.
Perki:
-Coś typu Overload (2 giwery naraz) noszenie dwóch ulepszeń do jednej broni czyli np. tłumik i luneta jednocześnie;
-Noszenie naraz dwóch pierwszych perków, np. clymore i C4 jednocześnie;
-Umiejętność celowania podczas czołgania się (tzn. bycia w ruchu w parterze), coś dla snajperów;
-Większy zasięg rzutu granatem i C4, dla tych co po respawnie walą granaty na ślepo;
-Możliwość noszenia munduru przeciwnika, nasi widzą nas w normalnym mundurze ale przeciwnicy w swoim, jednak wciąż z czerwonym podpisem nad głową, taka lekka zmyłka dla przeciwnika;
-Do pierwszej kategorii perków â przenośny missle launcher (widziałem takie na Discovery), stawia się go i na mapie wybiera miejsce uderzenia, zadaje obrażenia jak granat, wystrzelenie trwa tyle co zrealizowanie nalotu więc taka sama szansa na trafienie widocznego na mapie przeciwnika;
Ulepszenia do broni:
-Po 300 kilach z danego gnata możliwe by było podpięcie celownika laserowego. Umożliwiał by precyzyjniejsze celowanie bez przykładania gnata do oka, ale był by widoczny tylko jako punkt na obiekcie (jako wiązka tylko w obecności np. dymu, deszczu) i im dalej tym mniejszy więc użycie ze średniej i małej odległości.
-Oczywiście podpięcie lasera do snajperki odpada więc po 300 kilach snajperka miała by możliwość podpięcia lunety termowizyjnej (nie na podczerwień tylko na ciepłotę obiektu) która ogólnie psuła by jako taką widoczność (wizjer wiadomo jest monochromatyczny) ale umożliwiała by obserwowanie przeciwników przez ściany, w parze powinna być oczywiście z deep impact żeby od razu takiego oponenta za ścianą trafić, coś w stylu kamery termowizyjnej było w kampanii w misji z samolotem więc wiele nie trzeba;
-Do shotguna jako opcja mogła by być jeszcze latarka. Oprócz oświetlania pomieszczeń i oślepiania przeciwników służyła by podobnie jak laser do namierzania bez przycelowania, wiadomo shotgun ma większy rozstrzał a latarka bardziej rozstrzeloną wiązkę.
-Do LMG jako opcja mogły by się pojawić nóżki do stabilizacji podczas strzelania na leżąco. Podczas każdego strzelania z parteru gnat z kategorii LMG miał by zerowy odrzut czyli pasek accuracy podkręcony na maksa.
Inne rzeczy które powinny pojawić się jako darmowy mod:
-Przydało by się jeszcze ustalenie innego rozmieszczenia punktów i respawnów w search and destroy, i ich losowe wybieranie przy każdym meczu lub rundzie. Bo jak by nie patrzeć gra w searcha staje się po czasie trochę monotonna a zachowanie przeciwników przewidywalne;
-Fajnie gdyby była możliwość wybrania w klasie samego pistoletu. W CoD4 nie brakuje hardcorowców a ja sam wiele razy dla jaj biegałem z samym pistoletem. Nic tak nie podbudowuje jak ściągnięcie klamką trzech oponentów z rzędu, albo wywalenie Heda z Desert Eagle po spotkaniu oko w oko z gościem z MP5 ÄŹÂÂ Niby jest to możliwe już teraz ale zawsze trzeba zmieniać broń po respawnie i często kusi użycie głównej broni. Do tego mogły by się pojawić chalenge do pistoletów umożliwiając zdobycie kolimatora albo wspomnianego wcześniej celownika laserowego. Oczywiście podpięcie do pistoletu możliwe tylko przy wyborze go jako główną broń.
-Po 7KS wiadomo jest śmigłowiec, a na przykład po 15KS na mapie pojawiały by się psy znane z kampanii i atakowały by przeciwników. Psy były by jednostrzałowe ale też każde spotkanie oko w oko kończyło by się śmiercią. Pomysł może trochę mało âŸmilitarnyâ ale ogólnie innym z którymi o tym rozmawiałem bardzo się podobał.
-Denerwuje mnie czasem że kiedy ginę zaraz po odbezpieczeniu granata, ten nie wybucha tylko âŸumieraâ razem ze mną. To też mogli by zmienić.
Powiedzcie co myślicie o moich pomysłach i wrzućcie coś od siebie. Pozdrawiam.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|